HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Paul 29-04-2020

De site is prima. De chatfunctie is echt een aanrader, geweldige concrete begeleiding. De deskundigheid was prima, je kunt zo diep gaan als je wilt maar het ook houden wat de beste opties voor je zijn zonder te verzuipen in technische details

Aart 29-04-2020

Een winkel die zich gespecialiseerd heeft in media en zich klantvriendelijk opstelt.

M 29-04-2020

Eerder heb ik in de winkel eerlijk en deskundig advies gekregen over de speaker upgrade die ik thuis wil doorvoeren. De verkoper nam uitgebreid de tijd en heeft mij zelfs een beter alternatief geboden, die ik zelf niet had kunnen bedenken. Nu alvast via de website een set speakers gekocht ter uitbreiding. Ik ga graag terug voor de aanbevolen upgrade van mijn huidige speakers.

Julie 29-04-2020

Website is heel gebruiksvriendelijk, héél snelle levering ondanks de drukte door Corona! Dik in orde!

R.L. van Riet 29-04-2020

Duidelijk, en gelijk antwoord op mijn vragen.
Website is overzichtelijk.
De omschrijving van de apparatuur is wat je ervan verwacht.

Marike 28-04-2020

Zeer deskundige en bijzonder vriendelijke medewerkers. Ze nemen ruim de tijd voor persoonlijk advies en je mag eindeloos verschillende opties beluisteren in eigen demo kamer (ik kocht luidsprekers en een versterker). Heel prettige en leuke ervaring.

Jordy Meijers 28-04-2020

zoals altijd word er uitgebreid de tijd genomen om je te helpen. Ik kwam eigenlijk voor een Bowers and Wilkins formation flex naar de winkel. Deze heb ik even beluisterd en klonk uiteraard geweldig. De verkoper stond er echter op dat ik ook nog een (goedkoper) alternatief zou beluisteren dat in zijn ogen meer mogelijkheden had, maar tegelijkertijd minstens net zo goed klonk. (Bluesound) Na een goede uitleg over de mogelijkheden en een demonstratie was ik overtuigd en ben ik voor de bluesound gegaan. Voor mij is dit wederom de bevestiging dat Hifi Klubben perfect meedenkt met zijn klanten, en dus niet koste wat kost het duurste wil verkopen.

marthe van der Wal 28-04-2020

Ik wilde mijn audio veranderen; een oticon tv adapter 3.0 niet alleen op tv aansluiten, maar ook op dvd speler en cd speler.
Na enig denkwerk uitgebreid uitleg gekregen inclusief tekening. En een kop koffie. Ik heb alleen maar een kabel hoeven kopen en een boel service gekregen.

John 27-04-2020

Goede service,. soms iets te duur. Tegoed nu ook online te besteden is een pluspunt. Verder snelle, nette levering en 5 jaar garantie.

Wim van Heel 27-04-2020

Ik werd ondanks de Corono-afstandelijkheid plezierig en deskundig geholpen bij Klubben Amersfoort. Ook de nazorg was prima toen ik de volgende dag een terugbelverzoek achterliet, inderdaad werd teruggebeld en het probleem telefonisch kon worden opgelost. Klasse!

Thijs 27-04-2020

Mooi assortiment met een duidelijke beschrijving van de producten op de website. Daarnaast een vriendelijke, vakkundige toelichting via de telefoon over aanvullende vraagjes. Bestelproces is helder.

P. Groenheide 27-04-2020

Personeel neemt de tijd voor je en luistert naar jouw wensen en zoeken samen met jouw voor een goede prijs naar het product dat je wilt hebben of er naar op zoek bent, zonder opdringen.

Eefhu 26-04-2020

Uitstekende winkel om Hifi apparatuur te kopen. Er wordt alle tijd genomen om uitleg te geven over het product waar de interesse naar uitgaat. Helaas is de handleiding van het door mij gekochte product (Denon N10) niet helemaal duidelijk en naar mijn mening onvolledig, maar daar kan de winkel zelf niets aan doen. Na een beetje uitproberen kan ik nu genieten van mooie heldere muziek via internet. Prima product.

