HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Bad Sound Kills Good Music” is de strijdkreet van HiFi Klubben, een keten met meer dan 100 winkels in Scandinavië en nu ook in Alkmaar, Almere, Amersfoort, Amsterdam, Breda, Den Haag, Haarlem, Hilversum, Eindhoven, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg en Utrecht. Hier vind je geen koelkasten, wasmachines of friteuses, maar alleen de beste merken Audio en Video apparatuur waar we alles over weten omdat het onze passie is. Geniet meer en overtuig jezelf, kom kijken en luisteren in een van onze winkels waar alles demonstratieklaar staat. Word gratis lid van de klantenclub en je krijgt daarbij ook nog eens 5 jaar garantie!

Deze score is berekend op basis van 1091 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Thijs 16-01-2021

Erg fijne service ook online nu met de corona .
Radio was er erg snel en het geluid is prachtig .
Wederom voor dali gekozen ook op advies van hifi klubben . Nogmaals dank je wel daarvoor ik ga verder met genieten

Frans 15-01-2021

Als gevolg van de Corona maatregelen was het niet mogelijk om een winkel te bezoeken. Telefonisch goed voorgelicht, men nam alle tijd.

Ronald 14-01-2021

Zeer fijne winkel en de webshop is ook dik voor mekaar. Bluesound Node 2i bij de 2e hands afdeling gevonden op de website. Apparaat is prima in orde, netjes een kwaliteitscontrole check gedaan door Hifi Klubben, en de sticker daarvan zit netjes op de doos van de Bluesound. Zo weet je zeker dat het goed is.
Ik ben zeer tevreden.

Peter 12-01-2021

Mooi spul, en ze doen wat ze moeten doen: redelijk op tijd leveren en beloftes nakomen. dat is al heel wat in coronatijden :-) info op site is niet altijd accuraat (verlopen actie, wel snelle reactie). verder niet hele speciale service, vooral gekozen voor kennis van zaken en de 5 jaar garantie. want je weet het maar nooit met tv's

Marc 12-01-2021

Uitstekende webshop, je wordt goed op de hoogte gehouden, ze zijn niet te duur en snel en goedverpakt geleverd!!
ik ga hier zeker vaker bestellen!

Henk 11-01-2021

Prima, keurige levering. Goede duidelijke website, alleen niet precies wat ik zocht. Toch de gok genomen en besteld waarvan ik dacht dat het overeenkomsten had. Ik had daarover nog een vraag gesteld in het opmerkingenvak, maar geen antwoord daarop gekregen, vandaar geen 10.

Melissa 09-01-2021

Over het product zelf ben ik tevreden, niets op aan te merken.
Helaas was de service niet zoals ik had verwacht. Wanneer ik op de dag van mijn bestelling met een medewerker een afspraak maak over de levering (niet verzenden maar ophalen, indien niet altijd alles heel uit de bus van de postbezorger komt), vind ik het niet fijn als die afspraak de volgende dag door zijn collega teniet gedaan wordt. Op zich is dat nog geen groot probleem, want soms kan iets nu eenmaal niet. Het gaat mij in deze vooral om de manier waarop dit tegen mij verteld werd. De tweede medewerker in kwestie gaf aan 'dat ik dit had kunnen weten, want de winkel is dicht', ' het dus deels mijn eigen fout was' en sprak tegen mij alsof ik een klein kind was. Uiteraard ben ik op de hoogte van alle lockdownregels, maar heel veel winkels leveren in deze tijd af bij de deur. Als ziekenhuismedewerker hou ik mij al sinds maart netjes aan alle regels en dan voelt het niet fijn om aangesproken te worden alsof je niet weet wat een lockdown betekent. Het hele verhaal eromheen maakt eigenlijk niet eens uit, ik voelde mij hier niet fijn bij. Er werden mij ook geen andere opties omtrent de levering aangeboden, het ging op de post en daarmee uit. Wellicht had ik willen wachten met ophalen tot na de lockdown? Ik kwam er niet eens tussen. Ik zal hier nooit een tweede aankoop meer doen.

Annika Welschen 06-01-2021

Fijne overzichtelijke shop met goede informatie. Mijn box werkte eerst niet, de klantenservice was top en binnen een week al een werkende box ontvangen. Heel blij met mijn aanschaf!

