HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Bad Sound Kills Good Music” is de strijdkreet van Hi-Fi Klubben, een keten met meer dan 100 winkels in Scandinavië en nu ook in Alkmaar, Almere, Amersfoort, Amsterdam, Breda, Den Haag, Haarlem, Hilversum, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg en Utrecht. Hier vind je geen koelkasten, wasmachines of friteuses, maar alleen de beste merken Audio en Video apparatuur waar we alles over weten omdat het onze passie is. Geniet meer en overtuig jezelf, kom kijken en luisteren in een van onze winkels waar alles demonstratieklaar staat. Word gratis lid van de klantenclub en je krijgt daarbij ook nog eens 5 jaar garantie!

Deze score is berekend op basis van 708 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Wouter 15-08-2018 Via de website gekocht

Mooie luidsprekers

Goedeservice in de winkel in Amersfoort. Luidsprekers kunnen beluisteren, ook vergelijkbare luidsprekers gehoord. Zelfde dag nog besteld in de webshop, volgende dag thuis geleverd.

Willem 15-08-2018 In de winkel gekocht

Grote klasse

Een volledig 5.1 systeem met versterker hier gekocht. Ze nemen rustig de tijd voor je en nemen alles door. Er wordt rekening gehouden met uw budget en er wordt daarin serieus advies geboden. Al met al zeer tevreden over de volledige behandeling en aankopen. Als ik nog eens wat nodig heb op hifi gebied zijn ze de eerste waar ik aanklop .

Jan 15-08-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

uitstekende service en fijn personeel wat met je meedenkt

fijne winkel met uitstekende service. Niet goed geld terug is hum motto. Dit spreekt mij heel erg aan. Heb nog nooit iets terug gebracht. Mocht er iets niet bevallen of je hebt moeilijkheden met installeren, komen ze thuis helpen.
Ook na een aantal dagen nemen ze contact met je op om te vragen of alles naar wens is en het bevalt. Dit zie je alleen bij Klubben

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marty Janssen 15-08-2018 In de winkel gekocht
Tilburg

Kennis van zaken en zeer profeesionele service

Deze shop is de shop voor Audiofielen , een geweldige service en kennis van zaken staan bij deze shop voorop. Als je een product koopt wat daarna binnen 60 dagen goedkopen wordt krijg je een tegoed bon, wat denk je daarvan.
Ik vindt hifi-klubben gewoon weg Top!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Michel 15-08-2018 Via de website gekocht

Snel bezorgt

Hifi Klubben heeft de kwaliteit die ik zoek. Producten die je niet kan vinden bij mediamarkt of BCC. Vaak ook nog met korting in de koopjesmarkt. Online werkt prima, alles keurig en snel bezorgt.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Mark 14-08-2018 Via de website gekocht

Helemaal goed!

Via de website een paar argon 6350 speakertjes besteld. Deze werden aangeboden voor een heel zacht prijsje en ook nog gratis verstuurd. Nieuw in de doos en netjes de volgende dag bezorgd. Er blijft niks te wensen over, helemaal top!

Peter 14-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Goede prijs en goede service. Nog gratis kabels erbij gekregen die ik vergeten was mee te bestellen. Kan ik iedereen aanbevelen.

Marijn 13-08-2018 In de winkel gekocht
Haarlem

Meedenkend personeel

Ik vind het fijn om te merken dat het personeel van HiFi Klubben meedenkt, en flexibel is in het doen van pre-orders, en ook het annuleren daarvan (ik kan nooit kiezen :P). Daarnaast kan je altijd alles uitproberen, en kan je ook nog binnen twee weken omruilen als je toch niet blij bent met je aankoop.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ria Bloks 13-08-2018 In de winkel gekocht

Uitstekend geholpen

Heb behalve de eerder gereviewde boxen nu ook een nieuwe versterker gekocht. Ik had een bepaald model in gedachten maar de verkoper adviseerde me een ander, nieuwer, model; dit in verband met het vermogen van mijn boxen. Deze receiver was ook nog eens goedkoper. Prima advies dus. Installatie was een fluitje van een cent. Ik kan de zaak in Eindhoven van harte aanbevelen, de service daar is prima.

wiebem 13-08-2018 In de winkel gekocht
Breda

UItzonderlijk.

