HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 303 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hilbert Hunink 30-03-2020

Ondanks alle coronagekte fijn om verschillende true wireless earphones te kunnen testen! Wilde ze gezien de prijs niet zomaar via een webshop bestellen maar ook horen en voelen hoe ze zaten.
De medewerkers waren vriendelijk em betrokken en hadden verstand van wat ze vertelden. Wat ze niet wisten werd zo opgezocht.

Tijdens het testen van verschillende modellen wat info opgezocht over het gekochte model. Daar zag ik een lagere prijs bij een andere aanbieder. De prijs was zonder dat ik erover begon al aangepast omdat zij dit zelf ook gezien hadden. Erg prettig!

Perry 30-03-2020

Heldere site en snelle levering, ik zou iedereen aanraden hier zijn/haar media te bestellen.

Nathan Louhenapessy 29-03-2020

Aanbod is zeer volledig, verzending en informatie op verzending is snel en volledig. Prijs concurrerend.

Robert 29-03-2020

Vriendelijke werknemers die graag voor je klaarstaan. Ook als je ergens problemen mee hebt. Goed belijd tijdens de Corona crisis. Alleen bij het openen van de voordeur zouden ze voorzichtiger moeten zijn.

Remco 29-03-2020

(H)eerlijke winkel. Goede producten, verkopers met passie voor muziek en goed oor voor hun klanten. Kom er graag.

K. WIjnberg 29-03-2020

Gewoon precies wat je verwacht. Sonos Beam besteld tegen een erg scherpe prijs.
Stukken goedkoper dan veel concurrenten. Keurig netjes op de hoogte gehouden van de orderstatus en geleverd conform verwachting.
Ook nog eens 5 jaar garantie via HiFi Klubben, hoewel ik niet verwacht dat het eerder stuk gaat is het wel altijd mooi meegenomen.

Tjeerd Volbeda 29-03-2020

Kwam voor een versterker en advies over mijn platenspeler. Kende de winkel van vroeger, toen was het RAF in Amsterdam. Enorm goed en deskundig geholpen. Er werd meegedacht, samen met mij bepaald wat ik wenste en in overleg bedacht wat te kiezen. Thuis bleek alles perfect te passen bij mijn wensen, prachtig geluid, precies wat ik nodig had. Veel dank voor de service, de dienstverlening en het uitstekende advies.

Nico Prins 29-03-2020

Ik kom hier al vanaf het begin. Daarvoor bij RAF natuurlijk. Altijd fijne “jongens dromen” winkel.
Bijzonder op dit moment de prettige relaxte sfeer ondanks Corona. En last but not least, zeer tevreden met aankoop.
Keep it up!

Daan 29-03-2020

Mooie winkel met goed personeel. 5 Jaar garantie is daarnaast alleen maar een pluspunt

Carlos 29-03-2020

Toegankelijke website, kwalitatieve producten, scherpe prijzen en snelle service: wat wil je nog meer?

Reitsma 29-03-2020

Goede kennis van de producten die ze verkopen, nemen de tijd voor je. Tevens is de winkel zo opgezet dat goed mogelijk is om ter plaatse de verschillende opties goed te vergelijken.

Michele Grossi 29-03-2020

Everything was good!
Very fast shipping, very kindly communication (in English).
Next time I'll buy again from you.
Many thanks,GRAZIE.

........ (Italy)

Bas 29-03-2020

Topzaak. Super mensen in de winkel. Snappen het en houden net zo van muziek als ik denk ik! Kom al jaren in Utrecht en elke keer ga ik met aankoop en goed advies naar huis!

Boutens 29-03-2020

Professionele en vriendelijke medewerkers. Eerlijk advies. Wij hebben gekozen voor de winkel en geen webshop, om de ondernemer te ondersteunen in deze moeilijke corona tijd.

Maddy 29-03-2020

Informatieve en prettig leesbare site, deskundige en vlotte e-mail contacten, snelle levering, product is 100% de voorgestelde kenmerken, en er is extra service. Niet zo maar een zaak die hifi verkoopt. Als beeld en geluid je passie/interesse hebben vind je bij deze zaak (klub) veel van je gading.

