HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Isaac D 27-10-2019

Als je voor kwaliteit gaat dan is Hifi Klubben (vm RAF) bij uitstek de zaak waar je moet zijn. Het is een uitstekende zaak met dito service en know how. Ze nemen alle tijd voor je en gaan uitgebreid in op al je vragen en mogelijke onduidelijkheden die je hebt om zo tot een wel overwegen keus van een product te komen.

Dietrich 26-10-2019

De medewerkers zijn heel behulpzaam en beschikken over de nodige kennis en ervaring om een toestel te kiezen dat perfect bij jouw verwachtingen past.

Verder kan je in de winkel ook alle toestellen beluisteren met jouw favoriete muziek. Wil je meerdere nummers beluisteren dan kan dat, er heerst geen opgedrongen sfeer.

JHvRossen 26-10-2019

Prima advisering en deskundige medewerkers.
Er wordt echt de tijd voor je genomen.
Ook een aansluit hulp thuis behoort tot de mogelijkheden.

Theo 26-10-2019

Goed en duidelijk advies met daarnaast de ruimte om zelf tijd te kunnen nemen voor je eigen oordeel en keuze.

Henk Zweers 25-10-2019

Leuke winkel open en vrije binnenkomst. Direct geholpen en wel met een open en vriendelijke benadering. Duidelijke voorlichting en hulpvaardig en voldoende tijd genomen om een goede beslissing te kunnen nemen. Kortom de winkel en vriendelijke benadering is zeer de moeite waard om met een bezoek te vereren, ben blij met de aankoop.

Sander 25-10-2019

HiFi Klubben is een fijne winkel voor al je Hifi en Visuele wensen wbt muziek en home-cinema. Ook op het gebied van Domotica zijn ze erg ver. Echt een aanrader als je persoonlijk en eerlijk advies kunt gebruiken op dit gebied. Ze nemen altijd de tijd voor je. De winkel in de Rijnstraat in Amsterdam bijvoorbeeld geeft je de mogelijkheid om vooraf een indruk te krijgen van de producten. Maar ook via de webshop vind je snel en makkelijk je product met hierbij ook heel duidelijk de voor- en mogelijke nadelen van het product, zoals onlangs de door mij bestelde koptelefoon. Ik ben inmiddels al enkele jaren een zeer tevreden klant!

Johan D. 24-10-2019

De webshop is duidelijk, de bestelling is zo gedaan en de bezorging van de bestelde producten was netjes verzorgd en snel. Via de mail advies gevraagd en goed/snel reactie ontvangen. Top!

Victor Buit 24-10-2019

Geweldige ontvangst altijd van zeer enthousiaste medewerkers. Ze nemen de tijd om te demonstreren, adviseren en koffie voor je te schenken. Deskundig advies en een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Gekochte installatie klinkt als een klok. Bedankt mannen uit Eindhoven !

jan H 24-10-2019

Na wat foute ( internet-) aankopen, wilde ik eindelijk eens een goede studio-hoofdtelefoon,die ik rustig 4 uur op kon houden.
Ik na een tip van een muziek-vriendje naar Klubben... Een verádeming ! ;
gewoon weer eens geholpen worden, door lui die interesse hebben in hun spullen, hun vak, en mensen, en niet, zoals in veel andere "winkels"gewoon voorlezen, wat op het kaartje staat,omdat ze van hun spullen totaal geen verstand hebben.
De vragen waarvoor ik het nodig had, en de uitleg bij de modellen, het aanbieden van een stoel bij de luisterwand; gewoon ouderwets goed!
Kreeg ik ook nog een beer van een prijs, en daarover ook nog eens een extra 10% voor de klantenkaart.
Weet je , zo is winkelen weer leuk, een verademing,om mee te maken,
dat ze blij zijn met je klandizie, en van wanten weten.
Jongens, van mij een grote chapeau !

Arnoud den Hartog 24-10-2019

Wij stapte tijdens een dagje winkelen in Breda de HiFi Klubben winkel binnen en keken naar de diverse mooie bluetooth speakers die daar stonden. Er werd ons gevraagd of we verschillende modellen graag willen testen/horen. Dat leek ons wel interessant, want dat is toch het voordeel van deze winkel bezoeken boven Internet. In een dichte ruimte konden we op verschillende bluetooth speakers hetzelfde nummer af laten spelen en zo het geluid goed horen. We kregen veel informatie, maar het werd zeker niet opdringerig. Omdat we wat impulsief langskwamen hadden we niet echt beeld bij prijzen, dus lieten ze ons op vergelijk.nl alle prijzen zien en dan klopt inderdaad hun laagste prijs garantie, want met deze modellen waren er geen goedkopere aanbieders. Dat heeft ons doen besluiten voor de B&O Beolit 17 bluetoothspeaker te gaan.

J. koster 24-10-2019

Geweldig goed geholpen .
En we zijn ook op kerstcadeau idee gebracht door de enthousiaste zeer behulpzame verkoper.

