HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Bad Sound Kills Good Music” is de strijdkreet van HiFi Klubben, een keten met meer dan 100 winkels in Scandinavië en nu ook in Alkmaar, Almere, Amersfoort, Amsterdam, Breda, Den Haag, Haarlem, Hilversum, Eindhoven, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg en Utrecht. Hier vind je geen koelkasten, wasmachines of friteuses, maar alleen de beste merken Audio en Video apparatuur waar we alles over weten omdat het onze passie is. Geniet meer en overtuig jezelf, kom kijken en luisteren in een van onze winkels waar alles demonstratieklaar staat. Word gratis lid van de klantenclub en je krijgt daarbij ook nog eens 5 jaar garantie!

Deze score is berekend op basis van 1006 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Toine 13-12-2018 Via de website gekocht
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Nadat een teufel subwoofer na 4 jaar kapot ging, en deze door teufel niet gerepareerd kon worden omdat ze reserve onderdelen hebben. Besloten om toch over te stappen naar een ander merk. Uitgekomen bij klubben. De site is gebruiksvriendelijk, en de bestelling wordt snel verzorgd, binnen de gestelde termijn het product ontvangen en geinstalleerd. Mooi geluid. Prijs technisch komt Klubben echt mee. So far so good. De hele bestelling geeft mij veel vertrouwen, dat het goed is met dit bedrijf. Als de speakers aan vervanging toe zijn zal ik zeker bestellen bij Klubben. Ook fijn dat ze winkels hebben.

Olaf 12-12-2018 Via de website gekocht

Kundige medewerkers en goed advies over aankoop. Ook zeer te spreken over de installatieservive thuis.

Henry 12-12-2018 Via de website gekocht

Bij mijn zoektocht naar een Hifi-apparaat heb ik gegoogled en daarbij diverse hits gekregen. Qua prijs was Hi-fi Klubben even goedkoop als bekende shops, zoals Media Markt, Bol.com en noem ze maar op. Maar als Hifi-liefhebber wil ik zeker zijn van goede en betrouwbare service. En die verwacht ik niet bij shops die, behalve Hifi, ook wasmachines verkopen of boeken enz. Ook ziet hun website er uitnodigend en vertrouwen-uitstralend uit. Dus was mijn keuze simpel. Bovendien was de prijs heel concurrerend! Tenslotte was de bezorging, ondanks de drukke periode, verrassend snel. Bravo!

Ronald 12-12-2018 Via de website gekocht

Mooie winkel (Hilversum), goed bereikbaar en zeer kundig personeel. Goed advies en mocht het product toch tegenvallen dan is omruilen totaal geen probleem. Prijzen zijn concurrerend en mocht het toch ergens goedkoper zijn dan past men het aan. Zelfs als er binnen 60 dagen een actie komt bij Klubben krijg je geld terug als die actie voordeliger is op het product dat je hebt gekocht. En 5 jaar garantie. Waar kom je zulke condities tegen? Nog nooit meegemaakt, maar wel bij HiFi Klubben. Topwinkel.

Melle 12-12-2018 Via de website gekocht

Hifi klubben heeft een fijne sfeer in de winkel waar je op maat word geholpen. Er wordt altijd tijd genomen door de medewerkers om je goed te informeren over producten, zodat je een product kan vinden wat aan al je eisen en wensen voldoet. Door het ruime assortiment is er altijd wel een keuze die bij je past.

Matthijs 12-12-2018 Via de website gekocht

Super service, super sfeer en een heleboel goed geluid.
Tot nog ook een paar keer nieuwe oortjes ontvangen als het snoertje weer eens stuk ging.
Ik zit nu in het proces van het aanschaffen van nieuwe oortjes maar dan draadloos ditmaal. Voor mij is het duur en koop ik het niet zo makkelijk, de mensen van de winkel geven mij het vertrouwen dat ik voor een goed product kies.

Hugo 11-12-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Genereuze service met een gulle glimlach!

Dankzij de genereuze service van Fred Marchée en zijn crew (Hifi Klubben Rotterdam) kon ik mijn problematische versterker - geen kippenvelgarantie, maar goed voor hartkloppingen - probleemloos inruilen en met een aantrekkelijke korting zelfs een mooie upgrade maken naar een beter apparaat. Een dikke ‘10’ van een zeer tevreden en diep dankbare klant die met gigantische goose bumps deze review typt. Mijn volgende hifi aankoop is gegarandeerd bij deze winkel!

