HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Harold 07-04-2020

Werd in de winkel bij Hi-Fi Klubben Eindhoven zéér goed geadviseerd en kon allerlei boxen beluisteren. Personeel is erg vriendelijk, behulpzaam en vakbekwaam. Hele goede service en prima prijzen, én, 5 jaar garantie op alles. Via de webshop mijn bestelling geplaatst. Website is heel overzichtelijke en duidelijk. Levering goed en snel afgehandeld. Installeren van de wifi speaker ging niet helemaal goed, na telefoontje met Klubben werd ik super geholpen, en stap voor stap door het hele instel proces geholpen. Volgende aankoop zal ik hier zeker weer doen. Top!!

Remon 06-04-2020

Leveren kwaliteit en service. Daarnaast, tenminste het product dat ik kocht, goedkoper dan de grote webshops.

Ruud 06-04-2020

Erg goed advies. En na mijn aankoop kwamen ze zelf zelfs met een prijsgarantie-coupon. Product was een tijdje later goedkoper geworden en ik kreeg ineens een waardebon in mijn inbox voor het verschil. Wat een service!

JR 06-04-2020

Het is een erg prettig gevoel om je vragen bij HifiKlubben te kunnen neerleggen. De meeste medewerkers zijn lekker "audiofile gestoord" en de diverse interacties bij zowel aanschaf als reparatie was het advies deskundig, snel erg klantvriendelijk.
Kunnen binnen lopen in een fysieke winkel en online aankopen lopen naadloos in elkaar over en daarom kom ik graag terug.

Jerry 06-04-2020

Bestelproces super eenvoudig en duidelijk. Betaalmogelijkheden voldoende, dus altijd wel eentje die bij je past. Snelle afwikkeling en geleverd conform belofte. Degelijke verpakking, dus ook als het transport wat hobbelig is komt het produkt goed aan :-) Website geeft duidelijke informatie en laagste prijs garantie (althans zij trachten continu de laagste prijs te matchen) hetgeen nu ook het geval was bij mijn Sony WF1000XM3 noise cancelling earplugs!

Peter van der Heijden 06-04-2020

Hifi Klubben levert het bestelde item Maratnz SR5014 in een goede verpakking af. Het product zit in een extra overdoos. Ook de begeleidende informatie is prima. Helaas heb ik nog een vraag over het product dat Priam functioneert.
Deze vraag staat nog open en ik verwacht hier morgen een reactie op

Ton 06-04-2020

Duidelijk omschrijving producten. Voorwaarde en verzend details. Geen verborgen zaken en extra garantie . Zowel online als winkel prima zaak met helder advies.

René 06-04-2020

Kwaliteit staat voorop. Dat zie je aan de artikelen, de hulp van medewerkers, omschrijvingen van de artikelen en uiterlijk van de website. Daarnaast tot nu toe de enige die de nieuwe Marshall monitor ANC aanbied. Al met al, dikke duim!

Marinus 06-04-2020

Mooie spullen, goede prijs/kwaliteitsverhouding
Ook nu de winkels gesloten zijn, is de hulp via de chat in de webshop heel accuraat, snel en vriendelijk.
Ik had zo vrij snel mijn bestelling bij elkaar gezocht op de website (in dit geval wat incourante stekkers en kabels voor mijn vintage B&O hifi set) Maar de prijs en kwaliteit zijn beter dan elders. Dus ik zit nu met veel plezier thuis te werken in deze rare covid-19 tijd.

Puntje van aandacht: verschillende delen van de bestelling werden apart bezorgd. Maakt voor mij niet uit (zit toch thuis te werken) en zag dat sommige zaken uit Denemarken moesten komen ;-) (B&O is net zo Deens als Hifi Klubben, natuurlijk)
Voor mij is het geen bezwaar als ik iets langer moet wachten als dat minder transportbewegingen betekent bij 1 levering. Maar ken natuurlijk de achterliggende logistiek niet.
Veel groeten en ik kom zeker terug als klant.

Gerard Jacobs 06-04-2020

Vriendelijke en deskundige medewerkers. Niet te beroerd om dingen uit te leggen. Toen een bepaald type radio niet op voorraad was heeft men er voor gezorgd dat ik het winkelexemplaar kon kopen zodat ik toch geholpen was.

Bart 05-04-2020

Ondanks het aangepaste deurbeleid wegens Corona, werd ik bijzonder goed geholpen, toen ik voor een platenspeler kwam. Met wat juiste adviezen ging ik daarmee de winkel uit, en ook een hoofdtelefoon.

