HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Huub de Bar 14-08-2020

Hifi Clubben top winkel vriendelijk personeel behulpzaam komen afspraken na.
Ik beveel de zaak zeer aan

Noortje 12-08-2020

Vorige week bij Hifiklubben in Breda langsgeweest voor de Argon draaitafel en argon audio speakers. De verkoper neemt echt de tijd om verschillende demo's te laten zien van zowel de draaitafels als de boxen. Ik kon zelf kiezen welk nummer ik wilde horen.
De verkoper keek mee naar het totale plaatje. Zo moest ik mijn huiskamer tekenen en gaf de verkoper aan waar ik het beste mijn boxen kan plaatsen.
In de winkel kort daarna de bestelling gedaan. Niet alles was op voorraad. Na 1 week was alles binnen en kreeg ik een keurig bericht dat de bestelling binnen was.
Ik kon kiezen of ik het wilde laten bezorgen of kwam ophalen. Ik heb alles opgehaald in de winkel omdat ik niet langer kon wachten om alles uit te proberen.
In de winkel hebben ze mijn platenspeler alvast ingesteld en nog de nodige uitleg erbij gegeven. Daarna is de verkoper met een trolley meegelopen naar de auto en heeft alles in mijn auto gezet.
Met de aansluiting had ik wat moeite. Ik hoorde ik een box een lichte ruis. Ik heb de winkel opgebeld en toen is er een verkoper naar mij thuis gekomen en had het probleem binnen 2 minuten verholpen.
Ik ben dan ook zeer te spreken over de service van Hifiklubben!
Alleen al voor de service zou ik de winkel sterk aanbevelen.
Daarnaast ben ik ook te spreken over de kwaliteit van de producten. Ik weet gewoon dat ik echt waar voor mijn geld heb.
De boxen klinken super en de draaitafel met glasplaat is erg stabiel. Zelfs op een niet al te stevig kastje, blijft hij stabiel.

KasR 12-08-2020

Voor het eerst wat besteld bij Hifi Klubben. Overzichtelijk site. Je blijft op de hoogte over de levering van de bestelling via je e-mail. Via DPD word je pakket geleverd en dat gaat prima.

Veel aanbod in deze ‘online’ winkel

Piet Mul 08-08-2020

Een 65 inch LG OLED gekocht. Op het internet las ik veel berichten over webwinkels die buitenlandse producten leveren, en hun verplichtingen als leverancier niet nakomen. Maar ja, je hebt dan ook wel een product tegen de laagst mogelijke prijs. HiFi Klubben levert een NL product met 5 jaar garantie. Dat is mij ook wat waard. De communicatie was prettig en de levering 2 dagen later conform afspraak. Installeren ging bijna vanzelf en nu is het genieten van de mooiste films.

David 07-08-2020

Prima winkel, goede voorraad, goed advies, goede prijs. Ik kan Hifi-Klubben aan een een iedere audiofiel aanbevelen. Top zaak

Aries 06-08-2020

Goede informatie gekregen van de medewerker over mijn vraag wat een goede en betaalbare centerspeaker is met de juiste bekabeling.

Aries 06-08-2020

De bestelling ging over aanschaf center speaker Argon Audio (Middenluidspreker) bevalt uitstekend en een luidspreker kabel.

Anton 06-08-2020

Bestelling moest helemaal uit Duitsland komen en dat duurde langer dan verwacht.
Ben wel ontevreden over DHL als bezorging. Reden genoeg om niet meer online bij Hifi Klubben te bestellen.

Lieuwe 05-08-2020

Bij Klubben Den Haag een Denon DHT-S716H soundbar gekocht. Het was een retour soundbar van iemand die hem niet mooi vond. Ik heb daarvan graag gebruik gemaakt. Prima en keurige levering met alle onderdelen. De afstandsbediening weigerde dienst. Ik kon geen verbinding maken met de ir in de soundbar. Na overleg met Dominique van Klubben eerst de ab opgestuurd. Deze bleek in orde. Daarna wilde Dominique graag de soundbar zelf testen. Na opsturen heeft hij de soundbar gereset. Hij wordt nu weer naar mij teruggestuurd. Wat een service! Dat maakt het verschil! Aandacht voor de klant in zorgvuldig overleg hoe het probleem op te lossen. Alle lof voor HiFiKlubben Den Haag.

