HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Mathias Lepla 14-03-2024

De correcte afhandeling van de producten waaruit hun gamma bestaat is altijd top. Voor een 10 is toch wel de verzendmethode wat bij te schaven

H helder 11-03-2024

Deze kleine luidsprekers hebben een verrassend goed geluid ber er erg blij mee ook werden ze geleverd als afgesproken top ik kan deze webshop aanbevelen

Arthur 10-03-2024

Online besteld. Super makkelijk en binnen 2 dagen bestelling binnen.
Ook vorige bestelling goed geregeld. Installatievragen, via de mail/klantenservice, worden binnen een dag beantwoord.

AJ 09-03-2024

Wat ze beloven, komen ze na! Scherpe prijs!
Had geen tijd om in de winkel op te halen, dus voor deze snelle oplossing gekozen.

Oswald Neumann 07-03-2024

Een Dali i04 koptelefoon online gekocht. De informatie en recensies op de site waren voor mij duidelijk genoeg om deze aankoop online te doen. De bezorg informatie is zeer goed en de levering verliep zoals eerder aangegeven zonder delay. Het gekochte artikel bevalt mij zeer goed goed. In een fraaie en degelijke verpakking, duidelijke gebruiksaanwijzing en waarom het gaat, een heel goed geluid. Een aanrader!

Mario 07-03-2024

In Hilversum een nieuwe Argon Audio TT-4 gekocht en wat een gave winkel is dat! Ik ben al in meerdere HIFI Klubben geweest maar deze sprong er wel uit. De beste meneer die mij heeft geholpen was zeer bekwaam en je kon gewoon merken dat hij echt plezier heeft in wat hij doet en achter de spullen staat die hij verkoopt. Hij heeft keurig de platenspeler alvast in elkaar gezet in de winkel en juist ingesteld zodat ik thuis alleen nog maar de stekkers erin hoefden te doen. Vervolgens ook nog meelopen naar auto om de spullen op de achterbank te zetten. Super! daar worden klanten blij van. Ik wel in ieder geval :-)

Koerts 05-03-2024

Wat me aanspreekt aan HiFi Klubben is de maar liefst 60 dagen bedenktermijn, om zo te kunnen beoordelen of een product echt bij je past, de extra lange garantieperiode van 5 jaar en bij veel producten geldt: vandaag besteld = morgen in huis! Ook de diverse tips die ze op Youtube geven is soms een handige extra service.

Rob ten Voorde 05-03-2024

Prachtige Vestlyd 15c speakers gekocht met standaards. Top geluid, waar voor het geld.
Een cijfer 9 omdat de bezorging wat langer duurde.
Maar de externe vervoerder had een top vriendelijke chauffeur die mij nog hielp met het in mijn auto leggen van de zware dozen. Al met al toch een top ervaring. Binnenkort nog wat kleine spullen bestellen.

Anna 05-03-2024

Geweldig! Ik heb al een recensie geschreven waarin ik uitlegde dat het niet prettig was om een visbestelling te ontvangen. Ik heb het geretourneerd en was verrast door de winkel in Utrecht. De meneer was zeer klantgericht en bood excuses aan. Hij vertelde me dat dit soort incidenten niet toegestaan zijn en dat het een menselijke fout betrof. Hij nam contact op met de winkel waar ik de koptelefoons had gekregen en regelde een vervanging. Aangezien het een cadeau was voor mijn man voor Valentijnsdag en ik op 13 februari om 8:30 uur in de winkel stond, was ik blij dat alles op tijd was. Bedankt! Dit noem ik echt service en klantvriendelijkheid.

Jan 04-03-2024

Goede website, passende informatie waar je wat aan hebt. Doen wat ze beloven. Snel geleverd. Service en klantgericht maar dan echt. Mooi assortiment kwaliteit Hifi producten.

Harry 01-03-2024

Goede informatie ontvangen in de winkel terwijl het product niet aanwezig was in de winkel. De verkoper luisterde goed naar mijn wensen! Maakte echt tijd voor mij.

Kees 01-03-2024

Levering van het bestelde binnen 24 uur. En ook nog 50% goedkoper dan bij de concurrent en niet leverde.

