HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

E.M.M. Schermacher 01-03-2021

Vanwege de winkelsluitingen aangaande Covid-19 telefonisch contact gehad over de hoofdtelefoon Sennheiser Momentum 3. Mij werd spontaan aangeraden ook de Dali IO-6 te beluisteren. Vanwege de sluiting mocht ik beide bestellen en thuis een keuze maken en één retour sturen. Ik heb dit ervaren als een plezierige service. Het advies bleek midden in de roos. Het is de Dali IO-6 geworden. Ook in deze moeilijke tijd een uitstekende service van HiFi Klubben.

Martijn 01-03-2021

Ik had een specifieke vraag voor high-end speakers in een sauna. Hiervoor is wat uitzoekwerk verricht door Hifi Klubben. Een perfect werkend resultaat, helemaal tevreden!

Andries 27-02-2021

HiFi Klubben went above and beyond my expectation in delivering service. I had made an online order but failed to make an appointment. Nonetheless they accommodated my circumstances and delivered my purchase over when I showed up at the store.

Joost 27-02-2021

Had zelf foutieve huisnummer opgegeven. Snel met behulp van de helpdesk gecorrigeerd. Pakketje was er uiteindelijk toch nog snel! Prima gedaan!

kejada 27-02-2021

Er wordt goed naar de wensen van de klant geluisterd. Geen gladde verkooppraatjes maar een kundig en gedegen advies, dat leidde tot een succesvolle aanschaf.
Overigens ook een uitstekend retourbeleid, indien je toch niet tevreden mocht zijn met de aanschaf.

Oldheman 26-02-2021

GOED
-Goede (niet beste) ANC;
-USB C Charging (na 15 min al 5 uren);
-Na 2,5 uurvolledig opgeladen en daarna meer dan 30 uur met ANC;
-Door Nano-coating regenbestendig (uitzonderlijk!);
-Bleutooth 5.0 (2 apparaten verbinden) en Áudio codec SBC en AAC (na update);
-Misschien wel de beste geluidskwaliteit voor gesprekken;
-Goede materialen en bouwkwaliteit (daardoor wel iets zwaarder, maar zitten comfortabel);
-Goede fysieke bediening, geen aan/uit knop (plat leggen/draaien oorschelpen);
-Goede App;
-Prijs/kwaliteit vergelijking (zeker wanneer ze in de aanbieding zijn).

SLECHT
-Oren kunnen warm worden/zweten;
-App kan soms verwarrend zijn en apparaat niet herkennen;
-Bose 35 II / 700 en Sony xm3/xm4 zijn op veel punten, zoals ANC beter (maar ook duurder).

Ernst Beets 24-02-2021

Prettige webshop, snelle levering en goede customer support. Alleen mogen ze in geval van deel leveringen dit beter vermelden op de site. M.i. niet zo duidelijk nadat de bestelling is geplaatst. Deel komt vanuit de winkel, deel soms vanuit centraal magazijn. Customer support echter goed bereikbaar via chat!

Bram 24-02-2021

Ruime keuze, duidelijk en eerlijk antwoord en men doet wat zegt of antwoord via de mail.

Karin 23-02-2021

We hebben een samsung frame besteld met levertijd 2-3 dagen. Dit werd 2 maanden zonder enige informatie. Daarbij zeer veel moeite en telefoontjes moeten plegen om nog aan de actie mee te kunnen doen waarmee toen geadverteerd werd. De actie was namelijk al verlopen voordat we de tv in handen kregen en pas nadat we allerlei fotos konden insturen van de verpakking en de tv zouden we aan de actie mee kunnen doen. Het is inmiddels 3,5 maand na aankoop en ik heb nog steeds de beloofde korting niet ontvangen.

William 22-02-2021

Prima service en snelle levering. Klubbe verkoopt het betere segment van hi-fi producten.

Stephan 20-02-2021

Goede service; zeer volledige voorlichting per telefoon en behendig omgegaan met corona. Qua prijs gewoon concurrerend. Echt een aanrader!

Olav 19-02-2021

Makkelijk en snel besteld. Track & trace werkte niet en na ruim een week kwam de bestelling aan. Goede service per mail voor de bestelling gehad!

Jim 17-02-2021

Zeer fijne winkel. Personeel is geduldig, neemt de tijd voor je en denkt met je mee. Hier van de week mijn nieuwe Marantz av receiver besteld en zeer tevreden over alles! Voelde echt dat de tijd voor me genomen werd en er werd me ook niets aangesmeerd wat niet nodig was. Denk aan duurdere versterker, speakerkabel, nieuwe hdmi kabels etc . Daarnaast een zeer snelle en nette levering vanuit de winkel. Kortom een fijne winkel, kundig en net personeel. Zeer zeer blij met mijn nieuwe aankoop en ga hier zeker vaker bestellen.

