HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Bad Sound Kills Good Music” is de strijdkreet van HiFi Klubben, een keten met meer dan 100 winkels in Scandinavië en nu ook in Alkmaar, Almere, Amersfoort, Amsterdam, Breda, Den Haag, Haarlem, Hilversum, Eindhoven, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg en Utrecht. Hier vind je geen koelkasten, wasmachines of friteuses, maar alleen de beste merken Audio en Video apparatuur waar we alles over weten omdat het onze passie is. Geniet meer en overtuig jezelf, kom kijken en luisteren in een van onze winkels waar alles demonstratieklaar staat. Word gratis lid van de klantenclub en je krijgt daarbij ook nog eens 5 jaar garantie!

Deze score is gebaseerd op 306 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Adri 14-08-2022

Via de website kocht ik een retour gezonden Sonos port. Die bleek parallel, net voor mijn neus, verkocht in de winkel. Daarop kreeg ik een nieuwe tegen de prijs van de retourzending thuisgestuurd. Daar kan ik geen nee tegen zeggen. Perfecte service.

Hans 13-08-2022

Je wordt hier goed geholpen! Hulp bij het naar de auto brengen van grotere dozen. Vakkundig advies. Mogelijkheid om je keuze te beluisteren.

Kwaliteit en deskundig 13-08-2022

Zoals gewoonlijk bijzonder goed advies over de keuze van het juiste product, in dit geval een soundbar van Denon.
Hifi Klubben verkoopt kwaliteitsproducten en de medewerkers zijn uitermate deskundig.
Een volledig nieuw exemplaar uit de outlet aangeschaft met 60 euro korting en met volwaardige garantie. Deze is standaard 5 jaar, wat ik niet vaak tegen kom.

Ruud 11-08-2022

Mijn eerste online aankoop bij Hifi Klubben is heel positief verlopen. Duidelijke website , mooie aanbieding en kwaliteit voor je geld. Daarnaast ook nog eens heel snel geleverd. Wat wil je nog meer?

Edward 09-08-2022

Uitstekende service, afhandeling en luidsprekerboxen. Eén punt ter verbetering: laat de klant zelf kiezen met welke pakketbezorger transport plaatsvindt (PostNL levert consequent met vertraging).

Herman 09-08-2022

Perfect artikel, snel en correct geleverd. Artikel voldoet volledig aan de opgegeven kwaliteit

Hendrik 04-08-2022

De ontvangst was heel vriendelijk. De medewerkers geven een deskundig advies en zijn zeer behulpzaam
Met de vragen die je stelt over de producten die je interesse hebben.
Uitstekende service dus.

Frank 03-08-2022

Hifi Klubben heeft altijd topkwaliteit in huis en de juiste adviezen. Ik heb er al veel gekocht oa TV en geluid en ben zeer tevreden

R. Visser 03-08-2022

De gehele aanschaf is op internet gedaan dus geen bezoek aan de winkel, mede vanwege de afstand van mijn woonplaats (Dinteloord) en de winkel. (Tilburg)

Erwin 03-08-2022

Beste prijs voor dit product, 5 jaar garantie voor leden, gratis verzending. Waarom een 8 en geen 10? Heb bewust op dinsdag voor 16.30u besteld ("voor 16.30u besteld, morgen in huis"), omdat ik woensdag de hele dag thuis was. Uiteindelijk, ondanks facuur en verzendbevestigiging dinsdagmiddag voor 16.30u, toch pas woensdagavond/-nacht bij PostNL en donderdag geleverd (toen ik dus niet thuis was). Het is goed gekomen via de buren, maar dit viel me enigszins tegen. Of dit aan HiFi Klubben of PostNL ligt is voor mij in deze niet relevant.

Sjaak 02-08-2022

Via de mail goed advies gehad.
60 dagen een product uitproberen is uniek. Uiteindelijk heb ik mijn product retour gestuurd omdat ik voor een andere luidspreker ging. Geld stond zeer snel weer op onze rekening.

Ton de Boer 02-08-2022

Mooie site waar ik een Oled Tv heb gekocht. En hierbij 5 jaar garantie en mooie prijs. Super snelle levering. Top.

Rob Niekerk 28-07-2022

Heel plezierige bediening.Deskundig ook.product was afgeprijsd en niet meer in het bezochte filiaal aanwezig. Verkoper bestelde het online bij ander filiaal en de volgende dag al geleverd! Zeer tevreden met product !

Joep Kirchroa 26-07-2022

Uitermate tevreden, snelle levering, goede prijs en duidelijkheid over bestelling. Als het bestelde dan ook nog meer dan voldoet aan de verwachtingen niets dan lof.

B. 26-07-2022

de bestelling verliep vlekkeloos. de bestelling is keurig volgens afspraak geleverd. geen beschadigingen of andere narigheid, alles perfect.

Rob 20-07-2022

Bij HIFi Klubben Sonos apparatuur gekocht. Zij waren een van de goedkoopste. Daarnaast snel met leveren. Binnen twee dagen.

