HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

André 24-09-2020

Ik had een Sennheiser hoofdtelefoon gekocht, en had problemen met het maken van connectie via Bluetooth. Ben via mail snel geholpen door de klantenservice van Hifi Klubben.

R.G. 24-09-2020

Ben zeer goed geholpen door de klantenservice
Met mijn vragen.
En de tv geleverd zoals vermeld en zeer goed verpakt

Frans 24-09-2020

Uitgebreid assortiment van eerste klas producten. Dat wil zeggen: hoogwaardige audio- en video-apparatuur in alle soorten en maten.

Ikke 24-09-2020

Ik ben fan van hifi Klubben! Eerst tv daar gekocht en nu luidsprekers. Scherpe prijs en super goede service. Extra lange garantie is voor mij ook reden om naar hifi Klubben te gaan.

Eerste en laatste keer 23-09-2020

Op zaterdag 19-9 bestel ik op de web site van hifi klubben twee sonos five systemen en een Sonos Sub gen 3.

Alle bestelde producten zijn volgens de website in voorraad en zullen binnen 2 tot drie werkdagen bezorgt worden.

Nergens op de website staat dat de goederen uit het buitenland moeten komen en aangezien het een Nederlandse site betreft, dat ik er ook vanuit ga dat de goederen gewoon vanuit een winkel of centraal magazijn in Nederland geleverd wordt, dus bestel ik de goederen.

Ondanks dat ik 2 tot 3 werkdagen al erg lang vind

Op maandag verbaast het mij dan ook dat de goederen via de internationale DHL track en trace site worden aangeboden met een de code er achter. Volgens mij Denemarken, wat mij al erg verbaast daar nergens op de website staat dat de levering vanuit Denemarken gebeurd.

Na twee dagen de levering te hebben gevolgd, zie ik dat levering pas op dinsdag bij DHL aangeboden wordt en niet op maandag.

Nu is het woensdag, de derde werkdag en mijn producten staan nog in Duitsland. Net gebeld met hifi klubben servicedesk en daar krijg ik het hele verhaal te horen dat de leveringen vanuit de website altijd vanuit Denemarken komen. Misschien handig om dit te vermelden bij een bestelling.

En krijg ik te horen dat ik nu niet vandaag (woensdag) maar waarschijnlijk pas vrijdag mij producten kan verwachten. Dat is geen 3 werkdagen maar 5 werkdagen. Te gek voor worden. Ik heb afgelopen maandag ook bij Sonos een Arc besteld en deze moet ook uit Duitsland komen, maar deze was gisteren om 14:00 bij mij.

Als ik geweten had dat hifi klubben zo slecht communiceren had ik deze producten nooit bij deze winkel besteld.

Ik kan dus ook melden dat dit de laatste keer is dat ik iets bij hifi klubben koop.

Piet 23-09-2020

Goede betrouwbare winkel met mooie producten. 😊 Bestelling en bezorging allemaal prima zoals het hoort. Fijn dat er ook echt een fysieke winkel bij hoort.

EJAV 22-09-2020

De bestelde Sonos Amp zou de volgende dag geleverd worden. Pas twee weken later heb ik hem ontvangen.

pim 22-09-2020

uitstekende service. duidelijke voorlichting. hoogwaardig kwalitatieve producten met uitgebreide garantie en aanlokkelijke prijs

J smits 21-09-2020

Vriendelijk behulpzaam en geven goed advies bij het kopen van een product.
Hebben goede service

Paul S. 20-09-2020

Deskundige medewerkers die zeer goede adviezen geven.
Laagste prijs in Nederland voor mijn bestelling (koptelefoon).
Snelle levering in een degelijke verpakking.

Nico Jansen 19-09-2020

Top winkels en service, zoals voorheen bij RAF.
Nu alleen aangepast naar de moderne tijd.
Ga zo door.

Mvh 17-09-2020

Prima speaker gekocht, zeker voor het geld een aanrader. ARGON A5 Forte. Ook nog eens in de aanbieding van 500 voor 350. Helaas wel ongevraagd een showmodel gekregen. Op zich prima, maar laat dat wel even weten HIFI Klubben.

Paul 17-09-2020

Levering goed verpakt en op tijd. Wel een dag later maar dat kwam door de vertraging bij de transporteur.

Ben 17-09-2020

Ik ben zeer tevreden over de service van HiFi Klubben. De deskundigheid en vooral de klantvriendelijkheid is vooral in deze tijd zeer verfrissend. Keer op keer werden mijn vragen snel en correct beantwoord. Ook werd op eigen initiatief contact met mij opgenomen met een voorstel dat voor mij zeer gunstig was. Kortom een superzaak en zeer aanbevelswaardig.

DorlandC 13-09-2020

Dit is mijn 1e ervaring met Hifi Klubben en zal zeker nog eens gaan shoppen indien ik iets nodig mocht hebben.

Harry 12-09-2020

Speakers geluisterd en gekocht. Jongens in de winkel zijn liefhebbers en kundig. Geven je na afspraak ook echt alle tijd en ruimte te luisteren naar verschillende speakers. Luisterruimtes zijn prima. Eigen CD meegenomen, is geen probleem. Weten de verschillen die je hoort ook te benoemen, daarover met je in gesprek te gaan. Komen bovendien met prima suggesties en nieuwe muziek.

Tibor 09-09-2020

Ik wilde een Sonos sub hebben die was op weinig plekken te krijgen. Zij hadden ze op voorraad. Bestellen erg makkelijk, snelle en nette levering.

E.M. de Klerk 04-09-2020

Ik kon door de Coronacrisis niet naar de winkel van HiFi Klubben in Rotterdam komen. VIa de website koos ik de gewenste CD-speler, een NAD C538. Alvorens te bestellen belde ik met de winkel om te informeren of ik aansluitproblemen kon verwachten. De informatie was uitstekend en bijzonder vriendelijk. Na bestelling was het apparaat in drie dagen in huis en aangesloten. Uitstekende zaak.Absolute aanrader.

HAAKI 02-09-2020

Door kennissen geadviseerd ,en besloten via web de Sony koptelefoon 1000XM3 te bestellen,wat keurig is verzorgd.

De kwaliteit en gebruiksvriendelijke koptelefoon is boven verwachting,lekker genieten.

Theo Schraven 31-08-2020

Er staat dat er snel verzonden wordt. Vrijdag besteld en krijg een mail dat de bestelling maandag bezorgd gaat worden. Vervolgens komt deze pas laat in de middag op dinsdag aan.

michel 27-08-2020

Heel correcte betaling en levering. Geen rekening gehouden met de opmerking van leveringsdatum!

Mari 27-08-2020

Ik vind Hifi Klubben een fijne shop omdat er kwaliteit wordt verkocht tegen een scherpe prijs. Wel vind ik dat de iets langere levertijd van sommige artikelen vermeld moet worden.

Anathema 20-08-2020

Bluesound Node 2i besteld, direct verzonden en volgende dag binnen in goede staat. Prima dus.

jan 20-08-2020

Snelle levering en extra lange garantie op producten. Duidelijk retourbeleid en daarnaast ook nog concurrerende prijzen.

Dennis B 18-08-2020

Uitgezocht wat ik wou hebben. duidelijke website, goede prijs en een vlotte levering na mijn bestelling.