HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Theo 03-03-2020

Goed geluisterd naar onze wens. Het geadviseerde product goed uitgelegd qua mogelijkheden, aansluitingen en eventuele uitbreidingen.

Thomas 03-03-2020

Goede, persoonlijke service. Aangezien het aanschaffen van audio (vooral high-end) prijzig is, is het proberen voor aankoop zeer belangrijk. Gelukkig zorgt HiFi Klubben ervoor dat je de beste beleving krijgt om de beste keuze te kunnen maken. Hierbij helpen de gespecialiseerde werknemers je graag om alle technische vragen te beantwoorden.

Atpen 03-03-2020

De webshop ziet er erg modern en overzichtelijk uit. Heb zelf een refurbished exemplaar gekocht, en hierbij werd werd duidelijk aangegeven waarvoor deze was gebruikt en in welke staat het product was. De bevestigings-email van de bestelling kwam na ±5 minuten binnen, en de eerst volgende werkdag heb ik het product in uitstekende staat, in de orginele verpakking en inclusief de bijbehorende accessoires bezorgd gekregen.
Overigens ook erg blij met de 60 dagen retourneren en de 5 jaar garantie als lid van de klantenclub.
Conclusie:
HiFi Klubben heeft naar mijn mening een duidelijke webshop, goede service, en een tevreden klant erbij!

Groos 03-03-2020

Snelle levering en bij kosten verlaging van het aangekocht product je geld terug in de vorm van een tegoedbon. Waar vindt je dit?

Pieter 03-03-2020

Mooi assortiment spullen. Betrouwbare levering. In de winkel kun je zelf spullen bekijken en word je altijd goed en niet opdringerig geholpen.

Enige minpuntje vond ik dat de levering (vanuit Duitsland, had deze keer online besteld) vier dagen duurde, en was tot laatste moment niet duidelijk wanneer het precies afgeleverd zou worden.

Maar geleverde product (PX-7) helemaal geweldig, voor mooie prijs.

Devon 03-03-2020

Vriendelijk personeel met kennis van zaken, die kosten noch moeite uit de weg gaan om klanten te helpen. Dankzij alle hulp, tips en zelfs een uitnodiging voor een vinyl avond wordt je zeer op prijs gesteld. Prachtwinkel met toppersoneel

Erik Wolda 02-03-2020

Draaitafel met boxen besteld. Kwam weliswaar met 2 verschillende bezorgers. Prima en degelijk verpakt. Installatie stelde weinig voor. Speakerdraden en banana stekkers voor mij al aan elkaar gemaakt. Kon dit ook zelf doen maar vond het wel netjes dat dit voor me gedaan is. Prima service.

Harold Hamminga 02-03-2020

Op de website staan goed de verschillende producten omschreven. Ik heb uiteindelijk voor een actieve speakerset voor bij de TV gekozen. De medewerkers bij de servicedesk zijn zeer behulpzaam en deskundig. Een top zaak.

Martijn Bliek 02-03-2020

Tot nu toe heel tevreden. Vriendelijke en behulpzame medewerkers (van de webshop) aan de telefoon en ondanks dat het niet helemaal goed ging met de levering van mijn bestelde product ben ik wel weer zeer tevreden over het oplossen van het probleem. Mag verwacht worden maar zo gebeurde het dan ook.

Hans 02-03-2020

Ruime keus en goede uitleg in de winkel in Utrecht en vlotte levering thuis.

Harry 02-03-2020

Goede, vriendelijke en geduldige hulp. Met uiteindelijk een zeer tevreden resultaat ...!

John 02-03-2020

Ik ben sinds 2 jaar klant bij hifi Klubben. Inmiddels alles vervangen. Er wordt meegedacht en als je denkt het moet anders dan is er altijd een passende oplossing. Ongelofelijk fijn dat je meer vriend dan klant bent.

