HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Bad Sound Kills Good Music” is de strijdkreet van Hi-Fi Klubben, een keten met meer dan 100 winkels in Scandinavië en nu ook in Alkmaar, Almere, Amersfoort, Amsterdam, Breda, Den Haag, Haarlem, Hilversum, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg en Utrecht. Hier vind je geen koelkasten, wasmachines of friteuses, maar alleen de beste merken Audio en Video apparatuur waar we alles over weten omdat het onze passie is. Geniet meer en overtuig jezelf, kom kijken en luisteren in een van onze winkels waar alles demonstratieklaar staat. Word gratis lid van de klantenclub en je krijgt daarbij ook nog eens 5 jaar garantie!

Deze score is berekend op basis van 816 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Jacqueline 23-10-2018 Via de website gekocht

Een zeer snelle levering!

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Ik heb hier al eerder besteld. De service is prima, de levering zeer snel. De producten zijn prima en perfect ingepakt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerrie 23-10-2018 Via de website gekocht

Goed. Ook goed telefonisch geholpen.

Goede shop. Wist niet welke ik moest kiezen en de dichtstbijzijnde winkel gebeld en die hebben mij toen hier advies in gegeven.

Zap 22-10-2018 Via de website gekocht

Zoals je het verwacht van deze winkel top service

Goed geholpen met mijn vragen het enige is dat post nl het pakket bij de buren had afgegeven terwijl ik er voor moest tekenen

Wim Ketting 22-10-2018 In de winkel gekocht
Almere

Fantastische winkelervaring!

Toen ik binnenstapte in de winkel, werd ik meteen zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Al mijn wensen en opmerkingen m.b.t. het (deels) vervangen van mijn oude installatie werden uitstekend vertaald naar een optimale oplossing op maat. Ik ging uiteindelijk als een zeer tevreden klant de deur uit en geniet nu thuis van een prachtige sound.

Kees 22-10-2018 Via de website gekocht

De persoonlijke service is geweldig !

Duidelijke webshop. Makkelijk zoeken en vergelijken.
En als je dan toch nog met vragen zit dan bel je ze gewoon even. Vriendelijke mensen met kennis van zaken, ruime garantie- en ruilmogelijkheden.
Kortom, een geweldig bedrijf voor een geweldige audio belevenis !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Koos van Holstein 22-10-2018 Via de website gekocht

Goede voorlichting, mooie website

Mooie website met goede omschrijving van de producten. In de winkel in Den Haag deskundig geholpen. Vroegen goed door wat ik precies wilde en op wat voor apparatuur de (in mijn geval) luidsprekers aan gesloten werden. Goed de tijd gekregen om diverse luidsprekers te beluisteren met mijn voorkeurs muziek.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Yves van Leeuwen 22-10-2018 Via de website gekocht

Top service!

Al een paar jaar tevreden klant. Aantrekkelijke acties. 5 jaar garantie. Doen niet moeilijk als er bij de Mediamarkt een actie is, dan wordt het prijsverschil in mindering gebracht. Goede service en altijd snelle reactie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

G.A. Francis 22-10-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Goed geadviseerd en geholpen.

Wederom tevreden over geduldig en vakkundig advies,er wordt tijd genomen om het een en ander goed uit te leggen en ik kon het produkt uit proberen en terug brengen als het toch niet tot tevredenheid zou stemmen. Een geruststellende gedachte, het produkt voldoet aan mijn verwachtingen.

Martijn 22-10-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Rijnstraat

Great service, happy as ever

Zoals altijd uitstekende service, hoog niveau kennis en fantastisch mooi spul in verschillende prijsklassen. Maar altijd uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. En 5 jaar garantie op alles als vast klant. Hard to beat(s)!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Aron 22-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige online service!

Tot nu toe heb ik alleen nog maar gebruik gemaakt van de webshop maar de service is super. Ik werd vrijwel direct geholpen via zowel de chat als de mail met mijn vragen over de manier waarop ik bepaalde kortingen kon verzilveren waardoor ik dezelfde dag nog een bestelling kon plaatsen en het de volgende dag bij mij thuis werd bezorgd. Klasse!

Marcelino 21-10-2018 In de winkel gekocht

Lekkere koffie bij hifi Klubben in Hilversum!

