HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 306 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Michael 01-12-2023

Perfect, op tijd, goed ingepakt, mooie kwaliteit kabel , audioquest, coax digitaal , mooi geluid , kleine prijs , wat wil je nog meer .

Willem van de Haar 01-12-2023

Prima shop en goede beschrijving echter het verzenden van de spullen is een drama. Ik zit al twee dagen te wachten. Hopeloos

Jeroen 01-12-2023

Op "cyber monday" 's avonds bluetooth-oordopjes besteld bij HiFi Klubben. Woensdag geleverd met DHL. Was netjes verpakt. De prijs matchte de andere winkels. Alles in orde dus. Aanrader.

Gera 29-11-2023

Goed geholpen, fijne service. Mensen die er verstand van hebben en doen wat ze zeggen

Ik beveel deze winkel zeer zeker aan. 29-11-2023

Duidelijke gebruiksvriendelijke website.
Doet wat ze beloven.
Betrouwbaar en klantvriendelijk.
Snelle en goed verpakte levering.

Martin 28-11-2023

Fijne zaak met uitstekende service en prijzen. Snelle levering van een Denon versterker

Jochum de Jong 26-11-2023

Vind het een mooie shop met kwalititatief goede merken
De keuze is erg goed
De site is makkelijk
De prijs kwaliteits verhouding is super
Ben op dit moment super tevreden over het product

Thijs de Graaf 25-11-2023

Ik heb voor HiFi klubben gekozen daar de reviews erg positief waren en ook de prijs concurrerend was. De website was overzichtelijk en duidelijk evenals het bestelproces. Wat ik echter erg jammer vind is dat de levertijden die op de website staan compleet niet kloppen. Zelf heb ik een bestelling op 17.11.23 gedaan waarbij alles behalve de speakerstandaarden op voorraad was en volgens de website de volgende dag bezorgd zou kunnen worden. Met in acht neming van de extra dag die men aangeeft als het grotere items betreft.

Het is nu 25.11.2023 en pas 1 item is gearriveerd. Na 2x contact opgenomen te hebben werd aangegeven dat de items in het magazijn niet voorradig waren. Op mijn kritisch e vraag dat de voorraad status van de website niet klopt werd niet ingegaan wat jammer is.

Het is niet erg om te wachten maar schets niet op jullie wesite dat jullie de volgende dag kunnen leveren als dat niet mogelijk is. Dan had ik ze beter bij coolblue kunnen bestellen en had ik nu al alles binnengehad voor dezelfde prijs.

Rien 24-11-2023

Prima site met heldere info over het produkt.
Levering was snel en goed gecommuniceerd.

Joep 23-11-2023

De webshop van HIfi Klubben is "zelfverklarend", dus logisch opgebouwd. Sterk is ook is dat de Plussen en Minnen van het product worden opgesomd.

Pieter de Boer 23-11-2023

Veel keuze en overzichtelijk met snelle levering, artikel is goed verpakt, ben zeer tevreden....

Audio streamer 21-11-2023

Ruime keuze voor audio en deskundig personeel, ook de klanten service is correct.

Henk 21-11-2023

eenvoudig benaderbaar. Duidelijke adviezen. prettige ervaring met de webwinkel.. Deskundigheid blijkt uit de opbouw van de onderdelen

Maikel 21-11-2023

Op de web shop een argon streamer3 mk2 aangeschaft snelle levering en met een black vrijdag deal die naar mijn inziens ook echt een korting was (nergens anders dus danig goedkoop.)
Erg blij mee.

Kleine kanttekening betreft postnl. Ondanks dat mijn voorkeur bij niet thuis de afhaalpunt in de beurt is. Heeft bezorger hem gewoon bij de deur gezet en is weg gelopen.
Je snapt onwenselijk met iets van deze prijs klasse en met dit vochtige weer.

Monique 20-11-2023

Snelle levering. Ik had m’n mijn aankopen online gedaan. . Ook was mijn vraag via de chat heel snel en vriendelijk beantwoord door de medewerker. En dat in beste wel een drukke week voor winkels! Je kan ook eenvoudig je bestellingen en facturen zien als je een gratis account aanmaakt. En je krijgt nog eens 5 jaar garantie op je hifi. Ik zeg top service en goede prijs kwaliteit verhouding.

Tjeerd 20-11-2023

Het was bijna een tien, de voorraad registratie klopt niet per winkel, daarom bijna anders geregeld. Maar goed dat ik met desbetreffende winkel contact opnam. Moet zeggen dat ze dat goed hebben opgepakt

F. Oosterbaan 19-11-2023

Wij kwamen toevallig bij Klubben voor informatie over radio en t.v.. We werden keurig en rustig geholpen. We kregen op alle vragen een antwoord. Men was er helemaal niet op uit om ons iets op te dringen door een verkooppraatje.
Toen ik later terug ging naar de winkel met nog enige vragen werd daar ook te tijd voor genomen.
Prima en prettige ervaring.

Ton De jager 19-11-2023

Duidelijke beschrijving en foto’s van product
Ik belde omdat ik twijfelde aan aansluiting van tv naar soundbar
Maar de persoon aan de lijn wist percies hoe en wat ik nodig had
Kort in 1woord TOP!

Hendrik 19-11-2023

Webshop is zeer duidelijk en op de afgesproken leverdatum zijn de spullen geleverd. Fijne zaak om zaken zaken te doen.

Rick Padovani 17-11-2023

Geweldige winkel en site, goede en eerlijke informatie.
Mooie producten en snelle levering

Bert 16-11-2023

Overear koptelefoon besteld via internet. Duidelijke pagina met goede omschrijving en veel reviews. Het bestel en betaalproces verloopt soepel. Daarnaast als lid 5 jaar garantie en 60 dagen probeertermijn!

Rob 16-11-2023

Duidelijke en overzichtelijke website, snel geleverd. Netjes op de hoogte gehouden m.b.t. de bestelling. Scherpe prijs.

Jan 13-11-2023

Correcte en snelle levering tegen een zeer concurrerende prijs t.o.v. de andere aanbieders op deze site

Hans 10-11-2023

De bestelde kabel werd snel geleverd en is een aanmerkelijke verbetering. Mijn cd’s klinken als nooit tevoren.

Anneke 09-11-2023

Wat een perfecte hulp en service heb ik gekregen van Hifi Klubben Rotterdam. Het is een vermelding waard!