HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

John 11-01-2020

Klubben is voor mij de beste. Ze hebben winkels waar je naar de luidsprekers kan luisteren en ze hebben kennis van zaken. Zelf ben ik een enorme fan van Dali luidsprekers. Wat een fantastisch geluid komt daaruit! Ik heb dan ook een 5.1 set van dat merk. Bezorgen gaat netjes, mooi verpakt. Duidelijk met informatie over de mail, overall zeer tevreden!

Niels 10-01-2020

Nette winkel in Tilburg, Keurig advies en snelle service. Ga vooral zo door!

Jaap 10-01-2020

Prima uitleg gekregen voor de aanschaf van een Jabra Elite Sport oortjes, top !

andre 10-01-2020

zeer vakkundig geholpen in de winkel in Amersfoort. Na de aankoop de spullen thuis laten installeren en dit is ook zeer vakkundig gedaan door zeer enthousiaste medewerkers van Klubben.

Elly 10-01-2020

Goede service, snelle levering , telefonisch besteld en direct verzonden, ook heel fijn de 5 jaar garantie

Gert jan 10-01-2020

via Google bij jullie webshop terecht gekomen. was op dat moment op zoek naar een Denon 3600 receiver. Dacht doe is een kijkje op jullie website. Via Google direct door gelinkt naar de juiste pagina waar ik het product kon vinden. de pagina was duidelijk en overzichtelijk. Alles wat je zoekt kun je op de pagina terug vinden. Dus maar een Denon besteld uiteraard! Alle gegevens ingevuld en volgende dag netjes een mail met tijd en datum wanneer het pakketje geleverd wordt! Tussen door nog even een paar vragen gesteld en aan de zeer vriendelijke klantenservice! 2 dagen na mijn bestelling product netjes ontvangen.

Met andere woorden top SERVICE!

Ben zeer tevreden met de Denon 3600

Jan 09-01-2020

Hifi Klubben komt bij de zoekopdracht naar een subwoofer voor thuisgebruik (een voor mij nog onbekende aanbieder) al direct voor in het rijtje naast de voor de hand liggende leveranciers. De profilering is zoals je van en hifi specialist mag verwachten. Ruim aanbod van topmerken tegen concurrerende prijzen en zonder poespas aanbiedingen. De site is overzichtelijk met adequate zoek opties. Sfeer impressies geven een mooie ondersteuning aan de producten. Als je (gratis) lid wordt van de klantenclub, dan ontvang je 5 jaar garantie op je product(en). Afhandeling van order en levering is goed. Wel vond ik het wat vreemd dat de subwoofer in de originele doos met daarop een verzendlabel werd verzonden. Levering conform afspraak binnen 2 dagen. Installatie is prima verlopen en de subwoofer voldoet geheel aan mijn verwachtingen. Ik zou bij een volgende hifi aanschaf deze shop of een van de winkels zeker bezoeken.

raymond 09-01-2020

ben eerst in de winkel wezen kijken naar de Denon versterker. in de winkel staat helaas maar 1 persoon die heel veel weet van de spullen die ze verkopen en daar werd ik helaas niet door geholpen. Heb de versterker daarna gekocht via de website van Hifi-Klubben. toen ik 2 weken na ontvangst naar de winkel ging voor een vraag werd ik verwezen naar internet en dat ik daar waarschijnlijk wel het antwoord op mijn vraag kon vinden. belachelijk!!

lafri 09-01-2020

prima winkel . gekozen om hier te kopen omdat ik hier vaker heb gekocht en aanschaf audio apparatuur vind ik het belangrijk dit bij een speciaal zaak te kopen waar personeel verstand heeft van de artikelen.....vriendelijk personeel met genoeg kennis. sonos was niet op voorraad dat was jammer, maar netjes verder geholpen door te bestellen en met 4 dagen geleverd.

Rien 09-01-2020

Mooie winkel met veel keus voor beeld en geluid. Uitgebreid assortiment en deskundig personeel die uitgebreid voorlichten en het product laten horen / testen.

Jeroen 09-01-2020

Net voor kerst binnengestapt om eens uitgebreid te kijken (maar voornamelijk om te luisteren) naar een nieuw stukje HiFi. Na ruim twintig werd het wel tijd voor iets nieuws.

Wat ik in gedachten had, dat was uiteindelijk niet waar ik mee uit de strijd kwam. Ik wil uiteindelijk twee vloerstaande luidsprekers, een centerspeaker en een aantal kleintjes voor de surround bij de TV. Ik was met name een beetje huiverig voor formaten van de kleine speakers. Maar werd aangenaam verrast door de formaten van de speakers. Het oogde allemaal kleiner dan dat ik dacht.

Het is me financieel wat teveel om alles in één keer te doen, dus deze keer gekozen voor een nieuwe receiver en twee kleine Fazon Sats. Daarnaast nog even mijn bestaande speakers gebruiken. Worden zeker nog wel vervangen en ik denk dat dat eerder gaat gebeuren dan dat ik vermoedde. Met alleen de twee Fazons als nieuwe achterspeakers ging er alweer een wereld voor me open. De nieuwe receiver (Denon AVR 2600) is ook al een hele verbetering op mijn huidige speakers vergeleken met de oude Sony.

