HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

John van der Tuijn 15-03-2022

Fijne winkel met een professionele uitstraling en goede info over de status van de levering.

René 15-03-2022

Prima prijs en zeer snelle levering! Duidelijke foto's en goede omschrijving van het product.

Dajo 09-03-2022

Zeer tevreden over HiFi klubben. Bestelling wordt netjes en optijd geleverd. Als je na de levering problemen of vragen hebt wordt hier snel op gereageerd. Heb de set Fenris A5 aangeschaft. Super blij met deze set en wat een geluid!! Had wat problemen met het geluid bij Netflix. Maar dit was snel opgelost.
Nogmaals zeer tevreden!!

Dick 09-03-2022

Kreeg een waarschuwing dat het product weer op voorraad is.
Bestellen en levering ging vlot.
En goede after sale.

Goede prijs

Eric 08-03-2022

Deze webshop heeft ook fysieke winkels. Bij vragen of problemen kan je dan altijd binnen lopen. Ook daar krijg je eerlijk advies. Door de website in de gaten te houden, heb ik een flinke korting gekregen op een apparaat wat kort in de aanbieding was. De verzending ging vlot en werd keurig afgehandeld. 60 dagen retourneren is ook een nette optie.

ricardo 01-03-2022

Beste hifi winkel. je word er goed geholpen, aardige mensen, alles netjes op tijd geleverd.

Matt Bianca 01-03-2022

Levering was op orde en volgens afspraak. Handige site, goede navigatie, vriendelijke toon in de e-mail.

LMJ 25-02-2022

Kwaliteit producten. Fijne service en producten worden netjes en goed verpakt verstuurd.
Prijs kwaliteit uitstekend.

AJK 25-02-2022

Prima product en levering! Argon audio sa1 is verrassend goed klinkende versterker-DAC met meer dan genoeg vermogen . De informatie op de website van hifi- klubben is dus realistisch.

S 24-02-2022

Heb jaren geleden mijn speakers gekocht (heette destijds RAF) en nu een streaming adapter.
De verkopers bij HiFi Klubben zijn top adviseurs op gebied van geluid! Zij nemen ruim de tijd om dingen uit te leggen, staan open voor vragen en helpen in de besluitvorming.
Deze winkel staat voor kwaliteit, zowel kwa apparatuur als ook personeel. Top.

Roy 23-02-2022

Super service! In het filiaal in Nijmegen zijn we super fijn en professioneel geholpen door Daniel. Hij nam echt de tijd voor ons en na meerdere luistersessies eindelijk de set gevonden die echt bij ons paste. Echt top! Ben je op zoek naar een audioset dan is hifi klubben Nijmegen de plek!

Thek 21-02-2022

Goed, prettig en meedenkend telefonisch advies. Zonder dat advies had ik waarschijnlijk het verkeerde product gekocht. Levering snel op zoals toegezegd. Wel wat duurder dan andere internet aanbieders, maar dat was het advies dubbel en dwars waart. En 5 jaar garantie.

Henk de Boon 20-02-2022

Beste prijs en snelle verzending vanuit Denemarken. Nogal grote verpakking voor een heel klein doosje met naald erin.

P. van Zetten 18-02-2022

Zeer duidelijke uitleg mbt alle gestelde vragen. Goed advies met benoeming van min- en pluspunten. Product on line besteld en op tijd de volgende dag geleverd.

Chong 18-02-2022

Search specific product, found this shop near me and the price is also good.
Ordered a Sonos product online, and asked client service then it is immediately processed, and I can pickup at the Eindhoven store since the product is in stock there.

M. Ansems 16-02-2022

Duidelijke uitleg over producten op website met plus en min punten benoemd; snelle levering; gratis verlengde garantie tot 5 jaar; 1 product (voorversterker) dat ik achteraf toch niet nodig bleek te hebben, werd zonder probleem in de winkel in Breda weer teruggenomen en kreeg geld meteen terug. Ook al had ik product via website besteld en laten thuisbezorgen. Geen gezeur dat ik het via de post moest retourneren

Tom 15-02-2022

Via de chat op de website snel en goed geholpen. Prima prijs en snelle levering. Daarna nog leuke tips over je aankoop via de mail.

TDH 14-02-2022

Goede service, fijne site, informatie klopt en is volledig. Prima zaak om hifi spullen te kopen.

John 11-02-2022

Besteld en volgende dag opgehaald. Koptelefoon van sennheiser BT450 . Goed advies en vriendelijk personeel in de winkel met brede productkennis

Rene 09-02-2022

Goede bestel methode.
Levering was zoals afgesproken.
Extra informatie over het product.
Geen contact nodig gehad met helpdesk of dergelijke.

Paul Bakker 09-02-2022

Goede overzichtelijke website.
Duidelijke product omschrijving en makkelijk betalen

BvdV 08-02-2022

Bij HifiKlubben spreek je mensen met kennis van zaken. Ook als je achteraf nog advies nodig hebt omtrent aansluitingen. Onze aankoop werd gemotiveerd door de 5 jaar garantie, zonder extra kosten. En het feit dat we een markt gerelateerde prijs konden afspreken ook al was de aanbieding voor de TV net afgelopen. Snelle en betrouwbare levering door PostNL. En na aankoop nog een aantal zinvolle adviezen over de TV m.b.t. instellingen, enz.

Peter 08-02-2022

Ik heb gekregen wat ik verwachtte dus dat is prima. Alles kan altijd beter natuurlijk. Enig minpuntje is toch wel DHL levering. Ze gooien letterlijk je dure spullen aanschaf rond de 400 euro ergens achter je kliko.

Peter 08-02-2022

Duidelijke info. Gepassioneerd in geluid. Veel keuze. Correcte afhandeling van zaken.

Kok 05-02-2022

Ik kende hifi klussen maar nog nooit een aankoop gedaan. Wij wilden de sonos beam gen 2 in het wit. Samen met een andere winkel hadden hun de beste prijs.

Bestellen ging heel makkelijk. Op zaterdag besteld en maandag ontvangen. Hadden we niet verwacht want op werkdagen besteld voor 16:30uur is de volgende dag bezorgd. Blijkbaar is de zaterdag voor hen ook een werkdag.

Ook hebben we een account aangemaakt en zijn je aankopen 5jaar voorzien van garantie.