HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 292 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Thomas K 22-04-2020

Snel geholpen via de online chat, Freek heeft me geholpen en een prijs kunnen matchen zodat ik bij Hifi Klubben hetzelfde betaalde!

Fijn dat dit zo geregeld kon worden. :)

Kan niet wachten tot mn bestelling binnen is.

JMF 22-04-2020

Vooral ben ik blij met de 60 dagen zichttermijn. Daarnaast duidelijke presentatie, mogelijkheid te betalen met creditcard en heel veel keus aan goede kwaliteit producten.

Dick Engelbracht 21-04-2020

Er valt niets van te vinden aangezien ik mijn aankoop nog steeds niet ontvangen heb en track en tracé ook geen verdere info geeft. Ik beveel deze winkel zeker niet aan

Jos Valentijn 21-04-2020

professioneel advies, vriendelijk en alle tijd voor je nemen. zou wel graag zien dat van alle hoofdtelefoons er in ieder geval 1 op voorraad is. als ik mijn keuze heb gemaakt wil ik er ook meteen van genieten.

Jo 21-04-2020

Na bestelling en betaling blijkt product 3 weken levertijd te hebben. Email gestuurd om te annuleren en voor restitutie, geen reactie. Telefonisch contact gezocht en gevraagd om terugbel afspraak, niets gehoord. Bij derde poging telefonisch contact, annulering in orde gemaakt. Een week later geen bevestiging, geen restitutie, alleen een factuur met de mededeling dat het product nu echt snel verzonden wordt... Zal wel goedkomen, maar fijne service vind ik dit niet.

Een zeer ontevreden klant 21-04-2020

Ik zocht een lyngdorf subwoofer. De Bw3 is het nieuwste model maar volgens de site was de bw2, weliswaar 300 euro duurder maar ook betere specs, op voorraad bij de winkel in Amsterdam. Ik ging een weekend in, met de bedoeling een film marathon te houden met vrienden en daarom op woensdagochtend direct naar Amsterdam gereden om de sub op te halen. Aangekomen in Amsterdam aangegeven wat ik wilde hebben en de winkelbediende ging het voor mij halen. Zo ongeveer 30 (!) Minuten later komt hij terug dat de doos een deukje heeft en dat hij deze niet mag verkopen. Ik zeg nog dat ik altijd direct de doos wegdoe en dat het mij niet uitmaakt. Maar regels zijn regels. Ik kon het wel online bestellen en dan was het er gegarandeerd binnen 1 werkdag. Ik naar huis, kreeg nog wat gemopper mee naar buiten dat ik het niet daar online bestelde (zal wel om de commissie gaan) maar ik zoek liever nog even of ik niet beter de bw3 kan bestellen....maar hebben een levertijd van 3 werkdagen. De bw2 volgens de site inderdaad 1 werkdag. Op donderdag dan toch de bw2 maar via hifiklubben besteld. Mooi op tijd om voor het weekend aan te sluiten op de nieuwe receiver. Na de betaling krijg ik een uurtje later een mail dat de levertijd verkeerd was doorgegeven: reden was dat het model met de online voorraad vanwege een deukje in de doos op weg was naar Denemarken voor een nieuwe doos.....(waar zou die sub nou vandaan komen denken jullie?) het zou nu 2 tot 3 werkdagen gaan duren. Ik bel dus direct de klantenservice om de boel dan maar te annuleren. Een dag later krijg ik te horen dat dit niet gelukt is (huh de sub was toch nog onderweg naar Denemarken?) en dat ik de sub na levering mag retourneren en dan de betaling terugkrijg. Ondertussen zijn we bijna 6 dagen verder, is de verzendstatus bij dpd nog steeds: aangemeld bij dpd datacenter (pakket staat dus al 6 dagen in het magazijn bij hifiklubben), hebben zij nog steeds mijn geld, is er geen uitzicht op wanneer de boel nu wel geleverd gaat worden en wordt er volgehouden dat het teveel werk voor ze is om de subwoofer van de pallet uit hun magazijn te halen (als het daar al staat) De communicatie hierover is natuurlijk in een heel begripvol sausje verpakt. Ze vinden het allemaal heel vervelend voor mij maar ze kunnen er echt niks aan doen. Ze zouden zo graag willen helpen, maar helaas..... ja een onderzoek instellen bij DPD ....gaat wat dagen duren.

