HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Bad Sound Kills Good Music” is de strijdkreet van HiFi Klubben, een keten met meer dan 100 winkels in Scandinavië en nu ook in Alkmaar, Almere, Amersfoort, Amsterdam, Breda, Den Haag, Haarlem, Hilversum, Eindhoven, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg en Utrecht. Hier vind je geen koelkasten, wasmachines of friteuses, maar alleen de beste merken Audio en Video apparatuur waar we alles over weten omdat het onze passie is. Geniet meer en overtuig jezelf, kom kijken en luisteren in een van onze winkels waar alles demonstratieklaar staat. Word gratis lid van de klantenclub en je krijgt daarbij ook nog eens 5 jaar garantie!

Deze score is berekend op basis van 1920 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rene 21-05-2019
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Eigenlijk altijd in de winkel gekocht en voor een keer in de shop. Deze liet op voorraad zien van het product en een levertijd van 2 a 3 werkdagen. Dit bleek 10 dagen te zijn omdat na zelf mailen het product niet op voorraad was? Dat kan beter, verder is alles goed afgeleverd en naar wens.

Emiel 21-05-2019

Bestelling verliep niet helemaal goed vanwege een 'bug' op de site, na melding zeer goede en snelle afhandeling van service afdeling. Adequate en professionele support, tevens snelle en goede levering.

Martijn 21-05-2019

Echt super geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe soundbar. 5 jaar garantie, wauw!!

Vos Garant 21-05-2019

Snelle en soepele verwerking door Hifi Klubben. Wij waren vergeten een juiste omschrijving van het afleveradres te vermelden. Dit konden wij eenvoudig via een link doorgeven. Direct antwoord gekregen van de verzendafdeling en volgende dag netje afgeleverd.

Frans 21-05-2019

Duidelijke en vertrouwde webshop, superscherp qua prijsstelling.
Voor mij; niet meer dubben maar gewoon kopen bij Klubben!

TheoB 20-05-2019

Vriendelijk personeel dat tijd voor je neemt. Ze doen ook nergens moeilijk over. Onlangs een cd-speler gekocht en twee maanden later kreeg ik nog geld terug omdat er een prijsverlaging was. Hifi Klubben heeft ook een mooie webshop, maar een minpuntje is dat daar veel producten staan die voorlopig niet leverbaar zijn.

HMJP 20-05-2019

Het is een prachtige winkel, goed bereikbaar, met - verbazingwekkend genoeg - meestal voldoende parkeergelegenheid (en dat is nogal wat in A'dam), met veel uitgestalde waar. Altijd fijn om te horen (en zien) hoe iets in de praktijk werkt/klinkt/smoelt. Personeel dat weet waar ze het over hebben, en die niet alleen maar uit zijn op verkoop van het duurste. Kortom, voor mij een plezierige winkelervaring, meer dan eens inmiddels - en dat zegt iets ;)

Kees 20-05-2019

Ik vind dit een goede zaak, omdat je er leuk ontvangen wordt.
Er word goede uitleg en advies gegeven.
En als het nodig is word je aangeboden om met je mee te gaan om je aankoop naar de auto te brengen.
Met andere woorden geweldig!

Dirk H 20-05-2019

Kundig / Vriendelijk / Laagste prijsgarantie / goede kwaliteit. Door de professionaliteit, en hun geduld (je geeft toch redelijk veel geld uit), doe je een weloverwogen goede aankoop waar je jaren plezier van hebt.

