HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

tin 15-03-2020

Dankzij de knowhow van de mensen bij Hifi Klubben, hebben wij precies de sound die wij nodig hebben in huis. Bedankt Klubben, jullie nemen er gewoon de tijd voor om mensen ECHT van dienst te zijn

Roald 15-03-2020

Fijne klantvriendelijke en vooral menselijke winkel. Ze willen je niks opdringen, maar geven je de tijd en als je erom vraagt gedegen en eerlijk advies. Fijne service en prijzen. Ik ga hier vaker komen!

Emile Pieters 15-03-2020

Goed product( Sonos Move) snel gratis thuis bezorgd ( dag na online bestelling).

André 15-03-2020

Prima combinatie van winkel en webshop. Zeer vakkundige medewerkers. Vriendelijk geholpen.

Charles Wenzel 15-03-2020

Na eerdere online aankopen bij HifiKlubben een telefonisch gereserveerd produkt opgehaald bij Klubbenstore in Almere. Hier prettig ontvangen en heerlijk rondgekeken en vragen werden kundig beantwoord. Ik zeg graag: "Tot een volgende keer."

Georg Spielmann 15-03-2020

I had a faulty LG TV and hifiklubben did everything in their power until I got a newer not broken version of the TV even though the warranty had passed.

Ghonnie 15-03-2020

Goede prijzen en top advies. Ook zijn de goed bezig met het verkopen van retouren en demo modellen tegen korting!

Ger 14-03-2020

Het is fijn om van de medewerkers enthousiasme, betrokkenheid en ervaring in muziek en techniek mee te maken. Ook de vriendelijkheid en de tijd die men voor je neemt is reden om naar HiFiKlubben te gaan.

Pieter Tauran 14-03-2020

Hifi Klubben heeft een mooie website en producten zijn kwalitatief heel goed. Ik ben heel tevreden over mijn aankoop! Geluid en design is prima!!!

Biri 14-03-2020

Was laatst voor platenspeler te kopen maar niet echt hulpzaam en vriendelijk toen maar via site besteld

H. Peters 13-03-2020

In de winkel lopen prima adviseurs rond die ook passie hebben voor audio en video. Dat merk je. Goede service en goed informatieverschaffing over de orderafhandeling. Vijf jaar garantie is ook iets dat de concurrentie niet geeft.

Jeroen 13-03-2020

Op zaterdag een televisie met ophangbeugel besteld via de webshop. De combinatie prijs was echter hoger dan bij de concurrent. Na een korte gesprek met de helpdesk van HiFiKlubben werd de prijs gematcht en kon ik bestellen via een speciale link.
Helaas kreeg ik geen leverbevestiging op maandag zoals beloofd. Weer contact opgenomen en de medewerker ging meteen het meteen uitzoeken en kwam terug met de benodigde informatie.
Toen de televisie werd afgeleverd ontbrak de beugel. Weer contact opgenomen en de medewerkers heeft ervoor gezorgd dat er met spoed een beugel uit een filiaal werd afgeleverd.

Het was niet de beste manier van leveren, maar soms gaat er wel eens iets mis. Gelukkig werd het allemaal heel snel opgelost door vriendelijk en bekwaam personeel. En dat is mij heel wat waard.

Gert 13-03-2020

De mensen zijn echt bekwaam. Op een vraag komt een helder antwoord. Dat onderscheid KLUBBEN van veel andere winkels.

Dorchain 13-03-2020

Een uitermate klantvriendelijke winkel ,wij hebben een Sonos playbase system gekocht met een duidelijke en rustige uitleg van de verkoper Remco Bispo ,helaas moesten wij hem de ander dag weer terug brengen omdat hij voor onze huiskamer toch naar onze mening teveel geluid produceerde maar ook dat was bij HIFI KLUBBEN geen enkel probleem ze hebben een 60 dagen terugbreng garantie, de afhandeling was prima en correct en klantvriendelijk ik beveel KLUBBEN bij iedereen aan die voor kwaliteit gaat en een goed advies wilt een topzaak 👍🏻