Ik word daar echt even niet lekker van.

Ik vind dit geen stijl en het is niet de eerste slechte ervaring met de winkel in amsterdam waar de aangegeven voorraad bijna nooit klopt, ze nooit iets kunnen vinden in hun opslag, je alles toch nog online moet bestellen, etc. ...en dat noemen ze dan, lach niet, de Flagship Store.

Laatst daar ook geweest om 2 simpele B&W M1 surroundspeakertjes te kopen. Online voorraad zegt 2, in de winkel staan er letterlijk 12(!) opgesteld, maar ze kunnen er geeneen verkopen. Voorraad klopt niet, 2 van de 12 winkelmodellen verkopen is een echte no go en online bestellen was 3 dagen.

Maar nu dus niet alleen de winkel in Amsterdam, de bureaucratie zit dus dieper in dat bedrijf. En er is geen kafkaknop.

Coolblue en soortgelijke winkels met wasmachines, waar ze zo op afgeven, hebben die dingen ook, leveren vaak dezelfde dag of de volgende dag, zelfs nu tijdens corona, geven een veel betere klantenservice, vaak een betere prijs en bij hun is de klant nog wel echt koning.

Wat een teleurstelling. Nu nog zien hoe en of ik de subwoofer of mijn geld nog dit jaar krijg.

Als ze echt service hadden willen verlenen was de bedrijfsleider in zijn auto gestapt, naar utrecht of tilburg gereden om daar een winkelmodel te pakken en die bij mij af te leveren. Tenminste, dat zou ik doen als ik eigenaar was van die toko.

Willem Kaauw 21-04-2020

Goede prijs, en goede klantenservice. Product is volgende dag goed verpakt geleverd.

HENRY 21-04-2020

Prima website en uitmuntende communicate, woensdagavond besteld en vrijdagmorgen werd de bestelde Sony TV al afgeleverd, met 5 jaar garantie op alles zonder bijkomende kosten, Hifi Klubben is mede daardoor de perfecte zaak om je aankopen te doen.

Albert Kramer 21-04-2020

Ik had op 30-3-2020 Sonos speaker + muursteun besteld en betaald via de Hifi website. Leverdatum 2-4-2020. Toch maar op 3-4-2020 maar eens gebeld met Hifi Klubben kreeg iemand uit Amstedam aan de lijn. Sorry meneer niet op voorraad het komt 10-4-2020 in onze warehuis Denemarken aan. Oke dan denk je 13 of 14 April heb ik het in huis. Nee, toen op 16-4-202 contact opgenomen met de Winkel van Hifi Klubben in Amersfoort. Ja ik zie het vreemd alles is weer uitverkocht we hadden 500 stuks binnen gekregen. Maar nu is de muursteun niet op voorraad. De manager van Hifi Klubben beloofde mij terug te bellen. Ik moet eerlijk zeggen dat heeft hij bijzonder goed gedaan. Wij hebben datgene wat u heeft besteld op voorraad liggen in de winkel. Ik ga uw bestelling aanpassen. Vrijdag 17 April 2020 kreeg ik de spullen. Conclusie Hifi Klubben Amersfoort krijgt van mij een dikke 10. Hifi Klubben Nederland een zware onvoldoende 3 komt zijn verplichtingen niet voldoende na.

Jochem 21-04-2020

Zijn heel klantvriendelijk. Bestellen gaat makkelijk en er wordt met je mee gedacht

Ben 21-04-2020

Goede site en mooie producten netjes volgens afspraak geleverd en goede nazorg

Gerard 21-04-2020

Ben zeer tevreden doordat mijn bestelde Marantz die niet meer in voorraad was ben ik zeer goed en netjes geholpen doordat ik goede korting kreeg op de
Denon AVRX 2600H DAB waar ik heel tevreden op ben

André Lubke 21-04-2020

Hele duidelijke site. De producten worden goed omschreven. De bestelling werd prompt afgehandeld en arriveerde de volgende dag.

