HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Ronald 24-12-2019

Perfecte scherpe prijs, wist wat ik zocht/wilde hebben, klantservice perfect bereikbaar en aardige mensen van de klantenservice en goede antwoorden op mijn vragen. Netje en goed verpakt alleen DHL liet steek vallen maar dat is HiFi Klubben niet aan te rekenen.

Ton van der Hoek 24-12-2019

De webshop is prima in orde. Veel keus en goede prijzen. Deze week een product retour gezonden wegens niet goed functioneren. Het betaalde bedrag is zeer snel overgeschreven op mijn betaalrekening. Ik vind dit een betrouwbaar bedrijf.

Brigitte Thunnissen 24-12-2019

We werden vriendelijk en rustig te woord gestaan. Er was voldoende tijd voor ons, de medewerker zocht mee naar een oplossing voor onze situatie en heeft het apparaat zo ingesteld dat we het thuis zo konden gebruiken.

RM 24-12-2019

Ik was op zoek naar spades om bi-wire bruggen te maken en kwam op internet de Dali Spades tegen. Gewoon scherp geprijsd en naam mijn bescheiden mening een kwaliteitsproduct. Besteld via de website van en alles werd correct afgehandeld en snel geleverd. Prima service.

eric61 24-12-2019

Er is veel veranderd bij Hifi Klubben, in het verleden wel eens (2 x) weggelopen omdat ik totaal niet geholpen werd. Ook niet goedemiddag kom zo bij u. alles bij collega om de hoek gekocht speakers Tanoy, Denon versterker, CD speler, draaitafel etc. Klein € 4000,--. Is inmiddels wel goed. 3 keer geweest voor speakers en zeer goed geholpen, goed advies. Kreeg zelfs "demo" speakers mee in afwachting van mijn uit te leveren bestelling. Chapeau er waait inmiddels een frisse wind door HiFi Klubben.

HansvK 23-12-2019

Ruime sortering van kwalitatieve audioapparatuur. Deskundig personeel dat naar wensen luistert en adviseert en mogelijkheid om diverse audio opstellingen te beluisteren en vergelijken.

PatrickS 23-12-2019

Fijne website, snelle levering, goed op de hoogte gehouden in het bestel en lever proces. Kwaliteit geleverde producten uitstekend. Goed verpakt.

NLight 23-12-2019

Deze winkel verkoopt alleen kwaliteitsmerken voor een prima prijs. Het personeel is behulpzaam en heeft verstand van zaken. Snel geholpen en super tevreden met mijn aankopen

Marcel 23-12-2019

Na een zoektocht langs winkelstraten en diverse sites, na een tip van een maat, bij HifiKlubben terechtkomen. Prima site/webshop met veel gedetailleerde kennis over de producten. Hier nieuwe luidsprekers aangeschaft en zijn prima geholpen. Snelle levering zoals beloofd en nog wat advies gevraagd via whatsapp. Ook hier werd snel op gereageerd.

slupa 23-12-2019

een week of 5 geleden in de winkel in utrecht geweest, was van plan bowers en wilkins px5 te kopen. deze beluistert in de winkel. b en w was niet onbekend voor mij omdat ik de p3 ook heb. medewerker stelde me voor om ook naar de px7 te luisteren. hierna was ik overtuigt van het pascomfort en algehele betere beluister beleving van de px7. thuis gekomen nog wat op internet vergeleken met de sony, dali en bose. ik was toen al van plan om voor de px7 te gaan en nadat deze 70 euro goedkoper werd, deze besteld en geen spijt van. met dank aan de medewerker in utrecht!

M.D. 23-12-2019

Onlangs heb ik een Bowers and Wilkins PX7 gekocht bij HIFI klubben vestiging in Hilversum. Ik kom hier wel vaker. Goede winkel met groot assortiment. Personeel is vriendelijk en behulpzaam en niet opdringerig, je kan de producten op je gemak testen en aanvoelen en wanneer je een vraag hebt wordt je keurig te woord gestaan. Dit is ook de reden dat ik het toch de voorkeur geef aan een fysieke winkel te gaan dan (alleen) online shoppen. Kortom: deze winkel is een aanrader.

Trix 23-12-2019

Geweldig veel aandacht en goed advies gekregen van de verkoper. Hij luisterde goed naar mijn wensen en gaf goede adviezen waarmee ik thuis (zonder boekje) de apparatuur snel kon installeren met prachtig geluid als resultaat. Heerlijk om zo geholpen te worden.

