HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

fred 31-01-2020

dit is een betrouwbare zaak. klantenservice goed. levering op tijd uit kopenhagen. price match goed. en de sony bravia kd ag9 subliem. geen klachten.

Ben Janssen 31-01-2020

Zeer prettig geholpen in de HifiKlubben zaak Alkmaar. Uitgebreid kunnen luisteren en dan mij nog doorsturen naar de concurrent om een model te vergelijken die zij niet verkopen. Top!

Toch teruggekomen en nog een zeer scherpe aanbieding gekregen ook, naast ruime tijd om alles thuis uit te proberen en weer terug te brengen als het niet beviel. Beter wordt het niet. En de sound bij mij thuis ook niet!

Rob 31-01-2020

Deskundige medewerkers mooie spullen en nemen de tijd voor je vragen. Hoger segment maar zeer goede kwaliteit.

Roy 31-01-2020

Gekozen voor HifiKlubben gezien zij meegingen met de btw actie van Media Markt en daarnaast extra garantie bieden op al hun producten. In dit geval was het verschil tussen 2 of 5 jaar garantie op een grote TV, wat zeker vertrouwen geeft. Verder heb ik door de jaren heen altijd deskundig advies ontvangen mbt het vormgeven van mijn thuisbioscoop en zelfs retourneren van producten was geen probleem.
Het is in mijn mening 1 van de weinige winkels (die ik ken) die daadwerkelijk nog een goede service kunnen leveren tegen concurrerende prijzen.
Aanbevolen.

Pauline 31-01-2020

Super goede bediening, deskundig, geduldig en vriendelijk. Ter plekke repareerde de verkoper ook nog even mijn koptelefoon.

Wiegerpiekema 31-01-2020

Het personeel is erg behulpzaam en helpt je goed om iets uit te zoeken waar je blij mee bent.

Louis de Roo 31-01-2020

Fijne winkel met goede en goedgeprijsde producten. Eén nadeel: als je artikelen geleverd worden komt het nogal eens voor dat de zending uit verschillende paketten bestaat die met verschillende bezorgers geleverd worden. Vooral de zendingen vanuit Denemarken komen met DPD, die in Nederland niet echt goede service . Logistiek minpuntje, verder uitstekende service.

Mike 31-01-2020

Helaas niet ontvangen van Hifi Klubben omdat hun bezorgservice DHL is.
Track&trace geeft aan dat het paket bezorgd is, maar niets ontvangen. Ook niets bij de buren, DHL werkt niet mee om het paket te vinden.

john 30-01-2020

snel geleverd. een goede prijs duidelijke informatie.
kortom zeker niet verder zoeken hier bestellen

Daan1234 30-01-2020

Twee hoofdtelefoons besteld, de ene kwam al heel snel binnen, de ander liet een dagje langer op zich wachten. Het waren twee marktkoopjes, de ene al eerder gebruikt en retour gezonden en de ander een demo model. Tot mijn verrassing bleek het demomodel echter gloednieuw in gesealde verpakking te zitten, hier was ik erg blij mee. Een van de twee hoofdtelefoons heb ik geretourneerd en de afhandeling hiervan verliep zeer vlot: heel snel mijn geld weer terug. Al met al zeer tevreden dus! Ga zo door!

Jacko Holtland 30-01-2020

Deze shop HIFI Klubben beveel ik van harte aan. Want:

- men heeft er kennis van HiFi zaken. Per mail heb ik voorafgaand aan aankoop enkele vragen gesteld die adequaat zijn beantwoord
- product (versterker incl streamingmodus en CD) was in orde en degelijk verpakt
- snelle bezorging
- reageren concurrerend op de laagste prijs elders

Menno 30-01-2020

Komt over als een betrouwbare partij die weten waar ze over praten. Mooi dat je nog extra garantie krijgt bij HiFiKlubben. Ze mogen wel een keer zelf het initiatief nemen voor een splijtende actie! Voor de rest heel tevreden....

Sam 30-01-2020

Artikel op webshop besteld. In winkel terug gebracht, dit was geen enkel probleem

johan 30-01-2020

Dag Ik ben een deejee , hou van radio en maak zelf ook leuke programma,s . Maar dit apparaat is helemaaL in de wieg gelegd voor mij . De streaming van Spotify , maar ook de radio stions super gaaf . Ik ben er heel blij mee . Een echte aanrader van mijn allerbeste collega die mij getipt heeft.

Cees 30-01-2020

Het personeel van HIFI Klubben in Hilversum is zeer vakkundig en klantvriendelijk.

Jan 30-01-2020

Duidelijke en gedegen info over de producten. Prijs is concurrerend met andere Web shops.
5 jaar garantie is een sterke troef! Snelle levering!

Anatolii 29-01-2020

Very good store where I found everything I was looking for. They also have events from time to time, which is nice opportunity to meet with other audiophiles. I'm looking forward for the next event. The stuff is knowledgeable and provides nice suggestions. Patience - is sometime I would learn from them as I spent several hours before making purchase.

Theo verhoeven 29-01-2020

Klubben is voor mij een top bedrijf als je zoals ik in de zaak komt. Op internet zijn ze nog niet helemaal ingespeeld. Er is (nog) geen afstemming tussen ik en de winkel.

Henk 29-01-2020

Mooie zaak, met ontzettend vriendelijke en servicegerichte medewerkers. Ook garantie-afhandeling van een defect geleverd item werd meer dan netjes opgepakt en afgehandeld. Hier kom ik zeker terug!

Ron 29-01-2020

Eenvoudig bestelproces - en snelle levering (volgende dag). Super blij met het product (sonos 5) en tegen scherpe prijs (Eur 453,--) . Krijg je bovendien 5 jaar garantie van HiFi Klubben op. Wat wil je nog meer?

Sandie 29-01-2020

Scherpe prijzen, veel keuze maar vooral deskundig personeel, ze weten waar ze het over hebben. Wat meer wil je nog.

Rien Bosch 28-01-2020

Ik had een sonossysteem gekocht: toen 1 maand later de prijzen verlaagd werden, kreeg ik van Klubben vouchers toegestuurd met het prijsverschil zonder dat ik daarom had gevraagd. Een geweldige handeling van het bedrijf, dat je zelden ziet. Ook het contact via whatss app verliep snel en adequaat. Top bedrijf.

Jaap 28-01-2020

Ik vindt het een top webwinkel en ook een fantastische winkel met personeel die kennis heeft van zaken, optische kabel besteld, en luidspreker kabel, gewoon top, van begin tot eind

Harrie 28-01-2020

Ik ben super tevreden over HiFi Klubben en hun webshop: 5 jaar garantie & laagste prijs garantie. En voor die prijs-garantie hoef je zelf niets te doen: Je krijgt automatisch bericht met een tegoedbon voor het prijsverschil :-).
Zeer duidelijke en volledige informatie.
En als er iets niet goed gaat tijdens de bestelling of met het geleverde product, wordt er direct een perfecte service toegepast en het probleem zsm opgelost.

Inez 28-01-2020

Snelle goede levering, Ik had eerst even gebeld werd keurig geholpen. volgende dag de koptelefoon in huis.