HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Lex 21-03-2020

Voor het eerst online besteld bij deze winkel.
Omdat wat ik bestelde niet aan verwachtigin voldeed
Terug gestuurd en ook daarin is hifi klubben een topwinkel.
Volgende aankopen zeker weer doen daar.

David 20-03-2020

We bought a mini speaker at Utrecht from the home brand of the HiFi Klubben shop, called Argon. The service was superb, the person in charge let us test the speakers without any problem. The product arrived next week efficiently, just in time. The products come with a generous warranty. The speaker is high quality, well built, which is what you would expect from a shop specialised in hifi audio products. We re more than happy with the purchase :)

Kees 20-03-2020

Per toeval binnen gelopen op een zaterdag middag. Verkoper nam alle tijd voor advies luistersessie. Ruim een week na bestelling kon de apparatuur worden opgehaald. Verkoper hielp mee met inladen in de auto. Na ruim een week thuis luisteren kon de set zonder problemen worden omgeruild tegen een ander type. Bedieningsgemak kun je moeilijk in een winkel beoordelen. Meer dan tevreden met de aanschaf en afhandeling. Een aanrader.

Nicoline Van Der Velden-Bos 20-03-2020

Geweldig goed, professioneel en vriendelijk geadviseerd. Zelfs aan huis geweest om te helpen met installatie. Later bleek een luidspreker niet in orde, meteen een nieuwe gekregen.

Wim van Grimbergen 20-03-2020

Prima , aardige en deskundige behandeling. Service en klantvriendelijk gericht! Niets op aan te merken . Hulde!

Martijn Schipper 19-03-2020

Na een super goede aanbieding en een prettig contact via de mail mede namens de 5 jaar garantie gekozen voor hifi klubben. Levering verliep volgens afspraak en exact op de afgesproken dag. Dit was de eerste maar zeker niet de laatste keer dat ik hier bestel 😃

Winnie 19-03-2020

Het was een heerlijke ervaring om een medewerker te treffen die gewoon alle tijd van de wereld voor je had, je uitgebreid advies gaf en daarna je met een goed gevoel èn goed gevulde tas met aankopen, heel tevreden de winkel uit liet gaan!

Puck Vos 19-03-2020

Voldoende en mooie collectie aanwezig, en vriendelijk personeel die erg behulpzaam is en verstand van zaken heeft.

Remco 19-03-2020

Had een teruggestuurd product besteld, helaas 1 keer misgegrepen om dat de website niet was bijgewerkt maar ze hadden er online nog 1. Deze kwam als nieuw binnen dus top!

Mark 19-03-2020

I was able to find the product at a reduced price, service was swift and when contacted the customer service was friendly and professional!

Kees 18-03-2020

Prima shop met een uitgebreide keuze, prima service en men heeft mij super geholpen met het geen ik besteld had, doormiddel van de chat.

Erik de Klein 18-03-2020

Ontzettend goed geholpen en enigzins gerust gesteld over het welbekende virus. Langdurig een fijn gesprek gehad. Uiteindelijk een prachtige installatie gekocht. Wordt binnenkort geleverd. Hifi klubben zeer prettige winkel met deskundig personeel. Bedankt.

Edwin Hennekeij 18-03-2020

Het telefonische advies dat ik heb ontvangen was van hoog niveau. Een vriendelijke medewerker heeft mij de mogelijkheden van SONOS prima toegelicht. Ook toen ik een opmerking maakte dat de SONOS sub 3 tientjes goedkoper was weerlegde hij mijn bezwaar professioneel. Voor mij was het advies zeker €30 waard en heb mijn bestelling een dag later geplaatst;
SONOS Play 5 2x
Muursteun SONOS Play 5 2x
SONOS sub
SONOS Play bar

Bedankt voor het advies en de goede verzending!
Groet Edwin

P.s. het geluid is fantastisch !

Reinier den Hartogh 18-03-2020

Omdat ik op zoek was naar een goede stereo versterker ben ik naar m,n favoriete Hifiklubben vestiging in Hilversum gegaan. Daar werd mij zeer netjes uitgelegd waar ik op zou moeten letten bij aanschaf van ewn versterker.
De medewerker nodigde me uit om m,n eigen luidsprekers mee te brengen.
Verder kreeg ik zeer nuttige achtergrond informatie die me uiteindelijk hebben geholpen met aanschaffen van de juiste versterker.

