HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Bad Sound Kills Good Music” is de strijdkreet van HiFi Klubben, een keten met meer dan 100 winkels in Scandinavië en nu ook in Alkmaar, Almere, Amersfoort, Amsterdam, Breda, Den Haag, Haarlem, Hilversum, Eindhoven, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg en Utrecht. Hier vind je geen koelkasten, wasmachines of friteuses, maar alleen de beste merken Audio en Video apparatuur waar we alles over weten omdat het onze passie is. Geniet meer en overtuig jezelf, kom kijken en luisteren in een van onze winkels waar alles demonstratieklaar staat. Word gratis lid van de klantenclub en je krijgt daarbij ook nog eens 5 jaar garantie!

Deze score is berekend op basis van 358 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Frank alma 30-07-2021

2 y kabels besteld helaas maar 1 ontvangen maar na een belletje meteen snel opgelost en de volgende dag al ontvangen erg netjes en blij mee
Ik zeg top !

René 29-07-2021

Prettige winkels waar kwaliteit en service hoog in het vaandel staat. Het personeel is vriendelijk, heeft oprecht verstand van zaken en denkt met je mee. Sinds de komst van HiFi Klubben naar Nederland haal ik mijn spullen hier, dit naar volle tevredenheid.

Jacques 27-07-2021

Super snel en prettig geprijsd. Duidelijke website. Bovendien kun je daar nog iemand aan de telefoon krijgen. Heel goed!

eddie 27-07-2021

ben in Eindhoven,Breda en Tilburg geweest en bij alle zaken dezelfde service en prettige praatjes ga zo door

Robert 26-07-2021

Ga naar de website van HiFi Klubben en je waant je in een Snoepwinkel. De Service en het bestelgemak zorgen ervoor dat elke bestelling het wachten waard is. Gelukkig is de levering binnen 24 uur, anders had ik een slaapgebrek gekregen.
Na ontvangst van het pakket op de afgesproken tijd, gelijk het pakket geopend om te controleren of alles in het pakket aanwezig. Het product is goed verpakt, zodat er onregelmatigheden door transport kunnen optreden.
Ik kom zeker weer terug, alleen eerst even sparen.

Boris de Boer 26-07-2021

Snelle levering, service & return policy.
Pakket besteld dag later binnen helaas was het artikel niet naar wens zeer snelle verwerking van retour.

Ik kom zeker terug !

Mark 22-07-2021

kijk dit is mijn zoveelste aankoop bij deze shop en tot nu toe loftrompet over alles service prijs kwaliteit en service top maar dit keer ging het mis met de levering van een pickup naald de fout lag 100 procent bij postnl maar hifiklubben lost het voor zijn klant top op dit bedrijf komt ver in de audio wereld dikke duim op voor hifi klubben

Willem 22-07-2021

Hifi Klubben heeft als een van de weinigen een DAB+ adapter in het assortiment. De levering was zoals beloofd, op tijd en prima verpakt. Een prima DAB+adapter (Argon) met een heel goed geluid voor een goede prijs.

Willem 21-07-2021

Het was de goedkoopste aanbieding en de winkel is hier in Amsterdam om de hoek

Piet Langenberg 19-07-2021

snelle levering-top kwaliteit-mooi verpakt-precies op tijd geleverd-mooie prijs

Erik 16-07-2021

Vriendelijke en deskundige uitleg in winkel. Perfecte afhandeling bestelling via webshop, die ik initieerde in de winkel omdat het model dat ik zocht niet beschikbaar was.

Tom Vos 15-07-2021

De reden dat ik deze box bij HiFi Klubben besteld heb was dat hij de volgende dag leverbaar was en ik in het verleden altijd goed geholpen ben. Helaas kreeg ik meteen na de bestelling te horen dat hij pas dagen later geleverd zou worden. Dat was een grote teleurstelling omdat hem de volgende dag nodig had. Ik heb nog gezocht of ik kon annuleren maar geen link gevonden terwijl ik dat bij andere shops wel kan.