Arno Koerten 23-12-2019

Als men voor het eerst op de site komt van Hifi Klubben wordt je gelijk geboeid.
Het aanbod in merken en kwaliteit van de producten is voor ieder budget. De site is zeer overzichtelijk en duidelijk, en de winkels zijn geweldig.
De site is zeer overzichtelijk, en elk product is compleet te maken met bijbehorende accessoires of gadgets. De medewerkers van de klantenservice en de winkels zijn zeer deskundig, en staan open voor ieder zijn verhaal, en denken mee voor een gepaste oplossing.
Ikzelf had vanwege privé omstandigheden een vraag aan de klantenservice, en ben geweldig geholpen. Nog hartelijk dank hiervoor.
Ik zelf heb een Argon Alto set, en geniet elke dag hiervan.
Kortom, vind je jou product bij Hifi Klubben, in de winkel of online, twijfel niet en koop je product bij Hifi Klubben.
Je gaat met één goed gevoel naar huis om te genieten van je aankoop, en alle service en garantie van dien.
Bestellen, bezorgen en de info over je bestelling is perfect. En de levering is zeer correct.
MVG. Een zeer tevreden klant

Rogier 23-12-2019

Na bezoek aan de winkel, toch online moeten bestellen op aanraden van de verkoper in de winkel ivm niet voorradig. Eerst goeie uitleg ontvangen in de winkel, zowel in de winkel en oline prima aanbod, snelle levering!

Dick 23-12-2019

Scherpe prijzen, heldere uitleg en advies in de winkel. Monteurs aan huis zijn zeer specialistisch. Alles keurig installeren en zeer verhelderende uitleg.

Ronald 23-12-2019

Voor deze winkel rij ik graag een stukje om mede omdat ze veel op voorraad hebben. Professioneel, kundig en vriendelijk personeel met eerlijk en goed advies. Patrick bedankt voor je advies en uitleg! Wat fijn dat er nog een winkel is waar je goede Hifi/Stereo apparatuur kunt luisteren en kopen. Vroeger kwam ik al graag bij Raf. Gelukkig heeft HIFI Klubben deze zaak behouden.

Marc 23-12-2019

Mooie site met een duidelijke uitleg over de verschilllende subwooferkabels.
Snelle levering, ook naar België toe!

Hans 23-12-2019

goed advies in de winkel,en goede service met installeren thuis,meedenken gaat prima!

Bart 22-12-2019

We zijn naar de winkel in Alkmaar gegaan om ons te oriënteren op nieuwe luidsprekerboxen. Er is een ruim aanbod aan goede kwaliteit boxen (in verschillende prijsklassen) en er is ook de mogelijkheid om de verschillende boxen naast elkaar te horen. De opstelling is in een gedeelte van de winkel waar je kunt zitten, er is wel enig achtergrondgeluid van overige winkelactiviteiten, maar niet zodanig dat je daardoor niet meer goed zou kunnen luisteren. We zijn goed geholpen door de winkelmedewerker en hebben uiteindelijk gekozen voor B&W607 boxen.

Brant 22-12-2019

Top en een goede service en snelle levering ! En vooral een Top assortiment.

MarkStrating 22-12-2019

Prachtige winkel met vakkundig en vriendelijk personeel die tijd en kennis over hebben voor de klant.

Tom 22-12-2019

Ik mocht alles in de winkel luisteren wat ik wilde. De verkoper pushte me niet om wat te kopen maar hielp me juist de kwaliteit te zoeken die bij me paste. Daar werd ruim de tijd voor uitgetrokken. Ik kreeg ook koffie aangeboden, ik kon mijn eigen laptop aansluiten met mijn eigen muziek.

Joep 22-12-2019

Nadat ik vond dat ik een te grote box had gekocht, stuurde ik een mail dat ik m wilde ruilen voor een maatje kleiner. Zonder problemen is vervolgens de maat kleiner + restbedrag teruggestuurd. Top service!
Verder ook een betrouwbare zaak, met verstand van zaken.

frans 22-12-2019

Helaas moesten we bijna een week op het artikel wachten.
Tussendoor geprobeerd om contact op te nemen.
Zou worden teruggebeld, maar is nooit gebeurt.
Ook de aangekondigde aflevering werd zomaar een dag verschoven.

Willem 22-12-2019

De website met heldere en overzichtelijke informatie heeft mij absoluut geholpen bij het maken van een keuze waar ik gelukkig mee ben.
Geen 10 vanwege de rommelige bezorging door DHL. Zal wel aan de feestdagen liggen.