HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 311 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

JaWiHo 10-02-2021

Via de bekende vergelijkings- en review sites kwam ik in de online shop van HiFi Klubben terecht.
Zij waren op dat het moment de voordeligste en dan is het ook echt appels met appels vergelijken. Verrassende extra is hun professionele opzet om aan extra klantbinding te doen met o.a. goed uitziende nieuwsbrieven e.d. Het product was zoals de reviews over het algemeen schreven: top!
(Jabra 75T draadloze oordopjes). Prachtig geluid bij zowel muziek als bellen.

Sander 10-02-2021

Service is slecht. Outlet soundbar besteld werkte niet dus retour gestuurd. Soundbar was een retour gestuurd product verpakking was beschadigd en met bruine tape aan elkaar geplakt.
Deze in een andere veiligere doos retour gestuurd. Wilde hem brengen maar dit kon niet.
40,- in rekening gebracht voor ontbreken toch al door hen gesloopte verpakking. Bedrijf verdient aan retour producten. 40,- gedoneerd aan hifi-klubben. Nooit meer..

P.E.Oorthuizen 07-02-2021

hifi KLubben is mij opgevallen als een deskundig en zeer klantgericht bedrijf dat hifi aparatuur verkoopt uit het betere segment. Daarnaast zijn ze zo overtuigd van de kwaliteit van hun produkten dat ze 5 jaar garantie verlenen. Ze verlenen prima service bij de installatie van de aangekochte apparatuur.

Michiel A 07-02-2021

Weer een echte hifi winkel waar ook met de combinatie van heldere website, webwinkel en echte winkel optimale service biedt. De Sony headphone was hier bovendien zeer scherp geprijsd en supersnel geleverd. Aanrader.

Jan 06-02-2021

Fijne webshop waar je van alles kunt vinden.
Mooie Marantz M CR 612 gekocht. Prachtig apparaat voor het geld!
Vlotte levering!

Max 06-02-2021

Hifi Klubben heeft een goede duidelijke webshop met goede informatie.
Ze verkopen alleen merken van goede kwaliteit.
Zeer tevreden

Irene 05-02-2021

Goede garantie en teruggaaf service.
Alles klopte met bestellen.
Achteraf betalen.
Mogelijkheid tot gratis technische hulp via internet.
Het is toch fijn, bij aanschaf van goede koptelefoon, om het bij een specialist te kopen.

Hanneke 05-02-2021

Via een kennis ben ik 4 jaar geleden bij Klubben in Nijmegen terecht gekomen voor reparatie van een van mijn speakerboxen. Door de erg klantvriendelijke en deskundige reparatie, tevens mooie winkel, was het voor mij duidelijk dat ik, toen mijn 28jarige speaker het echt begaf, om bij Klubben Nijmegen een paar nieuwe te kopen.
Lastig als je in de corona lockdown met gesloten winkels niet kun luisteren om te beoordelen en te kiezen.
Echter de website is heel overzichtelijk en er staat bij elke speaker een hele goede technische beschrijving. Maar wat mij vooral opviel was de hele gedetailleerde beschrijving van het type geluid, soort klanken, en welke verdeling van tonen die je hoort en hoe en waar het geluid je kamer inkomt. Hieruit kon ik al bijna opmaken welke speakers voor mij geschikt zouden zijn. Ik heb toen de winkel in Nijmegen gebeld en werd heel prettig en duidelijk geholpen, met duidelijke uitleg en mijn keuze was gemaakt. Heb nog een keer gebeld met wat vragen over de kabel, pluggen en aansluiting op mijn 28 jarige Onkyo installatie.
Na de bestelling zijn de speakers erg snel geleverd. Ik had nog nooit eerder speakers aangesloten maar met wat telefonische tips van iemand uit de winkel in Nijmegen is het me gelukt. Ik ben blij en super tevreden over mijn aankoop.
Over het personeel in Nijmegen alleen maar lof, aardige jongens die goed naar de wensen van de klant kunnen luisteren en daardoor goed kunnen adviseren. Tegelijkertijd verliepen de gesprekjes ook op een leuke en prettige manier.

Maikel 04-02-2021

Bestelling kwam in 4x terwijl je ik een pakket heb besteld.
De sub was defect al bij ontvangst deze terug gestuurd maar heb geen reactie gehad een ruime week later staat er een andere sub voor de deur. dit zonder vooraf een bericht.

Huub Bouwens 04-02-2021

Het systeem van de verkoop past bij het produkt (luisteren) en is heel persoonlijk.
Belangrijker is dat men een bepaalde oprechtheid uitstraalt. Dat kunnen we tegenwoordig uitstekend gebruiken. Ik kom zeker terug

Marco 04-02-2021

Goede zaak met mooi aanbod. Tijdens de corona maatregelen uitstekend geholpen via whatsapp. Ben erg te spreken over de service van deze zaak.

Tomas 04-02-2021

Geweldige hulp, zowel qua advies als qua producten. Snelle levering. Ik kom hier zeker terug!

