HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Ben van den Akker 17-06-2022

HiFi Klubben is een echte winkel en niet alleen online.
Iets inpakken en heel snel versturen kan iedereen .
Maar vooral als er dan iets mis gaat staan zij direct klaar .
Bij HiFi klubben zit je dus nooit zonder muziek.

Enige opmerking is wel dat het assortiment iets beperkt is.

Hans R 17-06-2022

Snelle levering, goede informatie, goede communicatie, goede kwaliteit , concurrerende prijs

Misc 16-06-2022

Hele goede service, snelle levering en scherp geprijsd. Nog 5 jaar garantie ook!

Nooitgenoeg Genoeg 16-06-2022

Net niet de goedkoopste maar wel snel. Voor mijn was het verschil 30 euro op een bestelling van 1000 euro. Hifi klubben had een levertijd van 1 dag en de goedkopere 2 woken.

Lian 13-06-2022

Duidelijke informatie, snelle levering, goede kwaliteit, mooie aanbiedingen

Ralph Verhoef 08-06-2022

Prima site. Goede producten. Voor elke portemonnee zijn er spullen te koop. Snelle levering van online bestelling.

Tevreden Klant 07-06-2022

Goed assortiment . Goede eerlijke adviezen . 5 jaar garantie
Ben zeer tevreden met mijn aankoop . .

Cody61 07-06-2022

Snelle levering en goed verpakt. Beste prijs . Duidelijke bestel opties. Veel betaal mogelijkheden.

Erwin 06-06-2022

Iets gekocht maar ook terug gestuurd. Zonder problemen. Binnen korte tijd terug betaald.

Marcel Damsma 05-06-2022

Goedendag Klubben,
dit cijfer geef ik enkel vanwege de uitstekende en vooral aardige medewerkers van Klubben Rotterdam.
Met de klantenservice heb ik helaas een wat minder aardig ervaring omdat ze twee facturen door elkaar haalde en ik niet meer van mij 30 dagen achteraf betalen kon profiteren. Klant is na mij inziens altijd koning !

Sherry Jae 03-06-2022

Gewoon waanzinnig. Super service (5 jaar garantie en 2 maanden uitproberen). Er wordt de tijd genomen om alles aan te sluiten en uit te leggen. Er wordt meegedacht. Voor mij scoort deze winkel absoluut een 10. Ook ook mijn eerdere ervaringen zijn top. Maar nu zowel de monteur als de verkoper heeft mij een super goed gevoel gebracht. De producten hoef ik niet te reviewen omdat alles top kwaliteit is. HiFi Klubben is mijn winkel.

Mariana 03-06-2022

Heel fijne luidspreker. Ik gebruik hem in de klas om luisteropdrachten te doen. Het geluid is prima. Ik ben er heel blij mee. Klein, compact en praktisch.

Hans 03-06-2022

Heb meerdere keren audio gekocht en suoer goede kennis van vele merken die jullie verkopen. Zelfs als ik binnen kom na een tijdje niet te zijn geweest weten de verkopers wat ik gekocht heb. En vragen ze naar hoe de audio die is aangeschaft klinkt. Hierdoor al verschillende collega’s naar hifi klubben gestuurd. En ook deze mensen werden super geholpen.
Dikke tien en kom graag in winkel in Rotterdam.
Met vriendelijke audio groet Hans v Staveren

Ben 02-06-2022

Zeer goed en met kennis van zaken geholpen. Ruim de tijd genomen. Winkel echt een aanrader

Danny DR 30-05-2022

Mooi aanbod van Hi-Fi materiaal en heel snelle levering. Straffe prijzen en mooie promoties op bv demo-toestellen. Zelf heb ik zo'n toestel gekocht, maar - zoals het was beschreven - was dit toestel eigenlijk splinternieuw. De beschrijving v/h toestel komt perfect overeen met de werkelijkheid.

Niet geheel gelukkige combinatie 27-05-2022

Ik heb bij HifiKlubben de combinatie van een Nad C700 en Dali Opticon 1 mk 2 aangeschaft zoals die werd aangeboden in de webwinkel. Ik vond de speakers niet zo goed passsen bij de Nad C700. Daarom heb ik Dali Rubicon 2 mk 2 speakers gekocht.wel duurder maar een veel beter geluid.
Verder ben ik zeer tevreden met mijn aankoop.

Jaap 25-05-2022

Duidelijk
En had mijn box in de winkel gekocht
Maar wilde toch een langer stroom draad hebben was de shop het makkelijks

Patrick 23-05-2022

Hifi klubben is voor mij een zaak waar ze verstand van zaken hebben en je de juiste advies kunnen geven. Dat vind je ook terug op hun website duidelijk goede uitleg product info en makkelijk bestellen too gewoon alles wat je mag verwachten van een website .

Muziek liefhebber 20-05-2022

Zeer soepele bestelling en uitermate snelle levering. Ondanks de "te late" bestelling op de dag toch de volgende dag bezorgd. Tevens zeer goede garantie.

Gerard 19-05-2022

Bij aankomst van mijn nieuwe Dali Oberon 5 bleek dat door een val de voet van een zuil gebroken was en zelf de dikke tempex bescherming in de doos was gebroken na contact met Klubben werd er direct een nieuwe set opgestuurd die de andere dag aankwam
Na die aangesloten te hebben bleek dat ik een zeer goede koop had gedaan wat een prachtig geluid en wat een goede service.

Hans 17-05-2022

Ik heb een product gekocht wat was geretourneerd.

Dit Product was niet schoon, terwijl ik hier nog navraag over heb gedaan.

P. stijnen 17-05-2022

Snelle afhandeling. Scherpe prijzen. Alles correct verlopen. Bovendien als extra een 5-jarige garantie. Ik kan Klubben Hifi alleen maar aanbevelen.

Fan van goed geluid beeld en geluid 13-05-2022

In de winkel Utrecht enkele maanden geleden bezocht voor aanschaf van een speakerset. De verkoper nam alle tijd om mijn vrouw en mij te laten luisteren naar speakers ( binnen ons budget ) we kregen super goede heldere adviezen, toelichting en wat zeer positief opviel ... de verkoper keek ook naar onze non verbale reactie op de diverse songs via de verschillende boxen en vroeg waarom deze positieve of soms ook minder positiever reactie op wat we hoorden. Om zo onze keus zo goed mogelijk te laten zijn!
Resultaat ... Dali Opticon MK2, Dali Opticon 6 MK1, Dali Opticon Vokal 1 aangeschaft. Onze Dali Altico C1deze week uitgebreid naar 4 stuks ipv 2 aan het plafond.
Na deze zeer positieve ervaring enkele weken geleden naar Klubben Almere geweest voor een hoofdtelefoon en wederom zeer goede adviezen gekregen en uitgebreid kunnen luisteren naar diverse "over ear" hoofd telefoons en daardoor de Dali IO6 plus dragon fly cobalt aangeschaft.
Dank zij de heldere adviezen en keuze mogelijkheid zeer blij met hetgeen ik gekocht heb!

Edwin 12-05-2022

Heldere website. Snelle levering én 3 jaar 3xtra garantie als je op hun nieuwsbrief abonneert! Wie wil dat nou niet?

MJK 12-05-2022

Steeds weer goede service hier. Met kennis van zaken wordt geduldig uitleg gegeven en krijgt de klant steeds gelegenheid om een goede afweging te maken. Ook die enkele keer dat er wat mis was met het product, uitstekend en direct geholpen.
Het maakt niet uit of je voor een relatief goedkoop speakertje of voor een exclusieve HiFI installatie komt: alle aandacht voor jouw vraag en adequate info.