Klanten kunnen gerust naar HiFi Klubben. Ze zijn vriendelijk, behulpzaam en gaan werkelijk tot het uiterste om de beste service te verlenen. Ik had een koptelefoon gekocht die niet meer wilde opladen. Hij was net te goedkoop om ter reparatie te zenden en blijkbaar was er geen vervangend model meer leverbaar. Ze hebben er dagen aan gesleuteld en het prbleem gevonden en opgelost. Kosteloos en met een glimlach. UItzonderlijk. Ik ben een tevreden, dankbare klant.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Louis 11-08-2018 In de winkel gekocht

Ik blijf terugkomen

Ik kom graag bij HiFiKlubben, voor een goed advies of nieuwe uitgekiende apparatuur.
Vorige week had ik een vraag over het aansluiten van mijn TV op de Sonos en Dynaudiio speakers. Achteraf bleken de aangeschafte spullen toch niet nodig, ik had zelf de situatie niet goed omschreven, en de aansluiting bleek vrij eenvoudig op te lossen door mijn technisch audiofile zoon! Geen enkel probleem bij HiFiKlubben, ik kreeg direct mijn geld terug. Weer super opgelost toch!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rene 11-08-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen

Kennis van zaken en erg goed geholpen.

Vriendelijk en deskundig geholpen. Helaas al wat vaker meegemaakt dat niet alkes voorradig is en moet worden nagezonden. Dit gebeurd dan wel weer prima.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Steven van der Gaag 11-08-2018 In de winkel gekocht

Geweldige nieuwe winkel

Mooie nieuwe winkel met vriendelijk en professioneel personeel.
Als je opzoek bent naar het juiste advies voor een fantastische geluidservaring.

Bennie Huijs 10-08-2018 In de winkel gekocht
tilburg

een goede service en klant vriendlijk

goede motivatie en een goede beoordeling en vriendelijk personeel en verzorgt blijf zo door gaan het kan niet beter

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Maurice 10-08-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Over service gesproken !!

Had tv besteld,was al binnen op de zaak,maar het nieuwere type wordt binnenkort geintroduceerd. Mijn vraag was of ik de tv kon annuleren om eventueel te kiezen voor het nieuwere type daar de tv speciaal voor mij besteld was.Dit was helemaal geen probleem. top meegedacht !!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

MLV 10-08-2018 In de winkel gekocht

Fantastische service!

We zijn inmiddels al een aantal keer in de winkel geweest en goed weten te slagen. Het personeel heeft veel kennis van de producten en oplossingen. Op iedere vraag kregen we een duidelijk antwoord. Ze denken goed met je mee en geven je de tijd en ruimte om goed na te denken de mogelijke opties. Daarnaast konden we de verschillende opties goed beluisteren, omdat er van alles wat in de winkel stond uitgestald. Wij zijn wederom erg tevreden over de service en onze aankoop en bevelen deze winkel zeker aan!

Hans 09-08-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Klant in/en zijn waarde

HiFi Klubben Den Haag staat voor objectieve advisering. Ze bekijken jouw situatie, luisteren naar je wensen en geven eerlijk advies. En veel informatie is ook al na te lezen op de website die prima toegankelijk is. Mijn uitgangspunt was het hergebruik van mijn MFB Philips 22AH 587 actieve speakers, bijna 40 jaar oud. En ik zocht een nieuwe voorversterker - receiver - CD speler.

Riaz 09-08-2018 In de winkel gekocht
Almere

Vakkundige service

Nette winkel met vakkundig personeel. Goede faciliteiten om apparatuur te beluisteren. Ik kom hier zeker nog eens terug.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Adrie van der Toorn 09-08-2018 In de winkel gekocht

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

De service is uitstekend; men heeft oog voor het/de probleem/problemen van de klant.
Men zal alles doen om de klant naar tevredenheid te bedienen.

