HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Marijke 30-12-2021

Tevreden met de Bowers Wilkins PX7 Draadloze koptelefoon via HiFi Klubben! Al kwam mijn bestelling pas na de kerst terwijl het eigenlijk de 24e geleverd zou worden... Dat is gewoon even balen omdat je graag meteen van je muziek wilt genieten. Maar omdat iedereen het plotseling extra druk heeft gehad met bestellingen vanwege de lockdown, hield ik hier al rekening mee. Ik vind het persoonlijk erg fijn dat je bij HiFi Klubben pas achteraf hoeft te betalen. Voor mij is dat toch wel een voorwaarde om vandaag de dag bij een webwinkel te bestellen.

Rob 30-12-2021

Hetgeen ik wilde bestellen stond al vast dus ik koos de leverancier met de laagste prijs.
Wel erg jammer dat Hifi Klubben PostNL als transporteur heeft gekozen; volgens Hifi Klubben zou het artikel de volgende dag geleverd worden, dit werden uiteindelijk 7 dagen. Ik vind het geen enkel probleem om op een pakketje te wachten maar maak geen valse beloftes.
Marijke84 30-12-2021

Mijn ervaring is dat alle postorderbedrijven momenteel problemen hebben om alles op tijd af te leveren... En als je dan van dat grote blauwe 3 letters-tellende bedrijf een doos van 1 bij 1 meter krijgt voor een product van 10 centimeter, dan snap ik dat de auto's en busjes van postbedrijven heel snel vol zitten... De verpakking van HiFi Klubben was in elk geval precies groot genoeg voor het product. Zo hoort het :-)

Rick Bouman 30-12-2021

Deskundige hulp en adviezen, ze nemen echt de tijd voor je en laten je rustig luisteren. Netjes aan huis afgeleverd.

Rob 30-12-2021

In de winkel de Denon soundbar 550 beluisterd en kunnen vergelijken met andere merken, Sonos. Goede ondersteuning door medewerker. Uiteindelijk de Denon gekocht via de webshop omdat er alleen nog een exemplaar via dat kanaal te verkrijgen was. Snelle levering

Tessa 30-12-2021

Net voor de lockdown advies gevraagd in de winkel. Tijdens de lockdown speakers online besteld. Ze stonden vrijwel direct al klaar om af te halen aan de deur van de winkel in Haarlem. Ze zijn goed telefonisch bereikbaar, aardig en klantvriendelijk! Ook de voorwaarden voor retouneren, ruilen en garantie zijn uitstekend! Kortom, heel tevreden met mijn aankoop bij HiFi Klubben.

Dik 29-12-2021

Vertrouwd adres. Goed product. Levering was snel, ondanks de feestdagen. Volgende keer weer.

Erkan 29-12-2021

niets op aan te merken, gewoon goed. Website is overzichtelijk en netjes. Product wat ik heb besteld is in goede orde ontvangen, Netjes verpakt en tijdig bezorgd.

Louise 29-12-2021

Wij hadden 4 muurbeugels voor de Sonos One besteld. Met de levering geen probleem echter was te zien dat 1 doos geopend voor geweest. Leek een retourzending te zijn. Materialen zaten los in de doos en er heeft een sticker op gezeten. De andere dozen waren de materialen beter verpakt en lijken dan ook nieuw. De betreffende beugel was verder compleet en had geen gebruikers sporen maar je wordt gelijk achterdochtig als je zo’n verpakking ziet. Was fijn geweest als daar over gecommuniceerd was…

Joop 29-12-2021

Ik heb een argon audio streamer gekocht toen Ziggo is gestopt met analoog FM. De korte levertijd en de garantie verlenging hebben mij doen besluiten de bestelling bij Klubben te plaatsen. De levering is verlopen zoals verwacht met alle info over de bezorger en tijden. Uitermate tevreden met mijn bestelling en de levering door Klubben.