Arnold van Middelkoop 04-02-2021

Goede mondelinge informatie over product en aansluiting.
En perfecte levering.

Mark P. 03-02-2021

De Argon bt2 besteld, dat is een bluetooth audio ontvanger. Bestelling iets verlaat maar dat werd al aangegeven. Had eerst een Marmitek bluetooth ontvanger maar die haperde. Of hij maakte geen contact of hij maakte wel contact maar je hoorde geen geluid. De Argon doet het perfect heeft zelfs een optische uitgang, digitale opnames zouden dan beter van kwaliteit zijn. Alleen 1 keer wel gehad wel contact maar geen geluid. Hopelijk blijft het daarbij.

Kees 02-02-2021

Via internet site advies gevraagd voor een extra set luidsprekers als uitbreiding op mijn huidige 5.1 setup. Na een paar dagen ben ik gebeld en daar kwam het advies om te kijken naar de Dali spector 2. Hierna via mail nog wat foto's gestuurd hier geen reactie op gehad., dat is wel jammer maar het contact eerder was goed. Luidsprekers zijn inmiddels aangesloten en ik ben er erg tevreden mee, zekere gezien de prijs.

Michael 02-02-2021

Kwaliteitsspullen echter levertijd viel tegen. Vermoedelijk is dit meer de drukte bij postnl

Haarlem 01-02-2021

Al meerdere keren bij HiFi klubben gekocht. Dit keer de Online store, een SONOS One. Ging prima, de afleveringen was een dagje later dan gezegd, maar dan mag je in deze corona tijd al in je handen knijpen.

Ralph B. 01-02-2021

Op zoek naar een goede set monitorspeakers voor mijn werkkamer, kwam ik uit bij Hifi Klubben. De goede recensies over de producten bleek inderdaad zo. Ondanks Covid-19 toch binnen vier werkdagen was mijn pakket er. De speakers klinken geweldig en de bestelprocedure verliep eenvoudig. Ben snel lid geworden van ‘club Klubben’... Een aanrader!

Bert weber 01-02-2021

Ik heb gekozen voor Klubben vanwege hun jarenlange hoge kwaliteit maar heel teleurgesteld omdat ik zondag de aankoop deed en pas vrijdag het produkt ontving.. Heel slecht. Dit kan veel beter dus weet ik niet of ik dit een volgende keer nogmaals doe.

Rob 01-02-2021

In december via de outlet een Argon Forte 4 besteld. De volgende dag werden ze al bezorgd echter het bleek een Argon Alto 4 te zijn. Een mailtje gestuurd en dezelfde dag nog kreeg ik een antwoord met verontschuldigingen en het verzoek de boxjes terug te sturen. De goede zouden z.s.m. verstuurd worden. Echter na twee weken nog niks ontvangen. Weer een mailtje gestuurd waarop ik als antwoord kreeg dat het erg druk was vanwege de gedwongen winkelsluiting vanwege de Corona, er werd aan gewerkt. Toen ik halverwege januari nog niks ontvangen had weer een mailtje gestuurd en toen werd ik gebeld. Het bleek dat er een fout was gemaakt en de verkeerde type boxen waren aangeboden. Degene die ik wilde waren dus niet beschikbaar in de outlet. Ik kreeg een aanbod waarbij ik tegen een bijbetaling gloednieuwe boxjes zou krijgen. De korting was nog steeds aanzienlijk dus ik ben op dit aanbod ingegaan en ben nu de blijde eigenaar een paar prima werkende Bluetooth speakers waarmee ik mijn thuiswerk- en hobbyruimte heb veraangenaamd.
De kwaliteit van deze speakers zijn bovenverwachting, dus ik kan ze zeker aanraden. Ik was bang dat ze zonder subwoofer laag zouden missen, maar dat valt heel erg mee. Het geluid is mooi gebalanceerd, zeker als je kijkt naar het kleine formaat van de speakers. En je hebt geen last van het bonkige geluid dat veel subwoofers hebben doordat het geluid gaat resoneren in de ruimte.

Alex 29-01-2021

Altijd een goed advies. ook nu ze gesloten zijn via een videoverbinding. Je weet zeker dat je kwaliteit aanschaft en wat past bij je wensen.

Wij kopen nergens anders onze audio.

Michael 29-01-2021

Erg behulpzaam en geven goed persoonlijk advies. Daarnaast ook eerlijke prijzen.

Oliver Venlo 28-01-2021

Was op zoek naar goede draaitafel voor niet al teveel geld. Kwam uit bij de ARGON TT.
Deze werd verkocht bij Hifi Klubben.
Bestellen verliep vlot en de volgende ochtend stond ie al te draaien in mijn huiskamer.
Erg tevreden over kwaliteit maar ook de snelle service!

Andries Groothof 28-01-2021

De shop is goed overzichtelijk en een goeie uitleg.
De website ziet er goed uit je kan er alles goed vinden

angelique 28-01-2021

Het bestellen via de site is duidelijk en makkelijk. De levering van de boxjes duurde twee dagen. Super service.