HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 303 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Tim 23-10-2020

Fantastische producten voor een eerlijke prijs. Veel kenn8s en expertise bij het personeel.

Rob 20-10-2020

Luidspreker gekocht welke door eerste koper was teruggebracht. Product was goed omschreven en zag er ook perfect uit zonder gebruikssporen. Zelfs 5 jaar garantie! Al meerdere malen spullen gekocht bij Hifi Klubben vanwege hun eerlijke advies en verstand van zaken. Snelle verzending vind ik minder belangrijk, als het 1 of 2 dagen later binnenkomt is het geen probleem..

Toon Hurkmans 19-10-2020

Ik ken de winkel in Eindhoven met aardig, behulpzaam en bekwaam personeel. Ik had een probleempje bij het instellen van de radio, maar na een oplossing van HiFi Klubben, kon ik verder. Waarvoor dank.

A. Laging 17-10-2020

Uitgebreide keuze van klasse apparatuur, verzending van artikelen is goed geregeld, maar kan wat lang duren, ik heb het idee dat de artikelen uit een magazijn in Duitsland komen, gezien de 'track and trace" van DHL, verder geen problemen.

Ruud 16-10-2020

Prima winkel.
Vind alleen dat levering via DHL erg lang duurt. 8 dagen voor een artikel dat op voorraad was.

A. Zuurbier 16-10-2020

Goeie winkel met moeite producten. Kennis van zaken zodat een juist advies wordt gegeven. Zelf laatst via webshop iets besteld, dag later een verkeerde type geleverd. Via Whatsapp gemeld en direct door de medewerker opgelost, zonder vragen. De volgende dag het juiste product ontvangen. Ondanks een verkeerde levering toch prettig contact gehad met de medewerker en alles keurig opgelost. Top.

Daniel 15-10-2020

Het product UNNU gekocht alleen bij de levering kwam ik helaas achter dat mijn audioapparatuur toch niet zal passen spijtig genoeg. Gelukkig alles nog intact gehouden. Hi-Fi Klubben is heel sportief om simpelweg te reageren dat alles geretourneerd mag worden. Top!

Tim Hoogendijk 15-10-2020

Hele goede service . Vriendelijke en professionele klantenservice. En de Argon Bass 15 is echt een top subwoofer. heerlijke sound en wat een vermogen . Hij speelt erg zuiver en strak.

Marco R 14-10-2020

Super goede service en prijs kwaliteit verhouding!
Snelle levering en goede communicatie.

Charlie 13-10-2020

Een goede winkel waar je ook prettig en snel wordt geholpen. Ik kreeg het artikel tevens goedkoper omdat ik kon aangeven dat het bij een andere winkel goedkoper was maar wel evengoed 5 jaar garantie!
Naast een paar boxen tevens een kabeltje gekocht.

D.J. Smit 13-10-2020

Al meerdere dingen bij HIFI Klubben gekocht en de service is uitstekend te noemen. Zowel in de winkel zelf als bestellen via internet. Een heel verschil met de standaard dozenschuivers. Ze hebben verstand van wat ze verkopen en dat helpt bij het goed kiezen.

Jos 07-10-2020

Zeer deskundig advies en klantgerichte benadering.
Verwezen naar Klubben Breda door een medewerker van nota bene de Mediamarkt!

Sjoerd Pieter 04-10-2020

Ik ben dol op oude HiFi apparatuur en heb in HiFi Klubben een pracht van een winkel c.q. webshop gevonden. Duidelijke website met mooie aanbiedingen.

Kammenstein 04-10-2020

Er wordt snel en adequaat gereageerd op e-mails en er wordt met je meegedacht. Het product dat ik uiteindelijk op advies van een van de medewerkers besteld heb, bleek precies het juiste te zijn.

M.R. Doortmont 03-10-2020

Tot 4 weken geleden prima ervaring, nu niet meer. Niet-werkende luidspreker onder garantie ingeleverd met afspraak tot vervanging. Moet uit Denemarken komen, meermalen belofte gekregen dat zending onderweg zou zijn. Niet dus. Ik wacht nog steeds zonder zich op levering.

Nico 03-10-2020

Erg trage levering, ondanks op site stond morgen in huis..
Ook reactie per mail van klantenservice niet echt heel vriendelijk helaas

Freek 02-10-2020

Heb de shop van jullie gezien op de pc in een woord prachtig heel veel keuze plus de levering van mijn bestelling was snel geleverd top.

Veen 01-10-2020

Op internet een streaming toestel besteld. Lag netjes klaar in de winkel goede uitleg gekregen en achteraf betaald perfect.

Bert 30-09-2020

Prima website, uitstekende prijs, snelle levering en makkelijk achteraf betalen

Sim 29-09-2020

Goede/mooie website. Leuke acties soms. De voorraad klopt niet op de website. Sonos besteld maar blijkt niet voorradig te zijn in magazijn. Medewerker via mail biedt geen hulp en meldt dat sonos one G2 moet nog komen vanuit Denemarken en met excuses voor het ongemak werd ik gebonjourd.
Medewerker via mail was verder niet bereid om het te regelen want sonos is wel voorradig in meerdere filialen. Uiteindelijk contact opgenomen via telefoon met. Gelukkig heeft de zeer behulpzame ...... initiatief getoond, moeite genomen en gebeld met de filialen. ...... belde later terug met het goede nieuws: is geregeld, de sonos wordt verstuurd vanuit de filiaal in Den-Haag.
Sonos is bedoeld als cadeau voor mijn zoon en willen we op tijd geven voor het behalen van zijn master of science diploma.

't. E 29-09-2020

Met de shop is niks mis mee, goede site, eenvoudig te bestellen, achteraf betalen.
Alleen de levering was wat chaotisch.
De track&tracecode werkte niet zodat ik ook niet kon aangeven dat ik niet thuis was. Lag er een briefje in de bus dat het pakket bij de primera lag. De primera man wist van niks en kon de code ook niet checken.
Moest toen weer een dag weg en de dag erna lag het er wel.
Waarom niet op briefje (of mail) vermelden wanneer het pakket opgehaald kan worden?

Willem Zuiderwijk 28-09-2020

Slechte service en komen de bezorg tijden niet na. Voor bijna 2000 euro besteld en de klantenservice kan niets voor je doen en ook klopt de voorraad niet op de website. En dan hoor je dat je bestelling uit Denemarken moet komen

baatsen 28-09-2020

Platenspeler besteld, zeer snel in huis. minpunt: de gebruiksaanwijzing was zeer beknopt en in technisch engels, daardoor heb ik zelf een fout gemaakt en de speler retour gestuurd, de nieuwe had ik binnen een week en met een mail van Hifi Klubben kwam het in orde. service top.

André 24-09-2020

Ik had een Sennheiser hoofdtelefoon gekocht, en had problemen met het maken van connectie via Bluetooth. Ben via mail snel geholpen door de klantenservice van Hifi Klubben.

R.G. 24-09-2020

Ben zeer goed geholpen door de klantenservice
Met mijn vragen.
En de tv geleverd zoals vermeld en zeer goed verpakt