HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Peter 29-12-2019

Regelmatig loop ik in Rotterdam de winkel in. Ik koop niet veel maar wil altijd even kijken en vooral luisteren. Alles kan en mag, niet is te veel gevraagd. De medewerkers zijn deskundig en altijd vriendelijk, ze hebben duidelijk plezier in hun werk en helpen je graag ook als je met lege handen de winkel uitgaat.

John 29-12-2019

Professionele hulp, kennis van zaken, met humor gebracht, ook op aanvullende vragen kwamen adequate antwoorden. Prima!

Günter 29-12-2019

Ruime keuze, personeel helpt met kennis van zaken, perfecte service en de koffie staat klaar

Mike Martens 28-12-2019

Helemaal niets mis met HiFi Klubben. Perfecte adviezen, scherpe prijzen, geweldige Klantenclub voor interessante extra's.

BasR 28-12-2019

Fijne winkel met zeer professionele en vriendelijke mensen.
Grote keuze en topmerken voor de fijnproever, kortom the place to be!

P. Burger 28-12-2019

Vrolijke snelle bediening. Goed advies.
Ruime modern ingerichte winkel winkel.

Henkieplaat 27-12-2019

Een tijdje geleden een denon receiver gekocht snel geleverd met goede service en na proberen geruild voor een zwaardere receiver . met goede hulp van de klantenservice een goed resultaat. En een tijd later een tegoedbon gekregen omdat de receiver goedkoper was geworden. Daarvan nu inears van argon besteld weer snel geleverd en weer een snelle reactie van de klantenservice.
Een bedrijf met goede snelle service en mensen die meedenken.

Harm Doorn 27-12-2019

Super bedrijf! Twee mooie speakers gekocht voor een mooie prijs. Duidelijke communicatie via de app met de klantenservice. Een van de twee speakers was een verkeerde geleverd maar dit was snel hersteld.

Cor1902 27-12-2019

Zeer duidelijke website. Erg veel informatie over verschillende onderwerpen. En snelle levering.

Jef 26-12-2019

Ook deze keer weer uitstekend geholpen door 1 van de medewerkers van het filiaal Rijnstraat. Ik koop zonder uitzondering al mijn (stereo) apparatuur bij HifiKlubben en daarvoor bij RAF. Uiterst capabel personeel en de sfeer die er vroeger bij RAF was hebben zij weten vast te houden.

Kees 26-12-2019

Kom al jaren bij Hifi Klubben als ik een apparaat met een stekker nodig heb. wordt daar altij heel goed geholpen. Goede in informatie en helder advies.
Wat zou ik moeten zonder een dergelijke zaak.
Ik weiger dit soort apparaten te kopen via internet,

Martin 25-12-2019

Ik ben op kundige en vriendelijke wijze geholpen bij de aankoop van een hoofdtelefoon. Ik kon op mijn gemak verschillende types proberen. Enige suggestie: een rustige zitplaats voor het proberen van hoofdtelefoons? Uitstekende winkel!

John S 25-12-2019

Goed geholpen ,goed advies,nemen de tijd om je dingen uit te leggen.
Prettige sfeer.

Peer 25-12-2019

Ik gebruikte al jarenlang 'in ear' microphones en headsets om muziek te luisteren. Veelal was de muziek toch te veel vervuild door externe ruis of gingen de apparaten snel kapot. Ook was het gedoe met opladen een ramp of de 'in ears' te snel leeg na volledig te zijn opgeladen.
Ik zag regelmatig de bioscoop reclame van Klubben en bij mijn toevallige bezoek aan den Haag was er een toevallige ontmoeting met Klubben. Eerst even geaarzeld omdat het erg technisch overkwam allemaal. Maar ik werd op m'n gemak gesteld en ter zake geholpen nadat ik mijn probleem had uitgelgd. Diverse apparaten werden getoond en niets werd opgedrongen. Zeer tevreden verliet ik Klubben den Haag en lig nu te genieten van mijn opnames van de 'dire straits'.... ik loop in het hele huis en kan de muziek uitstekend horen met de blue tooth mode. Een aanrader😄

KS 25-12-2019

De referentie hifi-webshop!
- zeer compleet aanbod
- snelle verzending
- flexibele retour- en omruilvoorwaarden
- 5 jaar garantie op alles!!!

