HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 314 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mvanderstelt 02-02-2020

Medewerkers hebben alle tijd voor je hebben verstand van zaken
Ze komen afspraken na bellen ook als ze dat gezegd hebben super gewoon

JGvH 02-02-2020

In mijn geval hanteerde ze de laagste prijs, volgende dag in huis. Fede ervaringen in t verleden. Goede service, betrouwbare keten.

PETER R 02-02-2020

Goed advies bij aanschaf surround set. De service in winkel is goed en doen wat beloofd is (korting indien product goedkoper is geworden). Telefonsche klanten service is top.

MB 02-02-2020

Zeer goed geholpen door de professionele medewerker (Tim) bij HiFi Klubben Amsterdam die erg veel verstand van zaken had. Het is fijn dat als je luidsprekers en een versterker gaat kopen je deze kan beluisteren in de winkel om zo een juiste keuze te maken. Ook over de bijkomende accessoires werden wij goed geïnformeerd zodat wij met een compleet werkende set de winkel uitgingen. Ook werd er ruim de tijd genomen om ons uit te leggen hoe alles aangesloten moest worden en ook de werking van de streaming diensten en app werden duidelijk uitgelegd. HiFi Klubben steekt met kop en schouders uit boven de gangbare elektronica winkels en de volgende aankoop gaat dan ook gegarandeerd bij deze zaak gebeuren.

P. Meijer 02-02-2020

Overzichtelijke, nette winkel (geen pakhuis zoals ...markt). Geduldig, kundig personeel. Na bestellen van mijn Samsung TV en soundbar, kreeg ik bericht van jullie klantenservice dat de lijst van de TV nog gratis is, reeds betaalde bedrag werd in no time teruggestort. Zeer attent.

Seppe 02-02-2020

Beste prijs, snelle service en als extra 5 jaar garantie. Kan je nergens anders krijgen.

Guy 02-02-2020

Zeer goede klantenservice. Altijd bereikbaar. Heb meermaals met een vraag gezeten en dit online kunnen oplossen (ook tijdens feestdagen). Na een actie van een andere site kreeg ik bij Hifiklubben het verschil in prijs terug gestort na price match. Verder top producten en snelle levering.

A3 van Oosten 02-02-2020

Een TOP zaak servise heel goed klantvriendelijk nemen de tijd voor je, kan alle vragen stellen met betrekking op hun produkten geweldig zo zaak!
Kan deze zaak aan iedereen aanraden

Dominique 02-02-2020

Product snel geleverd en gedurende het proces goed op de hoogte gehouden. Zoals het hoort, dus zeer tevreden.

Pablo Hunnego 01-02-2020

Goede en duidelijke shop. Bestelling en levering verliep vlekkeloos. Ik heb voor Klubben gekozen omdat ik in de winkel in Den Haag een goed en deskundig advies kreeg.

Willem de Vreugd 01-02-2020

Zeer tevreden met me aankoop
En toen ik de dag er na contact op naam met de chat klantenservice
Werd ik super snel geholpen kan deze winkel echt aan raden en zie mij in de toekomst vaker

Andy 01-02-2020

Prima kwaliteit, mensen met verstand van muziek
Snelle levering, webshop uitstekend

Koen van Neerven 01-02-2020

Prima professionele uitleg in de winkel in Breda. Ze denken mee om het gewenste product zo snel en goedkoop mogelijk in huis te hebben (was niet op voorraad in de winkel)

Seth 01-02-2020

Geef een 10 omdat ik eigenlijk geen reden zie om lager te geven. Zondag besteld dinsdag in huis, goed verpakt, goede prijs enzovoort. Er is naar mijn inzien niks dat slecht was aan de ervaring.

Jan R 01-02-2020

Wij werden nadat we aangegeven hadden wat ons budget was prima geadviseerd over mogelijkheden binnen dat budget

Loek Wouters 01-02-2020

Al veel dingen gekocht zo als de soundboks /sonos beam / 2x sonos one g2 . En elke keer een top service

Bernd Albers 01-02-2020

de medewerkers geven zeer goed advies en leveren een uitstekende service. In de winkel kun je rustig kijken en luisteren en vergelijken. Je blijft nooit in het ongewisse over de geschiktheid van luidsprekers en versterker

Hans 01-02-2020

Goede prijs, je wordt super geholpen, geweldige service.
Product was niet op voorraad in gewenste kleur, geen probleem, er werd tijdelijk een
nieuw toestel geleverd en daarna gewoon omgeruild, top.

Mavadeja 01-02-2020

Ik koos voor Klubben vanwege de aantrekkelijke prijsstelling, dat het geleverde artikel (SONOS One) goed zou zijn wist ik wel uit de reviews. De communicatie verliep prima, en het boxje kwam keurig verpakt bij me aan. Enige minpuntje was dat op de site stond "vandaag besteld, morgen geleverd", terwijl het toch een kleine week duurde voordat ik het boxje in huis had. Maar verder prima!

bas 01-02-2020

Naar HiFi Klubben gegaan voor een bluetooth reciever. Heel vriendelijk en deskundig geholpen, verschillende mogelijkheden bekeken en vlot een goede keuze kunnen maken. Gewoon op voorraad en zo mee kunnen nemen. Mooie winkel, deskundige medewerkers!

Chris 01-02-2020

Zeer overzichtelijke website met louter kwaliteitsproducten.
Set oordopjes Jabra 65t gekocht.
Naar aanleiding van duidelijke specificaties op de site werd de keus een stuk makkelijker.
Concurrerende prijs en tijdige levering.

hfb.peters 01-02-2020

Prima voorlichting over de apparatuur
Des ondanks toch apparatuur moeten ruilen maar was geen probleem.
nieuwe keuze door Hifi Klubben geïnstalleerd en uitgelegd en werkt geheel volgens mijn wensen.

Judith van Beylen 01-02-2020

Goede dienstverlening, goed bereikbare klantenservice. Omdat wij er niet helemaal uit kwamen hoe we iets moesten monteren hebben we via whatsapp foto's gestuurd en hulp gevraagd. Hier werden we heel goed en snel geholpen en tips gekregen!

Erick 01-02-2020

Prima service en advies. En de Sonos Boost was goedkoper dan bij Mediamarkt (tijdens de geen BTW-actie). Eerder ook al een Sonos Play-1 via de webshop gekocht. Snelle levering.

Jammer dat de Sonos upgrade actie niet voor de Bridge geldt, anders was het oordeel een 10.

Sebastian Gala 01-02-2020

For Me, all was perfect!!! Fast parcel and quality or product is top. I am really happy and definitely I will back to that shop!!!