HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Marco 18-04-2024

Prima vriendelijk en zeer goede service een Denon pma 900 besteld en de volgende dag in huis super

Lars 18-04-2024

Erg goede sevice en communicatie. Even moeten wachten op mijn mooie platenspeler (goed werk heeft tijd nodig), maar alles is prima verlopen. De platenspeler is heel erg goed.

Bokkie 16-04-2024

Goeie prijs genoeg betaal mogelijkheden en de volgende dag in huis.
Aanrader.

Ruben 16-04-2024

De site is helder en makkelijk om te navigeren. Wel heb ik een telefoontje moeten plegen over wat problemen met het betalen via Ideal. Maar dat werd snel opgelost door de klantenservice die mij goed begeleide.

Baa 15-04-2024

Altijd (minstens) goede kwaliteit producten. Snelle levering, goed verpakt. Een zaak waar ik met vertrouwen mijn aankopen doe. Allround positieve ervaring.

Paul 14-04-2024

Goede informatie op de website en product voldoet helemaal conform het gestelde.

Rico 13-04-2024

Bij HiFi Klubben krijg je volledig en degelijk advies over jouw hifi aankoop. Geen dozenschuiver zoals vele andere winkels maar er wordt meegedacht wat voor jouw situatie de optimale oplossing is. En dit alles tegen concurrerende prijzen. Zeker niet duurder dan de concurrentie, vaak zelfs net iets goedkoper maar met advies en garantie waar concurrentie nog wat van kan leren. Wat mij betreft de winkel voor jouw aankopen op het gebied van geluid.

elkoti 12-04-2024

Bij de firma HiFi Klubben, een subwoofer besteld en de volgende dag netjes afgeleverd.
Ik kwam via Google op de website van HiFi Klubben terecht nog niet eerder had ik daar iets besteld maar na deze goede ervaring hou ik de website nauwlettend in de gaten.
Gebruiksvriendelijk webshop, nette prijzen en snelle levering.

DD 12-04-2024

Ik had al eerder wat besteld via de webshop,en toen op wezen halen,in het oude filiaal Hoogstraat, ik wist nu weer wat ik moest hebben dus ivm tijd laten bezorgen. Luidspreker kabel weer keurig op tijd afgeleverd!

Johan Zoutberg 12-04-2024

Uitstekende hulplijn. Geduldig en bekwaam wordt je geholpen. Daarnaast wordt je er aan herinnerd dat een mankement onder de garantie valt en dus gratis gemaakt zal worden

Jos van den Burg 04-04-2024

Zeer goede kwaliteit voor een nette prijs, snelle levering en eenvoudige bestelling.

Bobby 31-03-2024

Goed geregeld.en erg blij met mijn aankoop.

De Marshall woburn vult de hal erg goed.

Charles 29-03-2024

Overzichtelijke website, duidelijke info en scherpe prijzen. Beslist een aanbeveling waard.

KneH 28-03-2024

Na lang zoeken naar een betaalbare en goede koptelefoonkwam ik bij de Sennheiser 560 S uit. Toch nog maar even gewacht maar toen hij in de aanbieding was bij HIFI Klubben toegehapt en wat een genot. Zit lekker en perfect geluid. Geleverd binnen 1 dag.

Tobe 26-03-2024

Verkeerde levering : Ik bestel 1 cartridge ortofoon 2M REd a 99 Euro , maar ik ontvang 2x de M2 RED styles! Daar kan ik dus niets mee! Afgelopen Vrijdag een mailtje gestuurd rentvberlo@gmail.com) over dit probleem. ( Het lijkt mij dat de aangemaakte zending op correctheid gecontroleerd is). Hoop op een snelle correctieve reactie, anders stuur ik de bestelling terug!

Helder Fonseca 22-03-2024

veel kennis bekend naam in the industry nederlandse bedrijf heel goed website

Ik 22-03-2024

Als ik de prijzen vergelijk waren jullie de goedkoopste, het opsturen ging ook vlot, alleen de levering door DHL was niet best, je kon wel volgen hoe het ging maar een tijdschema kreeg je niet hoelaat hij geleverd werd. Bij de aflevering stond afgeleverd in heesch om 17.35 . Maar wij wonen in nistelrode. De bezorger heeft de cdspeler achter bij de poort neergezet zonder aan te bellen. Wij vonden de cdspeler pas de volgende morgen. Ik heb hem vanmorgen aangesloten, dat ging makkelijk en hij speelt fantastisch.

Gimpel 22-03-2024

Erg oede service via chat. Ook na ontvangst kreeg ik uitstekende begeleiding. Door een vergeten toewijzing in de versterker kreeg ik geen geluid. Prima opgelost. Online bestelling en bezorging waren ook top!