Mat 25-12-2019

Ik heb voor Hifi Klubben gekozen omdat de site, prijzen en levertijden dik in orde zijn.
Ook had ik ten opzichte van de andere aanbieders meteen een goed gevoel over deze onderneming.
De 5 jaar garantie wat je krijgt bij de aanmelding is natuurlijk mooi meegenomen en geeft ook een veilig en vertrouwd gevoel.
Concreet, de volgende aankoop zal zeker weer bij deze zaak gaan plaatsvinden.

Hans 25-12-2019

Ben een paar weken geleden de winkel in Eindhoven binnen gelopen om wat informatie te vragen. Ik werd goed en prettig geholpen en heb later een apparaat via de webshop aangekocht.

Marcel 25-12-2019

Zeer prettige winkel met kundig personeel en een ruime keuze in beeld en geluid! Men weet waar men over praat, ze nemen de tijd voor je en green vraag is te gek.

Rico 25-12-2019

De producten zijn zeer snel geleverd, correct verpakt en tijdens de levering ben ik netjes op de hoogte gehouden.

Marcel 25-12-2019

Zeer hulpvaardig, vriendelijk en geven een gevoel dat ze weten waar ze het over hebben.

André 24-12-2019

zijn vriendelijk zeer behulpzaam en dringen nooit aan en verkopen goede kwaliteit

H. de Jong 24-12-2019

ruime keuze in kwaliteitsmerken
snelle levering ondanks drukte feestdagen
netjes bezorgt

Giliam 24-12-2019

Een moment om naar uit te kijken: je stereo wordt bezorgd. Alles op de juiste plek, de kabels in juiste volgorde verbonden, het geluid op je ruimte zo geijkt dat het het beste klinkt. Heel vriendelijk geholpen en uiterst deskundig. Tot op het installeren van Tidal na, fantastisch!

EdK 24-12-2019

Heel vriendelijk, heel deskundig en heel eerlijk. Ik had hele oude apparatuur (nog zo'n tv met een hele toeter erachter) en wilde goed advies over het upgraden daarvan (tv + geluid). Door goed door te vragen wat ik nu had (ik had foto's gemaakt met productnamen/specs e.d.) en wat ik wilde kon de medewerker me heel goed adviseren. Hij stelde zelfs zijn eerste advies (nieuwe extra speakers bij mijn tv omdat het geluid van een smart-tv niet denderend is) later bij toen hij hoorde dat ik thuis bij mijn stereoinstallatie al speakers van een goed merk had en toen bleek dat die een ingang had die geschikt was om het geluid van de tv op aan te sluiten. Die extra boxen had ik dus helemaal niet nodig, scheelde mij weer een paar honderd euro! Bij het afrekenen nog een keer goed doorlopen wat ik allemaal had gekocht en of ik alles had wat ik nodig had. Ook de montage + setup van de tv, dvd-speler, Bluetooth-koptelefoonset en aansluiting op mijn stereo verliep heel vlotjes. De monteur was heel aardig en heeft het duidelijk uitgelegd. Toen ik later nog een keer met de winkel belde omdat ik iets niet goed begrepen had, ben ik ook via de telefoon uitstekend geholpen. Enig kleine minpuntje was dat mijn oorspronkelijke afspraak met de monteur een paar dagen verzet moest worden omdat iemand de eerste afspraak kennelijk uit hun online agenda had geknikkerd of had overschreven oid.

Rob de Wijs 24-12-2019

Heerlijke winkel met prachtige producten en deskundig personeel, die luisten naar de wensen van de klant en daar de beste combinatie van producten bij selecteren. De aparte luister ruimte werkt perfect en is veel beter dan het luisteren in een overvolle winkel met diverse installaties die spelen en waardoor je nooit een goede indruk kan krijgen..... Dus allemaal naar Klubben Breda!!