HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Lukas 25-01-2024

Deze winkel leverde de producten zoals beloofd, snel vergelijkbaar met de select van Bol. Voor de rest nog geen contact met Klubben.
Tav het product, het voldeed aan de verwachtingen, zitten comfortabel in de oren en het geluid is zeer goed

Sjef 23-01-2024

Zeer overzichtelijk, en betrouwbaar product . En super snelle levering. Voor ook nog een mooie prijs.

Werner 22-01-2024

Mooi materiaal en heel goede prijzen! Perfecte afhandeling van de bestelling en uitstekende service. Een vraag per mail werd steeds de volgende dag beantwoord.
Dank,

Fam. Vos 22-01-2024

Vriendelijk geprijsd, nette afhandeling en goed op de hoogte gehouden.
Levering was zelfs sneller dan in eerste instantie doorgegeven.

Zo jammer 21-01-2024

Feitelijk gaat mijn beoordeling over de klantenservice, op woensdag 17-1 had ik telefonisch contact met de klantenservice en vroeg of mijn bestelling op vrijdag 19-1 geleverd kon worden, dat was geen probleem volgens de medewerker - naam is mij ontschoten - de betreffende medewerker zou er zorg voor dragen dat mijn bestelling niet de 18e maar de 19e geleverd ging worden. Wat schetst mijn verbazing? wordt de bestelling toch op de donderdag geleverd door postnl geluk bij een ongeluk was ik toevallig thuis.
Zo jammer, dat je afspraak maakt en dat wordt dan niet goed uitgevoerd.

Geert 19-01-2024

Fijne website en prettige klantvriendelijke winkel, in Nijmegen in mijn geval. Versterker besteld en geïnstalleerd, helaas een tok geluid bij het uitzetten. Telefonisch besproken, uiteindelijk naar de winkel gegaan. Versterker is nagekeken, nieuwste firmware geïnstalleerd en probleem was opgelost. Super service!

john 18-01-2024

klantvriendelijke website, snelle en accurate levering. Vriendelijk te woord gestaan bij telefonisch contact.

Teun 17-01-2024

Levertijden zoals aangegeven op website ruim overschreden. Producten helemaal prima.

Roy 16-01-2024

Top product en topservice. Hifi Klubben doet wat het belooft. Snelle levering, een hoogwaardig product met een eenvoudige door iedereen te begrijpen installatie en bediening. Aanrader.

Henri 15-01-2024

Veel merken en adviezen zijn duidelijk. Prettig contact via de mail en een prima prijsaanbieding.

Max 15-01-2024

Zulke klantvriendelijkheid en service als hier heb ik nog nergens anders mee mogen maken!

peter 14-01-2024

Telefonisch duidelijk uitleg om een goede keuze op de webshop te kunnen maken. Product volgende dag binnen.

Martijn Roelofs 12-01-2024

Snelle levering. Gekozen voor Hifiklubben.nl i.v.m. de 5 jaar ledengarantie. Mooi product wat geleverd word in een mooie verpakking, waardoor je echt een kwalitateitsbeleving krijgt. Eenmaal uitgepakt en aangesloten kan het genieten beginnen

Rj 11-01-2024

Goeie prijs kwaliteit. Supper goeie klantenservice. En een hele nette levering. Gewoon top

Cees 09-01-2024

Duidelijke webshop, snelle levering maar vooral een goed product en prijsniveau.

WJ 07-01-2024

Prijsstelling, website, uitstraling, communicatie per email en inhoudelijk, productaanbod, alles dik in orde

Jan uit Garijp 06-01-2024

prima communicatie en snelle afhandeling.
verder uitstekend product in goede verpakking verstuurd.

Menno Feenstra 05-01-2024

Kon nergens de juiste info krijgen over de headset die ik wilde. Heb de kantenservice van Klubben gebeld. Heb in no time uitstekend advies gekregen. Hij begreep precies wat ik wilde en heb dan ook zijn advies gevolgd met mijn bestelling bij HiFiklubben on-line.

Rico 05-01-2024

Netjes afgeleverd en product voldoet aan alle eisen. We hebben aangesloten en wat een geluid je wordt helemaal weggeblazen.
Makkelijk aan te sluiten.

Rob 05-01-2024

Zag er goed en vertrouwd uit, online. Ook live winkels aanwezig. Prima site dus en goede voorlichting. Bestellen was makkelijk. Product super tevreden over, prima kwaliteit voor een goede prijs en duidelijk een betrouwbaar en fijn adres!!! Verzending was ook snel en goed. Graag weer.

John 05-01-2024

Artikelen besteld en netjes op de dag geleverd wat gezegd werd, ook fijn dat het zo verpakt word dat de bezorger niet kan zien om welk merk het gaat.

Rolf 05-01-2024

Mijn (dure) koptelefoon kreeg na drie jaar een mankement, ik kon hem onder garantie terugsturen en kreeg na twee weken een geheel nieuwe(!) thuisgestuurd.
Alle lof voor Hifi Klubben.

Bert van de Pol 31-12-2023

Ik heb heel veel plezier van mijn Sonos Beam geweldige zaak met een hele snelle levering echt een aanrader top zaak

Arthur 31-12-2023

Ben zeer tevreden met het merk Argon Audio. Heb nu een subwoofer (bass8mk2) aangeschaft. Via mailcontact goed en erg snel geholpen met advies en kiezen van juiste bekabeling. Ondanks de kerstdagen de aanschaf snel binnen.
Prima service en klantvriendelijk.

Daniel 30-12-2023

Hifi Klubben heeft een fijne webshop met een goede klantenservice. Er was even wat onduidelijkheid omdat ik een mail kreeg dat mijn product verzinnen was maar er nog geen track en trace code was. De medewerker van de klantenservice heeft mijn daarop direct een mail gestuurd met de code. Super service zoals het hoort. Daarom een 10.