L Putman 20-05-2019

We zijn in de vestiging te Almere top geholpen door xxx, er werd zeer goed naar ons geluisterd. Er was geen moeite te veel, ook de inleving in onze wensen vonden we erg prettig.
Het concept van ruime gelegenheid tot proberen in de winkel en de 5 jaar garantie optie samen met de omruil garantie maakte het geheel compleet. De winkel in Almere stelde ook voor alle bestelde artikelen voor ons op afroep in het magazijn te plaatsten zodat we na onze verbouwing gelijk de afroep order konden laten bezorgen

Met vriendelijke groet

Floflo 20-05-2019

Mooie winkel. Het aanbod is overzichtelijk en staat op fraaie wijze uitgestald. De medewerkers hebben kennis van Hifi en denken met je mee. Ook ben ik zeer tevreden over de prijsdalingsgarantie. Wanneer je iets koopt dat binnen 60 dagen in prijs wordt verlaagd ontvang je een tegoedbon met het verschil. Iets waar ik gebruik van hebben kunnen maken na aanschaf van een reciever.

Frans 20-05-2019

Fraai assortiment van prima producten; heldere en overzichtelijke website; snelle en keurige levering.

Leo schulp 20-05-2019

De medewerkers geven echt goede uitleg als je de winkel verlaat heb duidelijkheid over je vraag en eventuele aankoop

Gjalt 19-05-2019

Ik ben in aanraking gekomen met Klubben via een stagiaire bij mij op school. Afgelopen zaterdag ben ik op de fiets gesprongen om mij is goed te laten informeren over luidsprekers. Ikhad al min of meer besloten om voor Sonos te gaan

Ik had gehoopt dat mijn stagiaire aanwezig zou zijn maar dat was niet zo. De medewerker die mij hielp was zeer behulpzaam en nam echt de tijd voor mij. Hij heeft mij alle luidsprekers laten horen en vroeg wat ik ervan vond en koppelde dit aan het juiste jargon.

Na een uur van informatie en luisteren heb ik mijn keuze gemaakt en zit nu thuis naar mijn favoriete muziek te luisteren.

Ik heb uiteindelijk niet gekozen voor Sonos......

Ik wil u echt aanraden om naar de win wel te gaan en en u gedegen te laten informeren.

max 19-05-2019

Enige goede zaak mij bekend. geadviseerd met kennis van zaken. Geslaagde aankoop gedaan. Beosound hoofdtelefoon.

Piet Jan 19-05-2019

Prima geholpen met veel geduld. Heb een Nad koptelefoon gekocht. Dacht eerst dat hij defect was maar het blijkt dat niet alle USB opladers werken op dit apparaat. De telefonische hulp van Klubben was hier niet van op de hoogte.

Kick 19-05-2019

Erg deskundig personeel, geven goed advies. Zeker met de huidige snelle digitale ontwikkelingen erg handig. Zij houden dat bij en weten dat goed over te dragen aan de klant.

Maurice 19-05-2019

Absolute aanrader: RHA TrueConnect. Kwam binnen voor een andere set in-ears, maar dankzij de goede service en een geluidstest van een aantal in-ears op de RHA's uitgekomen. Blij met deze oordoppen, het vriendelijk personeel en zeer kundige advies van HiFi Klubben Utrecht.

Dirk 19-05-2019

Na bijna 20 mijn Sony receiver ES te hebben gehad, wou ik graag wat anders. Hierbij kwam bij mij hifi specialist in het vizier, helaas woon ik zelf in Nieuw Amsterdam, dus niet echt naast de deur. Telefonisch contact gehad met .... uit Amersfoort om een demo sessie afspraak te maken omdat dit voor mij het dichts bijzijnde vestiging was. Deze vertelde mij dan ook dat ik via internet kon bestellen en indien het product niet beviel deze binnen 30 dagen probleemloos geretourneerd kon worden. Ik vertelde hem dat ik belang had bij een Marantz of een Denon, en dat ik het verschil graag wou horen. Het was voor mij 1,5 uur rijden maar absoluut de moeite waard. Het moment dat ik samen met mijn vrouw en schoondochter binnen kwamen werden we zeer vriendelijk ontvangen. De demo werd in een mooie geluiddichte ruimte verricht. Ik ben blij dat ik het heb gedaan, mijn intuïtie heeft mij wederom niet in de steek gelaten en heb dan ook de Denon AVR X4500 aangeschaft , prachtig apparaat. Dan niet te vergeten dat je 5 jaar garantie er bij krijgt, dat heeft mij wel over de streep getrokken. Dikke pluim voor de jongens van Klubben in Amersfoort, speciaal voor .... die de demo begeleide willen wij enorm bedanken.