JR 06-01-2021

De website straalt professionaliteit uit en er is genoeg informatie te vinden om een goede keus te kunnen maken. De levering duurde iets langer dan verwacht maar dat had te maken met de extreme drukte rond kerst. De installatie van de Denon Soundbar is na wat uurtjes pielen uiteindelijk gelukt en wat een prachtig geluid, helemaal naar wens! Wat betreft Google Assistant is mijn advies hier wat transparanter over te zijn. Geen ingebouwde microfoon wat een Sonos systeem wel heeft. Je kan roepen dat je een ons weegt naar de boxen maar er komt niets. Via een Chatsessie met een vriendelijke medewerker is mij verteld dat het alleen werkt via de app op een mobiel of tablet.

Deze cruciale info moet vooraf verteld worden is mijn bescheiden mening. Er staat ook helemaal niets in de omschrijving over Google Assistant.

Conclusie:

+ geweldig geluid - mooi design

- Google Assistant wat eigenlijk niet werkt.

Henk 05-01-2021

Door drukte tussen feestdagen en covid-situatie lukte het niet om tijdig met postnl te bezorgen. Ik kreeg mail dat het iets langer zou gaan duren, en dat het pakket daardoor door DHL zou worden verzonden.

Ingrid 05-01-2021

super fast service! awesome Bang & Olufsen - so happy I bought here...and the extended warranty from the store

Johan 05-01-2021

Uitstekend geholpen, deskundige voorlichting en het bestelde keurig op tijd afgeleverd.
Goede prijs / kwaliteit verhouding!

Marinko 05-01-2021

Heel fijne communicatie, mijn nieuwe luidsprekerkabels en banaanstekkers werden de volgende dag al geleverd. Schappelijke prijzen, overzichtelijke website en prima betalingsproces.

guus 05-01-2021

Snel geleverd en goed verpakt in deze drukke bezorgtijden waarbij pakketjes vaak niet met care behandeld worden. Prima kwaliteit draaitafel voor een concurrerende prijs. erg tevreden.

Ed Peters 04-01-2021

Zocht voor mijn verjaardag op 31 december de zwarte Sonos 5. Bijna nergens meer te krijgen en als die er als was zou die pas een keer in januari geleverd worden. Maar hier was hij beschikbaar en binnen 2 dagen bij mij afgeleverd. En de prijs was ook nog eens € 20,00 goedkoper dan bij de concurrenten. Daarnaast ook nog eens een (gratis) langere garantie. Hoe goed wil je het hebben. Blij dat ik voor HiFi Klubben heb gekozen.

P.Huysmans 02-01-2021

Nog niet eerder klant geweest bij HIFI Klubben, de goede voorwaardes hebben me overgehaald om via de webshop 2 speakers op de "gok" te bestellen. Alles netjes en snel afgehandeld en afgeleverd. Na een niet 100% perfecte grill een passende tegemoetkoming gekregen. Ik zou hier zeker nogmaals iets bestellen. Top materiaal!

Muziekliefhebber 02-01-2021

Snelle reactie op mijn vragen via internet, tijdens de lockdown.
Had alleen wel graag geweten dat je voor internetradio voortaan jaarlijks een bedrag moet betalen. Het apparaat bevat geen DABradio, maar volgens de omschrijving zijn alle zenders ook via internet te beluisteren. Ja, alleen als je daarvoor jaarlijks betaald, blijkt.

Fien 01-01-2021

prima tv meubel en zeer bekwame en vriendelijk e monteurs.Keurig opgehangen en alles weggewerkt vankabels.

Twan claassen 31-12-2020

Zodra je bij hifi klubben lid wordt geniet je van 5 jaar garantie bij je bij hun aangekochte product en waarvan de levering zeer soepel verloopt en snel .

Harm 31-12-2020

Duidelijke antwoorden. Geen bullshit verhalen en een service die er staat. Prijzen concurrerend met overige zaken. En dan ook nog 5 jaar garantie.

Waarom ergens anders kopen?

Youri 30-12-2020

Hifi Klubben heeft een bijzonder goede service. Na de bestelling hadden we dezelfde dag nog de bestelling. We kunnen alleen maar positief zijn. In een wereld waar je je niet meer kan onderscheiden door lage prijzen, moet je verder gaan in service. Dat doet deze zaak dus!! Uitstekend!

Spooster 30-12-2020

Al meerdere producten bij HiFi (Alkmaar) gekocht. De inhoudelijke kennis is enorm goed. Dit zorgt ervoor dat ik met een product de deur uitloopt dat past bij de manier waarop ik het ga gebruiken. De medewerkers zijn geduldig, beantwoorden al je vragen en denken met je mee.

