HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Bad Sound Kills Good Music” is de strijdkreet van HiFi Klubben, een keten met meer dan 100 winkels in Scandinavië en nu ook in Alkmaar, Almere, Amersfoort, Amsterdam, Breda, Den Haag, Haarlem, Hilversum, Eindhoven, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg en Utrecht. Hier vind je geen koelkasten, wasmachines of friteuses, maar alleen de beste merken Audio en Video apparatuur waar we alles over weten omdat het onze passie is. Geniet meer en overtuig jezelf, kom kijken en luisteren in een van onze winkels waar alles demonstratieklaar staat. Word gratis lid van de klantenclub en je krijgt daarbij ook nog eens 5 jaar garantie!

Deze score is berekend op basis van 2105 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,1

Gerard 15-05-2020

Professioneel advies. Nemen alle tijd voor je. Dringen niets op.
Niet tevreden? Je mag ruilen binnen 60 dagen!
Helemaal prima

Wim Schreuder 15-05-2020

De website is overzichtelijk. Bij mijn keuze van muziekinstallatie (CD receiver Denon CEOL RCD-N10) werd ook een optie van bijpassende compacte boxen weergegeven (Dali Oberon 1). Dit heb ik als zeer prettig ervaren. Het blijkt inderdaad een goed keuze te zijn want op mijn thuiswerkplek heb ik nu een fantastisch geluid en kan ik mijn dag wel doorkomen. Ook werd ik heel goed en prettig geholpen door medewerkers van Hi-Fi Klubben

Johan, Bleiswijk 14-05-2020

Heb via Klubben mijn versterkers laten repareren. Snel en goed uitgevoerd.
Was vergeten hoe de vele kabels verbonden waren. Dan zie je de ware Audio-specialisten van Klubben; zij wisten mij exact en snel te vertellen wat de juiste verbindingen waren.
Dit zijn geen dozenschuivers, maar mensen die liefde voor hun vak hebben.
Gaven tevens nog wat goede adviezen.

Ingmar 14-05-2020

Prima, vakkundig en snelle service. Installatie (tegen vergoeding) prima geregeld

Leo 14-05-2020

Ik had De Sonos Port gekocht.
Echter wat ik daarmee wilde bereiken ging helaas niet.
Gebeld en advies gevraagd.. Goed geholpen en uitleg gekregen hoe en wat nog te proberen. Maar bleek toch aan mijn versterker te liggen. Ik mocht de Port binnen 60 dagen retourneren als deze niet aan de verwachtingen zou voldoen. Dus deze terug gebracht en het totaalbedrag terug gekregen. 0

Robin 13-05-2020

Gekozen voor Hifi Klubben ivm zeer scherpe prijzen, 5 jaar garantie en de mogelijkheid om 60 dagen te testen. Snelle en makkelijke online communicatie en snelle service mbt online omruilen. Wel jammer dat er (nog?) geen winkel in Groningen is!

Laurens Muller 13-05-2020

We werden goed geholpen super informatie.
5 jaar garantie als je lid wordt van de klantenclub allemaal gratis. Goed opgeleid personeel

Karel 13-05-2020

Heel goed advies en snelle afhandeling van bestelling. TV thuisbezorgd en geïnstalleerd

philippe 12-05-2020

Was aan het twijfelen om nieuwe luidspreker kabels aan te schaffen, na 1 enkele vraag mooi antwoord gekregen van de klantendienst.
Waarop direct besteld en wat een snelle en perfecte levering van het product, mooi en kwalitatief verpakt zoals het hoort.
Was per ongeluk op hifiklubben terecht gekomen maar zal hier zeker niet mijn laatste bestelling zijn, wat een mooie producten, kwalitatief, en zeer klantvriendelijke site met al heel wat info aanwezig.

Hierbij met volle overtuiging zeg ik nogmaals bedankt hifi klubben en een zeer overtuigende klant erbij.

Frans 11-05-2020

Goed advies. Ze helpen je in alle rust en geven je de tijd om de juiste keuze te maken. De prijzen zijn vergelijkbaar met mediamarkt of coolblue maar met betere en persoonlijke service.

