HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Kees van Male 09-02-2020

naar binnen gegaan uit nieuwsgierigheid en om me te oriënteren
Naar buiten gelopen met een prima product wat super goed werkt.
Dit alles veroorzaakt door een enthousiaste medewerker met verstand van zaken.

Gerard 09-02-2020

Top winkel met super goede service en leuk enthousiast personeel! Platenspeler perfect afgesteld. Platenspeler heeft een prima prijs kwaliteitsverhouding.

Roger 09-02-2020

Ik kende hifiklubben helemaal niet. Voor aankoop enkel via mail informatie gevraagd. Onmiddellijk antwoord gekregen! En na de bestelling en een perfecte levering ben ik een heel tevreden nieuwe klant. Bedankt!

Erik 09-02-2020

Nadat de bestelling gedaan was netjes een mail gekregen met een afleverdatum en tijd, we zij erg blij met de Sonos speaker

David 09-02-2020

snel levering, goede product. Tv standard gekocht beter kwaliteit dan verwacht.

Fred 09-02-2020

We zijn zeer goed geholpen door een medewerker. Hij heeft ons verschillende apparatuur laten horen en waren er al snel uit wat we wilden.

Sander R. 09-02-2020

Erg gebruiksvriendelijke website, goede prijs/kwaliteit en laagdrempelige HIFI producten, vakkundig en service gericht personeel ook alsje iets hebt met je bestelling is het snel en vakkundig opgelost. Ook organiseren ze voor de muziek liefhebbers veel luistersessies en andere events. Buiten dat alles krijg je 5 jaar garantie op alle producten als je club lid bent (gratis)

M. Jongsma 09-02-2020

Hifi Klubben kwam goed uit diverse reviews, en het was voor mij de eerste ervaring met deze shop. Overzichtelijk, goede bestelprocedure en vooral ook een goede prijs! Ik heb wat Sonos producten besteld, en die werden de volgende dag goed verpakt geleverd. Super tevreden, en de volgende bestelling t.a.v. audio producten gaat ik zeker bij HiFi Klubben doen. Aanrader!

Jacques 09-02-2020

Na wat huiswerk gedaan te hebben uiteindelijk de keuze gemaakt om mijn producten bij HIFI Klubben te gaan bestellen. Door hun uitgebreide informatie in de webshop was de keuze snel gemaakt. Alles werd perfect afgehandeld en keurig de dag er na geleverd zoals beloofd. De ArgonSA1 versterker met speakers Argon Alto5Mk2 klinken boven verwachting goed. Kortom top service en zeker een klant rijker.

Gerritje 09-02-2020

Hallo all na wat te hebben rond gekeken op het net naar verschillende bedrijven zag ik opeens de firma Klubben ik had er nog nooit van gehoord maar na een kleine zoek tocht toch erg blij geworden van alle goede recensies . dus maar eens goed kijken en al snel de beslissing genomen om daar mijn Sonos set te bestellen . GEWELDIG helemaal TOP ben er erg blij mee , en een snelle service en degelijk verpakt en een mooie prijs. Als ik in de toekomst weer wat nodig b.v.b. uitbreiding subwoofer ga ik zelf ff kijken in de winkel in Den Haag is maar 30 min van hier. bedankt ben er blij mee. groetjes Gerritje

Gerard van den Akker 09-02-2020

Personeel van hifi klubben is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ik heb gebruik gemaakt van de mogelijkheid om apparatuur binnen een bepaalde tijd (60 dagen) terug te kunnen brengen. Dat vonden ze natuurlijk jammer, maar het was verder geen enkel probleem. Ik vind dit een top service, omdat het met audio nu eenmaal zo is dat je het in je eigen omgeving moet kunnen beluisteren om te kunnen beoordelen of het bij je past en voldoet aan je verwachtingen. Uiteindelijk is de keuze op een merk gevallen dat Hifi Klubben niet voert, maar als ze dat wel hadden gedaan dan had ik het zeker daar aangeschaft.

Tjalle van Buuren 08-02-2020

Prima prijs-kwaliteitverhouding, ook online veel informatie te vinden voor de beginner. Verzending is prima, producten zijn ook netjes verpakt. In het algemeen zou ik het leuk vinden om een ruimer aanbod van merken te zien.

