HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 314 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Charlotte 10-06-2021

Ik heb mijn bestelling van een koptelefoon op 2-6 gedaan en nog steeds niet binnen (11-6). Zaterdag gebeld maar moet nu via Denemarken komen omdat ze dit in de organisatie veranderd hebben. Erg jammer dat je zo lang moet wachten. Volgende keer bestel ik wel ergens anders.

Hanzo 10-06-2021

De levering was snel, de verpakking prima maar het belangrijkste was natuurlijk dat de draaitafel er prachtig uit ziet en uitstekend klinkt. Ik ben bijzonder blij met de nieuwe aanwinst.

Arie 07-06-2021

Mooie site, erg duidelijk en met een paar klikken ben je waar je zijn moet. Ik heb hier een paar jaar geleden de Denon D7200 hoofdtelefoon gekocht en nu de pma 60 versterker, alles netjes verpakt en op tijd afgeleverd.

Jan 03-06-2021

slechte communicatie, tweemaal wat bestelt, twee maal was opeens niet voorradig, moet komen uit Denemarken, dit wordt niet door gecommuniceerd, je moet er zelf achter komen en twee maal de zelfde smoes, het enigste wat wel goed is de beantwoording van je mail

Tony 03-06-2021

gemakkelijk te vinden producten. Simpele manier van bestellen. Goed leveringsproces.

Frances 01-06-2021

Was op zoek naar actieve speakers om aan mijn tv te hangen. Ik wilde goede kwaliteit maar wel voor een dubbeltje op de eerste rang. Dat lukte met de Argon Alto active 5
Via whatsapp om advies gevraagd en ik kreeg snel een vakkundige reactie!
Snelle levering en uitstekend verpakt.
Heel tevreden klant dus.

Jan-Hein Mols 28-05-2021

Dacht bij een professionele, service gerichte zaak iets gekocht te hebben. Helaas….niets is minder waar:

Online 2 artikelen gekocht en betaald en aangegeven het in de winkel op te willen halen. Ene artikel was direct leverbaar, ander artikel werd eind mei verwacht.

Achtereenvolgens:
- niet geïnformeerd door de winkel dat artikel afgehaald kon worden. Uiteindelijk na 3 dagen zelf maar eens gebeld. Artikel lag klaar, maar men had het te druk om contact op te nemen.
- zelfde dag artikel afgehaald in een lege (?!) winkel met 2 medewerkers. Hoezo 3 dagen te druk om te informeren dat artikel klaar lag.
- toen ik vroeg of ik iets kreeg waarmee ik aan kon tonen nog een artikel te moeten krijgen dat al wel betaald is heb ik een hele demo van het bestel systeem gekregen. Stond daar goed in, maar was niet mogelijk om dat ergens op de Bonnie vermelden.
- lever termijn van ontbrekende artikel is inmiddels verschoven naar eind juni. Ook hierover niet geïnformeerd.
- via What’s app contact opgenomen met klanten service om dat artikel te annuleren en bedrag te crediteren, omdat artikel bij andere zaken wel leverbaar is. Wacht inmiddels meer dan anderhalve dag op een reactie.

Kortom; één grote teleurstelling.

Roland 28-05-2021

Mooi duidelijke webshop met zeer aantrekkelijke prijzen. Ze geven ook nog eens 5 jaar garantie op mijn speaker wat voor mij de doorslag gaf!

Pieter 25-05-2021

De duidelijke omschrijving van de producten is erg handig. Zo kan ik een makkelijke keuze maken welke speakers ik wilde kopen en weet ik precies welke kabels ik moet bestellen om mijn platenspeler op mijn speakers aan te sluiten. Daarna ook nog eens snel geleverd met een fijne manier van updaten via de email!

Denon dop 800 ne 25-05-2021

Duidelijke omschrijving van het artikel en snelle levering. De streamer is eenvoudig te installeren en voldoet prima.

Bas 25-05-2021

Sonos port black aangeschaft uit stock clearance. HiFi Klubben wederom betrouwbaar, snel en mooie prijs

Bram 24-05-2021

Goede omschrijving van voor en nadelen en duidelijke productinformatie. Scherpe prijs en snelle verzending. Top!