Marco 11-12-2018 Via de website gekocht

Zeer prettige benadering in de winkel

Verkoopmedewerker in Den Haag nam goed de tijd, ook bij simpele lekenvragen en bleef goed luisteren naar onze wensen. Prettig advies op maat en achteraf respons bij extra vragen via mial

Jan 11-12-2018 Via de website gekocht

prima apparaat

Deze blue tooth receiver is een prima apparaat, maakt goed en snel verbinding en met de mogelijkheid van aptx. Had ik eerder moeten doen want afspelen via de eigen high end installatie wordt zo een stuk makkelijker

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michiel Timmerman 11-12-2018 Via de website gekocht

Top service en goede voorwaarden

Wij zijn erg goed geholpen. Nadat we onze bestelling hadden geplaatst op Black Friday, wetende dat de televisie niet op voorraad was, kregen we een duidelijke mail over wanneer hij er zou zijn. De televisie kwam op de verwachte datum bij ons aan en nu kunnen we er heerlijk van genieten. We hebben overigens de Sony televisie bij Hifi Klubben gekocht omdat hij hier 5 jaar garantie krijgt t.o.v 2 jaar bij andere webshops, heel fijn.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Willems 10-12-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Ik sta als klant echt centraal

De medewerkers zijn deskundig en nemen de tijd om je te begeleiden naar een juiste keuze. Je kunt ook alles beluisteren in de winkel. Wat ik echt top vind dat ik als je toch niet tevreden bent met de gemaakte keuze je daar ook nog op terug kunt komen. Ze beginnen gewoon opnieuw met het zoeken naar de juiste set voor jou. Dit is service die ik nog nooit bij een andere winkel heb gehad. Ik ben als klant koning, waar vind je dat nog.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dirk 10-12-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Kwaliteit, een eerlijk verhaal en een leuke deal

Vriendelijk en deskundig personeel, kwalitatief uitstekende produkten, geen flauwekulverhalen en een mooie aanbieding

Wouter 10-12-2018 In de winkel gekocht
Breda

Mooie hifi & goede service

Mooi assortiment. Goede indruk gekregen van de door mij gewenste configuratie; e.e.a. uitstekend kunnen beluisteren. Goede kennis en feedback van het personeel op vragen. Het was mijn eerste bezoek aan HiFi Klubben, maar waarschijnlijk niet mijn laatste!

Sandie 10-12-2018 Via de website gekocht

Laks

Heb ze vier keer benaderd over een foute levering, geen enkele reactie. Een of twee keer kan een vergissing zijn, vier is geen toeval. Slecht. Moet wel erbij zeggen hun fysieke winkels uitstekende service verlenen, zeer competente medewerkers die weten waar ze het over hebben.

Officiele reactie van Hi-Fi klubben 10-12-2018

Beste Sandie,

Bedankt voor je beoordeling en wat jammer om te lezen dat je geen reactie op je mails hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Navraag leert dat we jouw mails helemaal nooit hebben ontvangen. Mogelijk zijn deze om een of andere reden geweerd.

We hebben je inmiddels gebeld en gemaild om je vragen alsnog te kunnen beantwoorden. Mocht er idd iets mis gaan met de mail, kun je ons altijd bereiken via 088-0152122. Dan helpen we je uiteraard graag verder.

Groeten Dave - HiFi Klubben

Paul 10-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Heb vorige maand twee Sonos speakers besteld; kreeg vorige week ineens een mailtje dat de laagste prijs garantie van toepassing was waardoor ik dus een tegoedbon kreeg van EUR 22. Deze direct gebruikt voor een Sonos speaker stand. Kwam netjes op tijd aan en zit inmiddels al in elkaar. Tevreden klant hier :-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

NLvlietjes 10-12-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Net het stapje meer!

HI-FI Klubben Hilversum heeft aandacht voor de klant. Ik was op zoek naar een koptelefoon, niet op voorraad in Hilversum, wel in Utrecht. Ik werd keurig de volgende ochtend gebeld, dat ik de koptelefoon in Hilversum op mocht halen. Alles met een vriendelijke glimlach. Heel blij met deze service.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kim 09-12-2018 In de winkel gekocht

Professioneel advies

Deskundig en eerlijk advies, uitproberen in de winkel en goede service; als de prijs binnen een bepaalde termijn verlaagt, krijg je automatisch het verschil terug.