Wim 11-05-2020

Besteld in het weekend en ondanks de drukte een snelle levering van de sonos Beam tegen de laagste prijs

Leo 11-05-2020

Ik had De Sonos Port gekocht.
Echter wat ik daarmee wilde bereiken ging helaas niet.
Gebeld en advies gevraagd.. Goed geholpen en uitleg gekregen hoe en wat nog te proberen. Maar bleek toch aan mijn versterker te liggen. Ik mocht de Port binnen 60 dagen retourneren als deze niet aan de verwachtingen zou voldoen. Dus deze terug gebracht en het totaalbedrag terug gekregen. Goed advies en perfecte afhandeling.

Chris 27 11-05-2020

Zeer goede service. Denken met je mee en staan altijd voor je klaar met een oplossing. Uitstekende voorwaarden bij aankoop van producten!

Bas 11-05-2020

Netjes geholpen goede uitleg gehad en laten luisteren wat je koopt.
Mensen met vakkennis en weten wat ze verkopeb

cor merceij 11-05-2020

gewoon een top winkel met goed personeel, altijd een goed advies en zeer vriendelijk.

Happy Jan 11-05-2020

Goed bezig.! Terug gestuurde produkten voor een lage prijs verkopen _met_ 100% garantie, of te wel, dezelfde kwaliteit als wanneer het nog nooit was terug gestuurd.

Didos 11-05-2020

Mooi product, prima keuze ondersteuning, vlotte afhandeling en snelle en adequate telefonische respons bij installatievraag.

auke 11-05-2020

webshop gevonden via google. goede aanbiedingen. snelle levering. prettig dat achteraf betalen mogelijk is.

Maarten 11-05-2020

We zijn naar HiFi Klubben geweest om ons te laten adviseren in een wereld waar we niet veel van af weten; HiFi. We werden vriendelijk en geduldig meegenomen in de beginselen van audio en kregen aan de hand van onze eigen muziek langzaam maar zeker meer zicht op wat je kunt verwachten van verschillende type producten. De uiteindelijke bestelling en afhandeling gingen zeer vlot en communicatief en eventuele zorgen of vragen werden direct helder beantwoord. Erg goed geholpen.

Danny 11-05-2020

Bij een bezoek in Amsterdam werd ik vriendelijk te woord gestaan en kreeg een eerlijk advies.
Ook per telefoon werd ik op het hoofdkantoor goed geadviseerd.
Bestellingen werden keurig afgehandeld.

Free 11-05-2020

Snelle en correcte levering. Geluid van de argon dab1 radio is heel goed voor zo'n kleine radio.

michel 11-05-2020

Uitstekende service en vriendelijk personeel. Ik ben er goed geholpen in mijn zoektocht naar een nieuwe speaker.

Leonardo 11-05-2020

Afgelopen zaterdag in de winkel in Alkmaar weer prima geholpen en een goed advies gekregen.

Boudewijn 10-05-2020

Strak ogende winkel, vriendelijk personeel, goede variatie van betaalbare instap-audio tot en met duurdere high-end. Luistermogelijkheden niet optimaal, en langere wachttijden ivm coronaregels.

Evert 10-05-2020

Fijne winkel vriendelijk zeer goed geholpen goede kwaliteit producten en nemen de tijd voor de klanten

ruud 10-05-2020

HiFi Klubben heeft mensen met verstand van zaken die met je meedenken en verkoopt goed spul.

Vincent 10-05-2020

Medewerkers met kennis van zaken welke de tijd voor je nemen en je voorzien van deskundig advies. Mooi assortiment apparatuur in de winkel. Je voelt je hier net een klein kind in een snoepwinkel.

Dennis 10-05-2020

Medewerkers zijn vriendelijk en geven deskundig en goed advies. Luisteren goed naar de wensen die je hebt om een goede aankoop te doen. Ook uitgebreid de mogelijkheid om apparatuur te testen en ruilen is geen probleem. Heb hier al meerdere aankopen gedaan en kom zeker terug!