Hoffie 09-08-2018 In de winkel gekocht

Top service

Bijna een jaar geleden heb ik een prijs gewonnen, die ik zelf mocht uitzoeken bij HiFi Klubben. Daarbij ben ik erg professioneel geholpen en geadviseerd. Onlangs ging een koptelefoon die ik had uitgezocht kapot. Ik kon hem gratis terugsturen en ik kreeg de volgende dag een nieuwe toegestuurd (een nieuwer model zelfs). Super service!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Thom Bloks 09-08-2018 In de winkel gekocht

Uitstekend geadviseerd

Was op zoek naar nieuwe speakers en ben door de medewerkers van Eindhoven zeer goed geadviseerd. Heb inmiddels 1 dag geluisterd naar de speakers en ik heb nooit geweten dat er zoveel extra geluid uit kon komen. Ik hoorde bij sommige muziekstukken dingen die ik daarvoor nooit hoorde, zo goed is de verdeling van het geluid over de vijf speakers (M-1 van B & W). Klein minpuntje was het feit dat ik een aantal malen zelf moest bellen om iets te weten te komen ook al was afgesproken dat ze mij zouden terugbellen voor een afspraak. Soms was dat door diverse oorzaken nog niet bekend maar dat zou men dan wel kunnen melden. Twee medewerkers hebben bij mij thuis alles geïnstalleerd en geen moeite was te veel om alles goed aan de praat te krijgen. Nogmaals de complimenten en als ik weer iets moet hebben op geluidsgebied ga ik zeker terug. Ook de koffie was uitstekend :).

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan 09-08-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Eerlijk en oprecht

Goede winkel met ruime keuze voor ieder budget. Eerlijk en oprecht. Vertellen wat voor jouw de beste keuze is en wat het maximale haalbaar is. Komen je ook tegemoet met kabels en stekkers.

Marijn 09-08-2018 Via de website gekocht

Kwaliteit gegarandeerd

Ik heb nu twee keer iets besteld bij hifi klubben. En beide keren erg tevreden over de kwaliteit van het product maar ook de service. Als ik nog iets aan audio wil ga ik zeker weer bij hifi klubben kijken, je weet namelijk dat wat je koopt van goede kwaliteit zal zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JV 08-08-2018 In de winkel gekocht

Snel, direct goed, eerlijk en kundig geholpen. TOP!

Eerste maal HiFi Kubben Nijmegen bezocht: direct goed, eerlijk en kundig geholpen met aanschaf van een Bluetooth speaker. Thuis is het nu genieten van mooie muziek uit de juiste speaker. Met Hifi Kubben gaan we nog meer vervolg geven aan goed muziekluisteren beleven.

O. 08-08-2018 In de winkel gekocht
Almere

Op zich prima geholpen!

Ik heb een bluetooth speaker gekocht (Denon Envaya 250) en ben goed geadviseerd! Heb rustig allemaal speakers kunnen beluisteren en vergelijken. Het enige jammere was dat ik geen korting heb gekregen aangezien er geen speakers meer op voorraad waren en dit dus een showmodel was. Maar gezien de 5 jaar garantie heb ik me daar niet al te druk om gemaakt.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Pedro van Driel 07-08-2018 Via de website gekocht

Goede Service

Mooie en goede kwaliteitsproducten voor een mooie prijs, goede snelle levering. Klasse, ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank 07-08-2018 Via de website gekocht

Zoals het moet

Snelle flexibele service. Laagste prijs maken ze waar en met 5 jaar standaard garantie goede deal! Deskundig advies en erg behulpzaam...lopen even mee naar de auto.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Fp van der Avoort 06-08-2018 In de winkel gekocht

Service ! Uitmuntend

Eerst altijd naar een dumpzaak geweest , maar daar ben ik van terug gekomen . Het zijn geen vaklui , bij Klubben krijg jij waar voor jou geld. Het zijn vaklui , en liefhebbers ! Hier ga ik voortaan naar toe !

Martin 06-08-2018 In de winkel gekocht

Vlotte en vakkundig personeel

Bij binnenkomst werden we vriendelijk aangesproken door een medewerker. Wij wilden informatie over bepaalde boxen. Alles werd heel goed uitgelegd, het ging over boxen die via WiFi muziek afgespeeld. Ook konden wij de daarbij behorende app op zijn telefoon bekijken. Op al onze vragen een heel duidelijk antwoord. Wij zijn uiteindelijk tot aankoop over gegaan. Het mooie was ook dat we dat weekend een mooie korting kregen. Uiteindelijk kregen we een visitekaartje mee van de verkoper met de mededeling dat we bij vragen altijd kunnen bellen. Op 5 augustus geweest in filiaal Tilburg.