Alberto Fossati 19-05-2019

All the employees are so well prepared and willing to find the best solution/product for the customer that it's difficult to find another shop with a similar service in the market. Since my first purchase at HiFi Klubben, I do not have any other store I visit when I need electronics.
5 years warranty and 60 days price warranty are unique in the market, and already by themselves a good reason to chose HiFi Klubben.

Dave 19-05-2019

Prima winkel met vriendelijk en deskundig personeel. Ik ben zeer goed geholpen bij de aanschaf van mijn Samsung tv wat mij later heeft doen besluiten om ook mijn stereo installatie door hun te laten samenstellen. De tv en stereo installatie zijn conform afspraak geinstalleerd. Enige minpuntje was de miscommunicatie tussen winkel en de man die de installatie thuis verzorgd heeft. Een onderdeel was niet meegeleverd. Des al niet te min zeer tevreden over de service verleningen.

peter vermeer 19-05-2019

Fijne winkel met veel keuze. duidelijk advies gekregen over optie en mogelijkheden en hoe installatie thuis het best te gebruik en op te zetten.

Reinier 19-05-2019

Zag op de website dat ze in Nijmegen nog 1 stuk van de Sony WH-1000XM3 headset op voorraad hadden liggen. Telefonisch gevraagd of ze deze apart konden leggen zodat ik hem in de middag op kon halen. Dit was geen enkel probleem. Bij aankomst prima service met goede uitleg. Hier kom ik zeker terug!

ZeerTevredenKlant 18-05-2019

Top winkel! De aftersale is top! Geen discussie, maar meteen nieuwe spullen gestuurd!

Mika 18-05-2019

Goed product, beetje lange levertijd in vergelijking met andere webwinkels maar als je de prijs bekijkt is het het dubbel en dwars waard.

Andre Lubke 18-05-2019

Heldere, duidelijke Webshop. De informatie over de producten is uitstekend en gedetailleerd.
Ik heb op een zondag de Argon SA1 versterker besteld en had hem de dinsdag daarop in huis. Tussendoor werd ik keurig op de hoogte gehouden over de status van de levering.

Versterker kwam goed verpakt aan en functioneert uitstekend.

Olaf 18-05-2019

Goede service en goede adviezen, dat mis je nog wel eens bij de groter warenhuizen.

Diederik 18-05-2019

Bestelling geplaatst via de website en aangegeven dat ik deze in de winkel wilde ophalen.
Ik werd binnen 4 minuten door de winkel gebeld dat mijn bestelling klaar lag om op te halen.
Bij het ophalen was het personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
Mocht de prijs kort na aankoop alsnog zakken, werd het verschil automatisch verrekend.
Erg goede indruk.

Rob van Praag 18-05-2019

Professioneel advies en zeer veel kennis van product en mogelijke alternatieve n

Lisanne 18-05-2019

In de fysieke winkel aangegeven dat ik weinig verstand heb van muzikale termen. Tim liet mij de muziek kiezen om een aantal speakers te proberen en het verschil te horen. Vervolgens wat moeite gehad, omdat mijn versterker ook stuk bleek te zijn. Via de mail fantastisch geholpen - binnenkort kom ik hier ook een nieuwe platenspeler halen!

Vince 18-05-2019

Gekozen voor de prijs en kwaliteit verhouding, snelle levering en goede reviews, betrouwbare shop.

John 18-05-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding, ruime keuze & deskundig advies van audiofielen

botoo 17-05-2019

Na telefonisch overleg over een muziekstreamer en de heldere informatie die daar uit voortkwam kon ik het apparaat dezelfde dag in de winkel ophalen.
Bij HiFi Klubben weten ze waar ze over praten, nemen de tijd en kunnen goed adviseren.