Laurens 16-02-2021

Vriendelijk en behulpzaam. Ik werd zeer snel geholpen en aan de lijn was de medewerker van HiFi Klubben zeer vriendelijk. Ik kon binnen no-time mijn headphones ophalen.

Dick 12-02-2021

Ik heb telefonisch contact gehad met Derwin een medewerker van filiaal Rotterdam over een LG 48" oled tv. Ben uitgebreid, deskundig en prettig te woord gestaan en kreeg op alle vragen een eerlijk antwoord. Heb daarna de tv besteld en ik ben zeer tevreden!

Jan de KIevit 12-02-2021

Een aantal vragen over producten bij de pre-sale afdeling neergelegd, snel een adequaat antwoord gekregen. Bestellen via de webshop ging probleemloos en de levering was ook snel.
Het brede assortiment bestaat alleen uit kwaliteitsproducten.
Ze boden ook nog telefonische ondersteuning aan voor hun producten, kortom een zeer professioneel bedrijf!

Ed 11-02-2021

Was opzoek naar de Sonos 5 en een voorversterker voor mijn 30 jarige Akai platenspeler. Kreeg via de chat en telefoon snel en kundig advies. Ze hebben een concurrerende prijs en leveren snel en correct. En niet te vergeten hun 5 jaar garantie!!

CharlieBulldog 11-02-2021

HiFi Klubben geeft zeer goed telefonisch advies en neemt echt de tijd voor je.
Wat ik ook waardeer is dat je het product kunt uitproberen; zelfs Wireless Earbuds!
Voor zover ik kon nagaan kan dat bij veel andere winkels niet waardoor je met een miskoop kan komen te zitten.
Zeker in het geval van producten zoals Wireless Earbuds moet je maar afwachten of ze goed zitten en uiteraard goed klinken.
Ik heb wel veel reviews gelezen en op YouTube gezien maar dat zijn natuurlijk ook persoonlijke meningen.

Anoniem 10-02-2021

De prijs was prima maar de levering is minder. Product moet blijkbaar uit Duitsland komen en ik ben nog dagelijks op de DHL site aan het kijken of het al wat opschiet. Jammer, dit had gewoon duidelijker vooraf op de site vermeld kunnen worden (leveringstijd), dan had ik gewoon een ander product gekozen.

JaWiHo 10-02-2021

Via de bekende vergelijkings- en review sites kwam ik in de online shop van HiFi Klubben terecht.
Zij waren op dat het moment de voordeligste en dan is het ook echt appels met appels vergelijken. Verrassende extra is hun professionele opzet om aan extra klantbinding te doen met o.a. goed uitziende nieuwsbrieven e.d. Het product was zoals de reviews over het algemeen schreven: top!
(Jabra 75T draadloze oordopjes). Prachtig geluid bij zowel muziek als bellen.

Sander 10-02-2021

Service is slecht. Outlet soundbar besteld werkte niet dus retour gestuurd. Soundbar was een retour gestuurd product verpakking was beschadigd en met bruine tape aan elkaar geplakt.
Deze in een andere veiligere doos retour gestuurd. Wilde hem brengen maar dit kon niet.
40,- in rekening gebracht voor ontbreken toch al door hen gesloopte verpakking. Bedrijf verdient aan retour producten. 40,- gedoneerd aan hifi-klubben. Nooit meer..

P.E.Oorthuizen 07-02-2021

hifi KLubben is mij opgevallen als een deskundig en zeer klantgericht bedrijf dat hifi aparatuur verkoopt uit het betere segment. Daarnaast zijn ze zo overtuigd van de kwaliteit van hun produkten dat ze 5 jaar garantie verlenen. Ze verlenen prima service bij de installatie van de aangekochte apparatuur.

Michiel A 07-02-2021

Weer een echte hifi winkel waar ook met de combinatie van heldere website, webwinkel en echte winkel optimale service biedt. De Sony headphone was hier bovendien zeer scherp geprijsd en supersnel geleverd. Aanrader.

Jan 06-02-2021

Fijne webshop waar je van alles kunt vinden.
Mooie Marantz M CR 612 gekocht. Prachtig apparaat voor het geld!
Vlotte levering!

Max 06-02-2021

Hifi Klubben heeft een goede duidelijke webshop met goede informatie.
Ze verkopen alleen merken van goede kwaliteit.
Zeer tevreden