Jan 10-05-2020

Deskundige hulp en snelle correcte levering. Daarnaast ook scherp geprijsd vergeleken met concurrenten!

Natibaneti 10-05-2020

Mijn koptelefoon had een defect. Het is door hifiklubben meteen opgestuurd naar de fabrikant en ik mocht een nieuwe uitzoeken voor dezelfde prijs. Top service.

Ed s 09-05-2020

Ik was redelijk sceptisch toen ik mijn Denon PMA700-V aanbood om deze te laten reviseren. De medewerkers waren echter enthousiast en bevestigden dat er oudere modellen versterkers zijn die uitzonderlijke prestaties leveren en revisie een goede investering is.

Nadat ik hem had laten reviseren heb ik hem natuurlijk uitgebreid getest en alle slijtage-verschijnselen waren verholpen.

Door de positieve en betrokken houding van de medewerkers zal ik mij bij aankomende Hifi-aankopen graag door hen laten informeren.

Klantvriendelijk, betrokken en deskundig zijn een paar termen die in mij opkomen wanneer ik Klubben-Hifi zou omschrijven.
P.s. Dit is een echte recensie van een redelijk sceptische Hifi liefhebber, maar ere wie ere toekomt, in dit geval dus Klubben-Hifi.

Almar 09-05-2020

Na 20 jaar was ik toe aan een nieuwe receiver en nieuwe luidsprekers. Ik heb in de winkel, onder het genot van een kop koffie, alles uitgelegd gekregen en een weloverwogen keuze kunnen maken. Vriendelijk en deskundig personeel en een laagdrempelig gevoel.

Jaap 09-05-2020

Allereerst is het een feest om in de winkel te zijn.... spullen om van te watertanden en een mooie rustige winkelinrichting . De bediening is vlot en terzake kundig. veel plezier bij JULLIE aankoop.

René Schilder 09-05-2020

Marantz versterker en cd speler aangeschaft bij Klubben Alkmaar. Vooraf betaald. De set werd netjes bij me afgeleverd en kreeg ook wat geld terug, omdat de set inmiddels wat goedkoper was geworden. Grote klasse👍

Carl 09-05-2020

Hulpvaardige ,vriendelijke en vakkundige medewerkers er werd tijd genomen om mijn probleem op te lossen.
En de spullen werden zelf naar de auto gebracht zodat ik zelf niet hoefde te sjouwen.Omdat de speakers niet in de gewenste kleur op voorraad waren kreeg ik andere en toen de juiste kleur er weer was werd het netjes omgeruild. Top service.

Hernan 08-05-2020

Zeer klantvriendelijk, geeft goede voorlichting en uitleg en snelle levering.

Remon 08-05-2020

Experts op elektronica gebied. Top service en scherpe prijzen! Ik koop niet meer bij de grote (online) winkels..

Cor 08-05-2020

Mijn vrouw en ik zijn zeer vriendelijk en deskundig geholpen door Hifi Klubben in Haarlem. Komen daar zeer zeker terug.

Wim Oostveen 08-05-2020

De winkel heeft de betere geluidsapparatuur. Enkele maanden geleden ben ik er al heel goed geholpen door verkoper en nu weer.

diablootje 08-05-2020

Wat makkelijk voor mij is is dat de winkel op loopafstand is.
omdat ik een uitgebreid systeem zoek kom ik regelmatig even kijken en weer wat informatie vragen en kan de verschillende speakers testen.
En zo ook steeds verder uitbreiden.
ook voor de tv en het wifi-systeem helpen ze me om alles op elkaar af te stemmen