AWM Kamphuis 29-03-2020

In september 2019 een NAD M10 aangeschaft en door een installateur van Klubben laten installeren thuis. Vrij kort daarna een Bluesound Pulse Mini aangeschaft. De samenwerking tussen beide toestellen verliep moeizaam. De M10 bleek vaak helemaal op slot te gaan en niet te reageren. In maart jl. het probleem in de winkel toegelicht. Er is gelijk een nieuwe M10 besteld en geleverd. Ivm Corona heb ik m zelf opgehaald in de winkel ipv thuis laten bezorgen. Met uitstekende begeleiding door Jim en Dominique heb ik de installatie incl. Dirac Life thuis gedaan. Momenteel werkt alles naar behoren en is het echt een top systeem. Met top service door het team van Klubben Den Haag. Veel dank.

Bob 29-03-2020

Ik heb voor Hifi Klubben gekozen vanwege de goede beoordelingen.
Hifi Klubben gaat een stap verder met het pro-actief geven van advies. Het personeel heeft alle geduld en tijd voor de klant.

Ralph 28-03-2020

Perfecte service. Kwam voor een center box van B&W, demo model meegekregen, vriendin vond de kleur niet mooi, dus ruilen, helaas geen andere kleur op voorraad, mocht de box weer meenemen en tegen de tijd dat de nieuwe juiste kleur er was hem weer omruilen. Allemaal geen probleem, goed geholpen en service met een glimlach.

wuytack robert 28-03-2020

snelle levering en altijd berijd voor inlichtingen
zeker een aanrader koop bij hifi klubben

Jos 28-03-2020

Goede prijs, snel bezorgd en wordt keurig up to date gehouden over de voortgang van de bestelling. Daarbij ook nog eens 5 jaar garantie! (moet je wel voor aanmelden, dat vind ik een klein minpuntje)

Peter 28-03-2020

Ik heb een product van sonos gekocht bij hifi Klubben, héle duidelijke omschrijving op de site, en bovenal een supersnelle levering, perfect verpakt.
Kortom een hele fijne ervaring en ik kom zeker terug als klant.

Bert 28-03-2020

Alles prima verlopen, van bestelling tot levering. Nog contact gehad met klantenservice nav een foutje van mij en ook dat snel en adequaat opgelost. Zeer tevreden.

Charles Bronkhorst 28-03-2020

Dit was mijn tweede bestelling bij Hifi Klubben. Ze hebben topmateriaal in hun assortiment en de prijzen zijn uiterst scherp. Reden dat ik hier ook koop.
De tweede bestelling was een lokale aanbieding van een retourtje. Omschrijving van de manco's was duidelijk en bij ontvangst was het artikel zelfs beter als omschreven!!! Levering was overigens ook super snel en degelijk verpakt. De clubkaart met de gratis 5 jaar garantie is nog eens een welkome aanvulling op mijn aankopen. Ik ben werkelijk dik (en ;-) ) tevreden over Hifi Klubben!!! Tot de volgende bestelling.
Blijf gezond en blijf vooral zo doorgaan!!

Eric Wortmann 28-03-2020

Zeer scherp prijsaanbod, na uren intensief prijsvergelijk, voor Hifi Klubben gekozen, mede door het extra aanbod van 5 jaar garantie. Daarnaast was de levering accuraat en voldeed aan de aangegeven levertijd, ondanks de moeilijke tijd waar we met z'n allen door moeten! Top.

sheng 28-03-2020

HifiKlubben is een top webshop (hey, dat rijmt!). Op het gebied van audio hebben ze daadwerkelijk alles. Wat het voor mij extra speciaal maakt, is dat ik de Sennheiser Momentum True Wireless 2 earbuds had besteld via hun (als enige webshop die het aanbood) en ik deze oortjes al op 23 maart binnen heb gekregen. Deze earbuds worden officieel pas in april gereleased, dus het voelt echt alsof ik 1 van de eerste in NL ben die deze mag gebruiken.