Stefan 09-12-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Fijne zaak, vriendelijke kundige bediening

Ik ben erg netjes en eerlijk geholpen bij de aanschaf van twee Sonos beam soundbars. Wat mij over de drempel trok was het kundige advies i.c.m. een goede prijs en 5 jaar garantie.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Bjorn Borkent 09-12-2018 In de winkel gekocht

Top winkel

Ik werd erg prettig geholpen. Ik zou iedereen de winkel van Klubben in Amersfoort aanraden. Zeer deskundig personeel die de tijd voor je nemen.

Carla Bianchin 09-12-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Eerste bezoek aan Hifi Klubben, smaakt naar meer.

Het was voor ons de eerste keer dat we voet zetten in deze w winkel. Naast het prachtige interieur was ook het personeel bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. De adviezen waren goed en wat ik gewoon erg belangrijk vond is dat wij als toch wat oudere jongeren serieus behandeld werden. Dat gaf ons een goed gevoel. We hebben maar iets kleins gekocht, maar we hebben er nu al veel plezier aan beleefd

Peter-Jan 09-12-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Alleen de juiste spullen in het assortiment

Ik ben hier gewoon heel goed geholpen met deskundig advies, zonder grote verkoopdrang. Het feit dat alleen de juiste spullen in het assortiment zitten is fijn. Goedkoop is namelijk duurkoop en dat hebben ze hier goed begrepen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ernie Molenaar 09-12-2018 In de winkel gekocht
Noordeinde Den Haag

Goed geholpen en zeer tevreden met mijn aankoop

Hele nette winkel met kundig personeel. Geen moment het gevoel gehad dat men mij wat probeerde te verkopen. De medewerker bleef op ons verzoek allerlei soorten muziek draaien op meerdere speakers. Uiteindelijk een keuze gemaakt en geen seconde spijt van.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Harno 09-12-2018 In de winkel gekocht
Tilburg

Bij Klubben Tilburg ben je geen nummer, maar klant

Nu een paar keer in de winkel geweest, en iedere keer neemt men de tijd voor je. Je wordt herkent met " welkom terug". Prima

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Robert van den Brink 09-12-2018 In de winkel gekocht

Super service en geweldig kundig en vriendelijk personeel!

Eerlijke winkel! De mensen leggen je alles goed uit en nemen alle tijd. Zij staan achter hun producten en dat merk je. Ik ben zelf geen techneut, maar ze doen echt hun best om je vertrouwd te maken met de hedendaagse techniek. Top dus. Ook de prijzen zijn altijd scherp in de gaten gehouden. Vaak mooie kortingen en acties. Mijn winkel!!

Thijs Jansen 09-12-2018 In de winkel gekocht
Filiaal in tilburg

Goede service en duidelijke advies

Omdat ik redelijk onbekend was met de mogelijkheden die Heos bied in combinatie met een surround set ben ik om advies gaan vragen bij HiFi Klubben. Wat werd ik daar goed geholpen. Er werd de tijd voor me genomen. De producten werden mij getoont. En er werd duidelijk uitgelegd wat de verschillen zijn tussen verscheidene modellen. Uiteindelijk gekozen voor een leuke denon versterker. Met daarbij een boxxenset van Argon en een leuke draadloze Heos 1 voor mobiel te te stellen in huis. Kortom, ik ben harstikke tevreden 😁

Frans 09-12-2018 In de winkel gekocht
Mariastraat Utrecht

Zeer vriendelijk p

Vanaf het moment van binnenkomen werd ik vriendelijk geholpen.
Doortastend en behulpzaam personeel. Meer artikelen te koop dan
ik in eerste instantie wist.

Jaap 09-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige kwaliteit

Gewoon klasse hifi en 5 jaar garantie. Ik koop al mijn spullen bij hifiklubben. Goeie service. En niet duur!!

Stijn 09-12-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Erg fijne winkel, niet extreem groot, maar toch hebben ze een ruim assortiment. Ze nemen de tijd om je te laten zien en horen wat ze hebben en kunnen uitstekend advies geven. Eén artikel was niet op voorraad, maar kon meteen vanuit het magazijn naar mij toegestuurd worden. Later bleek ik iets te veel te hebben gekocht, maar dat kon gewon teruggegeven worden.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M 09-12-2018 Via de website gekocht

prima service

product omschrijving is compleet en helder. Goed geluid garantie is geen loze kreet. prijs en service prima in orde.

Jack Wrlten 08-12-2018 In de winkel gekocht
Breda

Prima zaak!