Tijs 22-03-2024

Juiste apparaat en snel geleverd. Duidelijke en klantvriendelijke bestelsite.

Rob 21-03-2024

Ik vindt de website van hifi-klubben erg goed in elkaar zitten,overzichtelijk en met een prima omschrijving van alles wat hifi-klubben te bieden heeft op audio gebied en alles daarom heen.
Ik heb de site teruggevonden,om een draaitafel aan te schaffen,dus ik kende hifi-klubben al,en vond nogmaals een zeer goed opgezette site.
De klantenservice is uitstekend,en ben door Freek en Olaf perfect geholpen,met een ander gegeven,daar kom ik op terug met een andere review.

Dit is een review over de vinyl kit 1,,essential accesories.
De kit komt in een stevige doos en zodra je hem open maakt zie je dat alles perfect op zijn plaats zit,maar ja heet kan er prachtig uitzien maar doet het ook wat het belooft.
De kit komt met spuitbus om je lp,s anti statisch te maken,als je de dop eraf haalt vindt je een doekje,om je plaat droog te maken.
De vloeistof en het doekje werken perfect en je lp,s trekken voorlopig echt geen stof aan.
Daar naast vindt je een naaldborsteltje,die ook doet wat hij moet doen,het enige minpuntje is dat het steeltje een beetje te kort is,een iets langer naaldborsteltje had fijner gewerkt,althans zo ervaar ik het zelf.
Ok de platenborstel die kan je het best niet gebruiken,er zit een heel slap hendeltje aan vast en in de eerste instantie denk je nou dat ziet er mooi uit,maar als je hem bij het hendeltje vasthoudt klapt hij direct om en voordat je het weet ligt de de plastic houder van de borstel op je plaat,dat is natuurlijk al een erge gebeurtenis,en daar wordt je ook niet vrolijk van.Ik heb daarna nog een poging gedaan door de borstel zo dichtbij als mogelijk was net niet bij de haartjes te gebruiken,dat was tegenvaller nummer 2 want
door hem zo vast te houden heb je geen enkele controle,over zachtjes of met meer druk uitoefenen bezig te zijn.
Dus doe jezelf en je lp,s een groot plezier,en gebruik deze borstel dan ook nooit,de reden hiervoor is uiteraard dat je geen grote krassen op je lp,s wil.
Alles wat er in de kit zit kan je ook los kopen,ik ga nu zelf een Argon Audio BR2 borstel kopen,ik weet haast wel zeker dat deze borstel wel goed te gebruiken is.
Maar ook daar zal ik een review over schrijven.
Conclusie,kijk voor andere opties,en die zijn er ook.
Geschreven door een lp liefhebber.

Rob Neij

Deny Roks 18-03-2024

Fijne eerste kennismaking met HIFI Klubben, zeker voor herhaling vatbaar. Prima kwaliteit en zeer scherpe prijs, uitermate tevreden met mijn aankoop. Goede communicatie, en snelle verzending. TOP

Hans Emmen 17-03-2024

Goede service. Zelfs de teveel betaalde artikel wordt snel het verschil geretourneerd. Dat wordt zeer gewaardeerd en zorgt ervoor dat ik vaker bij Klubben aanklop.
Heel erg blij met mijn b&w speakers en goed geprijsd ook nog.

Cor 16-03-2024

Ik heb zeer goed advies gekregen van de medewerkers van Klubben Rotterdam. Ik heb twee Argon Forus 5 luidsprekers gekocht. Netjes bezorgd en zelf geïnstalleerd. De luidsprekers zijn voor mijn werkkamer en komen goed tot hun recht. Een goede aankoop bij HiFi Klubben.

Yerke de Ruiter 16-03-2024

Aangeschaft 2 Denon Home 150 speakers.
Afgelopen donderdag geleverd en daarbij bleek dat 1 speaker niet werkte naar behoren, helaas! De volgende ochtend gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan. Speaker opsturen en dan wordt apparaat gecheckt en dan hoor ik nader. Het is een slecht begin helaas, vandaag speaker opgestuurd en daarbij hoop ik volgende week een nieuwe te kunnen verwachten. Dus op dit moment kan ik nog geen echte review geven!

Pieter le Cointre 14-03-2024

Snelle levering tegen scherpeprijs,met 60 dagen omruil garantie! Geleverd is de Pro-ject RPM 1Carbon Draaitafel. Een innovatief ontwerp met een werkelijke schitterende vormgeving. Kortom een lust voor oog en oor!