Piet 14-07-2021

Telefonisch prima voorgelicht over de aankoop van een DAB radio. Alternatieven laten zien op de site en eerlijke voorlichting gekregen. Snelle levering.

Dorien van Rinsum 13-07-2021

Service erg goed, snelle reactie op vraag. Het product is qualitatief erg goed. Heb al lekker in de tuin genoten van muziek.

Kees Franken 10-07-2021

Prima in orde.
Aankoop prijs ok en levering op tijd.
Goede voorwaarden en garantie.

Ruben 09-07-2021

Duidelijke winkel, snelle levering. Waar je bij de 2 grote winkels altijd de hoofdprijs betaald is er bij Hifi Klubben op de meeste producten ook een goede prijs

Paul 06-07-2021

Ik had een nuraloop besteld. Welke bij hun het goedkooptst is. Levering was lekker snel. Ook achteraf betalen is een optie wat fijn is.
Nu zou de nuraloop het neusje van de zalm moeten zijn. En dat is uiteindelijk ook gebleken. Maar in eerste instantie had ik zoals de medewerker van klubben zei, een maandag ochtend product. Ik mocht deze terugsturen via een antwoordnr en nog voordat mijn pakketje bij hun was aangekomen hadden ze al een compleet nieuwe opgestuurd. En de extra 5 jaar garantie door een druk op een knopje is ook fantastisch.

Super service en ook mensen met kennis aan de lijn.

Tommie 06-07-2021

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het aanbood mij op de hoogte te houden wanneer het gevraagde artikel weer leverbaar was. Dat is ook keurig gedaan. En de snelle reactie van de klantenservice, heel fijn! zonder dagen te hoeven wachten. Verder was de levering heel goed in orde, snel en je wordt goed op de hoogte gehouden. Kortom dit is een shop die ik van harte aanbeveel.

Aad Sneep 05-07-2021

Ruime keuze en gemakkelijk een bestelling te plaatsen en meteen af te rekenen op de site. Vlotte levering door DPD en goed te volgen via Track & Trace. Super.

johannes duin 04-07-2021

de website ziet er zeer overzichtelijk uit ruime keuze vandaag besteld morgen in huis
ikzelf ben zeer goed te spreken over hifi klubben

Thomas 03-07-2021

Online de TT platen speler besteld in de winkel Alkmaar gehaald. Alleen vroeg ik de verkoper of alle kabels er bij zaten omdat ik de platen speler op de Sonos 5 wil aansluiten.
Volmondig zei de verkoper JA alles zit erbij Niet dus. Winkel gebeld ja helaas u zal naar mediamarkt moeten voor de extra kabel. Dat was wel ff dat ik dacht. Laatste keer Maar platen speler doet t super.

Arno 02-07-2021

Ik heb de CD-speler via internet besteld bij Hifi Klubben. De toezegging dat ze binnen 24 uur leveren, hebben ze volledig gerealiseerd. Op maandag om 15:00 uur besteld en op dinsdag om 10:00 uur stond de besteller voor de deur. Keurig bezorgd en dat ook nog met 5 jaar garantie.

Joris 02-07-2021

Snelle levering, goede service en goed op de hoogte gehouden over de levering.

John v A 29-06-2021

Snelle reactie op een mail
Op zich goed advies wel moest ik doorvragen over de kwaliteit van het product

Joris 28-06-2021

HifiKlubben maakt gewoon waar wat ze beloofd. Ik koop al jaren bij ze en ben blij met de goede service. De vakkundige en aardige mensen in de winkels en klantenservice zijn een verademing ten opzichte van de concurrentie. En hier krijg je dus wél vijf jaar garantie. Tenslotte de prijsgarantie. Vaak gaat het automatisch maar toevallig vorige week een keertje niet. Eén mailtje was genoeg en het werd binnen een halfuur netjes opgelost, maatwerk. Waarom elders kopen als het ook hier kan!

Tejo Wanders 27-06-2021

De vriendelijkheid hoe vragen beantwoord worden via de mail prijs ik hoog.
Ook ben ik erg tevreden hoe alles aangeleverd is. Alleen zou ik er vanuit gaan dat als men iets aan een Nederlander verkoopt deze ook de Nederlandse handleiding bij de producten ontvangt, of dat er verwezen wordt naar een digitale versie hiervan

Vincent Peters 26-06-2021

Door vrienden erop gewezen dat hifi clubben alleen voor kwaliteit gaat,en wanneer je niet te vrede bent er naar een oplossing wordt gezocht,hebben mij doen besluiten tot aanschaf
En daar is niets teveel mee gezegd.
Prima zaak keurig geregeld,heb er geen spijt van mijn aankoop.

John 25-06-2021

Goede overzichtelijke site, met alleen maar kwaliteits producten.
Zeer goede en betrouwbare communicatie.
Verttellen je geen onzin. Het type tv, die ik online had besteld, bleek niet meer leverbaar. Werd de volgende dag al gebeld, en hadden ze een goed alternatief , die wel op voorraad was. En zelfs 160 euro goedkoper. Exact dezelfde tv, alleen het type nr was anders.
De volgende dag stond post nl al voor de deur met de nieuwe tv. Echt snelle service.
Ook zeer gemakkelijk achteraf betalen met klarna, ideaal.
Je krijg via mail ook nog goede tips en tricks, voor het juist afstellen van je nieuwe tv.
Ik ben zeer tevreden over hifi klubben, alleen jammer dat de site niet op tijd, de juiste info had over de betreffende type tv. Maar top opgelost. Dus dikke 10 verdiend.

Jack 25-06-2021

Goed en personeel die er veel van alles af weten en als ze het niet weten dan komt er een ander personeelslid er bij die het wel weet. Je wordt niet naar het kastje naar de muur gestuurd

Paul 24-06-2021

Bestelling ging makkelijk, voorraad was aanwezig, echter bij de vlotte levering bleek een ouder model geleverd te zijn. Snelle reactie op mijn mail, met oplossing, terugsturen zoals op website vermeld. Echter daar staat vermeld dat je moet oppassen dat je pakket niet verzekerd is bij gewone verzending. Aangezien ik geen extra kosten wil maken, heb ik voorgesteld dit in de winkel in mijn woonplaats te doen. dit was akkoord. In de winkel werd dit netjes afgehandeld. al met al een ruime voldoende.

Voila 24-06-2021

Prima geholpen, niet opdringerig met respect voor de portemonnai. Snelle levering. Fanastische winkel

Harry 23-06-2021

Prima informatie op de website, zeer tevreden over de geluidskwaliteit en de snelle levering

moi 21-06-2021

Not just a broad selection of the better prime audio items... even more than that:
Unparalleled Top Notch service one I seldomly encounter these days.
Be it in the shop face to face or by their website.

Marc TG 18-06-2021

Mooie steuntjes voor mijn Totem speakers. Stijlvol, stevig en mooi afgewerkt. Binnen een paar dagen geleverd rechtstreeks van de fabriek. Een echte aanrader als je geen plaats meer hebt voor vloerstaanders.

Michiel 18-06-2021

Mooie, zorgvuldige website met audio van kwaliteit!
Retour sturen van producten is geen enkel probleem. Telefonische helpdesk is vriendelijk en behulpzaam!

hj 15-06-2021

Product voldeed helaas niet aan verwacht dus terug gestuurd. Vlot afgehandeld en mijn geld ook snel weer terug ontvangen.

Charlotte 10-06-2021

Ik heb mijn bestelling van een koptelefoon op 2-6 gedaan en nog steeds niet binnen (11-6). Zaterdag gebeld maar moet nu via Denemarken komen omdat ze dit in de organisatie veranderd hebben. Erg jammer dat je zo lang moet wachten. Volgende keer bestel ik wel ergens anders.

