HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Richard 26-02-2020

Prima shop, snelle levering ,diverse betaal mogelijkheden.
Doen wat ze beloven!!!!!

Jan 25-02-2020

Goed overzichtelijke webshop met goede prijzen en breed assortiment met een snelle levering

SavileRow 25-02-2020

Erg prettige winkel met een ruim assortiment, behulpzaam personeel met verstand van zaken. Over het algemeen veel op voorraad. Parkeren kan over het algemeen gemakkelijk voor de deur (10 cent voor 1 uur).

Frank Dijkman 25-02-2020

Atijd vriendelijk en service gericht. De winkel is ook nooit te druk. Hier krijg je een goed advies, goede producten voor een eerlijke prijs. Mijn laatste aanwinst is een zwarte Argon Soul2 koptelefoon. Zeer goede geluidskwaliteit en op alle vlakken een verbetering ten opzichte van de al erg goede Argon Soul. En 5 jaar garantie! Top!

DrEe Audiophiel. 25-02-2020

Nog nooit van Klubben gehoort , toen viel mijn oog op dat alles 5 jaar garantie kreeg.
Belde een medewerker, deze was zeer vakkundig en beantwoorde al mijn Audiophiele vragen , erg klantvriendelijk en met kennis van zaken.Kreeg meteen vertrouwen in deze nieuwe keten, ook het gekochte product DALI speakers Oberon 5 klinken boven mijn verwachting en echt prachtig, kortom geld/ kwaliteit produkten. Ik weet al waar ik mijn toekomstige koptelefoon gaat kopen.👍😉

Ron 25-02-2020

Op mijn vragen gesteld per mail kreeg ik zeer snel, soms zelfs dezelfde dag, een duidelijk antwoord. De antwoorden hebben mij geholpen bij het kiezen van het juiste product.
Ik ben zeer tevreden over de klantenservice en de snelle levering vanuit de webshop.

Elwin 25-02-2020

Ik kwam vlak voor sluitingstijd binnen maar men nam alle tijd om mij te helpen en ben tevreden met een soundbar de zaak weer verlaten, inmiddels na sluitingstijd. Zeer vriendelijk en kundig geholpen.

LAW 25-02-2020

Zeer prettige en deskundige advisering.
Perfecte garantie- en uitprobeervoorwaarden.
Alle tijd, rust en lekkere koffie.

Rob 25-02-2020

Super service. Ik had een foutje gemaakt in de bestelling. Er werd door de klantenservice contact opgenomen om ze fout te bespreken én op te lossen!
Daarna de volgende dag m’n spulletjes binnen

Ron 24-02-2020

Dit is een echte HIFI zaak. Kundige medewerkers en prachtige spullen. Er wordt uitgebeid geadviseerd zonder haast, opdringerigheid of tijdsdruk.

Fer Finders 24-02-2020

ik heb een Sonos speaker gekocht en wilde deze ophalen en men wilde wachten tot ik er was. Tot na sluitingstijd zelfs. Uitstekende service!!

Henk 24-02-2020

Goede levering. Goed product, wordt vanuit Duitsland verzonden. Twee dagen, dus toch nog snel. Jammer dat er niet een winkel in de buurt zit (Groningen of Drenthe).

Jelle J. 24-02-2020

Ik heb HiFi Klubben altijd een leuke winkel gevonden om rond te kijken en kon ook altijd goed terecht voor eerlijk advies.
Nu voor het eerst via hun webshop wat besteld, de Argon Audio TT2 platenspeler. Snelle levering, veilig verpakt en prima op tijd geleverd! Ook een fijne platenspeler trouwens. Voor mij de allereerste, totaal geen ervaring met platenspelers maar is erg makkelijk in gebruik!

Sander van der Horn 24-02-2020

Ik kom graag bij de Amersfoortse vestiging van HiFi Klubben. Fijn om een product in het echt te zien - en vooral te horen! - en om gewoon ouderwetsch advies te krijgen van mensen die er écht verstand van hebben.