Frank van C 06-08-2018 In de winkel gekocht

Super goeie service en product kennis! TOP!

Had zelf op internet al gekeken naar wat voor versterker ik wou hebben, maar de verkopen heeft doormidden van mijn interesse en kennis mij overtuigd een iets ander type te kiezen die ik voor ogen had, zeer fijn gesprek gehad meedenkend en vooral luisteren oor voor de klant. Zeer fijne winkel en medewerkers

Wilco 06-08-2018 In de winkel gekocht

Super service

Ik wilde een vergelijkend warenonderzoek doen naar een soundbar. Bij Hi-Fi klubben stonden de 3 potentiële soundbars opgesteld zodat ik de verschillen goed kon horen.
Ter plekke de keus al bijna gemaakt waarop ik een offerte per mail kreeg.
Aantal dagen later de bestelling telefonisch bevestigd waarbij ik de kleur nog kon aanpassen, kon mijn soundbar en sub direct ophalen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

G.H.Bruinsma Nieuwegein 06-08-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

De NAD T758 van Klubben is een geweldige versterker.

Klubben is een NAD dealer en verkoopt NAD-apparatuur. prima service en ook zeker bij het
installeren bij mij thuis Zeer aanbevolen.

G.H.Bruinsma Nieuwegein 06-08-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

De NAD T758 van Klubben is een geweldige versterker.

Vriendelijke verkopers hebben mij geholpen om de goede NAD T 758 te kopen. De sfeer in de winkel in Utrecht (Klubben) is goed en er zijn goede afspraken gemaakt over levering en
installatie. Thuis is deze T 758 is na installatie in gebruik genomen en wat een geweldig geluid!

JWS 06-08-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Nieuwe winkel Noordeidne 160 Den Haag

Fraaie nieuwe omgeving met ruime opstelling van het assortiment. Tevens achterin de zaak nog een aparte luisterruimte. Wat gebleven is, zijn de behulpzame en deskundige medewerkers. De gelegenheid te baat genomen een nieuw koptelefoon aan te schaffen. Dankzij het unieke kortingssysteem van Klubben tegen een zacht prijsje.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

J.G. 05-08-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Mooie service

De verkoopster had helaas iets te weinig kennis van systemen. Maar weet waarnodig aangevuld door college die in de buurt waren. Top dat mensen nog begeleiden worden in hun werk.

Pieter 05-08-2018 In de winkel gekocht

Prima servic,e!

Uitstekend product geleverd, met deskundig dvies in de winkel. Via de webshop nog wat attributen gesteld. Ook daar prima advies gekregen en producten snel geleverd
gekregen.

Dennis 05-08-2018 In de winkel gekocht

Eerlijk en goed advies

Een duidelijke uitleg gehad over de wonderlijke wereld van de soundbars. We werden goed geholpen en werden niet gestuurd in onze keuze naar een duurder model maar naar het model wat bij onze wensen aansluit.

Harry Haan 04-08-2018 In de winkel gekocht
Breda

Geweldige service

Helaas zijn na 5 maanden de oorkussentjes van mijn Denon koptelefoon kapot gegaan (bevestiging aan de oorschelpen). Koptelefoon is door de vestiging Breda direct teruggenomen en omgeruild voor een nieuw exemplaar. Top service

E.M de Graaf 04-08-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Goed geoutilleerde, servicegerichte HiFi-beleving

Ben zeer goed geholpen door medewerker xxx, bij Hifi Klubben in Amersfoort..Hij heeft de spades (versterker-kant) van mijn bi-wire luidsprekerkabels, na de aankoop van een setje prachtige Argon 5455 High-end banana plugs, kosteloos omgezet. Was best nog een klus, en daarom kan dit met recht gekwalificeerd worden als TOPSERVICE!

Paul 04-08-2018 Via de website gekocht

Snelle verzending.

