HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Frank 03-08-2022

Hifi Klubben heeft altijd topkwaliteit in huis en de juiste adviezen. Ik heb er al veel gekocht oa TV en geluid en ben zeer tevreden

R. Visser 03-08-2022

De gehele aanschaf is op internet gedaan dus geen bezoek aan de winkel, mede vanwege de afstand van mijn woonplaats (Dinteloord) en de winkel. (Tilburg)

Erwin 03-08-2022

Beste prijs voor dit product, 5 jaar garantie voor leden, gratis verzending. Waarom een 8 en geen 10? Heb bewust op dinsdag voor 16.30u besteld ("voor 16.30u besteld, morgen in huis"), omdat ik woensdag de hele dag thuis was. Uiteindelijk, ondanks facuur en verzendbevestigiging dinsdagmiddag voor 16.30u, toch pas woensdagavond/-nacht bij PostNL en donderdag geleverd (toen ik dus niet thuis was). Het is goed gekomen via de buren, maar dit viel me enigszins tegen. Of dit aan HiFi Klubben of PostNL ligt is voor mij in deze niet relevant.

Sjaak 02-08-2022

Via de mail goed advies gehad.
60 dagen een product uitproberen is uniek. Uiteindelijk heb ik mijn product retour gestuurd omdat ik voor een andere luidspreker ging. Geld stond zeer snel weer op onze rekening.

Ton de Boer 02-08-2022

Mooie site waar ik een Oled Tv heb gekocht. En hierbij 5 jaar garantie en mooie prijs. Super snelle levering. Top.

Rob Niekerk 28-07-2022

Heel plezierige bediening.Deskundig ook.product was afgeprijsd en niet meer in het bezochte filiaal aanwezig. Verkoper bestelde het online bij ander filiaal en de volgende dag al geleverd! Zeer tevreden met product !

Joep Kirchroa 26-07-2022

Uitermate tevreden, snelle levering, goede prijs en duidelijkheid over bestelling. Als het bestelde dan ook nog meer dan voldoet aan de verwachtingen niets dan lof.

B. 26-07-2022

de bestelling verliep vlekkeloos. de bestelling is keurig volgens afspraak geleverd. geen beschadigingen of andere narigheid, alles perfect.

Rob 20-07-2022

Bij HIFi Klubben Sonos apparatuur gekocht. Zij waren een van de goedkoopste. Daarnaast snel met leveren. Binnen twee dagen.

DanDessau 18-07-2022

Aankoop is snel, vlot en uitstekend verlopen.
Heel tevreden met aankoop via HiFi Klubben.

Fam. v. 14-07-2022

Mensen die weten waar ze het over hebben, wat een verademing; klantvriendelijkheid hoog in het vaandel, top service. Het is fijn dat gerichte vragen duidelijk beantwoord worden.

N geerdink 13-07-2022

Wat een service.hadden een Sony blu Ray speler besteld.maar post NL dacht er mee te kunnen gooien .direct gebeld .zonder ook maar 1 foto werdt er al een nieuwe gestuurd en voor de kapotte alvast een retour San gemaakt .werd er bij gezegd stuur maar terug wanneer je de nieuwe hebt .dit hoor of zie .dus een dikke tien

VdS 11-07-2022

Onlangs een Marantz PM6007 versterker via internet gekocht. Vooraf sites vergeleken op prijs en overige belangrijke gegevens. Wat me extra aansprak, was dat er 5 jaar garantie wordt gegeven! Bovendien bleek HiFi Klubben ook nog eens de goedkoopste te zijn! Belangrijk vond ik ook, dat je op meerdere plaatsen terecht kunt in NL voor een eventuele reparatie. Klubben heeft échte shops, niet slechts een website. Dat leer je waarderen als je ooit iets goedkoop hebt gekocht via internet en moet laten repareren... De bestelling was snel geleverd, perfect verpakt. Waanzinnig goed geluid, zoals ook uit tests naar voren kwam. Voor mijn volgende bestelling op HiFi gebied geldt: ik ga niet lopen dubben, maar bestel bij HiFi Klubben! Top store!

Lennart 11-07-2022

In de winkel advies ingewonnen. In eerste instantie de grote uitgave even uitgesteld. Maar vervolgens de knoop doorgehakt en online bij Klubben besteld. Afhandeling en levering was zeer correct, compleet en naar tevredenheid.

Diko 10-07-2022

Na 2.5 jaar terug geweest met een Denon250 die in storing stond, kregen uitleg over het gebruik een een hele nieuwe mee naar huis, heel erg netjes.

I. Kleefstra 09-07-2022

Ik ben heel tevreden over de klantenservice van Hifi Klubben. Ik had problemen met het installeren van mijn audio en de klantenservice heeft hier uitstekend bij geholpen. Het is gelukt om alles aan te sluiten en ben zeer tevreden ook over alle advies welke ik voor de aankoop heb ontvangen. Ik heb ze heel veel vragen gesteld maar dat was allemaal geen probleem. Bedankt voor de goede dienstverlening!

Bert 08-07-2022

De prijs waarop ik bestelde, en daarna is de service van goed kwaliteit, netjes teruggebeld omdat de bestelling 1 dag later kwam. Nou dat heb ik nog nooit bij een Internetbestelling gehad. Alle pluimen en ga ook lid worden van Klubben.

Frank Drieduite 04-07-2022

Prima service en duidelijkheid over wanneer iets komt. Aardige medewerkers met veel verstand van zaken, das altijd prettig.

Hans 30-06-2022

Bij Hifi Klubben Nuratrue draadloze oortjes gekocht met een flinke korting omdat ze een keer geretourneerd zijn geweest. De oortjes waren in perfecte staat, alle bijbehorende dopjes waren vernieuwd en je aan niks merken dat ze een keer geretourneerd zijn geweest. Ik had ze binnen een dag in huis dus dat was ook prima.

Hannes 27-06-2022

Zeer uitgebreid meerdere delen gekocht erg goed advies gekregen in de winkel en daarbij nog eens een garantie van 5 jaar.
Ik raad deze winkel aan

ReneH22 26-06-2022

Headset gekocht uut de 2de kans selectie.
Prima geregeld snel verzonden.
Door mij iets vertraagd opgehaald van het postNL punt.
Opgeladen getest en bleek helaas niet de verwachte pasvorm te hebben (Argon audio Soul2)
Netjes contact opgenomen en retour.
Volgende dag al bericht dat het volledige aankoop/verzendkosten retour was op de rekening.

ReneH22 23-06-2022

Draadloze headset gekocht, was een 2de kansje, helaas beviel deze niet en heb deze direct retour gedaan, vervolgens uitgebreid telefonisch contact gehad over de mogelijke alternatieven en aanraders, fijn en prettig in gesprek geweest en de reout afhandeling verlipe prima, al me al goeie zaak met een hart voor audio en haar liefhebbers.

Emuukha 21-06-2022

Hallo, klantenservice van hifi-klubben stelt alles in het werk om de klant het naar te zin temaken. De argon radio 3i was niet op voorraad. Toen maar moet tegen mijn zin de2i van argon aangeschaft. Na een paar dagen bleek er nog eentje te staan de3i. Gelijk opgestuurd en i orde gemaakt.

ThomB 21-06-2022

Duidelijke website. Klantvriendelijk bedrijf. Snelle levering. Mooi product. Kortom een aanrader.

Denon soundbar 17-06-2022

Om te beginnen zijn zij de goedkoopste ( je blijf Nederlander ) snelle levering en ik denk goede service.
Gelukkig niet nodig gehad.