HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Dorian 25-03-2020

Super dienst verleiding tijdens deze Corona periode. Goed geholpen. Duidelijke adviezen

Nelleke 25-03-2020

Zeer goede en geduldige uitleg over de apparatuur. Alle tijd.
Ook zeer kundig.

Laureij 25-03-2020

Voor audio-apparaten is Hifi Klubben al jaren mijn winkel. Ook de fysieke winkels zijn zeer prettig vanwege de expertise, het meedenken en het aanbod van kwaliteitsproducten. Je krijgt altijd 5 jaar garantie en er staat een prima klantenservice klaar voor hulp bij technische vraagstukken of problemen. Ook is Klubben niet duurder dan andere winkels.

Jochen 24-03-2020

Duidelijk bestelproces, goede betaalmogelijkheden en een snelle verzending!

Erik 24-03-2020

Kunnen is een geweldige winkel waar de klant voorop staat en service nog echt wat betekent. Bij de winkel werd ik vriendelijk ontvangen met een bakje koffie en werdt er door de verkoper ruime de tijd genomen om mijn wensen en budget te bespreken. Daarna heb ik rustig kunnen luisteren naar de verschillende opties alvorens ik de knoop doorgehakt. Een uitstekende ervaring en een niveau klantgericht dat nog maar zelden voorkomt tegenwoordig.

Musicisforsharing 24-03-2020

Fijne winkel waarbij echt de wensen van de klant voorop staan. Daarnaast delen ze ook duidelijk de passie voor muziek. In de winkel krijg je goed advies en kun je geduldig naar de apparatuur luisteren. Indien een product toch niet bevalt, denken ze met je mee en kon ik mijn geval zelfs kosteloos voor een nieuwere versie van het product gaan. Ik kan de winkel iedereen aanraden.

Tim 24-03-2020

Hifi klubben is een bedrijf met mensen die passie hebben voor hun werk.
Allemaal vaklui, geen jonge jongetjes die een zaterdag baantje hebben.
Super Service. Ook nog eens 5 jaar garantie op alles, dat vind ik heel netjes.

Marco 24-03-2020

Ik ben hier terechtgekomen doordat ze een goede aanbieding hadden voor de Sonos Beam. Het is een prettige website om te navigeren en je vindt snel wat je nodig hebt.

Bestellen gaat heel eenvoudig en er zijn voldoende betalingsmogelijkheden. Zelf vind ik het nooit prettig om vooraf te betalen, maar dat is hier geen enkel probleem met Klarna.

Na een dag kreeg ik al een track en trace code en nog een dag later werd mijn bestelling, keurig verpakt, thuisbezorgd.

Al met al zeer tevreden en ik kom hier zeker terug.

Sippie89 24-03-2020

Duidelijk aanbod, goede omschrijving van de producten en een snelle levering.
Helemaal tevreden over deze online winkel.

M van den Berg 23-03-2020

Zeer bekwaam personeel in een winkel die ruimte biedt om verschillende opstellingen/apparatuur te beluisteren. Bovendien gelden er heel flexibele tevredenheid garanties. Dit soort retailers mogen naar mijn mening niet verdwijnen door het zgn gemak dat verschillende e-commerce platformen bieden.

J. W. Wigt 23-03-2020

Meer dan uitstekende zaak. Keurig te woord gestaan en afspraken/toezeggingen worden prima nagekomen. Hulde.

Pieter Troost 23-03-2020

Prima webshop. Goede, duidelijke productinformatie en bruikbaar advies bij het maken van keuze. Compleet HiFi aanbod met een duidelijk betere kwaliteit. Keurige afhandeling van mijn vraag door de klantenservice. Netjes op de hoogte gehouden van de status van de levering. Levering volgens afspraak. Erg tevreden, ik zou zo weer wat bij HiFiKlubben bestellen.

Martin-Jan Dijkstra 23-03-2020

Marantz receiver gekocht. Goedkoper dan bij de mediamarkt. Bij binnenkomst snel aangesproken, vriendelijke bediening en advisering.

Jan K Venlo 23-03-2020

Heel mooie en overzichtelijke site met goede uitleg van de producten. Bestelling Sennheiser hoofdtelefoon snel en correct geleverd voor concurrerende prijs.

Ron 22-03-2020

prima informatie, en de beste prijs ! dat verbaasde me nog het meest, je zou verwachte dat het duurder zou zijn....

Hennie 22-03-2020

Zowel de website als de winkel prima in orde. Een selectie van de beste HiFi apparatuur, demo gereed en voor een redelijke prijs.
De staf is goed op de hoogte van de apparatuur en helpt waar nodig zonder te pushen.

Leo, de Zweedse zeeman 22-03-2020

Eerst op internet gekeken naar een radio. Daar stond de radio van mijn keuze. Een radio met een FM golf. Niet besteld, want ik weet als voormalig Marconist of later telegrafist wat die frequentie inhoud. Die is namelijk niet meer in betonnen constructies (lees en huis) te ontvangen. Darom gewoon naar de winkel gegaan en daar die (tegenwoordig internet) radio gekocht.

Tom 22-03-2020

Vriendelijke en technische kennis bij telefonische vragen.
Snelle levering, voor herhaling vatbaar!

Jordy 22-03-2020

Prijs was het goedkoopst, product netjes op voorraad en mijn vragen werden netjes beantwoordt, vooral erg fijn dat als een product niet bevalt maar je hem al wel gebruikt hebt je deze dan als nog terug kan brengen: dat is service!

Kees van Putten 22-03-2020

Waren vooraf in fysieke winkel in Den Haag geweest en hebben daar een zeer duidelijke uitleg over de gebruiksmogelijkheden gekregen. Zelden zo een heldere uitleg gekregen.

Lars Bijsterveld 22-03-2020

De shop zelf is op zich al een fijne belevenis. Vriendelijk personeel, mooie producten en fijne prikkels van geluid en beeld waar je je vingers bij aflikt. De online shop werkt prettig en is fijn in gebruik. Eenvoudig, strak en snel.

Erik van N 22-03-2020

Compleet assortiment binnen aangeboden merken.
Scherpe prijsstelling
Uitgebreide en bruikbare productomschrijving
Handige tracker van DHL voor opvolgen levering.

Richard Jaeggi 22-03-2020

Na bestelling was alles snel en goed geholpen. Product was super goed (Sony wf 1000xm3 earbuds) en snel bij mij thuis. Ook de prijs ten opzichte van andere winkels was erg goed. Ga hier vaker bestellen.

Marinus Peters 21-03-2020

Wij hebben de argon sa1 versterker aangeschaft ik de winkel beluisterd met zuilspeakers die hebben wij thuis ook zeer blij mee geluid is top tot in de kleinste speldenprik die je hoort vallen we werden goed geholpen en geadviseerd

Tim 21-03-2020

Laatst een set actieve speakers besteld en binnen een dag super netjes geleverd! Ook online goed advies gekregen. De Argon speakers zijn van topkwaliteit, beste geluid wat ik ooit in huis heb gehaald.