DanDessau 18-07-2022

Aankoop is snel, vlot en uitstekend verlopen.
Heel tevreden met aankoop via HiFi Klubben.

Fam. v. 14-07-2022

Mensen die weten waar ze het over hebben, wat een verademing; klantvriendelijkheid hoog in het vaandel, top service. Het is fijn dat gerichte vragen duidelijk beantwoord worden.

N geerdink 13-07-2022

Wat een service.hadden een Sony blu Ray speler besteld.maar post NL dacht er mee te kunnen gooien .direct gebeld .zonder ook maar 1 foto werdt er al een nieuwe gestuurd en voor de kapotte alvast een retour San gemaakt .werd er bij gezegd stuur maar terug wanneer je de nieuwe hebt .dit hoor of zie .dus een dikke tien

VdS 11-07-2022

Onlangs een Marantz PM6007 versterker via internet gekocht. Vooraf sites vergeleken op prijs en overige belangrijke gegevens. Wat me extra aansprak, was dat er 5 jaar garantie wordt gegeven! Bovendien bleek HiFi Klubben ook nog eens de goedkoopste te zijn! Belangrijk vond ik ook, dat je op meerdere plaatsen terecht kunt in NL voor een eventuele reparatie. Klubben heeft échte shops, niet slechts een website. Dat leer je waarderen als je ooit iets goedkoop hebt gekocht via internet en moet laten repareren... De bestelling was snel geleverd, perfect verpakt. Waanzinnig goed geluid, zoals ook uit tests naar voren kwam. Voor mijn volgende bestelling op HiFi gebied geldt: ik ga niet lopen dubben, maar bestel bij HiFi Klubben! Top store!

Lennart 11-07-2022

In de winkel advies ingewonnen. In eerste instantie de grote uitgave even uitgesteld. Maar vervolgens de knoop doorgehakt en online bij Klubben besteld. Afhandeling en levering was zeer correct, compleet en naar tevredenheid.

Diko 10-07-2022

Na 2.5 jaar terug geweest met een Denon250 die in storing stond, kregen uitleg over het gebruik een een hele nieuwe mee naar huis, heel erg netjes.

I. Kleefstra 09-07-2022

Ik ben heel tevreden over de klantenservice van Hifi Klubben. Ik had problemen met het installeren van mijn audio en de klantenservice heeft hier uitstekend bij geholpen. Het is gelukt om alles aan te sluiten en ben zeer tevreden ook over alle advies welke ik voor de aankoop heb ontvangen. Ik heb ze heel veel vragen gesteld maar dat was allemaal geen probleem. Bedankt voor de goede dienstverlening!

Bert 08-07-2022

De prijs waarop ik bestelde, en daarna is de service van goed kwaliteit, netjes teruggebeld omdat de bestelling 1 dag later kwam. Nou dat heb ik nog nooit bij een Internetbestelling gehad. Alle pluimen en ga ook lid worden van Klubben.

Frank Drieduite 04-07-2022

Prima service en duidelijkheid over wanneer iets komt. Aardige medewerkers met veel verstand van zaken, das altijd prettig.

Hans 30-06-2022

Bij Hifi Klubben Nuratrue draadloze oortjes gekocht met een flinke korting omdat ze een keer geretourneerd zijn geweest. De oortjes waren in perfecte staat, alle bijbehorende dopjes waren vernieuwd en je aan niks merken dat ze een keer geretourneerd zijn geweest. Ik had ze binnen een dag in huis dus dat was ook prima.

Hannes 27-06-2022

Zeer uitgebreid meerdere delen gekocht erg goed advies gekregen in de winkel en daarbij nog eens een garantie van 5 jaar.
Ik raad deze winkel aan

ReneH22 26-06-2022

Headset gekocht uut de 2de kans selectie.
Prima geregeld snel verzonden.
Door mij iets vertraagd opgehaald van het postNL punt.
Opgeladen getest en bleek helaas niet de verwachte pasvorm te hebben (Argon audio Soul2)
Netjes contact opgenomen en retour.
Volgende dag al bericht dat het volledige aankoop/verzendkosten retour was op de rekening.

ReneH22 23-06-2022

Draadloze headset gekocht, was een 2de kansje, helaas beviel deze niet en heb deze direct retour gedaan, vervolgens uitgebreid telefonisch contact gehad over de mogelijke alternatieven en aanraders, fijn en prettig in gesprek geweest en de reout afhandeling verlipe prima, al me al goeie zaak met een hart voor audio en haar liefhebbers.

Emuukha 21-06-2022

Hallo, klantenservice van hifi-klubben stelt alles in het werk om de klant het naar te zin temaken. De argon radio 3i was niet op voorraad. Toen maar moet tegen mijn zin de2i van argon aangeschaft. Na een paar dagen bleek er nog eentje te staan de3i. Gelijk opgestuurd en i orde gemaakt.

ThomB 21-06-2022

Duidelijke website. Klantvriendelijk bedrijf. Snelle levering. Mooi product. Kortom een aanrader.