Peter 03-08-2020

Goede informatie over het produkt, snelle levering en berichtgeving daarover.

JvM 31-07-2020

Prima zaak. Goed advies, ook online. Op alles 5 jaar garantie als je lid bent.

Jan Harms 31-07-2020

Ik heb een paar jaar geleden een nieuwe geluidsinstallatie gekocht in Amersfoort ivm hernieuwde belangstelling voor het draaien van vinyl. Het was een geweldige aankoop. Ik wilde nu een cd-speler toevoegen en dan ga ik terug naar een vertrouwd adres. Ook al woon ik in een andere plaats, ik heb dan geen enkele twijfel. HiFi Klubben heeft een fantastisch klantvriendelijk team en een super mooie geluidskwaliteit. Ondanks corona was het heel eenvoudig om te bestellen en een bezoek aan de winkel was voor mij niet nodig. De Website van Hifi Klubben wijst je de weg en je kunt mailen met de medewerkers. Top.

king 31-07-2020

Snelle en attente service, ik ontving een notificatie dat ik één luidspreker had besteld terwijl ik juist twee wilde. Ook snelle levering en kwaliteitsproducten. Ben vooralsnog blij met mijn aanschaf.

George 30-07-2020

Super snel! Heel mooi ervaring. De bestelling werd op een dag geplaatst en de volgende ochtend had ik mijn oordopjes in handen.

klaas 28-07-2020

Ik heb alleen maar plezier beleeft aan HIFI Klubben. Je merkt wel dat ze verstand hebben van geluid. Alle vragen worden snel en deskundig beantwoord. Je hoeft geen weken te wachten omdat een product niet op voorraad is, Ze hebben het gewoon. Daarnaast continu feedback over je bestelling. En welke winkel geeft er 5 jaar garantie. Geeft veel zekerheid. Geen spijt van

Paula 28-07-2020

Waanzinnig simpel en snel besteld en supersnel geleverd zonder poes pas echt top gewoon

Paul 28-07-2020

De website is gebruikersvriendelijk. Geeft veel product-informatie.
De prijs was erg concurrerend en de aansluitende levering ging begeleid van status-informatie.

G Heinis 25-07-2020

Mooie ruim opgezette winkel, erg overzichtelijk en goede luisterplekken, erg vriendelijk personeel die ook goed op de hoogte zijn en duidelijk uitleg geven. Ook de service was goed
en een vlotte levering.

mickharte 24-07-2020

HiFi Klubben Breda is een prima en overzichtelijke audiowinkel. De medewerkers zijn kundig, behulpzaam en vooral vriendelijk. Uitstekende service.

Ron 23-07-2020

Wij hebben al speakers in de huiskamer van het huismerk Argon van HiFi Klubben en die zijn zo goed dat we nu ook een draadloze koptelefoon van dit merk hebben gekocht. De Argon Soul 2. Wij verbazen ons over de stevige bouwkwaliteit en het geluid is boven verwachting voor deze prijsklasse. Mooi helder geluid met een volle bass maar niet overheersend. Draag comfort en accuduur van 25 uur is ook dik in orde. Dit type heeft geen noise canceling maar wij missen dat totaal niet omdat koptelefoon goede pasvorm heeft en goed aansluit. Wij zijn enthousiast en zeer tevreden.

Sjoerd 23-07-2020

Geweest in Amersfoort voor een service beurt van mijn platenspeler. Mooie winkel. Goed en vakkundig geholpen. Onderdelen besteld en kreeg de platenspeler kant en klaar weer mee, top!

Jan van der Lem 22-07-2020

Goede voorlichting over mijn gestelde vraag uitgebreide uitleg bestelling snel en correct.

Stefan 21-07-2020

Snel en to the point, snelle levering en verstand van zaken.
Nog een van de weinige bedrijven met goede service en geen gezeik bij garantie.
Aanrader!

Joost Hoogland 20-07-2020

Gewoon goed geregeld. Vestiging Haarlem geeft goed advies en neemt de tijd. Prettig.

Will 17-07-2020

Nu 2x bij Klubben besteld, ook buiten corona tijd, en wat tegenvalt is de lange levertijd! Duur 8-10 dagen. Hiervan wordt op de site geen melding gemaakt. Klantenservice reageert goed en vriendelijk maar heeft niks te melden.