Voor mijn laatste aankoop heb ik de gratis E-hulp gebruikt. Werkte top, erg fijn!

Dali 30-12-2020

Goed product en snel geleverd.
nav het aanschaffen van de koptelefoon Sennheiser Momentum 3 ben ik tevreden over de snelle levering, de goede voorwaarden incl retournering mogelijkheden. Ik ontving het product snel en goed verpakt. Het product werkt uitstekend en heeft een geweldig geluid weergave.
Enige verbeterpunt zou de omschrijving op de site zijn, daar deze een beetje summier is.

Rvd 29-12-2020

Duurde wat langer vanwwge de drukte, maar t resultaat mag er zujn: een pruma voor een schappelijke prijs

Adrian Adrian 29-12-2020

Best customer service ever! They helped me with speeding up the delivery of my order and were extremely polite. The shopping experience is smooth - you choose, you put address, you buy - no additional irrelevant steps or ads. Website is clear and easily navigated. I visited the shop in Amsterdam a few times and the same applies - staff is helpful, patient with thorough knowledge about their products.

All of this plus 5 year warranty makes it a 100% recommendable experience. Thank you!

S 29-12-2020

Prijs en snelle reactie van een duidelijk webshop . Alles maakt voor de correcte keuze

Ron Heutz 28-12-2020

Super service en snelle levering, zelfs tijdens de drukke kerstperiode. Niets op aan te merken en zeker aan te bevelen.

Johan 28-12-2020

De levering was snel en ik had nog een vraag en werd ook snel terug gebeld met de uitleg dus gewoon goed

Berry 28-12-2020

HIFI KLUBBEN is een zeer goede winkel voor alle apparatuur, van tv's tot stereo, draaitafels en boxen en meer. Personeel is zeer behulpzaam en deskundig. Ook de website is goed opgezet met duidelijke instructies en de artikelen zijn goed te vinden.

Martien de Louw 28-12-2020

Fijne hulp bij de keuze van mijn apparatuur. Prima luistertest, met uitleg. Ook de vergelijking met andere merken was duidelijk en informatief. Goede opstelling van de demo Wij hadden een prima gevoel en hebben onze apparatuur thuis af laten leveren, gezien de Coronaperikelen. De uitleg hoe de apparatuur thuis in te stellen etc. was duidelijk. Ga zo door

Dirk 27-12-2020

Heb voor meer dan 3.000,- Euro spullen (versterker + luidsprekers) besteld en betaald op 21 december jl. Zou binnen 2 a 3 dagen bij mij geleverd worden. Eea is ook schriftelijk bevestigd. Nu blijken mijn luidsprekers mischien eind januari as geleverd te worden, maar kan ook later zijn. Meer dan 5 weken is natuurlijk wat anders dan 3 dagen. En een versterker zonder speakers heb je ook niets aan.

Ulco 27-12-2020

Ondanks grote kerst drukte snelle levering, binnen 2 dagen in huis, uit voorraad en heel goed product, zoals ze aangaven.

Tom 27-12-2020

Product besteld maar na een aantal dagen nog niet verwerkt door PostNL. Klubben heeft en en ander zeer netjes opgelost en mijn cadeaus waren ruim op tijd binnen. Hartelijk dank daarvoor.

Marc 26-12-2020

Hele goede productinformatie overtuigt en informeert en maakt het mogelijk om een goede keuze te maken. De zeer uitgebreide informatie geeft ook aan dat het team de apparatuur van a tot z heeft doorgenomen en weet waarover ze spreken. Dat blijkt ook wel bij ontvangst van de koop. Beter hadden we niet kunnen kiezen!

M Bevers 23-12-2020

Perfecte uitleg. Goed en eerlijk advies
na het ophalen receiver telefonische oplossing aangedragen bij vraag, er kwam zelfs gelijk een monteur die dag (wie doet dit nog tegenwoordig) en heeft dit perfect opgelost.
Top winkel

Bernard de Vries 23-12-2020

Goede informatie van het artikel vooraf gekregen en vervolgens heel vriendelijk geholpen bij Klubben in Den Haag. Top zaak.

Koert 23-12-2020

Prima service! Via webshop Lyngdorf besteld en een prima advies gekregen. Dit is mijn hifi shop!

