HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 293 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rob 11-07-2023

In de winkel geweest in Amersfoort voor advies en erg goed geholpen.
De persoon wist heel goed waar hij het over had.
Erg fijn geholpen.

Ineke 10-07-2023

Bij het zoeken naar een sonos one box voor mijn zoon , bleek Hifi Klubben de goedkoopste. En dan ook nog supersnel geleverd en goed verpakt. Zeker een aanrader!

R.K. 09-07-2023

Woensdagavond wat een receiver besteld bij HiFi Klubben, vrijdag al in huis. Netjes verpakt. Zeer tevreden. Ze hebben veel keus en uitgebreide toelichting bij de producten zodat je weloverwogen een keus kunt maken.

Andy 07-07-2023

Ik zag dat bij Klubben de prijs het laagste is. Daarbij geen verzendkosten daar waar het tegenwoordig wel om gaat. Snelle levering goede verpakking en betalen na levering. Ik weet dat Klubben een goede partij is in de wereld van geluid. Dus al bij al toppers. Dikke 8 en geen 10. Gewoon omdat ik alleen nog maar via de website heb besteld. Date dus. Doe er je voordeel mee.

Clem Berghuis 06-07-2023

Ik was al eerder in de shop in Den Haag geweest voor advies over mijn muziekinstallatie. Zeer vriendelijk ontvangen en kundig advies gekregen met als doel zoveel mogelijk van de bestaande installatie behouden. Geen gepush om iets nieuws aan te schaffen. Dat is nu topservice.

H.G. 05-07-2023

Prima webshop/winkel. Ik ervaar HiFi Klubben als een prettige website en winkel. Doet wat het belooft.

Teun 04-07-2023

De prijs was lager dan bij andere aanbieders en dit gaat niet ten koste van de kwaliteit en se snelheid van bezorging.

Jan van Velzen 03-07-2023

Alles keurig volgens afspraak. Nooit van jullie gehoord maar weet nu waar ik in het vervolg moet zijn. Scherpe prijs en uitstekende service !

Ruben 02-07-2023

Dit is de 2e tv die ik hier heb gekocht. Gebeld, besteld en de volgende dag al in huis. Topservice! Via de mail goed op de hoogte gehouden van de voortgang en de tv kwam op de afgesproken tijd. De prijs is goed en je krijgt 5 jaar garantie als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief.

sjon 01-07-2023

Snelle service. Persoonlijke benadering. Mijn aanschaf viel mij helaas tegen. Prima retourservice.
Ga er zeker nog op onderzoek.

Hans en Karin 29-06-2023

Bij nieuwbouw van onze woning hadden we een aantal wensen m.b.t. tv en geluid middels streaming. Surround bij TV in de woonkamer. in de eetkamer, serre en badkamer stereogeluid. Alles op basis van inbouw. Fantastische begeleiding bij advies, levering, plaatsing en niet te vergeten de nazorg door HiFi klubben Projecten Amsterdam. Later in de veranda nog een stereo oplossing op advies van Projecten en naar volle tevredenheid toegevoegd. Goede apparatuur passend in de ruimtes en overal een topgeluid. Alles simpel te bedienen via de app van Bluesound. Wij zijn meer dan tevreden over HiFi Klubben en in het bijzonder over de Projectafdeling. Absolute aanrader.

Ruth 29-06-2023

Snelle levering, uitstekende en vriendelijke klantenservice, ook goed bereikbaar

Pepe 23-06-2023

Doen wat beloofd wordt. Chatten meteen contact en ter zake kundig. Snel leveren, netjes verpakt. En naast website ook nog fysieke winkels.

Frans 22-06-2023

Ik heb voor Klubben gekozen vanwege de prima prijs. Website en klantenservice zijn dik in orde. Klantenservice reageert supersnel op mailtjes.

John Van 22-06-2023

De werknemers van deze winkel geven zeer goede service en de winkel heeft alleen maar tip top materiaal in huis.

René Mosch 20-06-2023

Supersnelle levering en heel vriendelijk personeel die van de hoed en de rand weten
100% aan te bevelen top

John 14-06-2023

Zeer snelle en attente opvolging en verzending van mijn order. Er was wat verwarring omtrent het feit dat bij mijadres niet het land (België) vermeld stond, maar dit werd zeer snel aangepast na mijn vraag voor verduidelijking. En zelfs nog een persoonlijk via een email aan mij bevestigd ter geruststelling! Bravo!

Frank 11-06-2023

The staff at the shop were very helpful and because they did not have the item in the shop they recommended that I purchase via their internet site and it was delivered the next working day. Thank you for your excellent service.

Sander Grande 10-06-2023

Argos Solo Streamer besteld maar bleek niet helemaal in orde. Zelfde dag kunnen ruilen bij de winkel. Ik had een showroom model besteld en kreeg een nieuwe mee zonder bij betalen. Fijne oplossing!

Michel Spruijt 09-06-2023

Product zoals beschreven en levering keurig op tijd zoals vermeld op de website.

Ronald Gunther 09-06-2023

De voordeligste. De Denon HEOS- 150 speakers werden snel geleverd. Zeer blij mee.

Joost 07-06-2023

Ik ben eerst in de winkel geweest in Alkmaar voor advies. Zeer prettig en kundig advies gekregen!
Thuis eerst goed over nagedacht en besloten om het produkt, Subwoofer, via hun website te bestellen.
Dit ging vlot en snel geleverd in een goed en stevige doos. Superblij met mijn Subwoofer!

Nicolai 05-06-2023

Goede en mooie platenspeler.
Mooie klank en goede en snelle verzending.. binnen twee dagen in huis.

Erik Vandijk 05-06-2023

Dit is het juiste adres voor hifi spullen te kopen
De mensen weten waar ze het over hebben ze wel via de webshop en in de winkel ik had oordopjes gekocht
En die gaven na een tijdje wat problemen is prima opgelost ik heb gewoon een heel nieuw setje gekregen
Zonder gezeur is gewoon prima opgelost
Dus kortom een prima winkel wordt netjes te woord gestaan ook door de telefoon

Kees 05-06-2023

Je krijgt een goed antwoord op de vraag die je steld. Vriendelijk en professioneel.