In Hilversum bij hifi Klubben een luidspreker paar van B&W aangeschaft.
Heel behulpzaam geholpen en ook met het versjouwen van en in de auto leggen van de luidsprekers, gezien het formaat van de dozen.
Goede instructies gekregen bij het beluisteren van de verschillende luidsprekers om dan ook het passende luidsprekerpaar te vinden die voldoen aan je persoonlijke voorkeur. Een leuke en leerzame middag bij hifi Klubben met interessante ontdekkingen met wat er aan hifi te verkrijgen is hedentendage!

Daphne 21-10-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen

Uitzonderlijk prettige ervaring

Niks op de winkel of het personeel aan te merken.
De winkel is goed ingericht en ondanks twee keer omruilen opnieuw de beste service mogelijk, voor elke klant de tijd nemen om mee te denken en te adviseren. Zie je niet veel meer tijdens het zondagmiddag winkelen, daarom ook een fijne review voor jullie!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

D.J. Keppel 21-10-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende Service en goed advies

Ik heb mijn wensen laten weten waarna we de mogelijkheden hebben besproken en zijn daarna tot een passend product gekomen wat wil je nog meer ? inmiddels ook thuis uitgetest en ben daar zeer tevreden over mooi toch!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Arjan 21-10-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Top service!

Zeer goede service in de winkel in Utrecht. Uitgebreide luistersessie gehad voor mijn nieuwe b&w 603 speakers met deskundig advies en informatie over alle speakers die ze hebben staan. Vriendelijk en deskundig personeel waardoor ik voor deze winkel gekozen heb.

Jan van der Velden 21-10-2018 Via de website gekocht

Je krijgt, wat ze beloven!

Top, zowel de clicks als de bricks! Ideaal, je kunt online winkelen, maar hebt ook de vertrouwdheid van winkels in de buurt. Mocht je vragen hebben, kun je fysiek terecht. Levering was conform verwachting. Sonos Beam gekocht en naar tevredenheid!

Robert Jaap 21-10-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service.

Drie weken geleden bij Klubben in Hilversum binnen gelopen om het verschil in geluid te beluisteren tussen een TV zonder Sonos Beam ondersteuning en met. Ze hebben echt alles in het werk gesteld om dit, zelfs met meerdere TV’s, voor elkaar te krijgen. Service optima forma. De Beam ook bij Klubben Hilversum aangeschaft.

Peter 21-10-2018 Via de website gekocht

Ortofon Stylus

HIFI Klubben was de leverancier van mijn audio-installatie, logisch om daar voor onderhoud terug te keren. Ze hebben mij niet teleurgesteld. De website was duidelijk. Na enig zoeken vond ik mij naald. Ik had van tevoren telefonisch overleg gehad over welke type ik moest hebben. Dan is het een fluitje van een cent. Ze waren erg vriendelijk aan de telefoon. Het product was netjes verpakt en binnen een dag binnen. Vervolg kwam er nog nazorg of het het goede product was en of er nog vragen waren. Al met al top en goed begeleidt.

Jarmo van Leeuwen 21-10-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Service bij hifi aankoop sonos beam

Smiddags naar binnen gelopen bij hifi klubben,
Op zoek naar een soundbar voor mijn tv, ik had ingedachten om niet heel veel uit te geven aan mijn soundbar. Na een rondje in de winkel te hebben gelopen word ik vriendelijk geholpen door een medewerker van hifi klubben hij geeft mij advies over het verschil tussen meerdere soundbars en liet mij meerdere soundbars horen. Nu vond ik de sonos beam opzichtzelf niet echt de krachtpatser onder de speakers maar wel het beste compatibel met mijn sonos play 1, nadat ik thuis onder advies van hifi een en andere instellingen heb toegepast heb ik fantastisch geluid in huis. Op dit moment heb ik bij mijn tv de beam staan en 2x de play1 naast de bank. Daverend goed geluid! met een feestje zou ik dan wel meerdere speakers willen hebben voor meer geluid in andere zones ( woonkamer en keuken in een kamer) even terug komend op de service van hifi is dat ze een garantie geven van 5 jaar inplaats van de garantie van een ander dat meestal 2 jaar is, dat bied voor mij toch wel een uitkomst en zekerheid om bij hifi klubben mijn speakers tv of geluid installatie te kopen.
Thanks!

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Spetter F. H 19-10-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Ik wist wat ik wilde en ik kreeg een top product.