Lancelot 24-10-2019

Duidelijke overzichtelijke webshop. Goed assortiment van betaalbaar tot high-end.
Betaling verloopt gemakkelijke
Snelle verwerking en aflevering.

Arie 23-10-2019

Kundige en klantvriendelijke medewerkers in een winkel waar aandacht voor beeld en geluid op hoog niveau staan. De winkel in Rotterdam kan ik van harte aanbevelen, mijn tv aankoop is zeer geslaagd en keurig bezorgd.

Siena van Boom 23-10-2019

Naar aanleiding van de reviews en klanten beoordeling op kieskeurig.nl gekozen voor aankoop bij HiFi Klubben. Ik heb hier geen spijt van, in tegendeel, ik heb de winkel geadviseerd aan mijn zus die ook interessen heeft in aanschaf van Sonos!

Eigenlijk wilde ik mijn Sonos-componenten aanschaffen bij Sonos zelf, maar vanwege dezelfde voordelen (5 jaar garantie, 60 dagen retour, gratis verzending en mogelijkheid tot achteraf betaling) bij HiFi-Klubben en de goedkoopste aanschafkosten gekozen voor HiFi Klubben. Op donderdagavond besteld (na 16:30) zaterdag keurig geleverd in degelijke verpakking, waarin originele gesealde Sonos-dozen. Ik overweeg nog een extra geluidsbox SOnos one SL aan te schaffen en zal dit zeker gaan doen bij HiFi KLubben. HiFi KLubben heeft ook winkels her en der door het land verspreid, waardoor het mij mede een vertrouwd gevoel gaf om erbij te bestellen.

Nog even een toevoeging aan bovenstaand reviewscore!. Ik heb gekozen voor een 9, maar is eigenlijk wel een 10 waard! Echter deel ik nooit geen 10-en uit, want er is altijd wel iets te verbeteren, maar zou op dit moment niet weet wat er nog te verbeteren valt aan HiFi Klubben.

Pieter 23-10-2019

Mooie winkel met zeer bekwaam personeel. Goede uitleg over hetgeen ik wilde kopen. Ben hier naartoe gegaan omdat het in de buurt is. Overigens deze winkel beschikt over een eigen parkeerplaats voor klanten. TOP. (had ik echter niet nodig want ik was op de fiets :) )

pool 23-10-2019

Ik werd heel aardig en klantvriendelijk geholpen. Omdat ik niet zo handig ben met voorprogrammeren van zenders en de radio op digitale radio afstemmen werd mij dit een paar keer uitgelegd. Mijn favoriete zenders werden in de winkel al voorgeprogrammeerd.
Intussen geniet ik dagelijks van mijn prachtige digitale radio.

Sietse 23-10-2019

Prima service en voorlichting. Komt betrouwbaar over. Probeert meer te zijn dan alleen te 'verkopen' en dan kom je vanzelf terug. TOP!

Robert 22-10-2019

Uitstekende hifi zaak met een "luisterend oor" en kennis van de hifi apparatuur en tevens betaal je nooit teveel wat je hebt gekocht vanwege de geld terug garantie!
Ook krijgt nog eens vijf jaar garantie op alles en mag het zelfs thuis uitproberen ook met geen gezeur teruggave!

Gerard 22-10-2019

Super fijn geholpen,mijn versterker was een beetje van slag klubben Utrecht gebeld.
.... is gekomen heeft hem helemaal opnieuw geinstalleerd en uitgelegd.
Echt super blij zijn wij met klubben

Coen 22-10-2019

Goede en duidelijke site. Aardig geprijsd ook. Duidelijke communicatie over levering e.d. geen '10' omdat er altijd wel iets te verbeteren is al zou ik nu niet weten wat ;-)

Mario 22-10-2019

Duidelijke website en makkelijke betaalmethodes! Snelle service via chat en prima afhandeling. Vandaag besteld en morgen geleverd. En, last but not least, je krijgt 5 jaar garantie op al je aankopen! Een echte aanrader!

Wolf 21-10-2019

Snelle levering, goede service. Ook via de klantenservice erg prettig contact gehad. Fijn dat testen ook mogelijk is!

John 21-10-2019

Een goede winkel met uitgebreide testmogelijkheden. Ik werd rustig geholpen en kreeg goed advies. Voelde me niet gedwongen tot het doen van een aankoop.
Ben blij dat ik naar Klubben ben gegaan om eindelijk de overstap te doen naar een draadloze koptelefoon met noise cancelling.

Marcel 21-10-2019

Met name de deskundigheid en klantvriendelijkheid. De ontspannen sfeer en de persoonlijkheid is een meerwaarde.

Bartfo 21-10-2019

Personeel van HIFI klubben heeft zeer veel kennis over hifi en geeft prima advies. De verkoper was zeer geduldig en nam alle tijd voor ons. De mogelijkheid van een persoonlijk luistersesie was een ware muziek belevenis en ideaal om de juiste keuze te maken.