Max 22-05-2021

Deze winkel verkoopt alleen kwaliteit
Dus geen broodjes electronica zoals de MediaMarkt
Gewoon heel goed

van heukelingen 21-05-2021

duidelijke omschrijving van product
eerlijke prijs en levering volgens verwachting

Dirk 18-05-2021

Goede kwaliteit en snelle levering luidspreker kabel Audioquest. Kwaliteit in praktijk precies zo omschreven als op de site van HiFi Klubben omschreven stond.

Cpeters 18-05-2021

Mijn schoonvader had al ervaring met hifi klubben.
Zo kwam ik bij jullie terecht.
Op de site is alles makkelijk te vinden en genoeg.
Ik had de sonos arc soundbar besteld.
Levertijd 3 tot 6 dagen en kreeg hem met dag 4 binnen.
Perfect ,de beschrijving wat er over de box staat.
Is niks over gelogen.
Ik ben rustig aan het sparen voor alle de boxen van sonos.
En als ik dag dan besteld doe ik dat bij hifi

Rene Visser 17-05-2021

Zeer gemotiveerd en vriendelijke personeel een paar keer contact gehad via telefoon en mail aangezien ik helaas niet in staat was erheen tegaan. Ze geven gedegen advies op kwaliteit en niet om zo duur mogelijk dingen te verkopen.
Ze zijn zeer vriendelijk en nemen ruim de tijd voor je.
Ik ga zeker een winkel bezoeken.

Casper 16-05-2021

Gekocht een Denon AVC X 4700H, ik had een probleem met het aansluiten op mijn Oled LG.
Gebeld met de winkel in Breda op zaterdagmiddag!
Gevraagd, of men mij, op waarschijnlijk het spitsuur in de week, kon helpen.
Was geen probleem, ondanks duidelijk geluid van klanten op de achtergrond.
Ik heb het probleem uitgelegd, hij zij, ik zoek het even voor u uit en bel u terug.
Vijf minuten later belt hij terug en na wat stappen met de man in kwestie doorlopen te hebben was het probleem opgelost
Er is veel kennis daar!
Het probleem zat in een paar instellingen in de Denon en de LG.

Super!

cnw 14-05-2021

snelle levering, goede verwerking van retourzending. Hifi specialist met goede producten.

Hein 13-05-2021

Ik heb mij eerst als geïnteresseerde aangemeld voor een product dat niet op voorraad was. Spoedig daarna kreeg ik een bericht per mail dat het product weer besteld kon worden. De bestelling en de levering verliepen vlekkeloos, evenals de communicatie daarover. Ik kreeg ook nog een mail met verwijzing naar tips over hoe het product het best te gebruiken is. Echte professionals!

Karel 13-05-2021

Prima winkel voor wie waarde hecht aan een kwalitatief beter (hifi) geluid. Dus wat duurdere merken, maar voor deze categorie toch scherpe prijzen. Ik heb er prima persoonlijk advies gekregen, en ben uiteindelijk met andere spullen vertrokken dan dat ik aanvankelijk in gedachten had. Zeer tevreden met het resultaat (in mijn geval een versterker en draadloze speakers van/met Bluesound).

Niels 11-05-2021

Hele mooie en vooral kwalitatief zeer goede producten en altijd te verkrijgen bij Hifi 👍
Kortom ik raad iedereen aan om hier te bestellen
Levering altijd op tijd !!!
Van mij dus een dikke 10 👊

André 07-05-2021

Duidelijke overzichtelijke site.
Luisterafspraak gemaakt in de winkel in Rotterdam, daar prima geholpen / voorgelicht.
vervolgens toch via de website besteld i.v.m. de thuislevering.

Omdat het een kado was, met de klantenserivce afgesproken dat het op afgesproken datum geleverd zou worden.
Dit is helaas niet goed gegaan, een dag te laat verstuurd, PostNL levert prcies dan niet de volgende dag, maar na het weekend waardoor het precies te laat binnen kwam.

Maar bij het uitpakken en aansluiten is de late levering snel vergeten.

Smits 06-05-2021

De winkel en de uitleg over het product is prima, ook de service.
Alleen duurt het soms nogal lang wanneer je ,je product binnen hebt .

Ton van Beek 05-05-2021

Levering was perfect, maar kwam er achter dat de sub alleen werkt op Sonos 2
Na download S2 bleek dat mijn Sonos producten in totaal 7 niet allemaal geschikt zijn voor Sonos 2 .
Moesten geüpload worden?? Weet niet wat ik hier mee aan moet??