Ik wist dat ik een Samsung frame wilde. En kreeg in deze winkel net dat laatste zetje om tot koop over te gaan. Dit kwam door de deskundige verkopers die weten wat ze verkopen. Tevens zit het voor mij in kleine andere dingen die deze winkel voor mij groot maken. Even wat extra garantie op je product. En die helpende hand die je helpt om de tv in te laden in de auto. Super winkel

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

C 19-10-2018 In de winkel gekocht

Service? Uitstekend!

Zeer vlotte en vakkundige hulp in de winkel. Bovendien zeer sympathiek, met alle tijd voor de klanten.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

John 19-10-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Prima service, veel inhoudelijke kennis (soms te) en attent

Kleine winkel, veel keus voor zowel de kleine als grote beurs en goede tot superieure kwaliteit. Over het algemeen zeer kundig personeel (soms te enthousiast)

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Erwin 19-10-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Goed, eerlijk advies en scherpe prijzen

Gekomen omdat mijn dochter mijn luidsprekers had opgeblazen. Op basis van mijn versterker een "short list" gemaakt, waarbij natuurlijk ook het budget de lijst bepaalde. Uitgebreid de tijd genomen om alle 4 verschillende luidsprekers te beluisteren, kon via mijn eigen telefoon, zodat ik zelf de nummers kon uitzoeken. Het relaxed en eerlijk advies. Uiteindelijk de Oberon 7 gekozen, die de beste kwaliteit leverde, voor mijn muziek en thuis klinkt het net zo goed! Leuk was dat er nog een actie met 10% extra korting was, maar ook op andere momenten hebben ze vaak acties. Dus wel even opletten/in de gaten houden als je aan het orienteren gaat.

Wat trouwens ook mooi is, is dat als een artikel x periode nadat je het koopt nog in prijs zakt, je het verschil alsnog als tegoed bon krijgt. Had ik bij een koptelefoon en fijnste was dat men er uit zichzelf mee kwam, want zoiets ga je niet bijhouden.

Aanrader dus, goede service en scherpe prijzen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

w.blom 19-10-2018 In de winkel gekocht
hilversum

goede service

aankoop van een versterker waarvan ik dacht dit moet goed werken en dat gebeurde ook, als je wat ouder bent dan zijn al nieuwe snufjes waar je aan moet wennen.

Teun 19-10-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Ik had in het weekend een koptelefoon besteld. Normaal verwacht ik dat hij op dinsdag verstuurd wordt en op woensdag zal aankomen. Ik kreeg dezelfde dag nog een email dat mijn pakket was verstuurd en maandagmiddag kon ik het al in ontvangst nemen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fred 18-10-2018 In de winkel gekocht
Akmaar

Goed en adequaat advies leidt tot koop

Nadat we een complete geluidsset hadden gekocht, waarvan we eerst een zeer goede demo hadden gekregen, bleven we enthousiast. Vooral over het gemak, de expertise én de kop koffie bij de demo. Na aflevering zijn we dan ook terug gekeerd om bijpassende boxstandaards te halen. Bij dit laatste bezoek kregen we een goed advies voor de te gebruiken kabel. Zeer adequaat en vriendelijk. Dit vind je niet in een webshop en is daarom onbetaalbaar en fijn.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Frank 18-10-2018 Via de website gekocht

Goede service en goede prijzen

HiFi Klubben heeft regelmatig mooie prijzen. De mensen in de winkel geven goed advies, zijn vriendelijk en de garantie op sonosproducten is prima.
Bij online-bestellingen ken je een opmerking plaatsen en die wordt ook daadwerkelijk gelezen en er wordt iets mee gedaan. Vond dat wel een verrassing.

Ronald.T 18-10-2018 In de winkel gekocht

Service en vakkennis

Ik ben uitermate tevreden over de geleverde diensten van HiFi Klubben.
Er is ruim de tijd genomen.
Er is duidelijk en vakkundig advies gegeven.
Er is niet gepraat naar duurdere systemen.
Het advies sloot prima aan bij mijn wensen en budget.
Ik ben uitermate tevreden en raad iedereen aan om naar HiFi Klubben te gaan.
Zeker als je een audio noob ben zoals ik.

Leo Kocken 17-10-2018 In de winkel gekocht
Nijmegn

Prima service bij HiFi Klubben, Nijmegen!

Hifi Klubben is een uitstekend adres om uw oren te luister te leggen! Vakmanschap is meesterschap. Geweldige kennis en productinformatie.