Marko Borst 02-03-2020

Hoewel ik moest enige tijd moest wachten voor ik geholpen werd en niet zeker wist of ze mij echt gezien hadden (druk aan telefoon en achter computer), werd ik inhoudelijk goed geholpen en konden zij mijn vragen beantwoorden.

Jeroen 02-03-2020

Op de site stond een onderdeel dat ik nodig had, Ik bestelde dat voor de volle prijs. Toen bleek dat dit onderdeel ook aanwezig was als aanbieding kreeg ik dat meteen voor de aanbiedingsprijs. De telefonische contacten daarover waren plezierig en informatief, net zoals de website.

Cosja Opmeer 02-03-2020

Vriendelijk, goed en deskundig advies met daarnaast een goed assortiment. Betreft hier het filiaal op de Langestraat in Hilversum als ook in Amsterdam op de Rijnstraat. Helemaal top !!!

Gijs 02-03-2020

Product was bij andere winkels goedkoper dus 's avonds gemaild of HiFi Klubben ook tegen die prijs kon leveren. De volgende ochtend meteen een aanbieding in mijn mailbox.
Bij mij werkte het betalen niet goed en ze hebben erg goed geholpen alles voor elkaar te krijgen. De volgende dag had ik mijn bestelling in huis!

Ruud 02-03-2020

Ik kwam met mijn dochter langs voor Bluetooth oortjes. We hebben verschillende oortjes kunnen proberen en uiteindelijk de Jabra gekocht.

Leo 01-03-2020

Hifi klubben had een mooie aanbieding voor een scherpe prijs. De beste prijs op internet. Toen ik zag dat ik bij Klubben ook nog 5 jaar garantie extra kreeg en een termijn van 6 weken waarbinnen ik het apparaat kan retourneren, was ik overtuigt. Daar kunnen de andere winkels niet tegenaan.

Roel 01-03-2020

Bijzonder hulpvaardige en deskundige medewerkers. Ze laten je onmiddellijk thuis voelen en nemen alle tijd voor je als klant.

Paul 01-03-2020

Goede service. Ze nemen de tijd om al je vragen door te nemen en je te begeleiden in het kiezen van de hifi, die bij jou past.

Patrick 01-03-2020

Voor de aankoop van een platenspeler heb ik wederom voor HIFI Klubben gekozen, de bestelling is goed en zonder beschadigingen aangekomen en voldoet aan de verwachting. Ondanks de verwachte levertijd is de Argon Audio platenspeler veel eerder binnengekomen dan verwacht. Ik kan niet anders dan HIFI Klubben aan te raden voor mooie producten en goede service. TOP. Bedankt.

Dannyt 01-03-2020

weer een leuke ervaring met hifi klubben tijdens bezoek aan de winkel in Eindhoven. Toffe gasten die uitgebreid goede input bezorgden. Een adres om terug te keren.

Daan 29-02-2020

Fijne winkel, nemen uitgebreid de tijd om je te adviseren. ik had kabel gekocht die iets te kort bleek. Pas een maand later tijd gehad om langs de winkel te gaan en mocht gewoon nog retourneren voor een langere kabel. Was niet op voorraad maar werd gratis verzonden naar mijn thuisadres.

Paul 29-02-2020

Mooie, gespecialiseerde winkel, krijgt goed beeld van de producten. Sowieso mogelijk een fantastische set aan te schaffen. Bijvoorbeeld, het eigen merk Argon geeft meteen een sterke baseline in het assortiment. Daarbovenop een breed assortiment van toonaangevende Hifi merken zoals Dynaudio, Dali en Bowers&Wilkens. Verder gepassioneerd en kundig personeel. Wat mij betreft missen de merken KEF en REL in het assortiment.

H. Huf 29-02-2020

Uitstekende service, snelle bezorging; een winkelmodel met korting dat na online bestelling toch niet in voorraad bleek, werd meteen vervangen door een nieuw model voor dezelfde prijs, klasse!