Remco 25-04-2020

De service en klantvriendelijkheid bij HiFi Klubben in Almere is erg goed. Steeds weer wordt je goed en vakkundig geholpen. Onlangs terug gegaan met een hoofdtelefoon waarvan iets afgebroken was. Waar ik had verwacht dat het geen garantie zou zijn, werd de hoofdtelefoon direct omgeruild. Hulde voor deze service.

M. Visser de Weert 25-04-2020

Omdat je nu met het Corona gebeuren de koptelefoons niet in de winkel kon uitproberen heb ik het thuis uitgezocht en in m’n omgeving Boose, JBL en Sony geprobeerd. Kon dus in de winkel zo aangeven welke ik wilde. De zilverkleurige van Sony moest besteld worden en wordt met DHL thuisbezorgd. Makkie voor de verkoper zo.

Willem Benning 25-04-2020

Nu voor de 3e keer iets aangeschaft bij dit bedrijf en weer naar volle tevredenheid. Winkels zijn altijd netjes ,personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Gewoon de moeite waard om naar terug te gaan. Wat ik wel jammer vind zijn de locaties van de winkels , altijd in de stad dus lastig met parkeren .

Michiel 25-04-2020

Leuke shop duidelijke beschrijving van de producten, site prima grafisch maar ook gebruikersvriendelijk.
Support team reageert snel en duidelijk ook als de boodschap niet is wat je wilt horen, komt oprecht over prima

marthe van der Wal 25-04-2020

Mike Blokland 25-04-2020

Ik heb een sonos one generation 2 besteld. Met haast besteld en dus heb ik hem op afhalen gezet in alkmaar. Zelf woon ik in leiden dus was niet handig. Na een telefoontje naar de klanten service was het gelijk geregeld! Helemaal toppie!

Elbe 25-04-2020

Al vaak bij Hifi Klubben besteld. Tot nu toe altijd naar zeer grote tevredenheid! Bij vragen reageert de klantenservice snel, de kwaliteit van de producten is top en vaak tegen scherpe prijzen. Ik ben een tevredenen klant die zeker weer bij Hifi Klubben zal kopen.

Robert uit Amsterdam 24-04-2020

Ik had een zwarte koptelefoon gekocht, maar was niet blij met de kleur. Hij werd snel warm als ik hem op had en de zon scheen. In de handleiding staat wel dat de koptelefoon nooit in direct zonlicht gedragen kan worden, maar dat kan ik niet altijd voorkomen. Ik wilde graag de koptelefoon ruilen voor een lichtere kleur. Dat kon, en daar ben ik blij mee. Ik weet dat ik Hifi Klubben doorvoor in een lastig pakket plaatste, want zij hebben de uitdaging om deze koptelefoon weer verkoop-klaar te krijgen. Ook al was ik er netjes mee omgegaan, het blijft een koptelefoon. Ik ben Hifi Klubben dankbaar dat het ruilen kon. Mijn nieuwe lichtkleurige koptelefoon wordt duidelijk minder snel warm als ik hem buiten in de zon draag dan de zwarte. Ik let er natuurlijk wel op dat die niet te warm op.

Arjen 24-04-2020

Service zoals het hoort te zijn, met aandacht, kennis en geduld. En als de verkopen dan ook nog de muziek weet die je de eerste keer luisterde, briljant.
Dikke 10 voor Hifi Klubben Amersfoort

Ben 24-04-2020

Zeer bekwaam personeel dat alle tijd voor je vrijmaakt en goed geïnformeerd zijn over de producten die men verkoopt. Levering goed verlopen. Helaas kun je op eigen account de status van je bestelling niet volgen

Ruud Swagerman 24-04-2020

Eerst een afspraak gemaakt om naar een versterker/luidspreker combinatie te luisteren. Ze nemen alle tijd om je van een eerlijk en gedegen advies te voorzien. Prachtige combinatie gekocht voor een goede prijs, waar we veel plezier aan beleven.

Ger Vleugels 24-04-2020

Via mijn buurman ben ik op de site van u terecht gekomen. Site overzichtelijk, voor mij goed te bedienen ( ben 77 jaar) niet ingewikkeld. Goede uitleg over product. Ben harstikke tevreden over het product. Heb ook contact gehad met de winkel in Eindhoven, werd daar op een vriendelijke en correcte manier geholpen.