Peter 08-05-2020

In december een Pro-ject platenspeler gekocht met een Ortofon 2M silver element. Ik wilde in maart een ander element proberen. Bij het demonteren van het 2M silver element kwamen tot mijn verbazing 2 verbindingspinnetjes los uit de behuizing. Dit had ik nog nooit meegemaakt. Blijkt echter dat het een vaker voorkomend probleem is bij de 2M serie van Ortofon. Dus is het element defect teruggestuurd naar Klubben. Echter kreeg ik te horen dat het element wel in orde was en dat het retour gestuurd zou worden. Bij ontvangst bleek dat het element nog steeds defect was..... Dus wederom opgestuurd naar Klubben. Ondertussen zijn er sinds 29 maart 18 mailtjes aan deze klacht gewijd. Telkens moest ik zelf initiatief nemen voordat er reactie kwam.
Vanmorgen kreeg ik zonder enige vorm van overleg bericht dat er een element naar mij opgestuurd was. Een 2M red element. Een element wat kwalitatief minder is. Ik heb maar weer gebeld met Klubben. Het was waarschijnlijk een "misverstand door een collega" bij Klubben. Dat een en ander vertraagd in deze tijd is begrijpelijk, maar deze service had ik niet verwacht van Klubben. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt....

j.korevaar 07-05-2020

Een correcte ontvangst (in coronatijd). Goede, gewenste informatie. Gaf snel het gevoel van professionaliteit. Geheel volgens de aanbeveling van onze dochter en onze eerdere ervaring bij een ander filiaal.

Jessy 07-05-2020

Ik ben meer geweest voor een HDMI kabel, de medewerker wist me precies in details te vertellen wat deze kabel allemaal kon.

Henk Besselink 07-05-2020

Zeer klantvriendelijk en geduldig. Je krijgt alle tijd om vragen te stellen en verschillende apparaten te bekijken, bespreken en vooral natuurlijk ook te beluisteren.
En vooral niet te vergeten is de deskundigheid van de verkoper(s).
Ik ga er altijd met plezier naar toe omdat ik weet dat ik met iets goeds weer thuis kom.
Een goed advies of een goed artikel.

Thom 07-05-2020

Hele goede service, er word tijd voor je genomen en geluisterd naar je wensen. Personeel heel vriendelijk.

Mark 07-05-2020

Duidelijke product omschrijven met plussen en minnen.
Mooi product in alle eenvoud, Oud vinyl klinkt nu als nieuw.
De informatie verstrekking van de gekozen transporteur was summier waardoor we na een week maar zijn gaan bellen waar ons pakket bleef.

Jacco 06-05-2020

Een keer in de zoveel jaar kom ik bij HIFI Klubbe Almere. Tja, Als je de juiste zaken aanschaft hoef je ook niet zo vaak :-). Wat een kwaliteit! En dan bedoel ik niet alleen de producten maar met name het personeel! Een objectief advies toegespitst op jouw behoefte waarbij ze je inzicht geven in de keuzes die je zelf maakt. Dit door je verschillen te laten ervaren en te benoemen. Wat mij betreft een absolute aanrader als je serieus zaken wilt doen.

DieK 06-05-2020

We waren op zoek naar een soundstreaming box en zijn daarbij door de verkoper van Klubben Den Haag goed geholpen. Hij liet ons enkele vergelijkbare systemen horen en gaf aan wat hun respectievelijke geluidskenmerken waren - en die konden we inderdaad goed horen. We hebben onze keuze gemaakt en zijn zeer tevreden met de aankoop.

Bart 06-05-2020

Vakkundig en objectief advies.
Na een gesprek eerst gekozen voor de RHA TrueConnect Draadloze in-ear hoofdtelefoons. Het geluid was eerlijk en helder. Ik was eigenlijk op zoek naar een iets rijker geluid.
Zonder probleem de doppen kunnen omruilen voor de Sony WF1000XM3 In-ear hoofdtelefoon. Ik ben hier super tevreden over. Het geluid is fantastisch. Wellicht electronisch verbeterd maar dat maakt mij niet uit. Spotify klinkt als hifi, Ook de noicecanceling bevalt heel goed.
Excellente service.

Roelof 06-05-2020

Nadat ik mezelf goed had voorbereid op internet voor het kopen van luidprekers van het merk Dali ben ik naar de winkel van HIFI Klubben te Rotterdam gegaan. Er mochten maar 3 klanten tegelijk in de winkel. Daar hielden ze zich strikt aan. Vervolgens werd ik in alle rust geholpen door een medewerker die mij goede voorlichting gaf. Ik ben tot nog toe heel blij met de aankoop.