HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Pieter Sanne 10-11-2019

Zeer prettige winkel waar men verstand van zaken heeft en ruime aandacht heeft voor de klant. Daar kunnen een heleboel grotere ketens een puntje aan zuigen. Belangrijk is ook dat ze niet duurder zijn dan andere ketens en geven langer garantie.

mike 10-11-2019

Vriendelijke ontvangst en meteen geholpen. Begreep mijn vraag uitstekend en de advisering rondom mijn surround wens werd snel ingevuld. Omdat het budget kleiner was dan mijn wens wist de verkoper mij mee te nemen naar een betere oplossing met dezelfde kwaliteit. Daar bleef het niet bij. De verkoper laadde alles in mijn auto en ga mij ook nog uitstekend advies over het aansluiten. Dat zouden er meer moeten doen. Ik ga nooit meer naar een ander denk ik.

wim de vos 10-11-2019

levering is naar mijn idee iets te langzaam,en het zou wel handig zijn in nog een doos te versturen,ter bescherming van product,plus zodat niemand kan zien wat er zit (vervoerdes}

Baay 09-11-2019

Omdat de spaekers die ik wou hebben allleen in deze winkel in voorraad waren ben ik bij hen uitgekomen Na een telefoontje stond alles keurig klaar en ben ik vriendelijk geholpen Een aanrader deze winkel

Well 09-11-2019

Nick (medewerker Klubben), de beste man heeft me uitermate goed geholpen. In totaal ben ik 3x langs gegaan voor advies. Iedere keer werd er de tijd voor me genomen, ook was het al 17.45! Zelfs dan wordt een kopje koffie aangeboden. Dit zegt maar weer hoe graag ze met je meedenken over je wensen! Alle opties rustig kunnen beluisteren in de winkel, vragen kunnen stellen en iedere keer werd ik met een warm welkom ontvangen. Uiteindelijk een mooie sterio aangeschaft waar ik jaren mee vooruit kan!

Marcel 09-11-2019

Overzichtelijke webshop
Vlotte levering en voldoende betaal mogelijkheden.
Kortom prima winkel ervaring.

Alberto Fossati 09-11-2019

Always great shopping at HiFi Klubben! Lots of competence and very helpfull sales people!

JAC van Wegen 09-11-2019

Al verschillende hifi artikelen gekocht bij Hifi Klubben. Zowel online als in de winkel. Je wordt altijd vriendelijk en klantgericht geholpen. De medewerkers zijn duidelijk gepassioneerd over het hifi vak en proberen een zo objectief mogelijk advies te geven. Een prima (web)winkel.

Nick Garlick 08-11-2019

Vriendelijk personeel, die weten waarover ze praten. Betrouwbaar assortiment TV's, speakers, spelers, etc. Ik ga nergens anders om dit soort apparaaten te kopen.

Pascal 08-11-2019

HiFi Klubben heeft altijd goede service, zo ook nu! 's Avonds laat besteld en de volgende dag gelijk in de winkel kunnen ophalen. Ook in de winkels altijd goed advies.

Damir 08-11-2019

Had een radio besteld, per ongeluk hadden ze een verkeerde opgestuurd. Het verkeerde product heb ik retour gestuurd en 3 dagen later kreeg ik gelijk het juiste product. Zonder te morren o.i.d. pakten ze het gelijk op. Topservice!

aart100 08-11-2019

Ik ben in de Shop geweest, keek een beetje rond. Men vroeg of men mij kon helpen en ik zei dat ik draadloze oortjes zocht. Je kunt ze zelfs proberen en via Bluetooth aansluiten op je telefoon. Ik heb Jabra gekocht. Kreeg Euro 50 korting, omdat zij een open doos hadden. De rest was allemaal uitverkocht. Alles zag er ongebruikt uit, dus een prima deal. Ik vind de service gewoon 1.000%. Waar kan je oortjes proberen? Ook Sony geprobeerd, maar men keus viel op de Jabra. Overigens nooit van dat merk gehoord, maar ik vertrouw erop dat het goed is, omdat Kubben een zaak is die alleen kwaliteit verkoopt. Op alle producten geven zij 5 jaar garantie. Dat zegt genoeg. Zij staan 100% achter de producten die zij verkopen. Zo'n speciaal zaak is toch een stuk beter dan een grote electronica supermarkt met witgoed, beeld-& geluid en huishoudelijke apparaten. De site heb ik niet geprobeerd, maar wel gelijk opgeslagen bij mijn favorieten!!

Rutger 08-11-2019

Product kwam sneller dan aangegeven op de website. Zeer vriendelijke klantenservice die rustig de tijd neemt voor je vragen.

