HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Frank R. 12-05-2022

Uitstekende service en vriendelijk en behulpzame medewerker(s) bij de klantenservice. Ook een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Hifi Klubben is een regelrechte aanrader voor de aanschaf van audio/visuele electronica.

Bob 10-05-2022

Super service! Standaard 5 jaar garantie, 60 dagen herroepingsrecht en er wordt goed meegedacht. Ik heb bijna mijn hele bestelling terug moeten sturen na bijna een maand aanmodderen met NAD/BluOS. Geen centje pijn en men blijft vriendelijk behulpzaam. Hier kunnen veel webshops/HiFi zaken van leren. Klant is koning! Aanrader!

Marco 06-05-2022

Goede website, goede prijs, divers aanbod en snelle levering, hebben mij doen besluiten de aankoop daar te doen.

Rick 06-05-2022

Meerdere malen perfect geholpen in de winkel waardoor ik voor mijn gevoel de juiste keus heb kunnen maken. Bestelling werd netjes verzonden middels een gespecialiseerde koerier. High-End service voor High-End apparatuur. Wel zou ik graag wat actiever op de hoogte zijn gehouden m.b.t. mijn bestelling, en zou er van te voren mogen worden aangegeven dat betreffende bestelling alleen door de week aan huis bezorgd kan worden, en niet op bijvoorbeeld een service-point in de buurt.

Jack P 05-05-2022

Goede service en klantvriendelijk .
Ook bij moeilijke vragen een passend antwoord.
Prima advies en nu blije gebruiker van EarPods.
Zeker tevreden

Roland 30-04-2022

Duidelijke website, scherp geprijsd. Kwam hierop omdat de boxen die ik wilde hebben hier afgeprijsd waren. Super snelle levering, voor 16.30 uur besteld, de volgende dag echt in huis. Artikel was goed ingepakt en voldeed aan alle verwachtingen.

Jelle 27-04-2022

Enige tijd terug ben ik in de winkel van Hifi Klubben goed geholpen en mocht ik luisteren naar de diverse boxen en receivers die mijn interesse hadden. Afgelopen week heb ik mijn bestelling dan eindelijk geplaatst en met uitzondering van de subwooferkabel kwam alles op tijd zoals aangegeven op de website. Er is ook een ruim scala aan betalingsmogelijkheden wat ik ook prettig vind.

Stefan 23-04-2022

Altijd goede ervaringen bij hifi klubben voor advies. Ook qua service nu een goede ervaring. Een geretourneerd artikel van een fysieke winkel gekocht en kosteloos opgestuurd!

Jeroen 21-04-2022

Prima, website, vooral duidelijk in aangeven van plussen en eerlijk over de minnen van producten, met aanbevelingen ernaast voor alternatieve producten. Afgehaald in winkel, snel bediend en product ook prima geluid. Blij mee!

J.Dek 14-04-2022

Ik denk dat dit toch 1 van de betere zaken wat Hifi betreft is. Vandaag naar filiaal Nijmegen geweest en daar een platenspeler en een set actieve speakers van het merk Argon gekocht. Je wordt daar heel goed geholpen en niets is teveel. Aardige mensen met kennis van zaken. Garantie van maar liefst 5 jaar gekregen en ook nog korting. Wat wil je meer. Vanmiddag alles aangesloten en een wereld gaat open. Dit is weer op en top genieten van vinyl. Hifi Klubben heeft meerdere filialen in Nederland en voor iedereen bereikbaar. Mocht u een Hifi artikel willen hebben..... Loop dan niet aan HiFi Klubben voorbij.

Leeman R 13-04-2022

HiFi Klubben,
Geweldig gewoon goede hifi zaak Helen goede service top.
Klantvriendelijk ook aan de telefoon vragen worden goed beantwoord.
Fijne ervaring mee met deze winkel.
Geweldig mooie geluid komt er uit de koptelefoon Jabra Elite 45 h
Goede microfoon zit er in ook voor te bellen via de telefoon IPhone.
Ben zeer te vrede en blij met deze geweldige koptelefoon.

En Hifi Klubben een top winkel.

