HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 292 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ferry B 10-12-2019

Beste audiofiel,

Puur voor de klantvriendelijkheid gekozen voor de HiFi Klubben in Den Haag. Hier heb ik ook daadwerkelijk niks op aan te merken. Niks is te gek, ontzettend vriendelijk personeel dat echt verstand van zaken heeft. Je maakt van te voren een playlist met de nummers die je wilt horen, en je gaat zitten met een heerlijke kop koffie.

Ik kwam voor een nieuwe set vloerstaanders plus een versterker. Ze konden mij zelfs 2 nieuwe Dali vloerstaanders aansmeren maar hebben toch mij geadviseerd om mijn oude nog niet weg te doen. En dat was ook inderdaad de beste keuze. Daar bovenop hebben ze een verlengde garantie van 5 jaar en prijsgarantie van 60 dagen.

......., onwijs bedankt voor het advies en de uiteindelijke NAD C338 plus bekabeling! Ik weet zeker dat je nog veel meer mensen blij gaat maken

Onno 10-12-2019

verkoper verkoopt koptelefoon zonder noise reduction als zijnde één mét noise reduction.

Peter 10-12-2019

Onvoorstelbaar dat deze firma een 9.2 beoordeling heeft. Na een bestelling is nog wel een bevestiging ontvangen maar daarna wordt niets meer vernomen. De order zou volgens de webshop de andere dag geleverd worden. Slechts na 5 dagen zelf een bericht verstuurd te hebben wordt er gereageerd. De order zou geleverd worden door DHL, ook dit is geen succes. De track&trace stelt niets voor. Het blijft onduidelijk wanneer er wel geleverd gaat worden. Na ruim een week nog steeds niets ontvangen.
Rob 10-12-2019

Op parcelsapp.com zie je meer informatie over je bestelling.

Rob 10-12-2019

Ik snap ook niet dat de klantenservice zo geroemd wordt. Mailtjes en Whatsappjes wordt niet op gereageerd. Als je belt sta je meer dan een half uur in de wacht omdat er 15 wachtenden voor je zijn. Heel slecht, dit. Ik wacht ook al anderhalve week op mijn bestelling.

MvdR 09-12-2019

HiFi Klubben is mijn favoriete winkel voor al mijn HiFi aankopen. Als ik tijd heb dan ga ik naar de winkel en als geen tijd heb laat ik het artikel opsturen. In beide gevallen is de service altijd uitstekend. Kortom HiFi Klubben is een echte aanrader!

Jaap 09-12-2019

van vrienden vernomen dat jullie goed zijn. Ik zelf heeft het ondervonden
door de aankoop die ik gedaanheeft namelijk een kop telefoon Hij doet aan alle wensen heel helder geluid direct verbinding Vriendelijk te woord gestaan door het personeel. Ik heb de pech gehad dat mijn bestelling in de tijd van black vrijdag was. maar alles toch goed gekomen.Kortom HiFi Klubben is mijn kluppie gevorden

Peter 09-12-2019

Perfect produkt en een perfecte levering. Vlotte afhandeling. Duidelijke site en klantenservice reageert ook snel.

Luuk 09-12-2019

Ik ben blij met de professionele en eerlijke adviezen van de medewerkers.
Een min puntje kan zijn dat het de medewerkers twee keer niet gelukt is om een Lyngdorf versterker te demonstreren omdat deze niet goed aangesloten kon worden.
Over het algemeen nog steeds zeer tevreden! Ik zou de winkel zeker aanbevelen.

E. Plevier 09-12-2019

Duidelijke website. Verder ook nette communicatie over de levering, iets vertraging in verband met grote hoeveelheid bestellingen als gevolg van Sinterklaas.

Rob 09-12-2019

Ik kan het product en de service nog niet helemaal beoordelen, omdat ik het nog niet heb ontvangen. Wat ik wel kan meegeven is, dat ik een bestelling heb geplaatst op 29-11 en dat er in elke communicatie van HiFi Klubben wordt gesproken over 4-12. Tot en met vandaag (9-12) dus nog geen product ontvangen, want het bevindt zich -as we speak- volgens de zeer omslachtige Track & Trace nog steeds in een depot in Duitsland. Nog niet echt een fijne ervaring dus.
Matthijs 09-12-2019

Bij mij hetzelfde, wacht nu al 8 dagen op ontvangst van mijn bestelling. Staat ergens in Duistland nu via DHL vast...

Roderick 09-12-2019

Op Black Friday voor het eerst een TV bij HiFi Klubben besteld. In de bevestigingsmail stond al aangegeven dat het langer kon duren bij de pakketvervoerders ivm BF, maar het bleek achteraf langer te duren bij het magazijn van HiFi Klubben zelf. Na 5 dagen per e-mail gevraagd hoe het er voor stond. Het werd snel beantwoord en er werd aangegeven dat er drukte was maar desondanks werd het nog dezelfde dag opgestuurd.

