HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Ed 04-02-2020

Qua score geef ik een 9, overzichtelijke site vlotte afhandeling / verzending.
Ga zeer zeker in de nabije toekomst zaken doen.

MartJa 04-02-2020

Top, goede service en garantie. Klantenservice snel en goed bereikbaar. Ook in het weekend.

Natalia 04-02-2020

Koos voor deze shop omdat de prijs het beste was, bestellen op de site was simpel en de levering was goed en kwam op tijd aan. Kortom ik ben erg tevreden en heb niks aan te merken. Dankjewel Hi Fi Klubben!

Wouter Burger 04-02-2020

gelukkig is Hifi Klubben big een winkel waar je voor goede audio terecht kan. een persoonlijke touch en mensen die weten waar ze over praten.
deze deskundigheid doet je toch hierdoor besluiten om naar deze kwaliteitswinkel te gaan en met een tevreden gevoel van je aangeschafte apparatuur te genieten

Michel Drost 03-02-2020

De shop is overzichtelijk en prettig om je te oriënteren.
Zeer goed geholpen door de medewerker die mij niets probeerde aan te smeren maar mij zelf de keuze liet.
Met een groter assortiment in de winkel zou ik een 10 geven😉

Edwin 03-02-2020

Via internet een versterker besteld. Deze was de volgende dag binnen alleen kreeg ik problemen met de installatie (firmware fout). De volgende dag naar het filiaal in Rotterdam gegaan met het apparaat. Hier waren ze zeer eerlijk en open over het apparaat en boden mij een zeer goed alternatief aan. Ze hebben mij enorm goed geholpen. Ook het contact via whatsApp werkt erg goed

Marc den Hertog 03-02-2020

Op zoek naar een nieuwe tv eerst in de HiFi Klubben vestiging in Haarlem wezen kijken. Prettig geholpen en van advies voorzien. Met een mooie Black Friday aanbieding via de site besteld. Snelle levering en goed geholpen!

M de bruin 03-02-2020

Goede en snelle levering. Een paar keer klantenservice gebeld met een paar vragen, ook hier
Netjes geholpen met goed advies.

Wiebe 02-02-2020

Super geholpen, met duidelijke uitleg. De medewerkers hebben duidelijk verstand van de producten. Daarnaast proberen ze niet om te iets aan te smeren.
De voorwaarden om te kopen zijn ook zeer netjes. Denk aan 60 dagen de mogelijkheid om een product retour te sturen.

Tessa 02-02-2020

Al regelmatig producten gekocht bij hifi klubben. Erg tevreden over de vriendelijkheid en behulpzaamheid in de winkel. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar niet-draadloze technologie maar zelfs hierin altijd een mooi aanbod beschikbaar. Al aan meerdere mensen aanbevolen wanneer zij vragen hebben n.a.v. de producten die ik gekocht heb.

Sony oordopjes 02-02-2020

Goed personeel en 5 jaar garantie .probleem alleen met parkeren maar met de winkel niks mis mee

Paul Baudoin 02-02-2020

Ik was compleet onbekend met deze winkel maar werd vriendelijk ontvangen, na het rustig aanhoren van mijn wensen werden de opties met bij behoorde kosten rustig en duidelijk voorgelegd. Ze nemen de tijd en denken met je mee, gewoon heerlijk ouderwets winkelen.

Louis 02-02-2020

Prettige winkel. Deskundig en vriendelijk personeel. Zeer goede service! De website laat niets te wensen over. Niets besteld via de website. Life in de winkel vind ik belangrijk.

Ruudje 02-02-2020

Prima verpakt geleverd kwaliteits produkt ontvangen binnen redelijke levertermijn

Chris 02-02-2020

Vriendelijk, geduldig en vooral veel kennis over alles wat met geluidsinstallaties te maken heeft. Top service en advies!

C. Pieter 02-02-2020

Altijd behulpzaam en eerlijk in hun advies. Dat kan ik echt waarderen. Wat wil ik als klant, wat heb ik nodig. Niet waar heeft de verkoper de meeste marge op.
Heb al meer gekocht bij hun, en ik zal zeker terug komen.

Mvanderstelt 02-02-2020

Medewerkers hebben alle tijd voor je hebben verstand van zaken
Ze komen afspraken na bellen ook als ze dat gezegd hebben super gewoon

JGvH 02-02-2020

In mijn geval hanteerde ze de laagste prijs, volgende dag in huis. Fede ervaringen in t verleden. Goede service, betrouwbare keten.

PETER R 02-02-2020

Goed advies bij aanschaf surround set. De service in winkel is goed en doen wat beloofd is (korting indien product goedkoper is geworden). Telefonsche klanten service is top.

MB 02-02-2020

Zeer goed geholpen door de professionele medewerker (Tim) bij HiFi Klubben Amsterdam die erg veel verstand van zaken had. Het is fijn dat als je luidsprekers en een versterker gaat kopen je deze kan beluisteren in de winkel om zo een juiste keuze te maken. Ook over de bijkomende accessoires werden wij goed geïnformeerd zodat wij met een compleet werkende set de winkel uitgingen. Ook werd er ruim de tijd genomen om ons uit te leggen hoe alles aangesloten moest worden en ook de werking van de streaming diensten en app werden duidelijk uitgelegd. HiFi Klubben steekt met kop en schouders uit boven de gangbare elektronica winkels en de volgende aankoop gaat dan ook gegarandeerd bij deze zaak gebeuren.

P. Meijer 02-02-2020

Overzichtelijke, nette winkel (geen pakhuis zoals ...markt). Geduldig, kundig personeel. Na bestellen van mijn Samsung TV en soundbar, kreeg ik bericht van jullie klantenservice dat de lijst van de TV nog gratis is, reeds betaalde bedrag werd in no time teruggestort. Zeer attent.

Seppe 02-02-2020

Beste prijs, snelle service en als extra 5 jaar garantie. Kan je nergens anders krijgen.

Guy 02-02-2020

Zeer goede klantenservice. Altijd bereikbaar. Heb meermaals met een vraag gezeten en dit online kunnen oplossen (ook tijdens feestdagen). Na een actie van een andere site kreeg ik bij Hifiklubben het verschil in prijs terug gestort na price match. Verder top producten en snelle levering.

A3 van Oosten 02-02-2020

Een TOP zaak servise heel goed klantvriendelijk nemen de tijd voor je, kan alle vragen stellen met betrekking op hun produkten geweldig zo zaak!
Kan deze zaak aan iedereen aanraden

Dominique 02-02-2020

Product snel geleverd en gedurende het proces goed op de hoogte gehouden. Zoals het hoort, dus zeer tevreden.