HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 314 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jort 17-10-2019

Geweldig overzichtelijke website waarbij je makkelijk kan zoeken en veel informatie op kan doen. Ik heb uiteindelijk de Argon Forte A5 gekocht via de koopjesmarkt, hier worden diverse producten met korting aangeboden. Voordat ik hem heb besteld heb ik eerst de fysieke winkel bezocht om de speakers in het echt te zien. Ook hier werd ik goed geholpen. Speakers waren snel verzonden. Na ontvangst zijn de Speakers enorm makkelijk te installeren, geweldig design en mooi geluid. Precies alles wat ik wilde. De speaker gebruik ik nu via de kabel en via mijn Google Home, maar ga wellicht in de toekomst nog een platenspeler aanschaffen en ook deze kan ik aansluiten op de speakers.

Mark 16-10-2019

HiFi Klubben is een winkel met een fantastisch assortiment en kundige en enthousiaste medewerkers, die goede support leveren, echt een toegevoegde waarde ! Ook de site in dik in orde.

Robert 16-10-2019

Mooi assortiment, vakkundige hulp gehad met kiezen in de winkel. IK was op zoek naar draadloze hoofdtelefoon voor sporten, die heb ik gevonden!

R Velthuisazn 15-10-2019

de winkel van hifiklubben in Utrecht heeft mij goed geholpen en behoeft voor mij geen verbetering,goeie service en snel antwoorden op mijn vragen

Erik Top 15-10-2019

Hifi Klubben Nijmegen is voor mij een topzaak! Ik vind daar hoogwaardige apparatuur in diverse prijsklassen van aansprekende merken. Ik word professioneel geholpen bij mijn vragen, snel en deskundig. Met veel geduld en alle uitleg die nodig is. Oplossingen worden aangedragen die je zelf niet hebt kunnen verzinnen. Gewoon binnenlopen en rondneuzen is al een feestje. Ik kijk al uit naar mijn volgende bezoek.

BB 15-10-2019

Nadat ik in de webshop mijn Project debut esprit dc had gekocht werd deze vlot geleverd.
Nahet uitpakken bleek dat e.e.a. nog afgesteld moest worden. Gebeld met HiFi Klubben Amersfoort. Deze wilde graag helpen met se afstelling en ik kon direct terecht.
Superfijn geholpen en nog lekkere koffie ook.
Voor zowel de webshop én locatie Amersfoort 5 sterren !!

Liefhebber 14-10-2019

Prima geholpen met mijn zoektocht naar een nieuwe centerspeaker. Rustige luisterruimten waar de verkoper alle tijd voor je neemt. Na aankoop- binnen 14 dagen mag teruggebracht worden, ook binnen 60 dagen, doch dan tegoedbon- werd de speaker door de Hifi Klubben adviseur in mijn auto gelegd. En ook nog : slechts € 0,10 parkeerkosten maar dit geldt maximaal voor 1 uur.

SBalzan 14-10-2019

Great service and they are always happy to help. Not my first time shopping here and it wont be my last.

Dominique 14-10-2019

Een aantal keer langs geweest in Nijmegen om te luisteren naar een paar nieuwe speakers. Iedere keer een top en eerlijk advies van ze gekregen, daarnaast zijn ze geduldig en geven ze je de tijd om naar het e.e.a. te luisteren. Uiteindelijk ontzettend blij met mijn nieuwe set!
Ik zou ze zeker aanbevelen!

Jan V. 14-10-2019

Dit is een hele fijne winkel, waar je door vakkundige mensen geadviseerd wordt. Er wordt goed geluisterd naar de wensen van klanten en deze winkel heeft een mooi assortiment.

Paulus 14-10-2019

Heel snelle levering, precies zoals aangegeven in op de website. Product goed omschreven.

Ivo 13-10-2019

De medewerkers hebben veel verstand van zaken en beantwoorden rustig al je vragen; kortom, ze helpen je erg goed. Daardoor biedt HiFi Klubben veel meerwaarde vergeleken met een webwinkel.