René 24-02-2020

Prettig ontvangen in de winkel door medewerkers met kennis van zaken. Ze weten door te vragen naar wat je echt wil. Het aanbod van Klubben beperkt zich weliswaar tot drie topmerken, daarbinnen kunnen ze alles laten horen. Gelukkig op het laatst geen blabla-verhaal over dure speakerkabels.

Marco 24-02-2020

Kwam 20 jaar geleden al bij RAF (zoals je winkel toen nog heette) en heb nu weer gemerkt dat er nog niets veranderd is: helemaal top!! Vriendelijk en zeer deskundig personeel in een volstrekt ongedwongen sfeer. Dit is zo'n winkel die bevestigd dat goede advisering door betrokken mensen absoluut opweegt tegen iets kopen op internet tegen een bodemprijs! Nog los van het feit dat HiFi Kubben overduidelijk groot inkoopt en dus tegen zeer scherpe prijzen kan aanbieden.

William 24-02-2020

op zoek naar een nieuwe Hifi-installatie nam HiFi Klubben alle tijd om met mij uitgebreid al mijn wensen en hun opties door te nemen. daarna heb ik de opties in allerlei combinaties ter plekke in alle rust kunnen beluisteren. Een en ander ging vergezeld van een steeds professioneel advies.

Delon Heeren 24-02-2020

Ik vind Hifiklubben een superfijne winkel overzichtelijk en duidelijke omschrijving van alles wat er te krijgen is en niet te vegeten supersnelle levering no nonsens wat ze zeggen komen ze na 👍👊ga zo door

RuudL 24-02-2020

Een hele prettige overzichtelijke winkel met een uitstekend aanbod in verschillende prijscategorieën. Deskundig en behulpzame adviseurs in de winkel die de tijd nemen om verschillende producten toe te lichten.

Jan Willem van den Berg 24-02-2020

Mooie site met heel veel informatie .
Bestellen en betalen verliep vlekkeloos.

Update in verzending mag wat duidelijker al kan HIFI Klubben daar weining aan doen.

Mark 23-02-2020

Ik heb bewust een hifi klubben winkel bezocht omdat ik een deskundig advies voor een nieuwe audio set nodig had. Dat was een goede zet! Aan de hand van een schets van de woonkamer zijn de verschillende mogelijkheden besproken. De verkoper had echt verstand van zaken en luisterde goed naar wat ik eigenlijk nodig had.

In de winkel enkele opstellingen beluisterd en (na een nachtje slapen) een keuze gemaakt. Voor de prijs hoef je niet naar een andere winkel.. Bezorging in orde en conform afspraak.

Al met al erg tevreden: deskundig advies, meedenken, veel uitzoek, goede luisteropstelling en “normale” prijs. En nee, ik werk er niet 🙂

Jan 23-02-2020

Kundig advies gekregen bij de aanschaf van een oude “liefde”. Uitgebreid de tijd voor ons genomen waardoor wij de juiste keuze hebben kunnen maken en direct met de nieuwe draaitafel naar huis gingen.

albert beekhuis 23-02-2020

Zeer goede webshop die snel levert. Goede garantie via de fysieke winkel of webshop.

Nicolien 23-02-2020

Ben in Utrecht geweest, en ben goed geadviseerd over de aankoop van geluidsboxen. Namen alle tijd voor me. Heb de boxen ook besteld en sinds vandaag aangesloten, en bevallen heel goed! Evenals het kleine Argon DAB radiootje. Zou deze zaak zeker aanbevelen! Prima materiaal, voor een betaalbare prijs, en vriendelijk en deskundig personeel!

JvdE 23-02-2020

Late levering. Op de website staat voor dit artikel vandaag besteld voor 16.30u morgen geleverd. In de praktijk moest het artikel uit Denemarken komen en duurde de zending 5 dagen. Geen probleem maar zet dit dan niet zo op de website. Heb dit gemeld maar website is nog niet aangepast. Verder nogal verbaasd dat de prijs op maandag opeens eur 50 hoger was dan op zondag. Uiteindelijk na contact produkt wel voor de juiste (en concurerende prijs) aangeschaft. Uiteindelijke levering goed en prima produkt.