HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Bas 11-05-2020

Netjes geholpen goede uitleg gehad en laten luisteren wat je koopt.
Mensen met vakkennis en weten wat ze verkopeb

cor merceij 11-05-2020

gewoon een top winkel met goed personeel, altijd een goed advies en zeer vriendelijk.

Happy Jan 11-05-2020

Goed bezig.! Terug gestuurde produkten voor een lage prijs verkopen _met_ 100% garantie, of te wel, dezelfde kwaliteit als wanneer het nog nooit was terug gestuurd.

Didos 11-05-2020

Mooi product, prima keuze ondersteuning, vlotte afhandeling en snelle en adequate telefonische respons bij installatievraag.

auke 11-05-2020

webshop gevonden via google. goede aanbiedingen. snelle levering. prettig dat achteraf betalen mogelijk is.

Maarten 11-05-2020

We zijn naar HiFi Klubben geweest om ons te laten adviseren in een wereld waar we niet veel van af weten; HiFi. We werden vriendelijk en geduldig meegenomen in de beginselen van audio en kregen aan de hand van onze eigen muziek langzaam maar zeker meer zicht op wat je kunt verwachten van verschillende type producten. De uiteindelijke bestelling en afhandeling gingen zeer vlot en communicatief en eventuele zorgen of vragen werden direct helder beantwoord. Erg goed geholpen.

Danny 11-05-2020

Bij een bezoek in Amsterdam werd ik vriendelijk te woord gestaan en kreeg een eerlijk advies.
Ook per telefoon werd ik op het hoofdkantoor goed geadviseerd.
Bestellingen werden keurig afgehandeld.

Free 11-05-2020

Snelle en correcte levering. Geluid van de argon dab1 radio is heel goed voor zo'n kleine radio.

michel 11-05-2020

Uitstekende service en vriendelijk personeel. Ik ben er goed geholpen in mijn zoektocht naar een nieuwe speaker.

Leonardo 11-05-2020

Afgelopen zaterdag in de winkel in Alkmaar weer prima geholpen en een goed advies gekregen.

Boudewijn 10-05-2020

Strak ogende winkel, vriendelijk personeel, goede variatie van betaalbare instap-audio tot en met duurdere high-end. Luistermogelijkheden niet optimaal, en langere wachttijden ivm coronaregels.

Evert 10-05-2020

Fijne winkel vriendelijk zeer goed geholpen goede kwaliteit producten en nemen de tijd voor de klanten

ruud 10-05-2020

HiFi Klubben heeft mensen met verstand van zaken die met je meedenken en verkoopt goed spul.

Vincent 10-05-2020

Medewerkers met kennis van zaken welke de tijd voor je nemen en je voorzien van deskundig advies. Mooi assortiment apparatuur in de winkel. Je voelt je hier net een klein kind in een snoepwinkel.

Dennis 10-05-2020

Medewerkers zijn vriendelijk en geven deskundig en goed advies. Luisteren goed naar de wensen die je hebt om een goede aankoop te doen. Ook uitgebreid de mogelijkheid om apparatuur te testen en ruilen is geen probleem. Heb hier al meerdere aankopen gedaan en kom zeker terug!

Jan 10-05-2020

Deskundige hulp en snelle correcte levering. Daarnaast ook scherp geprijsd vergeleken met concurrenten!

Natibaneti 10-05-2020

Mijn koptelefoon had een defect. Het is door hifiklubben meteen opgestuurd naar de fabrikant en ik mocht een nieuwe uitzoeken voor dezelfde prijs. Top service.

Ed s 09-05-2020

Ik was redelijk sceptisch toen ik mijn Denon PMA700-V aanbood om deze te laten reviseren. De medewerkers waren echter enthousiast en bevestigden dat er oudere modellen versterkers zijn die uitzonderlijke prestaties leveren en revisie een goede investering is.

Nadat ik hem had laten reviseren heb ik hem natuurlijk uitgebreid getest en alle slijtage-verschijnselen waren verholpen.

Door de positieve en betrokken houding van de medewerkers zal ik mij bij aankomende Hifi-aankopen graag door hen laten informeren.

Klantvriendelijk, betrokken en deskundig zijn een paar termen die in mij opkomen wanneer ik Klubben-Hifi zou omschrijven.
P.s. Dit is een echte recensie van een redelijk sceptische Hifi liefhebber, maar ere wie ere toekomt, in dit geval dus Klubben-Hifi.

Almar 09-05-2020

Na 20 jaar was ik toe aan een nieuwe receiver en nieuwe luidsprekers. Ik heb in de winkel, onder het genot van een kop koffie, alles uitgelegd gekregen en een weloverwogen keuze kunnen maken. Vriendelijk en deskundig personeel en een laagdrempelig gevoel.

Jaap 09-05-2020

Allereerst is het een feest om in de winkel te zijn.... spullen om van te watertanden en een mooie rustige winkelinrichting . De bediening is vlot en terzake kundig. veel plezier bij JULLIE aankoop.

René Schilder 09-05-2020

Marantz versterker en cd speler aangeschaft bij Klubben Alkmaar. Vooraf betaald. De set werd netjes bij me afgeleverd en kreeg ook wat geld terug, omdat de set inmiddels wat goedkoper was geworden. Grote klasse👍

Carl 09-05-2020

Hulpvaardige ,vriendelijke en vakkundige medewerkers er werd tijd genomen om mijn probleem op te lossen.
En de spullen werden zelf naar de auto gebracht zodat ik zelf niet hoefde te sjouwen.Omdat de speakers niet in de gewenste kleur op voorraad waren kreeg ik andere en toen de juiste kleur er weer was werd het netjes omgeruild. Top service.

Hernan 08-05-2020

Zeer klantvriendelijk, geeft goede voorlichting en uitleg en snelle levering.

Remon 08-05-2020

Experts op elektronica gebied. Top service en scherpe prijzen! Ik koop niet meer bij de grote (online) winkels..

Cor 08-05-2020

Mijn vrouw en ik zijn zeer vriendelijk en deskundig geholpen door Hifi Klubben in Haarlem. Komen daar zeer zeker terug.