Gertjan 23-12-2020

Door de sluiting van de winkel kon ik het niet ophalen dus hebben ze het opgestuurd in slechts 4 dagen prima geregeld

Rob 23-12-2020

Jabra 75t elite aangeschaft bij hifi klubben vanwege de leuke prijs en service zoals de 5bjaar garantie die men biedt als je lidbword van hifi klubben
Website is duidelijk en overzichtelijk
Levertijden wel wat langer omdat men de 75t elite vanuit Duitsland leverde maar werden binnen de gestelde 3-6 werkdagen geleverd zoals vermeld op de website.

Toine 22-12-2020

Fijne winkel,via internet een platenspeler besteld en perfect afgeleverd en daarna pas betaald met klarna

Blom 22-12-2020

Shop, eigenlijk de winkel zeg en dan Rijnstraat Amsterdam en monteurs. In 2014 tv en overig apparatuur & geluidsboxen gekocht. Helemaal tevreden en blij met expertise monteur. Nu in november grotere tv gekocht en nieuwe receiver en blu ray speler voor 4k en deze week geleverd en laten monteren, plaatsen (met wandmeubel). Het motto "soms zit het mee en soms zit het tegen", dat laatste gold voor dit project. Echt alles liep niet zoals het moet, maar de 2 monteurs (2 omdat dat moet bij een 75 inch tv) mopperden niet en bleven doorwerken om ervoor te zorgen dat wij tevreden achter bleven (nog niet helemaal goed, maar komt daarvoor terug om dat af te maken). Tevens inzake cashback Sony bleek een factuur nodig te zijn en orderbevestiging werd niet geaccepteerd. Stond helaas bij laatste stap en omdat het een deadline was (indienen TM) Whatsapp gestuurd en werd het op een ZONDAG!! geregeld dat wij onze factuur kregen zodat wij die regeling konden doen. Wat een behulpzaamheid en wat een service. Normaliter schrijf ik nooit reviews, maar dit moest ik toch doen....Ook bij de aanschaf in november werd er alle tijd voor ons genomen en werd er mee gedacht met onze wensen en ons budget. Dus pluim voor de Rijnstraat, Amsterdam en voor de monteurs, die na ons nog naar een andere klant moesten en 's avonds laat hebben doorgewerkt om voor tevreden klanten te zorgen. CHAPEAU.

Hans 21-12-2020

Ik koop heel graag bij hifi klubben erg fijne zaak met deskundig en vriendelijk personeel helaas vanwege Corona deze keer via de webshop,daar ook niets dan lof.

Jelle van Wensen 21-12-2020

HiFi Klubben heeft scherpe prijzen en geeft standaard 5 jaar garantie op de producten die ze verkopen. Dat maakt de keus voor Klubben logisch. Daarnaast is de service top en werd ik heel goed geholpen in de winkel in Utrecht!.

Gerard Brinkhuis 19-12-2020

Ik was op zoek naar een afstandsbediening voor mijn sonos arc systeem. Alleen bij deze winkel kon ik hem bestellen. Aangeschaft maar wel een dure afstandsbediening voor wat je er voor krijgt.

Albert 18-12-2020

alles duidelijk en goed gecommuniceerd via de website. levering correct verlopen.
zal zeker hier terug komen voor vervolg aankoop

Andy W 17-12-2020

Mooie website, mooie spullen, betrouwbaar, snel en efficiënt.
Een DAB+ tuner aangeschaft van Argon, helder geluid en een mooi klein design.
Helaas staat DAB+ nog een beetje in de kinderschoenen en is een extra antenne voor beter ontvangst
wel aan te raden maar daar kan HiFi Klubben natuurlijk weinig aan doen.

Rick 16-12-2020

Goed en duidelijke, maar vooral snelle communicatie, maken waar wat ze zeggen.

Winkel en online winkel als omnichannelnstrategie niet ervaren maar geloof dat dit vlekkeloos verloopt!

Retour beleid snel en correct, enige wat ze kunnen oplossen is op digitaal aanmelden van je retour ipv uitprinten van een A4. Scheelt een hoop gedoe, maar alsnog, dit is snel en goed gegaan.

Puik werk! Ga zo door 👌🏻

CL 14-12-2020

Op 6 december besteld. Is nu de 14e,maar nog niks ontvangen. Helaas. Zelfs HEMA leverd in 1 werkdag. Ben benieuwd wanneer het komt.