A. Jansma 29-12-2021

Mijn Samsung 4k led tv ging binnen de 5 jaar (standaard bij HiFiKlubben) garantie kapot. Reparatie duurder dan de dagwaarde. Samsung repair wilde een compensatie geven na het ophalen van het toestel op mijn kosten van bijna € 100,-. Niet gedaan. Met HiFiKlubben gekozen voor een oled van LG met korting. Binnen 1 dag na bestellen thuis ontvangen. Super service van HiFiKlubben.

Bas 29-12-2021

Fijne website, mooi geprijsd en goede garantie voorwaarden
Bezorging en notificaties ook prima in orde

drs. S. Sijbesma 29-12-2021

Met één woord: zeer goed!
Ik ben zeer tevreden wat betreft snelle levering van het produkt en de mogelijkheid de bestelling te volgen via track and trace.
En wat betreft de kwaliteit, gewoon goed

Gert-jan 28-12-2021

Altijd juiste en in keurige conditie geleverd, 60 dagen op zicht garantie, goede service info verstrekking

Pauline 28-12-2021

Prima adres, goed advies en hulpvaardige verkopers.
Na drie jaar ging mijn versterker kapot, werd kosteloos vervangen! Nu bij lockdown snelle levering thuis. Ik koop al mijn hifi bij Hifiklubben.

Sander 27-12-2021

Knap uitgezocht assortiment. Verstand van zaken. Complete en transparante info op de site. Vriendelijke en snelle service.

Bij HifiKlubben verkopen ze alleen maar spullen die ze zelf ook zouden willen hebben.

HifiKlubben vult het hele gat tussen de kiloknallers met electronica in bakken zoals bij Zeeman en de speciaalzaken waar je een maandsalaris aan een meter speakerkabel kwijt bent.

Jacco 27-12-2021

Heb laast jabra 85 85t oortjes gekocht.
De levering was snel zeker de tijd van het jaar zo rond de kerst.
Je worst goed op de hoogte gehouden van waar je pakketje is en wanneer hij geleverd wordt.
Zeer tevreden over HIFI Klubben.

Jeffrey Roos 27-12-2021

Heb al meerdere malen audio gekocht bij hifi klubben
, advies is altijd goed klopt en eerlijk en zijn vooral niet uit op 1 product.
En als het moeilijkere audio is bijvoorbeeld bang en olufsen, weten ze er ook mee om te gaan.
Maar 1 min punt, voorraad op de vestigingen.

Allard Berends 27-12-2021

scherpe prijs, goede site, goede communicatie en snelle levering.
wel een voorbeeld zoals het moet

Leo Emaus 27-12-2021

De medewerkers zorgen ervoor dat je de juiste voorlichting krijgt. Ook de bezorging verliep vlekkeloos.
Met andere woorden tevreden.

Marco Hartman 24-12-2021

Product was licht beschadigd, mail aan de klantenservice werd binnen 12 uur beantwoord en er werden twee goede opties geboden als oplossing, een nieuw product opsturen of een korting. Telkens binnen een paar minuten antwoord op de vragen. Zeer goede aftersales.

H.Werkman 24-12-2021

De initiële reden om voor deze shop te kiezen was de lage prijs van de aangeboden producten, inmiddels heb ik zowel telefonisch als via de e-mail contact gehad met dit bedrijf voor informatie van mijn order en elke keer kreeg ik snel antwoord.

Erik 23-12-2021

Voor 16:30 besteld volgende dag bezorgd kon helaas niet waargemaakt worden, verder prima

Arjan 22-12-2021

Fijne webshop en goede helpdesk via whatsapp met een vlotte respons voor advies.
Afleveren verliep iets trager maar kan te maken hebben met algemene drukte voor Kerst.

Praktijk Evenwicht 21-12-2021

Makkelijk te bestellen. Snelle verzending. En een goed product. Ik ben heel tevreden

Bernard 20-12-2021

Bën zeer tevreden over ďe site en de snelle besteling en levering en alles was mooi verpakt . Dë gemakkelijke betalingen zijn ook een must ik advizeer deze winkel aan !
Ik zou de volgende keer weer daar bestellen echt top ze hebben goede kwaliteit spullen ën service !