David 17-10-2018 Via de website gekocht

Top service

Vaak gaat het fout bij een winkel of webwinkel wanneer je bestelling afwijkt van de normale route. Bij HiFi Klubben zijn ze echter in staat naar je te luisteren en vervolgens snel en correct alles voor je te regelen. Of het nou gaat om het personeel in de winkel dat je helpt bij een luistersessie of de online service die helpt om een bestelling naar wens te laten verlopen, ik ben enorm enthousiast over deze winkel.

Marc 17-10-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd en snelle reactie op mijn vraag

Ik twijfelde of ik ze echt wel de volgende dag zou hebben en stuurde een mailtje. Keurige reactie binnen 10 minuten. Super! product keurig op tijd geleverd de volgende dag.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Edwin Dekker 17-10-2018 In de winkel gekocht

Join the "Klub"!

Ik kom al enkele jaren regelmatig en met veel plezier bij Klubben Rotterdam. De mensen die er werken weten waar ze het over hebben, zijn bijzonder vriendelijk en denken mee. Het audio aanbod is goed, alleen de prijs is beter :-) Er zijn vaak gunstig geprijsde aanbiedingen waardoor ik mijn installatie op een betaalbare manier weer kan verbeteren. Als je in Rotterdam bent (sowieso een goed idee), loop dan vooral binnen bij HiFi Klubben aan de Hoogstraat, en join the "Klub"!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter Visser 17-10-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Goed gehopen en geweldige service

Onze Sony Bravia TV plopte na een maand kapot. Gelukkig geen probleem, hij werd bij de winkel in Amsterdam meteen omgeruild voor een nieuw exemplaar. Dat is de service die je mag verwachten, maar vaak niet krijgt. Dus als ze dit soort service volhouden is Hifi Klubben voor mij echt een aanrader.

Mark 17-10-2018 In de winkel gekocht

Geweldig geholpen

Ben er zeer goed geholpen. Deskundig advies. Een platenspelergekocht voor op de Böse soundtouch 300 maar dit werkte toch niet. Besloten om dan toch maar ook nieuwe box en een versterker te kopen. Ook hier weer wederom goed advies gekregen. Nemen echt de tijd personeel is niet opdringerig. Kort om een zeer goede winkel in Den Haag waar we zeker terug zullen komen en aan zullen bevelen.

Theunis Modderman 16-10-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Als er een Oscar was voor dienstverlening....

Ik koop alles wat ik nodig heb en wat van enige waarde is bij winkels waar ze je ook van goed advies kunnen voorzien. Dat is niet persé wat je graag wil horen, maar wel gebaseerd op een deskundige mening. Als het om hifi gaat moet je in de regio Amsterdam dan absoluut naar hifi-Klubben. En als je dan ook nog eens een perfecte service krijgt (alles thuis bezorgd, uitgepakt, geïnstalleerd en ingeregeld door een enthousiaste medewerker die eigenlijk vrij had) wat zou je dan nog meer wensen?

Ed 16-10-2018 In de winkel gekocht

Prettig geholpen

Al eerder een aankoop gedaan en toen al goed geholpen. Nu bij de keuze van een versteker wederom informatie ingewonnen en al mijn vragen kunnen stellen. Verschillende versterkers beluisterd en mede obv de prettige manier van uitleggen een mooie NAD versterker gekocht. Voel me een tevreden klant

w.blom 16-10-2018 In de winkel gekocht
hilverum

aardige service

Het is een vak zaak op hifi gebied maar als leek is toch moeilijk om al die termen en gebruiken te begrijpen, als je iets koopt en denkt nou daar zit een mooi geluid in dan bij benadering valt het tegen dus het apparaat zien om te ruilen.

Frits 15-10-2018 Via de website gekocht

Denken heel goed met je mee.

Ik was op zoek naar nieuwe boxen en kwam bij Klubben Nijmegen uit. Fijne winkel waar je je mogelijke aankoop kan uitproberen en kan beluisteren. Kreeg een goed advies en ik heb niet het gevoel gehad dat je iets wordt opgedrongen.
Later met de bestelling ging er iets mis en dit werd door de klantenservice heel goed opgevangen. Zij belden mij nog terug. Prima service! De bestelling moest uit Denemarken komen maar was er binnen twee dagen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

NJ 15-10-2018 Via de website gekocht

Alles helemaal top!