Denon soundbar 17-06-2022

Om te beginnen zijn zij de goedkoopste ( je blijf Nederlander ) snelle levering en ik denk goede service.
Gelukkig niet nodig gehad.

Ben van den Akker 17-06-2022

HiFi Klubben is een echte winkel en niet alleen online.
Iets inpakken en heel snel versturen kan iedereen .
Maar vooral als er dan iets mis gaat staan zij direct klaar .
Bij HiFi klubben zit je dus nooit zonder muziek.

Enige opmerking is wel dat het assortiment iets beperkt is.

Hans R 17-06-2022

Snelle levering, goede informatie, goede communicatie, goede kwaliteit , concurrerende prijs

Misc 16-06-2022

Hele goede service, snelle levering en scherp geprijsd. Nog 5 jaar garantie ook!

Nooitgenoeg Genoeg 16-06-2022

Net niet de goedkoopste maar wel snel. Voor mijn was het verschil 30 euro op een bestelling van 1000 euro. Hifi klubben had een levertijd van 1 dag en de goedkopere 2 woken.

Lian 13-06-2022

Duidelijke informatie, snelle levering, goede kwaliteit, mooie aanbiedingen

Ralph Verhoef 08-06-2022

Prima site. Goede producten. Voor elke portemonnee zijn er spullen te koop. Snelle levering van online bestelling.

Tevreden Klant 07-06-2022

Goed assortiment . Goede eerlijke adviezen . 5 jaar garantie
Ben zeer tevreden met mijn aankoop . .

Cody61 07-06-2022

Snelle levering en goed verpakt. Beste prijs . Duidelijke bestel opties. Veel betaal mogelijkheden.

Erwin 06-06-2022

Iets gekocht maar ook terug gestuurd. Zonder problemen. Binnen korte tijd terug betaald.

Marcel Damsma 05-06-2022

Goedendag Klubben,
dit cijfer geef ik enkel vanwege de uitstekende en vooral aardige medewerkers van Klubben Rotterdam.
Met de klantenservice heb ik helaas een wat minder aardig ervaring omdat ze twee facturen door elkaar haalde en ik niet meer van mij 30 dagen achteraf betalen kon profiteren. Klant is na mij inziens altijd koning !

Sherry Jae 03-06-2022

Gewoon waanzinnig. Super service (5 jaar garantie en 2 maanden uitproberen). Er wordt de tijd genomen om alles aan te sluiten en uit te leggen. Er wordt meegedacht. Voor mij scoort deze winkel absoluut een 10. Ook ook mijn eerdere ervaringen zijn top. Maar nu zowel de monteur als de verkoper heeft mij een super goed gevoel gebracht. De producten hoef ik niet te reviewen omdat alles top kwaliteit is. HiFi Klubben is mijn winkel.

Mariana 03-06-2022

Heel fijne luidspreker. Ik gebruik hem in de klas om luisteropdrachten te doen. Het geluid is prima. Ik ben er heel blij mee. Klein, compact en praktisch.

Hans 03-06-2022

Heb meerdere keren audio gekocht en suoer goede kennis van vele merken die jullie verkopen. Zelfs als ik binnen kom na een tijdje niet te zijn geweest weten de verkopers wat ik gekocht heb. En vragen ze naar hoe de audio die is aangeschaft klinkt. Hierdoor al verschillende collega’s naar hifi klubben gestuurd. En ook deze mensen werden super geholpen.
Dikke tien en kom graag in winkel in Rotterdam.
Met vriendelijke audio groet Hans v Staveren

Ben 02-06-2022

Zeer goed en met kennis van zaken geholpen. Ruim de tijd genomen. Winkel echt een aanrader

Danny DR 30-05-2022

Mooi aanbod van Hi-Fi materiaal en heel snelle levering. Straffe prijzen en mooie promoties op bv demo-toestellen. Zelf heb ik zo'n toestel gekocht, maar - zoals het was beschreven - was dit toestel eigenlijk splinternieuw. De beschrijving v/h toestel komt perfect overeen met de werkelijkheid.

Niet geheel gelukkige combinatie 27-05-2022

Ik heb bij HifiKlubben de combinatie van een Nad C700 en Dali Opticon 1 mk 2 aangeschaft zoals die werd aangeboden in de webwinkel. Ik vond de speakers niet zo goed passsen bij de Nad C700. Daarom heb ik Dali Rubicon 2 mk 2 speakers gekocht.wel duurder maar een veel beter geluid.
Verder ben ik zeer tevreden met mijn aankoop.

Jaap 25-05-2022

Duidelijk
En had mijn box in de winkel gekocht
Maar wilde toch een langer stroom draad hebben was de shop het makkelijks

Patrick 23-05-2022

Hifi klubben is voor mij een zaak waar ze verstand van zaken hebben en je de juiste advies kunnen geven. Dat vind je ook terug op hun website duidelijk goede uitleg product info en makkelijk bestellen too gewoon alles wat je mag verwachten van een website .