Goed geholpen door de winkelmedewerker die alle tijd nam. Hij was ter zake deskundig. Ook werd apparatuur vlot en goed gedemonstreerd.

Teun 08-12-2018 In de winkel gekocht

Alle tijd voor ons

Verkoper nam alle tijd om ons te laten luisteren naar alle speakers die we wilden horen. Uiteindelijk een goede keuze gemaakt.

Gerrit Jonker 08-12-2018 In de winkel gekocht

Service was bijzonder goed

Ik heb daar een phono versterker gekocht en werd daar goed over geïnformeerd.
Door de slechte kwaliteit van mijn draaitafel was de versterker niet meer gewenst.
Ik kon deze zonder problemen terug brengen en kreeg het bedrag weer terug gestort.
Zeer goede Service

Drevcap 08-12-2018 Via de website gekocht

Een mooie ervaring

Geweldige service, precies wat ik wil en op een o zo prettige wijze! Prima website, duidelijk en overzichtelijk. Eenvoudig bestelproces en stipte levering. Gewoon geen klachten. Bovendien 5 jaar garantie. En prijsgarantie!

Emre 08-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige klantenservice

Had reeds een steelseries arctis 3 bestelt. Kreeg een server error na de betaling, kreeg geen bevestigings mail(op een zondag). Maandag eventjes gebelt, en meteen opgelost!

Kreeg mijn headset compleet binnen en het werkt perfect!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rein 08-12-2018 Via de website gekocht

Na meer dan een jaar upgrade toestel zonder meerprijs!

De Argon audiostream 1 heeft het na iets meer dan een jaar begeven. Eerder was er al een probleem met dat appartaat, dat Hifi-Klubben goed heeft opgelost. Na dit nieuwe probleem was ik klaar met de stream 1 en vroeg om levering van de stream 2, waarbij ik de meerprijs wilde betalen. Hifi-klubben heeft mij echter een gloednieuwe stream 2 toegestuurd, direct en ZONDER meerprijs. Daar ben ik uiteraard heel blij mee. en het apparaat werkt feilloos!

P. Klapwijk 07-12-2018 Via de website gekocht

Prima advies en snelle levering

Prima website, veel keus. Advies gevraagd via mail, na wat extra heen-en-weer vragen een prima advies op maat gekregen. Erg tevreden over het uiteindelijke product en blij verrast dat er de tijd genomen werd om mij van advies te voorzien.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

leeuw 07-12-2018 In de winkel gekocht

Kwalitatief goede dienstverlening.

Bij bellen goed geholpen en uitgebreid geïnformeerd
Direct bevestiging per mail.
Afhalen aankoop conform de toelichting, per mail en telefoon medegedeeld en binnen de beloofde tijd.

Henk 07-12-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Goed assortiment en prima service

Ik was op zoek naar speakers van Bowers & Wilkins en HifiKlubben kon die leveren. En ik kon er een demo afspreken.
Goed geholpen en zeer tevreden naar huis gegaan (met een set prima speakers).
Klein probleempje (foute kabel meegekregen voor de subwoofer) werd snel en probleemloos opgelost.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Maurice 07-12-2018 Via de website gekocht

top service en goed advies

Via de chat het een en ander gevraagd over argon audio alto 5 en sub w8. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en besteld. Mede de proeftijd heeft mij over de streep getrokken.

Echt prachtig geluid!

Aïda 07-12-2018 In de winkel gekocht

Fijne service en advies!

Meerdere keren langs geweest. Onlangs een platenspeler gekocht bij een andere winkel. Kreeg van de medewerkers in Nijmegen goed advies voor de aankoop van actieve luidsprekers. Eerlijk advies en daarbij ook rekening houdend met het budget van een student. Medewerkers van de winkel namen de tijd voor mij om meerder luidsprekers te laten horen.
Prijs kwaliteit is super!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

paul 07-12-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Meer dan vriendelijke en professionele benadering

Hifi klubben is een winkel die uitblinkt in klantvriendelijkheid en professionaliteit. Medewerkers hebben veel kennis van zaken en een eerlijke benadering van de klant.
Het assortiment is ruim gesorteerd en van hoog niveau.,

W.H.M. Oderkerk 07-12-2018 In de winkel gekocht
AMERSFOORT

Overzichtelijke winkel, kundig personeel.

Overzichtelijke winkel, goed geholpen door kundig en niet opdringerig personeel. Prachtige apparatuur.