Ruim assortiment, goede prijs, informatief over de techniek. Bestelling stevig verpakt verzonden en snel ook! Bovenal 5 jaar garantie...

Bram Sterk, Almere 04-08-2018 In de winkel gekocht

Top uitleg, top service en top installateurs

Gelijk al bij binnenkomst bij Klubben Almere het gevoel in goede handen te zijn !!
Perfecte uitleg van de.verkoper. Had alle tijd voor ons, in tegenstelling tot andere zaken!
De installatie werd uitgevoerd door 2 zeer deskundige installateurs en ok zij namen alle tijd van de wereld voor ons chapeau!! In het vervolg geen Mediamarkt of Correct meer voor ons! Maar zijn vaste klant bij Klubben !!

Maarten 03-08-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijke zaak. Een aanrader!

Ik had een nieuwe TV nodig, en HiFi Klubben was de enige winkel die hier standaard 5 jaar garantie op gaf, en bovendien zeer scherpe prijzen had. Ik had de nieuwe TV snel in huis, maar een week later verlaagden diverse grote ketens ineens de prijs van dit toestel. Ik stuurde een kort mailtje naar HiFi Klubben, ik kreeg binnen een paar minuten antwoord, en de volgende dag was het prijsverschil al op mijn rekening bijgeschreven. Na een paar weken met meer dan gewone aandacht TV gekeken te hebben kwam ik tot de conclusie dat ik toch liever een maatje groter had, en liever een full led had dan een edge led. Dus ik stuurde weer een mailtje, en kreeg wederom zeer snel antwoord. Het was geen probleem, ik mocht het toestel omruilen, en ik kreeg zelfs nog een mooie korting op het vervangende toestel. Ik ben kortom zeer te spreken over deze zaak. Het personeel is vriendelijk, reageert snel en adequaat op vragen, en gaan verder dan hetgeen ze wettelijk gezien zouden hoeven doen. Ik kan deze zaak kortom van harte aanbevelen.

Sil Warnaar 03-08-2018 In de winkel gekocht

Top service

Prettige winkel met mooe merken, deskundig personeel en prima service in het hart van Alkmaar. Altijd de mogelijkheid om producten thuis te proberen.

Jordy 03-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en kwaliteit

Online shop is makkelijk en geeft je goede informatie. Producten zijn zoals ze zijn afgebeeld. Bestellen gaat snel en eenvoudig. Kortom uitsekende service en levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Merijn 01-08-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Super service

Tijdens mijn zoektocht naar een goede geluidsinstallatie voor thuis bij hifi klubben Amersfoort terecht gekomen. Enorm goed geholpen door de verkoper. Hij nam echt de tijd voor ons, zijn ongeveer 2 uur in de zaak geweest. Van alles mogen beluisteren en testen. De verkoper wist echt waar hij over praatte.

RB 01-08-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen

Geweldige service

Nemen ruim de tijd bij Hi-Fi Klubben met zeer goede adviezen om er voor te zorgen dat je een goede keuze gaat maken.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Luc Dacantellen 01-08-2018 Via de website gekocht

FAST & GOOD!!

Kocht bij hen online de kleinste DA Converter (een rooie) met een GROOTS geluid aan een kleine prijs (koopje) de dag nadien afgeleverd...helemaal gelukkig!! Keep on truckin’ guys!

Rob van Leemput 01-08-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Super gevoel

Bijzonder prettige verkoper met verstand van zaken die erg met mij mee dacht en er voor zorgde dat ik met een blij gevoel de winkel verliet.
Zal zeker terug komen voor advies en aankoop van audio spullen.

Wim Verlijsdonk 01-08-2018 In de winkel gekocht

Goede service, fijne winkel.

Gewoon leuke winkel, doen niet moeilijk.
Aankoop gedaan waar ik niet achteraf niet helemaal
tevreden mee was. Gewoon geld terug gekregen.
Ook mooie zaak bovendien.
Kortom een aanrader .

Peter 01-08-2018 Via de website gekocht

Super service ??

Zowel per telefoon als per email snel het juiste advies gekregen plus praktische ondersteuning. Ik kon er meteen mee aan de slag.