HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Jens 24-09-2021

Top spul, Argon Audio SA1 versterker gekocht. Mooi en klein formaat, heel goed geluid. Snelle levering.

Jan Garnaat 24-09-2021

Goede webshop
Duidelijke omschrijving van het product
Vandaag besteld en de volgende dag in huis
Dat was ook zo . Super

Bas Folkerts 24-09-2021

Reparatie terug ontvangen echter deze was beschadigd. Meteen gebeld en met hifi klubben een passende oplossing gevonden. Zojuist alles geïnstalleerd en wat een geluid zeg.

Echt een zaak waar ze met de klant meedenken wat een service.

Bas Folkerts

Danielle 18-09-2021

Ik kreeg in eerste instantie het verkeerde product, echter na een telefoontje met de klantenservice ontving ik de volgende dag al het juiste product.
Heel blij mee.
Kunnen we weer radio luisteren via de oude versterker.

Pieter 09-09-2021

Perfecte en professionele voorlichting in de. winkel en daarna direct online besteld. Nieuwe speakers klinken werelds!

Scotty 06-09-2021

Snelle en correcte levering. Goed en stevig verpakt zodat het niet snel stuk zou gaan.

Matoo 03-09-2021

Ik zocht een goeie Bluetooth speaker en dat was de Beosound A1 en bij hifi Klubben zag ik hem staan voor een zeer aantrekkelijke prijs, dus heb ik hem daar besteld, wetende dat dit een vertrouwd adres is op audio gebied.
De correspondentie is perfect en de verzending is prima verlopen, daarbij is het product super en degelijk verpakt.
Bij dit bedrijf kun je met een gerust hart een product kopen, van harte aanbevolen 😉👌.

John Claesen 02-09-2021

Ik ben super tevreden over Hifi Klubben, eerst netjes en goed telefonisch te woord gestaan, daarna 1e bestelling gedaan (Marshall Woburn-II) was hier zo tevreden over dat ik er nog een besteld heb, ben er zeer content mee. De bestellingen als zodanig waren ook zeer goed en duidelijk te volgen, ondanks dat deze uit het magazijn in Denemarken moesten komen, super !!

Ruud 02-09-2021

Prima winkel en aardige verkoper in filiaal Amersfoort. Uitleg en het geluid gehoord in de winkel. Later de Denon soundbar gekocht en ben heel tevreden. Netjes geleverd via de webshop.

Ruud 02-09-2021

Fijne winkel en prima advies gekregen in Amersfoort, met name de verkoper nam alle tijd om alles te laten horen/zien.

Len 01-09-2021

Goede service, snel geleverd. Overzichtelijke site en idem lettertype. Goed gedaan.

j.baars 29-08-2021

snelle levering duidelijk en vriendelijk aan de telefoon en nemen de tijd voor al je vragen.

Jansen 27-08-2021

Zeer goede uitleg en advies er werd alle tijd genomen fijne rustige winkel zou ik zeker adviseren top

JH 26-08-2021

Hier recentelijk een versterker gekocht. Product omschrijving is goed en compleet. Product is vlot geleverd en je wordt netjes op de hoogte gehouden tijdens het proces.

Henk 26-08-2021

Prima shop met goede informatieve website. In heldere taal worden de producten beschreven en wordt de werking uitgelegd.

Thijs Verhoeven 24-08-2021

De webshop van hifi Klubben werkt snel en probleemloos. Goede informatie over het product en snelle levering

Martijn 23-08-2021

Prima web shop al moet ik eerlijk zeggen dat ik ook in de winkel ben geweest in Alkmaar waar ik overigens prima geholpen en advies gekregen heb

Huubsken 23-08-2021

Goed in Dali en andere audiophile producten, overzichtelijk met duidelijke uitleg over producten. Snel en op afgesproken besteldata's afgeleverd.

rdbms 22-08-2021

B&O bleutooth speaker gekocht.
Eerlijk en goed advies gekregen. En snel bezorgd

Ton, Capelle a/d IJssel 20-08-2021

Groot aanbod van hifi-apparatuur en duidelijk site met uitgebreide info over de apparaten. Mijn bestelling werd snel geleverd. Helaas ontbrak er klein onderdeel (schroefje van een bananenstekker). Vond het eigenlijk te genant om te reclameren. Toch maar gedaan. Medewerker van Klubben maakte er totaal geen probleem van. De volgende dag lag er een nieuwe stekker op de mat. Goede service is belangrijk en die werd door Klubben waargemaakt. Bovendien krijg je 5 jaar garantie als je lid wordt de "Klubben-club".

Guus 20-08-2021

Het produkt, Dali Spektor 1 speakerboxen waren nergens verkrijgbaar maar hifi Klubben had ze als eerste in huis.
Goede track and trace informatie, snelle levering en last but not least een voor mij goed formaat speakerboxjes met een voortreffelijk geluid

Job van Wijngaarden 17-08-2021

Op de website een NAD versterker besteld en betaald zonder digitale aansluitingen. Bij het afhalen werd ik attent gemaakt dat ik een analoog model had gekocht. Probleemloos met de nodige uitleg geruild voor een digitale versie, uiteraard met bijbetaling van de hogere prijs. Thuis heel gelukkig geïnstalleerd en volop genieten van prachtig geluid.

René 16-08-2021

Mijn wensen aangegeven en vervolgens een prima advies gekregen. Men neemt de tijd voor je en denkt met je mee. Voldoet ook helemaal aan de verwachtingen.

Jeroen 16-08-2021

Er werd tijd genomen om het euvel te onderzoeken en zonder problemen kreeg ik een nieuw product mee. En tijdens het wachten netjes een kopje koffie gekregen. Klantvriendelijkheid die je niet vaak meer meemaakt!

Peter 12-08-2021

Ik had een Bleunote besteld op aanraden van een vriend. Alles was compleet ook de nodige kabels.
En luister nu via Deezer.
Top....