Lars 17-05-2019

Afgelopen periode wat HEOS producten gekocht in de winkel en prima en deskundig geholpen! Je kan altijd binnen lopen voor een vraag! Hierna ook nog netjes een prijs garantie gekregen en heel netjes verder geholpen met nog een top aankoop! Via mail snel bereikbaar en netjes terug gebeld over de status van mijn order! Top tent :-)

Lia 17-05-2019

Medewerkers zijn allemaal zeer deskundig, je wordt heel vriendelijk geholpen en ze zijn ook nog concurrerend.

Rob 17-05-2019

HiFi Klubben is zowel fysiek als online een top winkel voor kwalitatief goede audio en audiovisuele apparatuur. Let wel, in de regel niet de goedkoopste, maar de service in de winkel en online is snel, deskundig en accuraat. Overigens heb ik recent via de website een blu-ray speler aangeschaft die via Kieskeurig wel als de goedkoopste uit de bus kwam. Dat kan dus ook!

Johan 16-05-2019

Winkelmodel gekocht, ietwat beschadigd maar dat was bekend. Daarom een scherpe prijs.

Norbert 16-05-2019

Prima webshop. Fijn artikel, keurige en snelle levering. Kortom, een tevreden klant

Eric 16-05-2019

Hifi Klubben is als fysieke winkel al een genot om naar toe te gaan, maar online doet er niet voor onder. Goede omschrijvingen bij de producten waardoor je zelfs voor producten die je het liefst eerst zou beluisteren, terecht kunt om ze aan te schaffen. Daarnaast is het prettig om te weten dat wanneer het product (in dit geval luidsprekers) toch niet bevalt, je deze terug kunt sturen. Het bestelproces werkt prima, zoals het zou moeten en ook de aflevering was volgens verwachting.

Chiel 15-05-2019

Bij klubbeb Hifi nog nooit een slechte sound gehoord, geven goede uitleg en vergelijkingen bij de producten die je wilt aanschaffen kijken wat het best bij jou past. Zitten op de mooiste lokatie van Den Haag en zijn goed te bereiken met openbaar vervoer.

Peter 15-05-2019

Prima zaak. Nemen uitgebreid de tijd, inclusief kopje koffie en een praatje. Goede informatie en niet opdringerig. De prijs is ook nog eens concurrerend. Kan wat mij betreft niet beter. Is tweede aankoop binnen half jaar.

RJP 15-05-2019

Probleemloos bestellen, heldere informatie. Betaling na levering mogelijk.

Rob 15-05-2019

Fijne professionele hulp bij aanschaf van 2 Sonos luidsprekers.
Alleen jammer dat er maar 1 muurbeugel op voorraad was.

Marjon 15-05-2019

Vriendelijke verkopers die adequaat advies gaven. Bij levering ook uitgebreid uitleg gekregen.

Frank 15-05-2019

Op het moment van de winkel binnenstappen wordt je opgemerkt en direct aangesproken. we zijn 2 keer geweest de eerste keer voor een versterker de tweede keer om tot koop over te gaan met de juiste luidsprekers. beide "adviseurs" van HiFi Klubben hebben met deskundigheid ons te woord gestaan en verschillende alternatieven bewust laten overwegen en daarbij het budget gevolgd.

Beer 14 14-05-2019

Ik beveel deze winkel aan. Ondanks dat ik van een medewerker verkeerde info kreeg
en in eerste instantie niet tot mijn voorgenomen aankoop ben overgegaan. Na de juiste info op de website van Hifi Klubben en van een andere ( deskundige ) winkel medewerker van Klubben, heb ik toch mijn aankoop gedaan en ben alsnog een tevreden klant.

Jaap 14-05-2019

Goede groep mensen met veel liefde voor mooi geluid.
Deskundige hulp en geduld. Goed assortiment en advies.

Babulaas 13-05-2019

Overzichtelijk en wordt goed geholpen. Weekends kan het soms druk zijn maar dat hoort erbij. Een extra luister ruimte zou wel fijn zijn.