De service is goed. Ben goed geholpen in de winkel. Het product een paar dagen later besteld in de webshop. Het pakket kwam snel en netjes aan. Geen gekke dingen. Ik zal zeker nog een keer hier wat kopen.

Anton 15-10-2018 In de winkel gekocht
Almere

Super service!

Ik kwam voor een reparatie aan mijn Bluesound Node 2, die vastgelopen was na 3 jaar. Kreeg gelijk een leentoestel aangeboden voor de duur van de reparatie. Tijdens het reparatie verloop werd ik netjes op de hoogte gehouden van de voortgang. Toen het bleek dat het apparaat niet eenvoudig te repareren was, kreeg ik zonder pardon een nieuwe mee, met opnieuw 5 jaar garantie. Ik ben er sprakeloos van. Dikke 10!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

louweris 15-10-2018 In de winkel gekocht

Persoonlijk en prima advies

Liep langs de winkel en werd nieuwsgierig van de platenspeler in de etalage. Ben direct geholpen en de combinatie van producten (platenspeler, versterker en boxen) werd voor mij aan elkaar gekoppeld zodat ik kon luisteren. Dit herhaalde zich een aantal malen tot dat zij precies de door mij gewenste geluidskwaliteit bij elkaar hadden gebracht. Heel fijne manier van vragen stellen, afstemmen, adviseren tot dat ik tevreden was.

Peter 15-10-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen

Goede service bij garantie

Je wordt netjes geholpen. Ik kwam er voor een garantiebezoek. Er werd niet moeilijk over gedaan. Prijsgarantie is ook netjes als je aangekochte product goedkoper wordt, krijg je dat bedrag terug in een tegoedbon

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

barry 14-10-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service, vriendelijke mensen en scherpe prijzen

Zoals gewend weer uitstekend geholpen bij Hifi Klubben. Order op vrijdag online geplaatst, meteen de zaterdag erna afgehaald in de mooie winkel in Rotterdam.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

BenB 14-10-2018 In de winkel gekocht
Tilburg

Eindelijk weer klant

Na eerst telefonisch contact waarbij geen enkele terughoudenhied bestond m.b.t. advies. (Niets in de zin van kom maar eens langs of koop bij ons). Na de nodige oriëntatie via andere bedrijven en internet, besloten de winkel eens te bezoeken. Keurige ontvangst, goed luisterend oor en prima advies m.b.t tot keuze mogelijkheid. Goede uitleg met voor- en nadelen van de verschillende opties én gelegenhied tot uitproberen (in dit geval koptelefoons en headsets). Bijznder correcte afhandelijk totaal geen verkoopdruk ! Kan deze winkel/firma van hare aanbevelen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ton HdB 14-10-2018 Via de website gekocht

Prima service

Gekozen voor deze shop door eerdere aankoop.
Moest even wachten ivm drukte (zaterdag) kreeg tot 2x koffie aangeboden
Vriendelijk personeel

Elsbet 14-10-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Goede service

Ik werd actief geholpen zonder opdringerigheid, de verkoper had kennis van het product dat ik wilde kopen. Ik ben de winkel uitgegaan met het product wat bij mij paste.

Michel 14-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, prima prijs

Na plezierig mailcontact de Bluesound Node 2i voor prima prijs aangeschaft!
Na betaling was het de volgende dag al geleverd.

Kees 13-10-2018 Via de website gekocht

Prima webshop

Prima webshop. Duidelijke omschrijving bij de producten en bestellen ging makkelijk.
En de levering was ook prima verzorgd.

Jeroen 13-10-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Uitstekende service bij ophangen Samsung Frame TV

Niels van Hifi Klubben heeft perfect werk geleverd om onze Samsung Frame op te hangen. Ben er erg blij mee!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ray 13-10-2018 In de winkel gekocht
ALMERE

Profesionals

Zeer professioneel geholpen, meerdere opties laten horen om zo een goede afweging te kunnen maken wat bij ons past. Top service. Super luidsprekers gekocht, wat n geluid en wat n verschil met wat ik had. Zeer mooie lage tonen als ook hoge tonen. Nu nog meer genieten van muziek en film

Dennis Wamelink 13-10-2018 In de winkel gekocht
Hifi Klubben Amsterdam Zuid, rivierenbuurt

Top!

Hifi Klubben bied klanten een zeer goede service, daarnaast ook zeer klantgericht. Hifi klubben denkt mee met de klant en weet wat de klant wilt.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -