HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Wimb 25-05-2023

Vriendelijk, goede en duidelijke uitleg met vergelijking tussen meerdere mogelijkheden en tijdens wachten een kop koffie, top.

Peter 25-05-2023

Mijn eerste aankoop bij Hifi Klubben is positief. Snel geleverd en ik werd goed op de hoogte gehouden via track&trace omtrent de levering. Apparaat voldoet aan mijn verwachtingen. informatie op de website had iets duidelijker gekund m.b.t. dikte van te gebruiken luidsprekerkabels.

Francis 15-05-2023

Sonos speaker en een bij passende wandbeugel besteld en 2 dag later per post ontvangen.
Pakket was zeer goed ingepakt om beschadiging te voorkomen.

MarcM 13-05-2023

Groot aanbod en goede prijzen, 3 jr extra garantie als je (gratis)"clublid" wordt. Dat gaf voor mij de doorslag.
Aanrader!

Henk Warners 12-05-2023

Ben blij naar Klubben te zijn gegaan en door hun fantastisch advies, deskundigheid en service de Bowers & Wilkins Pi7 S2 heb aangeschaft. Daardoor heb ik een niet goede aankoop voorkomen.

Hans 28-03-2023

Dit is een winkelketen waar je goed advies krijgt en ze ook tijd voor je hebben.
Na een telefonisch gesprek ben ik in Eindhoven gaan luisteren naar verschillende opstellingen en een goede keus kunnen maken.
Is toch iets anders als alleen online bestellen.
Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief krijg je automatisch 5 jaar garantie.
Met één woord dit is service.
Aanrader

drs P 17-02-2023

Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij HIFI Klubben. De fysieke winkels waar ik weleens kom zijn gewoon goed met een prima service, maar de online webshop grossiert in het niet nakomen van de beloofde levertijden. Jammer, maar gelukkig had iEar' de door mij gewenste draaitafel ook (wel ietsjes duurder helaas).

Rob 16-01-2023

Twee weken geleden een mooie set speakers gekocht bij HiFi Klubben. Ik wist wat ik wilde hebben dus dat was eenvoudig en geen advies nodig. Super makkelijk dat dit via WhatsApp kon. Gewoon met iDeal betaald en de speakers waren snel en netjes in huis. Super blij mee!

Door mijn eigen stommiteit echter een onderdeel van de versterker kwijt waardoor ik deze niet kon calibreren. Opnieuw werd ik FANTASTISCH geholpen door de klantenservice op een manier die ik niet had durven hopen.

Deze zaak staat echt voor wat ze claimen en ik kan ze echt van harte aanbevelen!

Raymond Koppe 24-12-2022

Ben al eerder langs geweest met eigen speakers, top service. Nu ook weer uitgebreid en zeer netjes geholpen in de winkel bij de aankoop van mijn NAD voor en eindversterker. Medewerker heeft veel verstand van zaken, netjes. Jammer dat ik niet met Dire straits mocht luisteren (grapje, maar dan weet hij om wie het gaat). Uiteindelijk ook een zeer nette prijs, kortom: top service.

Thijs67 09-09-2022

Gewoon wat je mag verwachten, vlotte levering en gratis 's avonds bezorgd. Jammer dat je de bestel/bezorg status alleen kan volgen als je een account hebt aangemaakt, dat zou ook via het ordernummer moeten kunnen. Op de website staat duidelijke informatie en goede productfoto's. Ook de retourperiode en retourproces is prima op orde.

G.de Jong 24-08-2022

Ik ben al jaren klant bij Hifi Klubben en heb er in al die jaren geen enkele negatieve ervaringen ondervonden. Hifi Klubben levert kwaliteit producten en je wordt altijd netjes en volgens afspraak geholpen.

Niels bijman 23-08-2022

Fantastische winkel met goed service, item snel en goed geleverd, en het product doet het geweldig. Alles netjes doorgegeven en de communicatie is top.

Romano möller 23-08-2022

Ik had twee witte speakers gekocht van het merk Bowers&Wilkens. Een ervan was licht verkleurd, de klantenservice gebeld en probleem voorgelegd. Foto's verzonden zodat het beoordeeld kon worden. Ik kreeg van de medewerker te horen dat ik ze terug mocht sturen en dat ik een set nieuwe speakers kreeg. Ik heb de speakers naar de vestiging in Eindhoven gebracht en daar werd ik ook op een vriendelijke wijze te woord gestaan. Heel behulpzaam en goede adviezen over plaatsen van de speakers. Top verlopen

Roy H 22-08-2022

Correcte levering: goed verpakt, conform de levertijd op website. Prijstechnisch ook prima: laagste prijs voor dit produkt bij Hifi Klubben. Voor mij is dit de 2e bestelling bij deze leverancier. Ik zal er in de toekomst zeker nogmaals bestellen.

Henk 22-08-2022

Prima (online) advies en met de Argon Solo een uitstekend product gekocht en tevens erg snel geleverd.

Ton 20-08-2022

Showmodel gekocht, was als nieuw en er was een microfoon vergeten, maar na een mailtje alsnog verzonden.....kortom helemaal toppie

Arie de Jong 17-08-2022

Uitstekende uitleg over het te kopen product
Prima uitleg en ook belangrijk de prijs
Ben zeer tevreden.

Ton 16-08-2022

Vind het aanbod van HiFI Klubben helder, en goed geprijsd. Verder heb ik een aantal vragen aan het support team moeten stellen, en heb daar snel uitstékende en adequate antwoorden en advies verkregen. Hiermede onderscheid HiFI Klubben zich van 'dozen schuivers'.

Adri 14-08-2022

Via de website kocht ik een retour gezonden Sonos port. Die bleek parallel, net voor mijn neus, verkocht in de winkel. Daarop kreeg ik een nieuwe tegen de prijs van de retourzending thuisgestuurd. Daar kan ik geen nee tegen zeggen. Perfecte service.

Hans 13-08-2022

Je wordt hier goed geholpen! Hulp bij het naar de auto brengen van grotere dozen. Vakkundig advies. Mogelijkheid om je keuze te beluisteren.

Kwaliteit en deskundig 13-08-2022

Zoals gewoonlijk bijzonder goed advies over de keuze van het juiste product, in dit geval een soundbar van Denon.
Hifi Klubben verkoopt kwaliteitsproducten en de medewerkers zijn uitermate deskundig.
Een volledig nieuw exemplaar uit de outlet aangeschaft met 60 euro korting en met volwaardige garantie. Deze is standaard 5 jaar, wat ik niet vaak tegen kom.

Ruud 11-08-2022

Mijn eerste online aankoop bij Hifi Klubben is heel positief verlopen. Duidelijke website , mooie aanbieding en kwaliteit voor je geld. Daarnaast ook nog eens heel snel geleverd. Wat wil je nog meer?

Edward 09-08-2022

Uitstekende service, afhandeling en luidsprekerboxen. Eén punt ter verbetering: laat de klant zelf kiezen met welke pakketbezorger transport plaatsvindt (PostNL levert consequent met vertraging).

Herman 09-08-2022

Perfect artikel, snel en correct geleverd. Artikel voldoet volledig aan de opgegeven kwaliteit

Hendrik 04-08-2022

De ontvangst was heel vriendelijk. De medewerkers geven een deskundig advies en zijn zeer behulpzaam
Met de vragen die je stelt over de producten die je interesse hebben.
Uitstekende service dus.