Met BlackFriday konden ze de levertijd dus niet waarmaken maar dat vind ik zelf ook vanzelfsprekend met zoveel bestellingen. M.i. hadden ze echter wel de levertijd op de site kunnen aanpassen of eerder uit zichzelf de klant op de hoogte brengen.

Rob 09-12-2019

Snel geholpen bij binnenkomst bij de winkel in Rotterdam aan de Hoogstraat. Ik kocht de Denon AVR-X2600. Dit was de laatste op voorraad. De verkoper zei dat hij een voorstel zou doen als hij toch niet meer op voorraad zou zijn. Dit klinkt altijd mooi. Goed gevoel over dee winkel. Kom er graag terug.

A.b. Van maaren 09-12-2019

Ik ga voor een platenspeler Denon aanbieding naar Klubben in Rotterdam. Is echter niet verkrijgbaar in Rotterdam omdat ze een kleine zaak zijn bestelt deze online is in voorraad duurt echter 9 dagen voor het wordt verzorgd. Dus de leus van Klubben snelle levering is hier niet van toepassing.
Dit ben ik niet gewend van Klubben slechte services.

Danny 09-12-2019

Goede prijzen en vlotte service.
Op Black Friday verliep niet alles vlekkeloos maar het is allemaal goed gekomen.

Floor 09-12-2019

Gebruiksvriendelijke site, snelle bezorging, 5 jaar garantie op producten. Niks te klagen.

Peter 08-12-2019

Benadering van de klant was zeer prettig. We kwamen ons eerst eens oriënteren, zonder kopen. Toch was er alle tijd en aandacht. Op geen enkele wijze het gevoel gehad een kant op gestuurd te worden. Heeft geresulteerd in een aankoop enkele dagen later. Complimenten

Netraam 08-12-2019

Wat een verademing om in deze shop te mogen winkelen. Naast de kwaliteitsproducten is ook het personeel een bron van kennis en kunde.
De sfeer in de winkel is bijzonder aangenaam met veel luistermogelijkheden.
Ik kom er graag, soms ook voor een praatje.

Fabiana 08-12-2019

Wide range of high quality products with different cost! Shop assistants are very kindly and they will answer all your questions!

Ralph 08-12-2019

HiFi Klubben ziet eruit als een winkel voor de dikke portemonnee, maar in werkelijkheid hebben ze apparatuur in elke prijsklasse, concurrerend in prijs met de grote elektronicazaken. Maar met een heel groot verschil; ze kennen hun producten en geven eerlijk advies naar budget. En voor de service maakt het niet uit of je een super-de-luxe toestand aanschaft of iets uit de huislijn. Topklasse!

Marcel 08-12-2019

Deskundig personeel. Goed advies. Laten je vrij in keuze, adviseren op maat.

Pascal 08-12-2019

Voor ik besloot over te gaan tot aankoop ben ik eerst naar de winkel gegaan in Den Haag.
Hier ben ik erg goed geholpen en het was totaal geen probleem om diverse speakers te beluisteren en deskundig advies te krijgen op al mijn vragen.
Mede hierdoor besloot ik de speakers waar ik mijn zinnen op had gezet bij HiFi Klubben te bestellen.
Site is overzichtelijk en bestellen ging bestellen ging gemakkelijk.
Levering ging zoals aangegeven en de bestelde artikelen zaten goed verpakt in de originele dozen. Kortom, zodra ik weer iets wil bestellen wat met audio te maken heeft, zal ik dat weer doen bij HiFi Klubben.

Eric 08-12-2019

Ondanks de drukte op zwarte vrijdag, werd de bestelling keurig op tijd geleverd. Als de service bij onverhoopte problemen met het geleverde product ook zo gladjes verloopt ben ik meer dan tevreden.

Marc 08-12-2019

formidabel tevreden. Ik had het geluk een dab+ ontvanger nodig te hebben net op dit moment dat die bij jullie heel goed geprijsd was. Ook een prima en snelle levering.

Robert 08-12-2019

deskundig en vriendelijk personeel. Mooie winkel en er wordt ook koffie aangeboden.

Dirk 08-12-2019

Van bestellen tot levering gewoon top. Keurig mail met alle gegevens op tijd geleverd, niets op aan te merken.

A. Strik 07-12-2019

Een draaitafel gekocht, de Argon TT-2 via de website op Black Friday. Vlot geleverd met een mooie 20% echte korting. De draaitafel kwam als een bouwpakketje dus het was even puzzelen. De instructie mag wel wat helderder. Maar eenmaal in elkaar gezet klinken mijn oude lp's weer als een klokje.
Tot dusver bijzonder tevreden over Hifi Klubben.