HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Ruud 27-01-2021

Via mail en telefoon deskundig advies gekregen aangezien een bezoek aan de winkel niet mogelijk was. Uiteindelijk een keuze gemaakt en de producten zijn door een medewerkerzelf thuis geleverd. Top service en top kwaliteit!

Emily 26-01-2021

Mijn Seinheisser koptelefoon kwam nog sneller dan ik dacht, keurig verpakt en op tijd, en bijna 40,- goedkoper dan bij bijv koel blauw..
Heel blij mee. Dank!

Willem 26-01-2021

Geleverd zoals het hoort. geen getreuzel. netjes verpakt en binnen 3 dagen geleverd. product was in perfecte staat .staat nu naar alle tevredenheid in mijn kamer

Ronald Kop 23-01-2021

Geweldige service. Ik wilde een internetversterker kopen. De verkoper vroeg gelijk met kennis van zaken of dan mijn boxen geschikt waren en snelheid van wifi. Ook over levering en nodige kabels werd actief meegedacht
Heerlijk om eens een verkoper te praten die zijn werk serieus neemt en er voor de klant is.

M@rtje 21-01-2021

Heb onlangs een Denon soundbar aangeschaft bij Klubben in Nijmegen.
Online besteld en binnen 2 dagen had ik hem binnen. Nu bleek dat mijn TV geen ARC-HDMI aansluiting had, dus moest ik een digitale videokabel aanschaffen om zo ook TV geluid via de soundbar te verkrijgen. Deze kabel online besteld en ook binnen 2 dagen binnen. Het aansluiten en instaleren verliep echter niet zo soepel als gehoopt dus heb ik de winkel gebeld en mijn probleem voorgelegd. Binnen een half uur stond er iemand van de winkel bij mij op de stoep om het probleem te verhelpen! Waar kom je dit nog tegen? Geweldig! SERVICE met hoofdletters!

Tboneplayer 20-01-2021

Goede omschrijving over de speakers. Met gesloten winkels kon ik toch duidelijk een beeld vormen over de kwaliteit door de gedetailleerde omschrijving. Daarna ook de belde vlotte levering en nu prima geluid in huis.

Carl 20-01-2021

DHL maakte er weer eens een zooitje van. De klantenservice van HI-FI Klubben loste het vriendelijk en perfect op en op mijn vraag over het product werd door meerdere mensen aandacht aan besteed en na het antwoordt werd er ook nog goed en duidelijk advies gegeven echt klasse.

tim 19-01-2021

Prima service, ik ben vriendelijk te woord gestaan en de bestelde producten zijn snel naar mij opgestuurd.

Sandertjek 18-01-2021

Hoge kwaliteit geluidsinstallaties en entertainment systemen.
Service was goed ik heb een terug gestuurd product met korting kunnen kopen apparatuur werkt goed blij mee...

Thijs 16-01-2021

Erg fijne service ook online nu met de corona .
Radio was er erg snel en het geluid is prachtig .
Wederom voor dali gekozen ook op advies van hifi klubben . Nogmaals dank je wel daarvoor ik ga verder met genieten

Frans 15-01-2021

Als gevolg van de Corona maatregelen was het niet mogelijk om een winkel te bezoeken. Telefonisch goed voorgelicht, men nam alle tijd.

Ronald 14-01-2021

Zeer fijne winkel en de webshop is ook dik voor mekaar. Bluesound Node 2i bij de 2e hands afdeling gevonden op de website. Apparaat is prima in orde, netjes een kwaliteitscontrole check gedaan door Hifi Klubben, en de sticker daarvan zit netjes op de doos van de Bluesound. Zo weet je zeker dat het goed is.
Ik ben zeer tevreden.

Peter 12-01-2021

Mooi spul, en ze doen wat ze moeten doen: redelijk op tijd leveren en beloftes nakomen. dat is al heel wat in coronatijden :-) info op site is niet altijd accuraat (verlopen actie, wel snelle reactie). verder niet hele speciale service, vooral gekozen voor kennis van zaken en de 5 jaar garantie. want je weet het maar nooit met tv's

Marc 12-01-2021

Uitstekende webshop, je wordt goed op de hoogte gehouden, ze zijn niet te duur en snel en goedverpakt geleverd!!
ik ga hier zeker vaker bestellen!

Henk 11-01-2021

Prima, keurige levering. Goede duidelijke website, alleen niet precies wat ik zocht. Toch de gok genomen en besteld waarvan ik dacht dat het overeenkomsten had. Ik had daarover nog een vraag gesteld in het opmerkingenvak, maar geen antwoord daarop gekregen, vandaar geen 10.