Hanzo 10-06-2021

De levering was snel, de verpakking prima maar het belangrijkste was natuurlijk dat de draaitafel er prachtig uit ziet en uitstekend klinkt. Ik ben bijzonder blij met de nieuwe aanwinst.

Arie 07-06-2021

Mooie site, erg duidelijk en met een paar klikken ben je waar je zijn moet. Ik heb hier een paar jaar geleden de Denon D7200 hoofdtelefoon gekocht en nu de pma 60 versterker, alles netjes verpakt en op tijd afgeleverd.

Jan 03-06-2021

slechte communicatie, tweemaal wat bestelt, twee maal was opeens niet voorradig, moet komen uit Denemarken, dit wordt niet door gecommuniceerd, je moet er zelf achter komen en twee maal de zelfde smoes, het enigste wat wel goed is de beantwoording van je mail

Tony 03-06-2021

gemakkelijk te vinden producten. Simpele manier van bestellen. Goed leveringsproces.

Frances 01-06-2021

Was op zoek naar actieve speakers om aan mijn tv te hangen. Ik wilde goede kwaliteit maar wel voor een dubbeltje op de eerste rang. Dat lukte met de Argon Alto active 5
Via whatsapp om advies gevraagd en ik kreeg snel een vakkundige reactie!
Snelle levering en uitstekend verpakt.
Heel tevreden klant dus.

Jan-Hein Mols 28-05-2021

Dacht bij een professionele, service gerichte zaak iets gekocht te hebben. Helaas….niets is minder waar:

Online 2 artikelen gekocht en betaald en aangegeven het in de winkel op te willen halen. Ene artikel was direct leverbaar, ander artikel werd eind mei verwacht.

Achtereenvolgens:
- niet geïnformeerd door de winkel dat artikel afgehaald kon worden. Uiteindelijk na 3 dagen zelf maar eens gebeld. Artikel lag klaar, maar men had het te druk om contact op te nemen.
- zelfde dag artikel afgehaald in een lege (?!) winkel met 2 medewerkers. Hoezo 3 dagen te druk om te informeren dat artikel klaar lag.
- toen ik vroeg of ik iets kreeg waarmee ik aan kon tonen nog een artikel te moeten krijgen dat al wel betaald is heb ik een hele demo van het bestel systeem gekregen. Stond daar goed in, maar was niet mogelijk om dat ergens op de Bonnie vermelden.
- lever termijn van ontbrekende artikel is inmiddels verschoven naar eind juni. Ook hierover niet geïnformeerd.
- via What’s app contact opgenomen met klanten service om dat artikel te annuleren en bedrag te crediteren, omdat artikel bij andere zaken wel leverbaar is. Wacht inmiddels meer dan anderhalve dag op een reactie.

Kortom; één grote teleurstelling.

Roland 28-05-2021

Mooi duidelijke webshop met zeer aantrekkelijke prijzen. Ze geven ook nog eens 5 jaar garantie op mijn speaker wat voor mij de doorslag gaf!

Pieter 25-05-2021

De duidelijke omschrijving van de producten is erg handig. Zo kan ik een makkelijke keuze maken welke speakers ik wilde kopen en weet ik precies welke kabels ik moet bestellen om mijn platenspeler op mijn speakers aan te sluiten. Daarna ook nog eens snel geleverd met een fijne manier van updaten via de email!

Denon dop 800 ne 25-05-2021

Duidelijke omschrijving van het artikel en snelle levering. De streamer is eenvoudig te installeren en voldoet prima.

Bas 25-05-2021

Sonos port black aangeschaft uit stock clearance. HiFi Klubben wederom betrouwbaar, snel en mooie prijs

Bram 24-05-2021

Goede omschrijving van voor en nadelen en duidelijke productinformatie. Scherpe prijs en snelle verzending. Top!

Max 22-05-2021

Deze winkel verkoopt alleen kwaliteit
Dus geen broodjes electronica zoals de MediaMarkt
Gewoon heel goed

van heukelingen 21-05-2021

duidelijke omschrijving van product
eerlijke prijs en levering volgens verwachting