Paul Brouns 01-03-2024

Goede online winkel voor hifigeluid. Fijne samenwerking met lokale winkels door het land. Ook daar goede service en vriendelijke medewerkers.

Hans 01-03-2024

Kubben had een goede aanbieding voor een Denon speaker. Ik had hem snel in huis en werkt prima.
Goede service

Alex 29-02-2024

HIFI Klubben levert goede kwaliteit spullen met en garantie periode van 5 jaar als je gratis lid wordt. Dat is natuurlijk niet verkeerd. Ook de info die je krijgt bij vragen wordt snel en duidelijk geleverd.
Snelle en correcte levering van aankopen en in de winkel zelf goed personeel die weten waar ze het over hebben en goed advies geven en er alle tijd voor nemen. Helpen met aankoop naar de auto te transporteren is voor HIFI Klubben geen probleem.

Hans 29-02-2024

Fijn assortiment en snelle levering. Je krijgt altijd de mogelijkheid om in de winkel e.e.a. te beluisteren en te testen. In mijn geval kreeg ik uitstekend advies van de verkoper waarbij niet direct het duurste werd aangeraden.

K de Vrieze 27-02-2024

Snelle levering! Fijn ook dat er expertopinies staan op de site; beetje het gevoel van informatie van een winkelmedewerker.

Hans van Put 26-02-2024

Zeer snelle levering!!! Product omschrijving precies wat je mag verwachten .zeer tevreden over onze aankoop!!

W.Bickes 26-02-2024

Erg klantvriendelijk en zeer vakkundig advies voor een juiste keuze. Ook wordt er goed geadviseerd tijdens installatie van de apparatuur.

Jeroen H 24-02-2024

Fijne (web)winkel. Verkoopt duidelijk kwaliteit met een verhelderend verhaal. Duidelijk wat je koopt en in mijn geval goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

Paulus 23-02-2024

1e ervaring met HIFI klubben. Via website een bluetooth audio streamer gekocht (prijstechnisch en kwaliteit goede aanbieding) en binnen 24 uur goed verpakt geleverd ! Item voldoet aan de omschrijving en voldoet ook naar (mijn hoge) verwachting. Website redelijk gebruiksvriendelijk, duidelijke omschrijving qua specificaties, foto's zouden iets groter mogen.

Erwin 22-02-2024

Deze Denon DCD 900 NE is een waardige vervanger van mijn
14 jaar oude Yamaha CD speler. Prima en zeer gedetailleerd geluid. Ook de USB aansluiting waar o.a. FLAC muziek bestanden op afgespeeld kunnen worden
voldoet prima. Fijn dat ook bij MP3 bestanden de naam van de artiest en het nummer zichtbaar zijn op
het display. Ben zeer tevreden.

Joost 22-02-2024

De eerste keer dat ik bij Hifi Klubben iet gekocht heb. Ik kan alleen maar positief zijn. Webshop oogt fris. Alles werkt snel, van zoeken naar producten tot aan het bestel/afrekenproces. Ik kwam bij Hifi Klubben terecht via de pricewatch van Tweakers, omdat ze de laagste prijs hadden.
Een dag nadat ik het product had aanschaft (het was nog niet geleverd) zag ik op de website dat het product flink in prijs was gedaald. Ik heb toen de klantenservice een mail gestuurd en ze hebben mij het verschil terugbetaald! Echt geweldige service.
Het product is trouwens mooi op tijd bezorgd en werkt geweldig.

Bert de Graaf 22-02-2024

Bij Hifi Klubbel een set DALI ALTECO C-1 Compacte luidspreker online gekocht ter vervanging van mijn oude Missions peakers.
Ik werd meteen op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling en werd ook op het aangegeven tijdstip geleverd.
Dit is zoals het hoort.
Ga zo door.

Boudewijn 22-02-2024

snelle en goede levering, makkelijk te bestellen en goede productinformatie .
al enige ervaring met bestellingen bij deze winkel
ik had samen met mijn broer dezelfde tv gekocht en zijn samen heel tevreden, ook kunnen we over bepaalde instellingen met elkaar vergelijken.