Melissa 09-01-2021

Over het product zelf ben ik tevreden, niets op aan te merken.
Helaas was de service niet zoals ik had verwacht. Wanneer ik op de dag van mijn bestelling met een medewerker een afspraak maak over de levering (niet verzenden maar ophalen, indien niet altijd alles heel uit de bus van de postbezorger komt), vind ik het niet fijn als die afspraak de volgende dag door zijn collega teniet gedaan wordt. Op zich is dat nog geen groot probleem, want soms kan iets nu eenmaal niet. Het gaat mij in deze vooral om de manier waarop dit tegen mij verteld werd. De tweede medewerker in kwestie gaf aan 'dat ik dit had kunnen weten, want de winkel is dicht', ' het dus deels mijn eigen fout was' en sprak tegen mij alsof ik een klein kind was. Uiteraard ben ik op de hoogte van alle lockdownregels, maar heel veel winkels leveren in deze tijd af bij de deur. Als ziekenhuismedewerker hou ik mij al sinds maart netjes aan alle regels en dan voelt het niet fijn om aangesproken te worden alsof je niet weet wat een lockdown betekent. Het hele verhaal eromheen maakt eigenlijk niet eens uit, ik voelde mij hier niet fijn bij. Er werden mij ook geen andere opties omtrent de levering aangeboden, het ging op de post en daarmee uit. Wellicht had ik willen wachten met ophalen tot na de lockdown? Ik kwam er niet eens tussen. Ik zal hier nooit een tweede aankoop meer doen.

Annika Welschen 06-01-2021

Fijne overzichtelijke shop met goede informatie. Mijn box werkte eerst niet, de klantenservice was top en binnen een week al een werkende box ontvangen. Heel blij met mijn aanschaf!

JR 06-01-2021

De website straalt professionaliteit uit en er is genoeg informatie te vinden om een goede keus te kunnen maken. De levering duurde iets langer dan verwacht maar dat had te maken met de extreme drukte rond kerst. De installatie van de Denon Soundbar is na wat uurtjes pielen uiteindelijk gelukt en wat een prachtig geluid, helemaal naar wens! Wat betreft Google Assistant is mijn advies hier wat transparanter over te zijn. Geen ingebouwde microfoon wat een Sonos systeem wel heeft. Je kan roepen dat je een ons weegt naar de boxen maar er komt niets. Via een Chatsessie met een vriendelijke medewerker is mij verteld dat het alleen werkt via de app op een mobiel of tablet.

Deze cruciale info moet vooraf verteld worden is mijn bescheiden mening. Er staat ook helemaal niets in de omschrijving over Google Assistant.

Conclusie:

+ geweldig geluid - mooi design

- Google Assistant wat eigenlijk niet werkt.

Henk 05-01-2021

Door drukte tussen feestdagen en covid-situatie lukte het niet om tijdig met postnl te bezorgen. Ik kreeg mail dat het iets langer zou gaan duren, en dat het pakket daardoor door DHL zou worden verzonden.

Ingrid 05-01-2021

super fast service! awesome Bang & Olufsen - so happy I bought here...and the extended warranty from the store

Johan 05-01-2021

Uitstekend geholpen, deskundige voorlichting en het bestelde keurig op tijd afgeleverd.
Goede prijs / kwaliteit verhouding!

Marinko 05-01-2021

Heel fijne communicatie, mijn nieuwe luidsprekerkabels en banaanstekkers werden de volgende dag al geleverd. Schappelijke prijzen, overzichtelijke website en prima betalingsproces.

guus 05-01-2021

Snel geleverd en goed verpakt in deze drukke bezorgtijden waarbij pakketjes vaak niet met care behandeld worden. Prima kwaliteit draaitafel voor een concurrerende prijs. erg tevreden.

Ed Peters 04-01-2021

Zocht voor mijn verjaardag op 31 december de zwarte Sonos 5. Bijna nergens meer te krijgen en als die er als was zou die pas een keer in januari geleverd worden. Maar hier was hij beschikbaar en binnen 2 dagen bij mij afgeleverd. En de prijs was ook nog eens € 20,00 goedkoper dan bij de concurrenten. Daarnaast ook nog eens een (gratis) langere garantie. Hoe goed wil je het hebben. Blij dat ik voor HiFi Klubben heb gekozen.

P.Huysmans 02-01-2021

Nog niet eerder klant geweest bij HIFI Klubben, de goede voorwaardes hebben me overgehaald om via de webshop 2 speakers op de "gok" te bestellen. Alles netjes en snel afgehandeld en afgeleverd. Na een niet 100% perfecte grill een passende tegemoetkoming gekregen. Ik zou hier zeker nogmaals iets bestellen. Top materiaal!