HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 292 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Michiel 30-03-2021

Klubben selecteert producten, daarom is alles wat je koopt of bestelt van goede kwaliteit.
Ook snelle levering

Marvinho 29-03-2021

Ontzettend snelle verzending, netjes verpakt en een goede prijs kwaliteit verhouding. Ook ontzettend fijn is de product omschrijvingen.

JIN 26-03-2021

Erg goede webshop met het aanbod waarnaar ik zocht, namelijk Sonos-speakers. Zeer overzichtelijk.

AmsterdamRat 25-03-2021

Prettig werkende site, lekker overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Wat mij betreft niets mis mee. Waarom geen 10? Het product op andere dan afgesproken dag geleverd, dus hier valt nog een puntje op te behalen.

Bram van den Broecke 24-03-2021

Duidelijke en overzichtelijke website! Had een paar vragen na levering van het product en die warden binnen de dag beantwoord.

Ko 23-03-2021

Prima site. Prima service. Prima levering. Prima product. Prima geluid. Prima, prima, prima....

Jan van Riel Almere 22-03-2021

kan er weinig over de winkel vertellen want heb het via het internet gekocht en het blijkt uit Denemarken is gekomen en dat was prima , heb wel twee keer via de telefoon contact gehad met iemand uit de winkel in Almere en dat prima in orde , aardige meneer en dat was het dus , maar alles bij elkaar een prima aankoop , mijn vriendin is er heel gelukkig mee na jaren vragen om een draaitafel.

Mark van Dorsten 22-03-2021

Goede uitleg met een top product tegen de laagste prijs. Snelle levering door klubben hifi.
Dan ook nog eens 5 jaar garantie om lid te zijn van een bedrijf dat prima producten levert. Je zou het gaat niet geloven.....

joost 21-03-2021

ik koop hier graag mijn spullen de site is heel goed ingericht en de artikelen die je wild kopen staat altijd goede uitleg bij en ook vaak een filmpje
en ze leveren altijd op tijd erg fijn

Wonny 21-03-2021

Overzichtelijke site met de juiste (niet te veel ) informatie over alle audio en andere zaken omtrent goed geluid voor elk budget.

Julius 21-03-2021

Goed advies en scherpe prijzen. Snelle reactie op vragen zowel per email als per telefoon.

Henk van der Donk 18-03-2021

Mijn ervaring met Hifi Klubben is tot nu toe gering. Ik heb tot nu toe bij deze winkel een Sony WH-1000xm4 gekocht. Maar waarom bij Klubben? Heel eenvoudig de vijf jaar garantie die ik krijg op een product geef aan hoeveel vertrouwen de leverancier in zijn geleverde producten heeft. Daarnaast komt de Klubben heel vertrouwd over met verstand van Hifi. Als ik een apparaat nodig heb ga ik zeker hier kijken. Top!

Stekel 16-03-2021

Op zondag draadloze headset besteld , dinsdag in huis. Wat wil je nog meer? Nou, dat bestelde spullen heel zijn en werken, en dat was prima in orde. Dus bedankt voor de goede afhandeling en nu volop genieten van de NC Headset, wat een genot !

Bert 16-03-2021

Zeer duidelijke website voor browsen en zoekmogelijkheden. Voldoende informatie betreffende producten en supersnelle bezorging. Ook het product zelf was extra extra ingepakt. Luister nu weer heerlijk naar mijn muziek, TOP!

Nico 16-03-2021

Veel keuze ,hele goede ondersteuning bij vragen.
Problemen snel opgelost

RobV 13-03-2021

Uitstekende informatie, die op de site snel te vinden is. Eerlijk omdat zowel positieve als meer negatieve aspecten worden genoemd. Prima prijs/kwaliteit verhouding en zeer snelle levering.

Jeff 12-03-2021

Eerst heeft hifi klubben Den Haag mij via skype geholpen met installatie van mijn receiver. Toch 1 uur geduurd en nog 2 keer telefonische hulp een dag later. Dit op zonder kosten en op geheel vrijwillige basis. Wat een service!
Een week later had ik een subwoofer nodig....uiteraard bij dit bedrijf gekocht.

Steen 11-03-2021

Ook op internet geeft dit bedrijf goede en correcte informatie, met de mogelijkheid direct in contact te treden met een medewerker. De aftersales is prima. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de levering en ik kreeg vlot mijn bestelling. Mijn bestelling? Actieve luidsprekers i.p.v. een soundbar. Op basis van de info kon ik een goede keuze maken én voor een goede prijs!

J. Nabbe 10-03-2021

Goeie service, ophalen was goed te doen ondanks corona. Goed advies ook gehad over de telefoon, ook een mooi assortiment aan spullen.

Adrie Poot 09-03-2021

Het is een fijne winkel met mensen daar die verstand hebben van hun vak en luister naar de klant.
Ook online is het goed in orde, je vragen worden netjes en snel beantwoord.
Informatie is ook online duidelijk en dat is in deze tijd belangrijk en als je er niet uitkomt dan staan ze je graag te woord.
Ik geef een 9 omdat er altijd een verbeterpuntje te vinden is en ook dat het bedrijf altijd blijf vernieuwen of aanpassen aan de huidige tijd.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het verbeterpuntje nog niet ben tegen gekomen.
Gaat zo door.

Jan B 09-03-2021

Goed en vakkundig advies, zonder iets op te dringen.
Zeer tevreden over de aangeschafte apparatuur, na het advies!

TJB 09-03-2021

Erg mooi vormgegeven website die ook zeer informatief is! Betaling en verzending verlopen voorspoedig, en de 5 jaar garantie die Hifi Klubben geeft heeft mij doen besluiten om deze review te schrijven!

Ik ben klubben fan geworden!

Richard 09-03-2021

Een hele fijne winkel met mensen die een goede (geluids-)technische kennis hebben. Voorheen een Heos Bar en Sub gekocht na advies van een medewerker welke de tijd nam om deze te laten horen. Thuis aangesloten werkte de Heos Bar na een paar weken niet naar behoren (vaak een software probleem), is de Heos Bar zonder problemen omgeruild voor een nieuw exemplaar. Een hele goede service!

Onlangs een Sennheiser over-ear koptelefoon gekocht via de website en prima op tijd geleverd.
Mijn ervaring: een hele goede winkel en niet onbelangrijk: 5 jaar garantie op elk produkt dat je bij ze koopt!

Marcel Michon 09-03-2021

Heel blij met mijn sony wh-1000xm4. Scherp geprijsd, wat heet: de goedkoopste! En vlot geleverd. Bovendien bij registratie vijf jaar garantie. Wat wil je nog meer! Lekker luisteren, precies.

Ferry Heibrink 07-03-2021

Prima zaak. Bekende naam op audiogebied. Ik heb bij deze zaak een koptelefoon gekocht. Normaliter zou ik zoiets in de winkel kopen, maar met Covid kan dat helaas niet. De koptelefoon beviel totaal niet qua geluidskwaliteit. Ik kon deze zonder problemen terugsturen naar het antwoordnummer en het bedrag werd heel snel weer overgemaakt op mijn rekening. Zeer goede ervaring. Zodra het kan ga ik zeker terug naar de winkel om op locatie het nodige uit te proberen als het weer kan.