Widt 13-10-2019

Perfect geholpen in Breda.
Had een Argon M2 deze had een fout in scherm, dit zou gelijk worden omgeruild voor een nieuwe.
Daar aangekomen gevraagd of ik deze kon inruilen op een NODE 2.1 was geen probleem.
De Argon was toch twee jaar oud kreeg gelijk aankoopbedrag terug op aanschaf NODE 2.1
dat is nog eens service.
En daarop nog een goede uitleg over de NODE 2.1. Een grote pluim voor HIFI Klubben

Henk 13-10-2019

Heerlijk veel keuze, personeel met kennis van hetgeen ze verkopen, top kwaliteit en tot de concurrenten 5 jr garantie. LG C8 OLED, bluesound bar, NAD 368 en 268 en (heerlijk) DALI Opticons 6 gekocht. Smile, smile en nog eens smile.

Jan Heijmans 13-10-2019

Hifi Klubben heeft een mooi assortiment voor als je mooie en goede apparatuur wil zonder keuzestress te krijgen door alle exotische peperdure merken die er ook nog zijn. Perfect voor een goede set of stevige upgrade van je bestaande installatie.

Prima webwinkel. 13-10-2019

Tweemaal product gekocht. Prima prijs, vlotte afhandeling en dito levering.
Vraagstelling tijdens het bestelproces werd prima behandeld. Heb ik een goed gevoel aan overgehouden.

G Snoei 12-10-2019

Hifi Klubben is een prima winkel voor de beginnende audio en video liefhebber.
Voor een leuke prijs kun je een prima set samenstellen.
Ook in het top segment is er een ruime keuze als je echt voor het beste wilt gaan!
Bediening en garantie voorwaarden ( 5 jaar garantie) zijn top!

LMH 12-10-2019

Prima geholpen en geadviseerd. Jammer genoeg was het product dat ik zou kopen niet te vinden in de winkel. Er zou 1 in voorraad zijn. Heb toen maar online besteld. Snelle levering. Al met al goede ervaring. Product doe precies wat in de winkel was verteld.

G-J Mijnten 12-10-2019

Een hele fijne webshop waar je alleen maar kan spreken over kwaliteit!
Heb een setje banaanstekkers besteld en best snel geleverd gekregen, al enige tijd aangesloten waar ze voor bedoeld zijn en het bevalt uitstekend!

Haeles 12-10-2019

Prima webwinkel, overzichtelijk en een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik heb een iPort xPRESS Afstandsbediening gekocht, goede prijs en snel geleverd. Werkt zoals aangegeven op de website, ben zeer tevreden.

George 11-10-2019

tweede kansje gekocht. nieuwstaat maar een stuk goedkoper. 5 jaar garantie. snel geleverd.top!

Johan 11-10-2019

Kwaliteitsproducten met gemakkelijke installatie. Bij de concurrenten de megashops niet gemakkelijk te vinden.

Sabien 11-10-2019

Snelle reactietijd, persoonlijk contact en altijd vriendelijk = top service!

Lia 10-10-2019

De winkel is mij geadviseerd door een vriend. Ik werd direct vriendelijk en rustig geholpen. De vragen, uitleg en adviezen waren helder en afgestemd op mijn matige kennis van zaken. Klantgericht en klantvriendelijk. Om mij te helpen werd zelfs het gekochte hi-fi apparaat op de fiets door de medewerker bij mij thuis bezorgd. Bij de installatie heb ik op rustige wijze telefonisch ondersteuning gekregen. Ik ben erg blij met het advies van de vriend om naar Klubben te gaan.

Marco 10-10-2019

Bij het eerste bezoek super geholpen en geadviseerd. De winkel en medewerker nam alle tijd voor me en heeft mij veel dingen laten luisteren op basis van mijn wensen. Hierdoor een goed beeld gekregen wat ik wilde aanschaffen. Maand later na oplevering van het huis de aanschaf gedaan. Zelfs bij de aanschaf werd er mee gedacht over kabels en andere aansluit accessoires. Op een goedkopere set zat korting deze werd bij aangegeven ook gelijk door berekend. Na de aanschaf hebben ze nog geholpen de spullen in de auto te zetten.