Toine van Eekelen 05-04-2020

Was voor de eerste keer hier en vind het een TOP bedrijf,zeer vriendelijke verkopers met kennis en goede adviezen, en niet om het duurste te verkopen maar echt kijken wat er bij de wensen van de klant past. Was hier voor een surround set en ben op hun advies ook met een Sonos Beam en 2 Sonos one 2 speakers naar buiten gegaan. Hadden me ook een playbar met sub kunnen adviseren wat 2x zo duur was maar dat zou voor onze kamer ( die niet groot is) wat teveel van het goede zijn.
Kortom een aanrader en we gaan hier zeker terug komen.

Daniel van E 05-04-2020

Ken je dat, een idee hebben van wat je zoekt, beeld of geluid, maar je komt er niet helemaal uit? Ga naar HIFI Klubben! De mensen die hier werken hebben zo veel verstand van wat ze doen, zij helpen je de beste keuze te maken.

Groenheijde 05-04-2020

Duidelijke website, goed en helder bestelproces. Het artikel was het goedkoopst bij Klubben.

Het artikel was niet op voorraad van de webshop maar wel bij 1 van de vestigingen. Na whatsapp contact met de klantenservice (....) hebben ze geregeld dat de vestiging het artikel opstuurde en ik het toch voor de verjaardag binnen had! Topppers!

Ralphies 05-04-2020

Hifi Klubben is een topzaak als je kundig advies wilt voor de betere hifi apparatuur. In de winkel bijvoorbeeld filiaal Breda is er een mooi assortiment aan merken en kundig advies. Leuk is dat men soms ook een demoavond organiseert.
Online vind ik het ook fijn shoppen bij hifi klubben, vooral nu tijdens het corona gebeuren.
5 jaar garantie standaard op producten vind ik ook echt een onderscheidend iets tov andere winkels concerns!
Ik werk zelf bij een ander electronica winkelconcern maar ik ben een hifi klubben promoter geworden :)

Dick 05-04-2020

Online een Sonos beam besteld. Perfecte service en aflevering. Installatie fluitje van een cent.

d 05-04-2020

goede advisering en brede sortering.
Snelle levering en updates.
Wordt jij blij van.

John 05-04-2020

Helaas kon ik in verband met het coronavirus niet naar de winkel. Dus dan maar via de webshop de nieuwe Sennheiser Ambeo besteld.
Net als in de winkel werkt de webshop ook zeer fijn en makkelijk.

Chywan 05-04-2020

Zeldzame ketenwinkel die je het gevoel geeft met de eigenaar zelf zaken te doen. Dit is uiteraard de verdienste van de shopmanager, die, met veel gevoel voor humor, je informatie geeft en je geen moment probeert iets te verkopen. Hulde.
Als klant bepaal je in alle rust welke keuze je doet.

T. Slaats 04-04-2020

Levering precies volgens afspraak, productkwaliteit oké. Ik had een prijsgarantie-tegoedbon ontvangen zonder dat ik daarom had gevraagd en het verzilveren daarvan ging eenvoudig. Ook de rest van de betaling verliep zonder moeite.

Lex van Groningen 04-04-2020

Hifi Klubben Amsterdam had de hoofdtelefoon die ik zocht niet op voorraad. Ik had er goede ervaringen over gelezen en 'm online besteld. Heb in een ver verleden wel eens eerder iets gekocht bij de voorganger, RAF. Ik wilde niet bestellen bij een grote dozenschuiver. Prijs was ook prima in orde.

Jinne 04-04-2020

De Bleusound Node 2i zwart had een levertijd. Grote klasse dat ik in Hilversum direct een demo unit kon meenemen!

KingCrim 04-04-2020

Goeie heldere website, artikelen super snel geleverd. En hele goede voorwaarden, zoals retourneren binnen twee weken, omruilen binnen 60 dagen en 5 jaar garantie.

Jan Buysschaert 04-04-2020

Na eerst uitvoerig in een winkel uitleg te hebben gekregen, besloot ik toch nog even na te denken over mijn aankoop. De verkopers waren behulpzaam en aangezien ik uit België kom informeerden ze me over filialen dichterbij en over online aankoop.
Uiteindelijk heb ik online gekocht en alles verliep voor 100% naar wens.
Een heel tevreden Belg dus!

Vader 04-04-2020

Mooie winkel met goede service. Wanneer je de winkel binnenkomt geven ze je wel even de kans zelf rond te kijken, maar bieden ze wel redelijk snel de mogelijkheid tot hulp aan. Ze geven hun eerlijke mening over wat ze zelf van artikelen vinden, maar geven je zeker de tijd om er rustig zelf een mening over te vormen. Al met al een goede winkel met een goede service.