Lex 08-02-2020

Echt verstand van hifi! Er wordt geluisterd naar wat jij wilt! En er wordt advies gegeven waar je wat aan hebt! Erg tevreden met hifi klubben! Top service!

Theo van Diepen 08-02-2020

Ik vind de site gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Je kunt redelijk snel een item vinden wat je speciaal zoekt. Verder goede info omtrent hoe te leveren, op voorraad, nalevering e.d. zodat je niet voor niks naar een fysieke winkel hoeft te gaan. Goede info.

Ravensa 08-02-2020

From the moment I walked in I got incredible help and the person helping me was incredibly friendly and helpful. I had an idea of what I wanted and when I got to the store I got the opportunity to listen to any speaker relevant to my requirements. Upon trying the different speakers I stumbled upon one that was much better than the one I initially had in mind from reviews I read online. The person helping me, helped me realize that sound is such a personal experience that you've got to listen to it in person to see if you personally enjoy the speakers or audio device you purchased.

Leon Vet 08-02-2020

Uit de koopjeshoek heb ik een showroom model b&w in wall speaker bij de vestiging in Hilversum gekocht. Het modelnummer op de site kwam niet overeen met de hogere serie speaker die ik in de winkel kreeg. Ik heb beide medewerkers die mij hielpen hierop gewezen maar ze waren overtuigd dat dit de juiste speaker was en de prijs op de site werd aangehouden.

Aangezien dit een beter type is dan ik dacht te kopen is het wat mij betreft natuurlijk prima.

Thuisgekomen bedacht ik me dat de doglegs voor montage ontbraken. De volgende dag de winkel gebeld en het was geen enkel probleem om ze per post na te sturen. Een uur later kreeg ik een postnl track&trace nr en de volgende dag lagen ze in de brievenbus.

Ik ben zeer tevreden. Eerder heb ik al andere speakers bij hifiklubben in Den Haag gekocht, de vervanger voor mijn receiver zal ik zeer zeker ook hier kopen.

Vincent 08-02-2020

Je wordt altijd goed en aandachtig geholpen. De mannen hebben echt verstand van de spullen en willen je helpen het beste te kopen voor jouw wens en situatie. Ze smeren je niks aan en denken goed mee!

Leonie Rison 08-02-2020

Geweldige service. Snel verstuurd en goed ontvangen. Maken hun beloftes waar

Sjaak 08-02-2020

duidelijke info over wat je bestelt (ik bestelde een item dat teruggestuurd was), goede korting, snelle verzending. Top!

Hans 07-02-2020

Op een prettige en ongedwongen manier professioneel te woord gestaan en geholpen.

Jelle Boer 07-02-2020

Mijn speakers waren er na 2 maanden spontaan mee opgehouden. Ik ben met mijn kapotte speakers naar de winkel gegaan en heb direct, gratis een nieuwe set gekregen.

Stephan 07-02-2020

Geweldig goede voorlichting wat betreft keuze en een gedetailleerde uitleg ovr het gekozen systeem door evaren medewerkers van HiFi Klubben. Heb een zeer uitgebreide Sonos setgekocht voor door heel het huis. Deze voorlichting en uitleg heeft bijvoorbeeld voorkomen dat ik naar de concurrentie (de bekende grote ketens) ben gegaan. Ook de accessoires (o.a. Vogel TV wandbeugel) waren bij HiFi Klubben aanwezig. Eén "stukje" Sonos was niet op voorraad en dat werd netjes binnen een paar dagen naar mijn huisadres gestuurd. Kortom, erg goede service en dat ook nog voor de juiste prijs! Helemaal happy.

Postma 07-02-2020

Uitstekend geholpen. Direct een goed contact met de medewerker. 5 Jaar garantie is inbegrepen: bij de grote spelers op de markt moet je daar extra voor betalen.

Arno 07-02-2020

Echt een aanrader. De mensen daar helpen super netjes. En hebben zeer zeker verstand van zaken. Maar wat voor mij heel belangrijk is dat ze echt luisteren naar je wensen en daarbij zoeken zij een goed product bij uit.

Erik 07-02-2020

Snelle levering, duidelijke site en de langere garantie (5 jr) is echt top!