Jo Stanneveld 13-04-2022

We hadden bij een eerdere aanschaf al ervaring opgedaan met Hifi Klubben. Onze tweede aanschaf, een fantastische cd-speler van NAD, blijkt eveneens een schot in de roos. Prima afhandeling van de bestelling en levering door het bedrijf.

Arja 13-04-2022

De door ons bestelde producten werden vlot geleverd. Over een van de producten per e-mail contact gehad omdat onze keuze kwa uiterlijk niet leverbaar was op korte termijn. Werd vlot omgezet naar een ander uiterlijk dat wel binnen 3 a 4 werkdagen leverbaar bleek. Dat bleek ook de praktijk want op donderdagavond werden de boxen geleverd. Al met al prima service van deze HiFiKlubben. Zeker een aanrader.

E. Pijl 10-04-2022

Mooie overzichtelijke site, en artikelen zijn makkelijk te bestellen.
Personeel in de winkel is zeer professioneel en vakkundig. Ze nemen alle tijd om je te helpen, adviseren, en om je diverse apparatuur te laten horen. Bestelling (platenspeler) was snel en netjes en niet onbelangrijk goed verpakt. Al met al ben ik al jaren zeer tevreden over de kwaliteit en service.

Wim Dieks 08-04-2022

Duidelijke en gebruiksvriendelijk online site, leveren stipt op tijd en met tracking code is je bestelling prima te volgen. Produktomschrijvingen gedetailleerd en informatief. Goed verpakt en vriendelijke service. Prijzen zijn normaal en ruime keuze.

Tiede 01-04-2022

Snel, deskundig, geen overbodige verpakkingen, goed advies. Gewoon altijd hier bestellen!

T.N. 31-03-2022

Na een vraag per mail binnen een kwartier antwoord per telefoon en opgelost. Zeldzame service.

TBB 29-03-2022

Zeer tevreden over afhandeling bestelling en verzending. Denken mee over problemen en zenden gratis alternatieve onderdelen

Joost Zuijdwijk 28-03-2022

In eerste instantie niet tevreden met de versterker die ik gekocht had omdat deze niet goed samenwerkt met mijn tv .

Na een paar mailtjes waarin ik zeer snel en netjes beantwoord werd meteen de mogelijkheid gekregen om de versterker te ruilen tegen een ander model
Met een betaalverzoek van klubben als bijlage was het zo geregeld!

GS 22-03-2022

Hifi Klubben heeft goed geholpen, nette medewerker die met een goed voorstel voor mij kwam. Ik was opzoek naar een actief systeem voor gebruik met en TV. Daarvoor heb ik een HDMI-ARC aansluiting nodig. De medewerker stelde de Fenris A5 voor.
Product besteld, Argon Fenris A5. (Dat blijkt direct uit Denemarken te worden verzonden). Bij uitpakken was een kras op de bass-cone van de linker speaker te zien. Ook zijn er heel kleine beschadigingen op de behuizing. Ik heb een bericht ingevuld van Klubben, echter geen reactie gehad.
De stof op de speaker grille is gelijmd, vlijmscherp geheel. Gezien de speakers niet zijn voorzien van een super goede (lees sterke) afwerking, vind ik dit een minder puntje.
Tevreden over het geluid en de werking van de Fenris icm de tv.

Heffels 20-03-2022

Omdat ik bij andere leveranciers aanliep tegen lange leveringstijden ben ik gaan zoeken op internet en gekomen bij Hifi Klubben.
Na het schrijven van een mail kreeg ik snel antwoord en zij konden het product wel leveren uit voorraad.
Binnen een paar dagen had ik mijn bestelling in huis.

Martin 19-03-2022

Waarom een 10, het is een betrouwbare site en leveren volgens opgave. Ook het artikel wat ik heb ontvangen was goed verpakt tegen eventuele schade van buiten af.

Jan Feldman 17-03-2022

Prima website. zelfs eerder geleverd dan afgesproken ! Dit ondanks dat ik later besteld had dan 16:30.

Silvan 17-03-2022

Fijn contact gehad, tot een passende oplossing gekomen toen er iets mis was met mijn televisie. Nu kijk ik er nog liever naar!

Willem 15-03-2022

Netjes op tijd geleverd en niet onbelangrijk 2 maanden op zicht en 5 jaar garantie. Waar doen ze dat nog