HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Jeroen Nieuwenhuis 29-02-2020

Service van de klantendienst is geweldig, antwoord uitgebreid en denkt mee.
Kundig personeel, zowel telefonisch als per email en objectief.

Harold van Garderen 29-02-2020

Keurige communicatie, lekker snel. Niets op aan te merken. Kortom, van harte aanbevolen.

Robin 28-02-2020

Was in de winkel in Nijmegen. Vorige jaar daar ook al een luidspreker van Bluesound gekocht. Kreeg voortreffelijke uitleg over de kwaliteit en mogelijkheden van het systeem. Is nuttig, omdat het in het begin lastig is om te leren er mee om te gaan. Maar wat een mooi geluid. Heel prettige en deskundige verkopers; absoluut geen dozenschuivers die je naar de mond praten.

Cocky Bod 28-02-2020

Ik had mijn aankoop via internet gekocht en het artikel beviel niet, verkoper zei ook, je kan deze dingen beter in de winkel kopen ipv internet. ik kreeg de dag erna al mijn bedrag teruggestort , wat een service bedankt hiervoor.

Sam 28-02-2020

Vanwege de prijs voor een Sony wh-1000xm3 langsgeweest. Ik werd erg vriendelijk geholpen, met nog wat alternatieven om te proberen. Verder zeer prettig dat overal 5 jaar garantie bij geboden word

GT 28-02-2020

Mooi HiFi aanbod voor een betaalbare prijs. Kundige verkopers maar mogen ook kennis in huis hebben van niet-gevoerde merken. Dit vergemakkelijkt klantkeuzes.

Bas 28-02-2020

Iet wat langere levertijd dan verwacht. Communicatie hierover moest van mijn kant komen.
Verder goede service en begeleiding bij de aanschaf, verkopers met kennis van zaken die de tijd voor je nemen.

GJW 27-02-2020

Hoe weet je of je het juiste koopt? Reviews lezen helpt maar het zelf luisteren en vragen stellen werkt voor mij beter. Bij hifiklubben wordt daar ruim de tijd genomen. Ik kwam voor de Sonos beam maar vertrok met de beam, de sub en 2x een one voor achter speakers. De tijd die voor mij werd uitgetrokken en de kwaliteit van de presentatie/informatie hebben mij overtuigd dat ik de juiste aankoop heb gedaan. Nu twee dagen in mijn bezit en wat een genot de m naar te luisteren.

a 27-02-2020

Op de site wordt beloofd de volgende dag af te leveren, maar als je pech hebt en het pakketje moet uit Duitsland komen dan kan de bezorging met DHL ook drie dagen duren.
De verkoper moet dat beter communiceren.

Werner 27-02-2020

5 jaar garantie op alles, 60 dagen mag je retourneren dat vond ik al voltreffers. Ze nemen tevens voor openingstijd de telefoon al op en ze komen hun afspraken na. Dikke 10 voor deze shop ik ga hier zeker vaker kopen.

Daan 27-02-2020

Ik kwam 10 voor 6 binnen, maar werd nog vriendelijk geholpen door dienstdoende medewerker. Hij gaf me goed advies en nam de tijd, ook al gaf ik aan op een later moment terug te kunnen komen. Duidelijk veel klantvriendelijkheid en expertise bij deze HiFi store!

Jan E 27-02-2020

To the point, vriendelijke, gedegen antwoorden op gestelde vragen. Professioneel advies samen met ad hoc mogelijkheden tot demonstratie ter plaatse.

Burt 27-02-2020

Goed en vriendelijk geholpen bij keuze. Kon ook alles luisteren en je kunt ruilen zonder problemen.

Henk 27-02-2020

Ik ben er vlot geholpen in de mail. Ben daarna tot aankoop overgegaan van een NAD versterker die behoorlijk scherp werd aangeboden. Deze versterker was eerder bij een andere klant geleverd. Maar ik kreeg de versterker als nieuw, goed en origineel verpakt. Prima deal. Ik was erg blij met de aankoop. Ook het achteraf betalen vond ik prettig.

M.Siudowski 27-02-2020

Ik vond de winkel op internet, de naam spreekt voor zich, alles werd snel en professioneel gedaan.

Marit 27-02-2020

Fijne winkel, duidelijke site en goede hulp vanuit een van de vestigingen als je meer informatie wilt. Sommige producten zijn niet te vinden via de zoekfunctie als je op naam zoekt.

Rogerio 27-02-2020

Tweede aankoop op korte tijd en ook dit keer was alles dik in orde. Netjes op tijd, zoals aangegeven en veilig verpakt. Alles zoals het hoort. Bedankt!

gilles 26-02-2020

Volledig transparant over kosten en levertijden. bij bestelling bleek dat 1 van de bestelde items later geleverd zou worden. Toen die datum bijna verstreken was kreeg ik een nieuwe leverdatum (die 3 maanden verder lag). Ik kreeg vervolgens een alternatief aangeboden zonder extra kosten.
De service van de logistieke partner vind ik minder goed. Als 1 vd weinige logistieke partijen kan deze mijn huis niet vinden. Het bleek daarnaast ook nog lastig om een nieuwe afspraak te maken. Uiteindelijke opgelost maar kost teveel moeite.

Simon 26-02-2020

Hele prettige ervaringen. Genereus met aanbiedingen. Snel met reacties. 5 jaar garantie op alle producten. Echt top.

Vlaanderen 26-02-2020

Werd keurig geholpen in de winkel in Hilversum.
Ik kwam daar voor de Sonos Beam deze hadden ze in voorraad en tevens hadden ze er 1 voor de test staan zodat je deze ook éérst kon beoordelen.
Top.

Ruu 26-02-2020

Ik heb in een aantal aparte aankopen hier mijn sonos installatie gekocht.
Advies is goed. Als de prijs binnen een bepaalde rijd vanaf moment aankoop zakt dan krijg je automatich een tegoedbon. Dit is ook fijn.

Christian 26-02-2020

Goed meedenkend om de klant op maat te voorzien van apparatuur, super.
Houden je goed op de hoogte van bestellingen en mogelijkheden. Ik heb zelfs meegemaakt dat ik maandag na aankoop van iets geld op mijn rekening gestort kreeg omdat het gekochte artikel binnen een paar maanden goedkoper geworden was.

Ivo 26-02-2020

Geweldige inleving in klant-wensen, uitgebreide demonstratie en advies. Daarna ook prima opvolging na aankoop. Aanrader!

Jans Janssen 26-02-2020

Ik vond de aanschaf van boxen (700 series B&W), gerelateerd aan een versterker best ingewikkeld. Bij Hifi Klubben is veel kennis aanwezig. Iets meer geduld en rust om (eenduidig) advies te geven zou fijn zijn. Uiteindelijk prettig en goed geholpen.

Hans Riebroek 26-02-2020

Prima assortiment en prima advies voor een juiste aankoop.
Geen haast men neemt de tijd.