HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Joep 11-03-2020

Mooie shop, goed advies van mensen die enthousiast blijven over hun onderwerp!
Ze nemen ook de tijd om zich te verplaatsen in je specifiekr situatie en vraag :)

Bo 11-03-2020

Aardige behulpzame medewerkers die ook meedenken met de klant. Verkopers zijn niet opdringerig en dringen ook niet aan om iets te kopen. Je kunt er ook rustig rondneuzen zonder hijgerig "kan ik u helpen" . Mooie winkel goed assortiment ook in lagere prijsklasse. Jammer dat er alleen mannen (schijnen) te werken.

Marianne alkemade 10-03-2020

Utrecht.....Fijne winkel met goede adviezen en service! Personeel heel aardig en veel geduld voor de klant😅

Cristiaan 10-03-2020

Deskundig, hulpvaardig en klantvriendelijkheid.

Deze keer een webaankoop gedaan.
Product was voorradig dus snel geleverd.

Enkele dagen later wordt hetzelfde product met korting aangeboden. Een berichtje met de klantenservice was genoeg om mij alsnog van deze aangescherpte scherpe prijs te laten profiteren.
Super service en wederom een prettige ervaring.

Dave 10-03-2020

Even gebeld, subwoofer die ik wilde hebben kon even apart worden gehouden. Langs gegaan en prima geholpen. Mooi assortiment, goede prijzen en vakkundige hulp. Volgende keer weer wat mij betreft!

Lenzo 10-03-2020

Ik kom heel graag bij Hifiklubben. Altijd vriendelijk personeel en altijd de mogelijkheid om uitgebreid naar het product te luisteren dat je wilt kopen. Verder ook nog 5 jaar garantie!! Dat krijg je nergens anders!

Léon 10-03-2020

Zeer goede service en veel kennis binnen HiFi Klubben aanwezig. Ik heb meerdere keren contact via de chat gehad met vragen over speakerkabels, subwoofers, etc. Altijd een uitgebreid concreet antwoord gekregen waaruit bleek dat ze hun vak verstaan. Subwoofer die ik wilde bestellen was bij ander bedrijf goedkoper. Doorgegeven icm een link en kreeg gelijk een link dat ik het voor diezelfde prijs kon bestellen. Al mijn HiFi-spullen die ik in de toekomst nodig heb, koop ik zeker bij HiFiKlubben!

Sidney Van der Zwart 10-03-2020

Snel , duidelijk en heldere communicatie over de status van de bestelling. Daarnaast ook nog eens scherp geprijsd;-)

Goedmakers 09-03-2020

Bij hifiklubben een Sonos beam besteld, deze was te koop voor een scherpe prijs.
Na het plaatsen van mijn bestelling was de beam snel verzonden. Hij was goed en stevig ingepakt.

Henk 09-03-2020

Helemaal blij na de aanschaf van een mooie NAD voor- en eindversterker in combinatie met prachtige B&W speakers.
Na een omweg van zo'n 30 jaar weer terug bij "Snijders", thans HIFI Klubben Rotterdam, waar ik door vakkundig personeel enorm goed ben geholpen bij de keuze van nieuwe apparatuur waarbij - je moet met je tijd meegaan - de keuze uiteindelijk is gevallen op een NAD c 658 streamer met versterker. In combinatie met de 702 S2 speakers van B&W. Een combinatie om stil van te worden .
De zeer snelle bezorging en de vakkundige installatie maakten dat mijn waardering nog verder steeg.
Tegelijkertijd heb ik een Samsung 4k TV gekocht die ik voor een zeer scherpe prijs kon bemachtigen onder de geruststellende gedachte dat de service en garantie "gewoon" 5 jaar gegarandeerd zijn.
Kortom: niets dan lof voor team Rotterdam van HIFI Klubben

Marie 09-03-2020

Ik werd erg goed geholpen in de winkel, alle speaker sets waar ik interesse voor had werden gedemonstreerd met muziek die ik zelf uit mocht kiezen. Alle vragen die ik had werden duidelijk beantwoord. Ik kocht een platenspeler en die werd meteen gebruik klaar gemaakt, waardoor ik hem thuis alleen maar in het stopcontact hoefde te doen en aan de versterker aan te sluiten. Heel blij met de platenspeler en met de goede service!

Sander 09-03-2020

Hele goeie service in de winkel, ze nemen tijd voor de klant; leggen uit wat voor en nadelen zijn, zonder dat je gevoel krijgt op te moeten schieten. En fijn dat ze tijd nemen OOK als je vragen hebt over de koopjes (producten die zijn gekocht maar weer teruggestuurd en tegen lagere prijs dus verkocht worden). Daarnaast denken ze goed mee met je. Ik wilde Sonos producten en met hun hulp heb ik mooie korting vanwege die koopjes en mooie nieuwe producten gekocht. Ben zeer tevreden, aanrader om hier te kopen!