Raymond 07-12-2018 In de winkel gekocht
Hifi klubben in tilburg

Perfect geholpen

Ik kwam decwinkel in
Werd aangesproken en vanaf dat moment verliep alles zoals het hoord
Goede uitleg leuk personeel
Niet opdringerig gewoon hoe ik het wil hebben
Waar ik voor kwam ben ik uiteindelijk ook mee naar huis gegaan.

Top winkel

Kevin 07-12-2018 Via de website gekocht

Hoezo Sinterklaasdrukte

TV besteld zaterdag 1 december, te weinig bedacht op alle berichten in het nieuws aangaande de drukte bij de pakketdiensten voor Sinterklaas als gevolg van het succes rond Black Friday. Desondanks gewoon steeds van het transport op de hoogte gebracht en keurig maandag 3 december in de middag bij de buren afgeleverd.

TV zelf is helemaal top, maar dat staat feitelijk los van deze (web)winkel, ik heb de keuze gemaakt om 'm hier te bestellen omdat Hifi Klubben 5 jaar garantie geeft ten opzichte van de 2 jaar garantie van Samsung die je standaard bij concurrenten krijgt.

Hun servicelevel ligt daarmee hoger dan van de concurrent en dat is mij in ieder geval wat waard.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Teunb 07-12-2018 Via de website gekocht

Ondanks 5 december op tijd geleverd

In de Shop vind je snel wat je zoekt.
Voor de tweede keert geweldig geslaagd voor geweldige service en hele nette prijs.

Erik 07-12-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Verrassend voordelig, kennis van zaken!

Op zoek naar Sonos eerst bij de grote ketens geweest. Maar nooit echt tevreden omdat ik nergens de verschillen tussen diverse merken kon horen vanwege te veel lawaai, apparatuur die niet stond aangesloten of medewerkers die geen verstand van zaken hadden. Op advies van iemand naar Klubben gegaan. Wat een openbaring!! Alles kon, alle combinaties beluisterd, goed en eerlijk advies en net zo duur als de stunters en giganten! Ik ben fan!!!

Maurice D. 06-12-2018 In de winkel gekocht

Klantgerichte service die verwachting overtreft

Ik heb voor deze winkel gekozen, omdat ik hier eerder een aankoop deed en zeer goed ben geholpen. Het assortiment bestaat bovendien uit kwaliteitsproducten. Bij mijn laatste bezoek zijn mijn verwachtingen zelfs overtroffen. Er werd een afwijkende maatwerk-oplossing geregeld i.v.m. mijn bezorg-wensen. De betreffende medewerker toonde zich zeer verantwoordelijk en heeft mij steeds proactief geïnformeerd. Ik werd zelfs na de levering nog persoonlijk gebeld, om mijn tevredenheid te bevragen. De medewerkers zijn inhoudelijk zeer goed op de hoogte en geven een persoonlijk advies. Men is oprecht! In mijn geval werd een (goedkoper) alternatief aangeraden, omdat dit beter bij mijn woonkamer past. Men is echt in de klant geïnteresseerd. Zo komt men, weken na een bezoek, terug op persoonlijke (muzikale) omstandigheden. Je voelt je hier echt klant en je beleeft hier op uitmuntende wijze de voordelen van een fysieke winkel. Overigens is de website ook dik in orde. Ik raad de winkel volmondig aan.

Ronald Smit 06-12-2018 In de winkel gekocht
Almere

Hele goede service, levering keurig op tijd.

Klubben magazine is infodmatief. Site is ovedzichtelijk. Winkels zijn prima van opzet met vakkundig personeel. Levering ook prima op tijd. Topwinkel!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marcel 06-12-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Uitermate gode produkt kennis bij Hifi Klubben

Deze shop is echt een speciaal zaak. Ze nemen de tijd voor je en geven advies op maat en niet onbelangrijk budget. Daarmee is het voor de high-end klant net zo interessant als de klant met een simpele vraag. Daarnaast staat service hoog aangeschreven en weet men echt wat de klant wil. Alsof je bij vrienden binnen komt lopen. Heel prettig...

Richard 06-12-2018 Via de website gekocht

snelle levering ondanks drukte black friday

ik heb een extra paar speakers gekocht van Dali perfect geluid. Bij de aankoop van mijn eerste paar uitgebreid advies gehad van HIFI klubben. Geweldige uitbreiding van mijn huidige set. Al heb ik weer advies nodig voor mijn audioset ga ik zeker weer naar Hifi Klubben fijn om te praten met deskundig personeel ipv personeel je verteld wat erop op de doos staat vermeld