Betreft de winkel; fijn dat ze echt de tijd nemen. Heb er misschien wel een dik uur gezeten. Voor de prijs hoef je het niet te laten; de gekozen receiver kostte bij Mediamarkt net zoveel maar durf te wedden dat ik daar niet op mijn gemak kan zitten met een kop koffie erbij. Allerlei verschillende configuraties van speakers geprobeerd. Van alles bij elkaar maar ook de uiteindelijke Fazons los, want dat was op dat moment wat binnen mijn budget paste.

Kost goed geluid geld? Jazeker. Dat is nu eenmaal zo. Beeld is belangrijk bij mijn films. Maar geluid misschien nog wel belangrijker. Want dat maakt de beleving compleet. Als ik bij vrienden een film kijk en het geluid komt van de speakers uit de TV, dan is dat vaak toch echt wel een domper. Ik wil wel een beetje cinema-gevoel als ik kijk. Kogels moeten om mijn hoofd vliegen (figuurlijk dan), helicopters moeten overvliegen, explosies moeten luid zijn. Maar bij een rustig gesprek in het bos is het ook heerlijk detailerend om de kleine vogeltjes te horen. Dat ga je niet redden met alleen je TV.

Ik kan het niet in één keer betalen maar met het advies wat ik bij Klubben kreeg hoeft dat ook niet in één keer. En ik weet zeker dat het met de resterende speakers ook helemaal goed gaat komen!!

Bram 08-01-2020

Bij Hifi Klubben krijg je alle ruimte en tijd om diverse audio apparatuur uit te proberen. De medewerkers zijn erg behulpzaam en hebben veel tijd.

Stefan 08-01-2020

Wat een service bij dit bedrijf!
Mijn 3 jaar oude Sony was voor de tweede keer kapot en kon dit keer niet meer gerepareerd worden. Aangezien ik geen vertrouwen meer had in Sony LCD TV’s stelde ik voor om met korting een LG OLED te kopen. HiFi Klubben had een beter voorstel: Ik kreeg geheel kosteloos een LG OLED mee.
Dit soort service kan je bij die "goedkope" dozenschuivers wel vergeten.

Jeannette 08-01-2020

Altijd bereid om goede informatie te geven over de produkten. Zeer goed advies

Jasper 08-01-2020

Werkt allemaal zoals het moet alleen jammer dat ik mijn vv bon niet online kan gebruiken. Vooral de service die geboden wordt bij klantenservice is erg goed. Mijn eerdere bezoek aan de winkel in Rotterdam was ook erg goed.

Seec 08-01-2020

Zeer goed en duidelijk advies en ervaring van de producten om tot de juiste keuze te maken! Waarom geen 10? Bestel proces online ging niet helemaal soepel.

Koper 08-01-2020

Bob in Rotterdam is zeer behulpzaam en de meest sympathieke van de verkopers. Hij werkt Bob er nog niet zo lang. Maar in essentie een heel aardige verkoper die de tijd voor je neemt.

Marcel 08-01-2020

De mannen van HIFI Klubben namen alle tijd voor mij om me goed te informeren.
Er was geen haast bij iedere vraag werd netjes beantwoord.

Rob 07-01-2020

ik heb in de winkel hifi klubben ( Eindhoven ) een mooie 5.1 set gekocht met losse speakers.
Ik ben daar goed geinformeert met wat allemaal mogelijk was en eerlijk antwoord gekregen op al mijn vragen.
Daarom heb ik dus nu mijn goede marantz 1710 met mooie dali speakerset thuis staan en zeer tevreden over.

Piet de Kleijn 07-01-2020

Het personeel is niet alleen deskundig, en begaan met de materie die zij verkopen, maar neemt ook de tijd voor je. Er wordt niets opgedrongen, en alle vragen worden beantwoord. Bij het ophalen van een installatie en boxen wordt bovendien alles op een steekwagen geplaatst en loopt de verkoper mee tot de parkeergarage. Top!

Ron 07-01-2020

prima te woord gestaan door enthousiaste medewerkers van de klantenservice. Levering was niet in overeenstemming met de informatie op de website. Voor 16.30 uur besteld de volgende dag in huis werd ruim vijf dagen later!

E. 07-01-2020

Ik ben erg goed geholpen en er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Hier is een mooie oplossing uit gekomen die aan mijn wensen voldoet. Wat kleine problemen met de installatie, maar daar werd ik telefonisch erg goed mee geholpen!

Jeroen 06-01-2020

De werknemers in de winkel toonden veel geduld bij alle vragen die ik had en gaven een eerlijk advies, waarbij verschillende opties bij een genoemd budget besproken werden.

John en Yvonne 06-01-2020

je wordt in de winkel fantastisch geholpen niets is te gek om te demo te geven

michel geuze 06-01-2020

Heel erg goed geholpen zijn en veel en mooi uit en goed uitleg gehad.
We hadden iets laten bezorgen en toch maar andere gehaald ,dus omgewisseld.
Prima services en mooie winkel.