HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

MJ 18-10-2023

Respons op e-mail is dik in orde. Er wordt snel gereageerd en duidelijke aanbevelingen gedaan.
Telefonisch ook goed bereikbaar en staan klaar om je te helpen bij de installatie van je aangeschafte
product. Levertijd is goed. Ik had gevraagd het pakket een dag later te versturen, dit is goed opgepakt.

The_Hees 15-10-2023

Voldoende keuze in componenten van basis tot premiumniveau. Levering snel en volgens afspraak.

Jaap 12-10-2023

Allereerst geeft HiFi Klubben online de meest uitgebreide informatie over het produkt van alle leveranciers. Op deze manier merk je gewoon dat je met vakmensen te maken hebt en niet slechts verkopers. Daarnaast helpen ze je (in mijn geval via een chat) met de installatie. Ten derde: goedkoper heb ik hem niet gezien.

Leon 12-10-2023

Ik heb verschillende artikelen besteld (versterker, luidsprekers, een draaitafel en een subwoofer. Lekker snel bezorgd (de draaitafel wordt nageleverd). Ik ben zeer tevreden, alleen mag er wel beter worden aangegeven dat aansluitkabels niet meegeleverd worden. Voor dergelijke bedragen mag je wel verwachten dat dit erbij zit.

Hans 12-10-2023

Gebruiksvriendelijke webshop, goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling, netjes geleverd

Charlie 11-10-2023

Klubben is een betrouwbare en zeer servicegerichte winkel. Ik kreeg goede adviezen en werd vriendelijk geholpen. Het omruilen van apparatuur ging makkelijk. Wat ook prettig is dat als ik voor iets anders zou kiezen dat dit zonder problemen in orde gemaakt wordt.

Gait 09-10-2023

Alles correct en volgens afspraak. Daarnaast een goede prijs betaald. Alles TOP!

Robert 08-10-2023

Goede service en snel geleverd een prettige online winkel om overzichtelijk te shoppen.

Arnold 06-10-2023

Een super ervaring, mijn vragen over een internet middels Whatsapp gesteld. Binnen 5 minuten een goed antwoord. Super uitleg en een vertaalde handleiding. Nu de radio er is werkt hij top.

Zonne 06-10-2023

Veel vertrouwen in advies en service.
Assortiment is klasse.
Levering is correct.

Jean-Pierre 28-09-2023

Z eer goede prijs, super snel afgehandeld en afgeleverd door de ‘zingende bezorger’. Functioneert prima. Niets op aan te merken.

Hans 26-09-2023

Prachtige inears gekocht. Snel geleverd. Waren niet geschikt voor mijn oren. Mocht zonder problemen omruilen. Ik kreeg uitgebreid advies en een mooie luistersessie. Heb nu prachtige passende met schitterend geluid.

Cor 25-09-2023

- kwalitatief hoogwaardige merken in huis
- uitgebreide beschrijving
- behulpzaam door beoordeling met pro's en contra's
- vaak met externe reviews

Laurens74 25-09-2023

Fijne winkel met een duidelijke website en een ruim assortiment. Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht. De prijs kwaliteit verhouding is goed. De levering van mijn product was binnen 24 uur wat echt super is.

Edwin Curfs 23-09-2023

Goede website, zeer mooie aanbiedingen en kwalitatief hoogwaardige spullen. Leveren snel en goed met zeer goede voorwaarden. Gewoonweg super.

Tom 22-09-2023

Snelle berichtgeving en verzenden van de bestelde tafel radio. De radio voldoet aan alle wensen en eisen en is makkelijk te bedienen.

BROUWER 21-09-2023

Al enige tijd geleden m'n eerste aankoop hier gedaan. Nu wederom op zoek naar een extra HEOS 350 SPEAKER. Ze hadden een B KEUS staan. Ooit 's eerder een B artikel gekocht bij een andere winkel. Goed bevallen. Dus ik dacht. Ik probeer 't gewoon. Nou, ik moet zeggen, gewoon als nieuw. Ik kan 't verschil niet zien. Niet aan de doos, de verpakking of de unit zelf! Scheelde me toch mooi €50. Das altijd fijn. Vind de HEOS serie gewoon erg fijn en goed. App is beetje frusterend en ouderwets maar het werkt verder top! HIFI KLUBBEN IS EEN TOPZAAK! Kunnen veel webwinkels nog wat van leren! Keep UP!

Coen 21-09-2023

Concurrerende prijzen, overzichtelijke webwinkel.
Goede communicatie over levering.
Doen wat ze beloven !

En 5 jaar garantie op veel artikelen !

Lou 15-09-2023

Product snel geleverd en voldoet aan mijn verwachtingen, is natuurlijk niet de high end duurste maar geluid is goed.

John 15-09-2023

In de winkel heeft de medewerker mij goed geïnformeerd n.a.v. mijn vragen en wensen voor een versterker. De medewerker gaf duidelijk en eerlijk aan wat de plussen en minnen van een product waren. Daarnaast gaf hij ook de optie dat ik het via de site van HIfi Kubben kon bestellen en de versterker dan sneller thuis had.

Peter 14-09-2023

Hifi Klubben laat je wachten op een besteld product. Moeite doen voor jou als klant zit er niet bij, je moet er zelf achteraan. Hun eigen opgetuigde systeem is belangrijker dan de individuele klant. Ongeïnteresseerde houding en onbetrouwbaar.

Jan E 11-09-2023

Prima zaak. Goed advies en de 5 jaar garantie werkt echt. Van onze ruim 4 jaar oude Denon miniset ging de CD lade niet meer open. Reparatie onder garantie werd als vanzelfsprekend geaccepteerd en uitgevoerd bij de winkel in Eindhoven.

Servaes Hermans 08-09-2023

Heb Sonos Boost besteld bij HiFi Klubben. Voor dit artikel online de goedkoopste. Snelle verzending van product en goede mail met vervolgfunctie. Dik tevreden !

René 08-09-2023

Sinds HiFi Klubben actief is in Nederland, ben ik klant naar volle tevredenheid. Afgelopen week een online bestelling geplaatst welke snel en vakkundig is bezorgd door Electronic Logistics.
Wederom dank, keep up the good work!

Iris 03-09-2023

Voor de aanschaf van een muzieksysteem werd ik heel goed geholpen en geïnformeerd. Alle service ontvangen.
Zoveel beter dan een online bestelling.