HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 309 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jinne 04-04-2020

De Bleusound Node 2i zwart had een levertijd. Grote klasse dat ik in Hilversum direct een demo unit kon meenemen!

KingCrim 04-04-2020

Goeie heldere website, artikelen super snel geleverd. En hele goede voorwaarden, zoals retourneren binnen twee weken, omruilen binnen 60 dagen en 5 jaar garantie.

Jan Buysschaert 04-04-2020

Na eerst uitvoerig in een winkel uitleg te hebben gekregen, besloot ik toch nog even na te denken over mijn aankoop. De verkopers waren behulpzaam en aangezien ik uit België kom informeerden ze me over filialen dichterbij en over online aankoop.
Uiteindelijk heb ik online gekocht en alles verliep voor 100% naar wens.
Een heel tevreden Belg dus!

Vader 04-04-2020

Mooie winkel met goede service. Wanneer je de winkel binnenkomt geven ze je wel even de kans zelf rond te kijken, maar bieden ze wel redelijk snel de mogelijkheid tot hulp aan. Ze geven hun eerlijke mening over wat ze zelf van artikelen vinden, maar geven je zeker de tijd om er rustig zelf een mening over te vormen. Al met al een goede winkel met een goede service.

FredGes 04-04-2020

Super geholpen, ook in deze "corona" strijd, veilig binnen met max. aantal kopers. Goed en gedegen advies aangaande aankoop Bowers & Wilkins P13 headphone en mogelijkheid te koppelen via bluetooth naar Yamaha receiver om zo CD's te beluisteren.

rebecca 04-04-2020

Beste Hifiklubben,

Ik heb hier mijn eerste sonosoneg2 luidsprekers besteld. Ik ben weer tevreden en raad dit bedrijf dan ook zeker aan!

Mooie site, snelle levering en ruime keuze in betalingsmogelijkheden.

Wat ik helemaal heel prettig vind is dat je je kunt inschrijven voor kosteloos extra garantie! Topservice!

Jan-willem Schaap 04-04-2020

Overzichtelijke site waar je eenvoudig middels diverse categorieen kan vinden waar je naar op zoek bent.
De informatie bij producten is zeer compleet met alle specificaties en gebruiksmogelijkheden. Ook erg fijn zijn de duidelijke en hoogkwalitatieve afbeeldingen.
Dr klantenservice reageert snel en ook telefonist Hifiklubben goed bereikbaar.

Christiaan Knaap 04-04-2020

Ik heb hier al diverse audio producten gekocht. Het advies is altijd eerlijk (laatst het advies om iets niet te kopen als ik nog tevreden ben met wat ik al heb!) en de service is top. Laatst een koptelefoon voor reparatie gebracht na 2 jaar. Reparatie bleek niet mogelijk, dus in plaats daarvab het nieuwste vervangende model meegekregen.

Rob 03-04-2020

Ondanks deze tijd (coronacrisis) goed en snel geholpen. Hielden zich keurig aan de maatregelen.

Uitleg gekregen over het product. Prima 👍

Mark 03-04-2020

Echt een winkel naar m'n hart. Alle medewerkers die ik hier tot nu toe gesproken heb zijn zo vriendelijk en kundig. Niks ten nadele van andere winkels, maar HiFi Klubben in hartje Utrecht blinkt er voor mij echt tussenuit.
- xxx

Jan 03-04-2020

Goed advies en kwalitatieve producten. Daarnaast goed geholpen door klantenservice.

Gertjan 03-04-2020

Online makkelijk te vinden welke producten in welk filiaal op voorraad zijn!

Sander 03-04-2020

Onlangs de audio quest dragonfly red besteld. Wat een vooruitgang en een goede hulp voor de configuratie van het gebruik via de telefoon. Bedankt!

Danielle 03-04-2020

Altijd top service, goed advies en vriendelijke mensen. Nog nooit teleurgesteld geweest.
Scherp geprijsd en veel op voorraad. Zou ook een 10 kunnen geven.

Gijsbert 02-04-2020

Bij HifiKlbubben een receiver aangeschaft. Duidelijke informatie op de site van het product. Daarnaast mooie aanbiedingen en snelle levering. Ik ben erg tevreden over de geleverde services.

Marco Zeeman 02-04-2020

Ik heb ervaring met de winkel in Den Haag. Deze zijn buitengewoon positief. Je wordt vriendelijk en zeer deskundig geholpen en goed geïnformeerd. Ze luisteren goed naar je wensen en geven meerdere opties waaruit je kunt kiezen. En je mag het ook nog eens ruilen binnen 60 dagen mocht je aankoop toch niet helemaal thuis bevallen. Ik vind dat topservice. En ik vergat nog te zeggen dat je ook koffie en thee kunt krijgen. En haasten is er niet bij.

Arthur Feijen 02-04-2020

Net als de vorige keer werd ik weer perfect geholpen. De verkoper nam weer alle tijd en liet de verschillende producten horen. Wederom een goed product aan kunnen schaffen waar we nog jarenlang plezier van zullen hebben. Volgende audio/tv aankoop ga ik zeker weer terug naar HIFI klubben in Almere!

Gino 02-04-2020

Kundige en vriendelijke mensen! Namen de tijd voor uitleg waar ik vragen had. Nemen ook de richtlijnen rondom COVID-19 goed in achting! Complimenten

Marijn van Rij 02-04-2020

Online alles werkt zoals verwacht. In de winkel zelf aardige en enthousiaste gasten.
Heel informeel allemaal, maar ze hebben wel verstand van zaken.
Ik kan wel zeggen vanaf nu mijn huisdealer.

Boris Van Gerven 02-04-2020

Ik ben al langer klant bij hifiklubben, perfecte service!
Vooral toen 3 weken na aankoop een product € 69,- goedkoper
Werd. Ik kreeg zonder erom te vragen een tegoedbon voor dit bedrag
superrrrrr.

RB 02-04-2020

Kwalitatief goede producten, goede prijs.
Duidelijke omschrijving, eerlijke voor en tegen punten
Snelle levering

Marja 02-04-2020

Alles is netjes op tijd geleverd. Goed verpakt. En prima gecommuniceerd.
Ben erg tevreden over de aankoop en de afhandeling.

Roland 02-04-2020

HK Rotterdam is een mooie winkel op een goede locatie. Zodra je binnenstapt ervaar je de prettige ambiance. Als klant sta je centraal en krijg je alle ruimte om te oriënteren en vragen te stellen, in een ontspannen sfeer. De verkoopstrategie is gericht op jouw wensen. De service sluit geheel aan bij het winkelconcept: adequaat en vriendelijk. HK biedt een uitgebreid assortiment dat aansluit bij ieder budget. Zeer de moeite waard om er eens binnen te lopen.

Markus 02-04-2020

Wederom een bestelling gedaan. 60 dagen uit proberen. 5 jaar garantie. Goed advies via Whatsapp. Erg tevreden met deze winkel/webshop!

Kathy 02-04-2020

Ik kende hifi klubben nog niet maar were getipt en heb er mijn speakers besteld. Ze werden heel snel geleverd, fijn! Helaas in de verkeerde kleur maar dit werd ook op een hele snelle en prettige wijze opgelost. Ik ben erg blij met mijn speakers. Ben ook in de fysieke winkel geweest voor een snoertje ook daar hele goede sfeer en goed geholpen. Bedankt!