HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 311 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wim Braber 19-01-2022

Artikel dinsdag ochtend terug gebracht en smiddag al mijn geld terug dit is een ge weldig bedrijf mijn volgende aankoop ga ik hier naartoe.

Steven 18-01-2022

Ik had een set speakers besteld die niet helemaal aan mijn verwachting voldeden. Ze doen hier absoluut niet moeilijk over en mocht een ander model meenemen. Mega blij uiteindelijk met mijn aankoop en expertise van de mensen in de winkel

Ben 18-01-2022

Ik heb besteld via de website. Dit ging prima en gegaan zoals omschreven. Helaas zou je het de volgende dag binnen hebben maar dat is niet gebeurd, waarschijnlijk de vervoerder. Gebeld waar pakket bleef en de volgende dag was het binnen. Ik heb 2 zelfde kabels gekocht waarvan uiteindelijk 1 in ontvangst heb gekregen de andere was vergeten. Gebeld en de andere werd direct opgestuurd en kreeg die volgende dag binnen. Helaas de verkeerde 🙈 Weer gebeld en de juiste product zou direct verstuurd worden. Nu heb dus ik de juiste binnen. Wel een Week verder etc in plaats volgende dag. Maar ondanks dat wordt je snel zonder morren goed geholpen en vriendelijk bejegend.

Zacharius01 18-01-2022

Perfecte levering en op tijd zoals vermeld op de website! Keurige bezorging van de pakjesdienst!

DD 18-01-2022

Er wordt "geluisterd" naar de klant, goed advies, prijs fair, website goed, snelle levering kortom TOP

mg 17-01-2022

betrouwbare webshop snelle en vakkundige medewerkers die je helpen kiezen met het juiste product en de kwaliteit is super goed tegen redelijke prijzen

Debbie 17-01-2022

Perfecte service. Bestelde een set online en zag niet dat 1 onderdeel wit was. Stond wel in de kleine lettertjes, maar over heen gekeken. Gebeld en kon gelijk in de winkel komen ruilen. Top service!

Rick 17-01-2022

Ik had online een koptelefoon gekocht, maar deze zat niet goed. Toen heb ik telefonisch kontakt gehad met de winkel. Ik kon hem terug sturen en een andere bestellen. Of wachten tot de lockdown was afgelopen en omruilen in de winkel. Dat laatste raadde de verkoper aan. Dat heb ik dus ook gedaan. En bij de winkel een paar getest en zo kwam ik uit op de Bowers&Wilkins PX7 uit. En ben zeer tevreden met deze koptelefoon. Ik kreeg goed advies, en ben goed geholpen. Ik raad deze winkel zeker aan.

C.Zondag 13-01-2022

Zeer goede afhandeling. Mooie overzichtelijke website. Prijs ook conform de markt.

Bennemans 13-01-2022

Je wordt in je waarde gelaten en bij twijfel zetten ze de plussen en minnen van beide producten tegen over elkaar en helpen je goede keuze voor jouw te maken.
Toch niet tevreden altijd geen gezeur retour / omruilen.
Goede shop met vakbekwame mensen.

Branko Schuijt 12-01-2022

Prima Hifi (web)winkel. Mooie range van kwaliteitsmerken. Zeer snelle levering en zeer acceptabele prijzen. Voor ieder wat wils. Echte aanrader met de mogelijkheid alles in de winkel zelf direct te ervaren.

BIS 12-01-2022

Snel en duidelijke beantwoording van vragen waardoor er prima een keus te maken is uit de vele produkten en goede prijs/kwaliteitverhouding.
Mooie surround-receiver aangeschaft; heel blij mee

Mark 12-01-2022

mooi assortiment, goede kwaliteit en de mogelijkheid om achteraf te betalen.

Wilko 12-01-2022

Goede webshop, duidelijk, gebruiksvriendelijk, goede service en snelle levering

Arnoud 12-01-2022

Er was wat vertraging door covid perikelen aan de kant van Hifi Klubben. Had snel de klantenservice te pakken ze boden verschillende oplossingen. Geheel naar tevredenheid product ontvangen voldoet volledig aan de verwachting.

Herman 11-01-2022

Gewoon top fantastief meegedacht. Een dag later in bezit door meedenken personeel echt top

T.de Ruyter 10-01-2022

Na een heleboel vooronderzoek gekozen voor de oordoppen van Jabra. Goede website, verschillende betaalmogelijkheden, evt. nog te testen in de winkels. Voor mij te ver uit de richting dus gewoon besteld. Oordoppen zitten prima. Met de app wordt je meegenomen door het gebruik. Erg goed. Ook heel fijn dat er Noise Cancelling op zit, kan ik ze ook in het vliegtuig dragen. Top aankoop.

Karin 08-01-2022

Duidelijke site, makkelijk vindbaar en besteld. Snel geleverd goed verpakt.

MO 07-01-2022

Uitstekende, geduldige en uiterst correct klant contact. Twee maal een high end hoofdtelefoon geleverd en zonder problemen teruggenomen. Probleem met levering door PostNL direct opgelost, persoonlijke betrokkenheid van het terzake kundige personeel is bijna on-Nederlands. Ik ben hier al jaren klant en tot op heden niets dan positieve ervaringen.

Cor M 06-01-2022

Een prima site. Duidelijk en simpel. Artikel voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Prijs versus kwaliteit meer dan oké.

angelo 05-01-2022

Bowers Wilkins ASW610 Subwoofer gekocht
keurige service
snelle reacties
super kwaliteit
dikke vette bas, en goed geluid. AANBEVELEN !!!!

Frans de Lee 05-01-2022

Goede voorlichting en adequate afhandeling, geeft een lange garantieperiode, heeft zeer deskundig personeel.

Hendrik Bloembergen 05-01-2022

Dit is een zeer goede hifi webshop voor kwalitatief goede producten voor scherpe prijzen.

Henk van Puffelen 04-01-2022

Heb bij hen besteld omdat het de volgende dag geleverd zou worden. Zonder opgave van reden werd het product echter pas drie dagen later geleverd in plaats van de volgende dag. Heb zelf naar de klantenservice moeten bellen om naar de reden te vragen, Hifi Klubben zelf vond het niet nodig om mij daarover in te lichten. Volgende keer besteed ik mijn geld ergens anders.

Drie 04-01-2022

Zij hadden een nc headphone die ik er mooi uit vind zien. En die heeft een heel mooi geluid. Het bestellen ging soepel ik kon het product een dag later al afhalen.