HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Salina 05-02-2022

Hele fijne winkel, zowel fysiek als webwinkel. Goede service, betrouwbaar, doen wat ze zeggen.

Frans 04-02-2022

Goed product tegen een faire prijs.
Zeer snelle verzending met track en trace.
Fijn contact.
Zeker aan te bevelen.

Hans 03-02-2022

Overzichtelijk bestel proces, vlotte levering, goede aftercare, in alle opzichten heel goed en professioneel verzorgd.

Marion 03-02-2022

Klantvriendelijk, vakkennis.
Kwaliteit- prijsverhouding uitmuntend.
Wat een prachtig geluid.
Aanrader !!!

J.W 03-02-2022

super service na een tijdje, hulp van de klantenservice, mijn aanschaf aan de praat gekregen

C de Regt 02-02-2022

Deskundigheid ten top....... en met name het vriendelijke personeel, maakt het echt compleet.
Geen snel, en geen afgeraffeld advies.......
Een betere HiFi winkel bestaat gewoon niet,
Daar kunnen de "grote winkelketens" een voorbeeld aan nemen.

H.B 02-02-2022

Online bestelling gedaan, ondanks voorspelling was alles 2 dagen later al op te halen. Erg fijn geholpen, netjes verpakt en aangeleverd. Kleine instructie gekregen voor het installeren.

Nick 02-02-2022

Een heel onvriendelijke verkoper , minachting in onze keuze, alleen het duurste is goed.

Guus 02-02-2022

Overzichtelijke website en duidelijke informatie over het verzenden en de snelheid ervan.
In praktijk zit dit helaas anders, wij bestelden omdat er duidelijk vermeld is op de website:
- voor 17:00 besteld, morgen in huis
- wij verzenden met PostNL

Daar postpakketten bij ons nooit of heel slecht geleverd worden door DPD/DHL/GLS en we een prima service ervaren met PostNL kozen we daarom om hier te bestellen.

De dag na de bestelling ontvingen wij geen bestelling, maar een Track&Trace van DHL.
De dag daarna (besteldag +2) geen bestelling en daarom gebeld met de klantenservice. Die wisten mij te vertellen dat iets uit Denemarken moest komen en daarom met DHL verstuurd zou worden.

Op mijn vraag waarom dit dan niet op de site staat kwam het antwoord: "daar kan ik ook niets aan doen, ik wens u veel plezier met uw product en een prettige dag, tot ziens!"

Kortom, fijn dat we nu een bestelling in huis hebben, maar erg teleurgesteld in het verloop van dit alles...

Daniël 02-02-2022

Heel simpel: bestellen en bezorgen conform verwachting! product (Sony earbuds) van uitstekende kwaliteit -of dit met de webwinkel te maken heeft dat kan ik niet beoordelen.

Thijs 01-02-2022

Zeer goede service. Na aankoop zag ik dat Mediamarkt een zgn geen BTW betalen aktie had. Nadat ik er over had gebeld werd mij door HiFi Klubben toegezegd en per mail bevestigd dat zij het verschil aan mij zouden overmaken. Na enkele dagen stond het bedrag op mijn rekening. Super. Dit levert alleen maar klanten op. Nogmaals bedankt.

Bart 01-02-2022

Scherpe concurrerende prijzen, heldere mails mbt het bezorgen. Een verademing ten opzichte van de concurrenten.

Frans Verschueren 31-01-2022

Goede info over producten, interessante prijszetting, correcte administratie en vlugge levering, ook in België.

Louis 28-01-2022

Waar zal ik beginnen. Mijn allereerste ervaring met Hifi Klubben was telefonisch. Goed gesprek trouwens, en dat gaf mij de doorslag goed geholpen te zijn. Dus zal het zo zeggen, een tevreden klant erbij. Nogmaals hartelijk dank. M.v.gr, Louis

Poiesz 26-01-2022

Argon Forte 5 besteld, behalve dat de speakers strak en perfect zijn het geluid mooi klinkt is de afwikkeling goed verlopen met bezorgen. Maandag besteld, dinsdag binnen.
Heb erg enthiousiast contact gehad met de medewerker, wat bijdraagt aan de beleving!

Inge Hendriks 25-01-2022

Super vriendelijk en behulpzaam personeel wat graag met je meedenkt.
Goede service!

Ton 24-01-2022

Product, duidelijk en aantrekkelijk maar ook eerlijk beschreven op de website.
Duidelijke foto’s en een aantrekkelijke prijs.
Helaas duurde de levering wat lang (5 dagen) vandaar het cijfer 9.

Paul 22-01-2022

Heel prettige winkel. Heel duidelijk over de producten en heel coulant met retour zenden. Ik zal er mijn volgende audio product zeker weer bestellen!

Gabriëla 22-01-2022

Ik heb ervaren dat hifi klubben onbetrouwbaar en onbeschoft zijn! Vandaag een set speakers met sub besteld. Ze adverteren; ook onder deze, voor 16.30u besteld = morgen in huis. Dit is ONJUIST. In december hetzelfde mee gemaakt met hifi klubben. Dit duurde 4 weken!
Gezien mijn ervaring in december en mijn bestelling die bleef staan op “ontvangen”, besloot ik alvast te bellen met de vraag hoe het er voor stond.
De klantenservice was zeer onbeschoft. Gaf verkeerde informatie en toen ik hem wees op hun adverteren over de levertijd, poeierde hij mij af met een fijne avond te wensen, luisterde niet meer en toen ik aangaf hierover te gaan schrijven moest ik dat vooral doen, zei mij een fijn weekend te wensen en verbrak de verbinding.

Wim Braber 19-01-2022

Artikel dinsdag ochtend terug gebracht en smiddag al mijn geld terug dit is een ge weldig bedrijf mijn volgende aankoop ga ik hier naartoe.

Steven 18-01-2022

Ik had een set speakers besteld die niet helemaal aan mijn verwachting voldeden. Ze doen hier absoluut niet moeilijk over en mocht een ander model meenemen. Mega blij uiteindelijk met mijn aankoop en expertise van de mensen in de winkel

Ben 18-01-2022

Ik heb besteld via de website. Dit ging prima en gegaan zoals omschreven. Helaas zou je het de volgende dag binnen hebben maar dat is niet gebeurd, waarschijnlijk de vervoerder. Gebeld waar pakket bleef en de volgende dag was het binnen. Ik heb 2 zelfde kabels gekocht waarvan uiteindelijk 1 in ontvangst heb gekregen de andere was vergeten. Gebeld en de andere werd direct opgestuurd en kreeg die volgende dag binnen. Helaas de verkeerde 🙈 Weer gebeld en de juiste product zou direct verstuurd worden. Nu heb dus ik de juiste binnen. Wel een Week verder etc in plaats volgende dag. Maar ondanks dat wordt je snel zonder morren goed geholpen en vriendelijk bejegend.

Zacharius01 18-01-2022

Perfecte levering en op tijd zoals vermeld op de website! Keurige bezorging van de pakjesdienst!

DD 18-01-2022

Er wordt "geluisterd" naar de klant, goed advies, prijs fair, website goed, snelle levering kortom TOP

mg 17-01-2022

betrouwbare webshop snelle en vakkundige medewerkers die je helpen kiezen met het juiste product en de kwaliteit is super goed tegen redelijke prijzen