Jos 21-04-2020

2 producten besteld die beide voorradig waren volgens de website. 1 product de volgende dag geleverd andere product is na bijna een week nog steeds niet verzonden. Volgens Klubben vertraging bij DPD, volgens DPD nog niet overhandigd door Klubben, andere bestellingen via DPD wel gewoon ontvangen. Slechte ondersteuning klantenservice.

E. Vonk 21-04-2020

Overzichtelijke website. Bestellingen worden vlot geregeld en afgeleverd. Dienstverlening uitstekend

Gert van Kapel 21-04-2020

Alles, vanaf bestelling tot en met het ophalen van de door de medewerkers van een ander element voorziene draaitafel is perfect verlopen. Snelle en heel goede service. Ook bij telefonisch contact nam men ruim de tijd om vragen te beantwoorden. Kortom, ik ben een zeer tevreden klant.

Boyan 20-04-2020

Bestellen via Hifi Klubben bestellen ging prima. Netjes voor de bepaalde tijd besteld en inderdaad de volgende dag al in huis.
Hifi Klubben geeft duidelijke uitleg over het product en op welke manieren het product te gebruiken is.

Gerard 20-04-2020

Bij het niet meer vooradig hebben van mijn bestelde Marantz ben ik zeer netjes geholpen met een Zeer hoge korting op een ander product waar ik heel tevreden op ben.

Patrick 20-04-2020

Prettig en professioneel geholpen.
Nemen de tijd voor het laten horen van de apparatuur, want zoals ze zelf zeggen: dat is het beste criterium.

Vince 20-04-2020

Ik heb bij Hifi Klubben mijn koptelefoon besteld en dit deed ik hier omdat ze 5 jaar garantie bieden, een goede service hebben en mijn product snel binnen was (zelfs in deze Corona-tijd). Erg tevreden dus :)

John Balm 20-04-2020

Altijd een duidelijke indeling van de website. winkel is een feest om te bezoeken en vertrouwde uitstekende service.

Ron v/d Lingen 20-04-2020

Mooie aanbieding Die Argon Audio DAB2+ v6 DAB radio
Lekker Thuiswerken met de radio op de achtergrond Anders is het nog eenzamer
Er zit nog een supergeluid in Wat ik wel erg belangrijk vind Zeer eenvoudige bediening
En je kan ook nog je smartfoon op aan sluiten Zo kan je ook nog Spotify luisteren Met nog DAB+ voor een nog net betere ontvangst

Terry 20-04-2020

Altijd de laagste prijs garantie is top. Verder veruit de langste garantie van 5 jaar. Service is ook top. De medewerkers denken met je mee en proberen niet alleen te verkopen, door bijv de duurste producten aan te raden, maar het perfecte product uit te zoeken voor jouw persoonlijke situatie. Enige aanmerking die ik had was dat ik bijna een uur in de winkel heb gelopen en geen enkele keer een drankje ben aangeboden.

Chris 20-04-2020

De collega's hebben kennis van zaken, zijn klantgericht en hebben een duidelijke passie voor het werkveld waarin zij werken.

Jonah Bakker 20-04-2020

Goede online winkel ervaring, duidelijke beschrijving die je genoeg informatie geeft om je aankoop te kiezen. Het enige minpuntje wat ik had was dat bij de px-5 van bowers&wilkins qua levertijd stond vandaag besteld morgen in huis. Na 3 dagen was hij nog niet binnen. Even een belletje met de klanten service bleek dat de voorraad terug moest vanwege fabricage fout. Geen probleem, graag zelfs. Alleen zou ik dit wel op site vermelden, om teleurstellingen te voorkomen. Maar al met al wel goede ervaring.