Bloedjes 09-03-2020

Sinds eind 2019 ben ik op de site uitgekomen van Hifi Klubben. Ik was opzoek naar kwalitatief goede audioapparatuur voor een scherpe prijs. Dit bieden ze zeker!

5 jaar garantie is super! Ook ontvang ik onlangs een waardebon. Het product dat ik had gekocht was binnen 60 dagen bijna € 50,- goedkoper geworden. Ik heb hiervoor een tegoedbon ontvangen! Echt netjes, heb hier namelijk zelf niets aan hoeven te doen.

Ik heb sindsdien diverse producten besteld die allen netjes verpakt geleverd worden. De waardebon heb ik inmiddels ook weer verzilverd zonder probleem.

Mike 09-03-2020

Zeer vriendelijk geholpen na ontvangst van een defecte Denon cd speler.
Per omgaande is een nieuw apparaat opstuurt, welke perfecte werkt.

Jan willem 09-03-2020

Via vriend op hifi klubben geattendeerd. Had vantevoren onderzoek gedaan via internet naar streamers en versterkers. En uiteindelijk op een paar producten uitgekomen die ik wilde kopen. Na uitgebreide hulp en advies van medewerker op iets heel anders en veel beters uitgekomen. Topbedrijf!

LJK 08-03-2020

Ik ben zeer vriendelijk en professioneel geholpen in vestiging Den Haag. In plaats van gelijk het duurste model aan te prijzen wat je wel eens in andere winkels ervaart, werd mij eerlijk gevraagd wat mijn budget was en wat ik van de speakers verwachtte en waarvoor ik ze wilde gebruiken. Er werd mij niets aangesmeerd, maar op een eerlijke manier verteld wat de verschillen waren tussen de speakers die ze hadden staan en lieten mij dit ook horen. Op iedere vraag die ik stelde kreeg ik een duidelijk antwoord, zonder in extreem technische termen te vervallen en naast hun verkoopadviezen zijn ook hun servicevoorwaarden uitstekend! Standaard VIJF jaar garantie op hun producten, waar vind je dat nog tegenwoordig? Ik ben zeer content en raad HiFi Klubben iedereen aan die op zoek is naar goed geluid en nog beter advies.

Gert Verrijzer 08-03-2020

Keurige levering en product voldoet aan mijn verwachting.
Super kwaliteit en eenvoudige bediening.

Rob hoogland 08-03-2020

Personeel klantvriendelijk en meedenkend met de klant. Een zeer goede uitleg.

Martin 08-03-2020

Erg vriendelijk en deskundig personeel. Nemen de tijd voor je en geven eerlijk advies.

Jan Nagel 08-03-2020

Ik had een vraag over mijn blue sound versterker die bij een up date bleef hangen. Direct is geprobeerd omdat in orde te maken en toen dat niet lukte is direct een vervanging aangeboden.

Mark 08-03-2020

Goede winkel met mooie en goede producten. Zeer vriendelijk, deskundig en professioneel personeel, die graag het complete en eerlijke verhaal vertellen. Voorbeeld; toen ik mijn heos bar kocht, omdat ik zo min mogelijk kabels in
minn huis wilde en graag wilde streamen werd toch geadviseerd om een ethernetkabel aan te sluiten op de bar, voor minder storingen. Alle tijd werd genomen om alle streamingmerken in de winkel te laten horen om het verschil te laten horen. Uiteindelijk overtuigd en de heos bar gekocht in 2019. Geen spijt van

J.A. Hoek 08-03-2020

Heel vriendelijk, erg objectief en duidelijke uitleg, Rij ik graag 20 km. voor om. Tevens is de Prijsgarantie van hen een unieke service, die de klant doet terugkomen! Neem daarbij de 60 dagen retour mogelijkheid en garantie periode van 5 jaar op álles en je hebt de betekenis van klantenbinding. Topwinkel!

Mathieu 08-03-2020

Online heb ik mijn bestelling geplaatst en deze afgehaald in de winkel.
De website is erg duidelijk, de prijzen zijn scherp en je krijgt 5 jaar garantie op je aankopen.
Fijne communicatie, ze nemen telefonisch contact op als het klaar ligt, daarnaast ontvang je ook een e-mail.
De fysieke winkel in Amsterdam is keurig met vriendelijk personeel.

Bert 08-03-2020

Super goede voorwaarden/service, scherpe prijs (zoniet de laagste!), vloote afhandelong, top!
Birdie 08-03-2020

...vlotte afhandeling, ...

Dennis 08-03-2020

Prima ervaring met HiFi Klubben Almere. Bij binnenkomst direct geholpen en met een paar korte check-vragen met het juiste product naar buiten gewandeld. Kundig personeel, prettige sfeer en mooie artikelen. Ook de prijsgarantie is een dikke aanrader!