Diego 13-03-2020

They took the time to explain the possibilities so I could make an informed decision. Will definitely be going back

Edgar 13-03-2020

Klubben gekozen vanwege vergaande audio expertise. Ging om aanschaf van bluetooth oordoppen. Goed geholpen en aantal relevante oortjes kunnen testen. Goed advies gekregen en tevreden met de keuze. Waren niet de duurste, wel naar mijn mening het beste geluid!

huub 12-03-2020

Ik ga altijd naar Hifi Klubben in Nijmegen ondanks dat ik er een stukje voor moet rijden. Maar de service en de tijd die ze voor je nemen is super. Prijzen zijn ook goed. Bij de volgende hifi aankoop ga ik er zo goed als zeker weer naar toe.

Sander 12-03-2020

Mooie koptelefoon gekocht online bij HiFi Klubben. Erg nette prijs en fijn dat je uitgebreid thuis mag testen. Downside: deze koptelefoon moest helemaal uit een vestiging in Duitsland komen. Op vrijdag besteld en op woensdag pas ontvangen, dat had ik niet verwacht, al stond er wel 2-3 werkdagen bezorgtijd aangegeven. Gelukkig had ik geen haast.

Luca 12-03-2020

Ik heb bij hifi klubben in Den Haag de argon alto5 mk2 speakers gekocht. Dit is mijn eerste set, en ben daarom dus ook naar hifi klubben gegaan. Ik werd erg goed geholpen en ze lieten mij ook verschillende speakers horen, wat erg fijn is. De medewerkers waren zeer vriendelijk en professioneel. Snelle levering en verder een goede en overzichtelijke site.

T. Romeijn 12-03-2020

Op zoek naar een hoofdtelefoon goed geholpen, zonder druk van de verkoper een fijne gekozen die aan mijn wensen voldoet.

Taco de Vries 12-03-2020

Fijne shop ervaring. Instaat om product te leveren voor laagste prijs. Daarnaast ook uit oogpunt van historie emotioneel mooi. Vroeger voor audio en video altijd gewinkeld bij RAF.

Paul 12-03-2020

Ik wilde muziek "streamen" maar tevens nog cd's kunnen luisteren, in de winkel hebben ze daarom een Denon Ceol N10 voor mij aangesloten zodat ik deze kon horen spelen. De bijbehorende Heos app hadden ze al geïnstalleerd staan op een iPad zodat ik ook deze kon uitproberen. Ceol besteld en na een week opgehaald in de winkel. Ze hadden toen net nieuwe speakers staan van Denon Home. Toen ik vroeg of ik die ook nog even mocht zei de medewerkers: jij wilde Jonny Cash toch horen toen je de Ceol kwam proberen en zette ze "hurt" op, hoe persoonlijk wil je het hebben, top!!

Wat de Ceol betreft, ik heb hem nu een week in huis, werkt prima!

gert groenewoud 11-03-2020

Shop is bij mij in de buurt, makkelijk parkeren, genoeg mensen die je kunnen helpen. Mensen zijn geïnteresseerd en waar nodig halen ze een specialist erbij. Je voelt geen koop druk maar door het goede advies gun je hen wel de deal.

Kris 11-03-2020

Erg informatieve website met scherpe prijzen. Bij hifi klubben voel ik me serieus genomen als muziekliefhebber.

Eric G 11-03-2020

Wij zijn ons aan het oriënteren voor een nieuwe AV receiver voor vervanging van onze verouderde receiver. Dan gelijk goed aanpakken en ook plafond speakers voor dolby Atmos.
Na een heel leerzame uitleg van de klant vriendelijke verkoper in Den Haag (was ook erg gezellig) ben ik eens op de site gaan kijken en daar vond ik een hele mooie aanbieding van 4 B&W plafond speakers.
Deze heb ik direct besteld en zijn door Klubben Tilburg :-) zeer snel geleverd.
Receiver heb ik nog niet maar die wordt zeker gekocht bij HiFi Klubben.