Menno 17-03-2020

Hifi Klubben heeft zowel een prettige offline als online winkel met goede service en expertise op het gebied van hifi. Onlangs heb ik via de webshop de Argon Audio Ambient gekocht. Het is erg fijn dat Hifi Klubben de kans biedt om in-ear earphones te kunnen proberen. Na enkele dagen merkte ik dat de earphones niet aansloten op mijn wensen en daarom heb ik ze kosteloos mogen retourneren en heb daarbij het volledige aankoopbedrag ontvangen. In de winkel in Eindhoven heb ik samen met een medewerker naar alternatieven gekeken en ben erg prettig geholpen. Kortom, ik raad Hifi Klubben aan iedereen aan die goede kwaliteit producten en goede service willen op het gebied van hifi.

Steefvangeest 16-03-2020

Was opzoek naar een Beoplay A1 , deze hadden ze in Breda nog op voorraad , aangezien dit een stukje rijden was heb ik gemaild of het ook verstuurd kon worden tegen vergoeding .
Het antwoordt kwam snel terug : We kunnen het versturen dit doen we gratis .
service en klantgericht staat hoog in het vaandel , en jullie weten nog waar je over praat ook ! niks anders als Lof voor Hifi Klubben :)

gorter 16-03-2020

Bijzonder fraaie winkel met medewerkers die deskundig zijn en hun uiterste best doen om je probleem op te lossen of om een oplossing aan te dragen.

Ingrid 16-03-2020

Ik ging voor kwaliteit en dus ging ik naar hifiklubben. De koptelefoon die ik hier kocht was ook nog eens beduidend goedkoper vergeleken met andere (online-)winkels. Ik ben zeer klantvriendelijk geholpen en men had genoeg keuze in de winkel en koptelefoons om te testen. Ik ben zeker tevreden.

H Beekmans 16-03-2020

Heb hier mijn Sonos Beam gekocht. Goede website met een fijn bestelproces, scherpe prijzen en een snelle en correcte levering! Zeer tevreden.

Leo 16-03-2020

Zeer positief ingestelde verkoper xxx. Goed luisterend naar mijn audio-wens en daar een oplossing voor gemaakt. Ik heb ook gekozen voor deze winkel omdat deze pal naast een parkeergarage ligt. Dit was superhandig omdat ik mijn eigen speakers wilde testen in de winkel. De levering ging goed. Voor één onderdeel was de levertijd wat langer, maar xxx heeft uit eigen initiatief via een andere Klubben-winkel het artikel eerder naar Tilburg gehaald! Toen alles binnen was werd ik direct op de hoogte gebracht.
Bij het ophalen werd er ook support aangeboden als dat nodig zou zijn. Een goede experience ....... vindt je niet overal.

FL 16-03-2020

Ze hebben meteen de prijs aangepast en geholpen met een soepele bestelling.

shangsfanclub 16-03-2020

Geweldige service en ze nemen er echt de tijd voor je om te zorgen dat je de juiste keuzes maakt. Ook zijn ze eerlijk in de producten die ze vekopen. het gaat niet om je het duurste product aan te smeren, maar het beste product wat bij je past. Er zijn weinig winkels het het assortiment en kennis op dit gebied en dezelfde passie van de medewerkers

Jean 16-03-2020

De HiFi Klubben in Haarlem wordt bemenst door enthousiaste medewerkers. Hun Technische uitleg avonden (ik heb er inmiddels 2 van mee mogen maken) is interessant, maar vooral ook leerzaam en gezellig. Hierdoor krijgt de audio hobby toch weer meer inhoud.

Thomas Wajer 15-03-2020

Wat een geweldige winkel dit!! Ten eerste werd ik verrast met een tegoedbon omdat de prijs van een eerdere aankoop was gedaald! Vervolgens een aankoop (online) gedaan met de tegoedbon. Alle informatie wordt juist weergegeven en nageleefd. Helaas was er een defect bij de levering (kon de winkel niets aan doen), en dit werd zo snel en beleefd opgelost dat het mij gewoon verbaasde! Helemaal tevreden over de manier van levering, communicatie en kwaliteit!!

Maarten 15-03-2020

Aangeraden voor een vriend. We zochten een goede audio set voor in de woonkamer, onze eerste set, dus best wel een dingetje. We werden vriendelijk geholpen en we konden tientallen combinaties zeer snel uitproberen met onze eigen muziek. Zo maak je altijd de juiste keuze! Produceten waren op voorraad in de gewenste kleur en we konden het gelijk meenemen met een kleine extra. Bedankt HiFi Klubben, het klinkt geweldig!