Leen de Koning 08-11-2019

In deze shop word je direct op je gemak gesteld. Ik werd door een ander Electronica-concern aangeraden om mijn geluidsapparatuur - vanwege de keuze - bij Fa. Klubben aan te schaffen. Bij de installatie bij mij thuis, was geen moeite teveel, om mij geduldig én duidelijk uit te leggen hoe alles werkt.

RW 07-11-2019

Hifi Klubben is een prachtige winkel in het Centrum van Eindhoven met een mooi assortiment en zover ik kan b beoordelen kundig en geduldig personeel.

Allard 07-11-2019

Hifiklubben Rijnstraat bezocht. Wilde muziek van telefoon etc afspelen via installatie. Er werden na een korte inventarisatie direct 2 goede opties gegeven. Inmiddels werkt alles al, prima!

Wouter 06-11-2019

De winkel biedt goede kwalitatieve producten aan, zeker als je het belangrijk vindt om te investeren in je sound voor thuis of onderweg. Ik had laatst een garantie kwestie met mijn earphones en na een vriendelijk gesprek met de verkoper kreeg ik een vervangend product mee. Dat is gewoon goede service!
Ik zal hier vaker terug komen!

Michel Jansen 06-11-2019

Tja, ik ben nog even omvergeblazen door het nieuwe geluid in mijn woonkamer. Ik had eerst een Playbar, maar wilde graag Airplay 2, toen voor Bluesound gegaan maar ik kon niet wennen aan het geluid. Gebruik gemaakt van de 60 dagen omruilgarantie en toen maar direct een een Atmos systeem gegaan. Wel veel meer geld, maar echt dubbel en dubbel en dwars waard!

Vriendelijke geholpen door de winkel in Nijmegen, super service!. Kan niks anders dan mensen aanraden om gebruik te maken van Hifi Klubben, zij hebben kennis, zijn vriendelijk en hebben goed spul. Top!

Wim 06-11-2019

Goede producten, duidelijk beschreven op site. Goede en bruikbare uitleg met medewerker aan telefoon op 05/11 n.a.v. een vraag over haperende standbystand. Had alleen tikkeltje vriendelijker, toeschietelijker gekund, komt net wat klantvriendelijker over, maar praktisch gezien geen probleem.

Paul 06-11-2019

Een mooie, duidelijke site, die een heel veel informatie geeft over het gekozen artikel. Zelfs als je niet van plan bent om iets aan te schaffen, wat haast niet denkbaar is, dan is de achtergrond informatie over het hoe,en waarom, zo uitgebreid dat door het alleen te lezen een volledige HIFI wereld open gaat. Tevens is de service,telefonisch of per email uitstekend.
Zo ook de vele kortingen op de sale aanbiedingen, niet altijd zo spectaculair, maar net genoeg om toch dat gewenste artikel aan te schaffen. En, niet te vergeten, het gaat hierom kwaliteit, grote merken maar ook hun eigen merk.

E.W. Sessink 05-11-2019

Service van de bovenste plank!
Het is bijna thuiskomen als je de winkel binnen stapt. Mijn ervaring met Hifi Klubben Amsterdam is echt super. Vriendelijk personeel biedt je koffie aan waarna je vanuit een stoel naar alle mogelijkheden op het gebied van geluid kan luisteren. Zelfs je eigen meegebrachte muziek kun je door de speakers horen.
Het personeel is technisch en behulpzaam.
De feedback en garantie voorwaarden zijn meer dan gemiddeld.
Oh ja, parkeren voor de deur!

Luuk 05-11-2019

Goede versterker gekocht voor een concurrerende prijs. De versterker was snel geleverd.

Patrick 04-11-2019

Als weken op zoek naar nieuwe luidsprekers en dan bij Hifi Klubben tegen een zeer aantrekkelijke prijs gevonden (Dali Zensor 5 AX). Levering supersnel, zelfs vanuit hoofdkantoor in Denemarken. De juiste keus en superblij met mijn aankoop!!!

Hans 04-11-2019

Wat een superservice bij Klubben Utrecht. Had na 4 jaar problemen met mijn Subwoofer. Snel opgepakt door snelle reparatie. Helaas was de reparatie geen groot succes waardoor er meteen werd besloten om een volledig nieuwe Sub te bestellen. Ik kan niets anders zeggen dan SUPER SERVICE....

Fast Lion 04-11-2019

Het bestelde product was binnen een dag geleverd en ik ze stuurden me keurig emails over de status van mijn bestelling. Top!