HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Bob 03-09-2023

Goede en overzichtelijke website. Bestellen is eenvoudig, snel bericht over de status van de bestelling en de volgende dag keurig afgeleverd door PostNL

Hans van der Linden 01-09-2023

Op het net en op de site inlichtingen en beoordelingen gezocht en gevonden, en om 15.00 u. mijn favoriete (ook voor mijn portemonnee) speakerzuilen besteld en ongelooflijk maar waar, de volgende dag om 14.00 u. waren ze er, heel degelijk verpakt.
Meteen geïnstalleerd en nu 2 dagen later, al m'n muziek herontdekken en nog steeds vol bewondering van het geluid!

Jos 31-08-2023

Goed geholpen in de winkel (Eindhoven) - na eerst via de website een demo te hebben aangevraagd. Personeel heel vriendelijk, kundig en behulpzaam. Voor de Dali speaker demo werd ook hetzelfde type versterker gebruikt als welke ik thuis heb. Fijn.
Naderhand via een 'persoonlijk aanbod' per email de speakers besteld, en de volgende dag al geleverd. Top!

Als ik al een klein verbeterpuntje kan noemen: ik had graag nog iets meer vergelijkingsmateriaal gehad (speakers in dezelfde prijsklasse) maar die waren niet voorhanden. Het luisteren was 'in de winkel' waardoor enigszins beperkt gezien andere aanwezige klanten. De aparte luisterruimtes zijn denk ik voor het duurdere spul. :-)

Al met al zeer tevreden.

Martijn 31-08-2023

Ruim 10 jaar geleden heb ik een complete high-end surround set bij (toen nog RAF Amsterdam geheten) HiFi Klubben aangeschaft. Door de verlengde garantie van 5 jaar heb ik al een keer aanspraak kunnen maken op een gratis reparatie van het HDMI board van een Pioneer versterker, normaal gesproken een dure aangelegenheid. Inmiddels is deze alweer vervangen door een 11.2 versterker van Denon, uiteraard weer bij HiFi Klubben. Ook uit de outlet heb ik een set Denon HEOS speakers voor een scherpe prijs kunnen aanschaffen. Zowel online als in de winkel altijd prettig shoppen!

Andre Garenfeld 28-08-2023

Toffe winkel. Levert topkwaliteit componenten met een goede service. Daarbij leveren ze bij Hifi Klubben zeer snel en ook nog eens voor een redelijke prijs.

Henk Hersbach 28-08-2023

Bij hifi Klubben in Utrecht geïnformeerd naar een betaalbaar en kwalitatief goede audiostreamer. Na een prima advies later via de webshop besteld.

Rogier 28-08-2023

De oordopjes waren goed omschreven op de website. Morgen bezorgd was ook echt de volgende dag in huis. Degelijk verpakt.
Net als eerdere keren weer een prima en vlotte service.

Nan Hogendorp 27-08-2023

klubben is voor mij de beste HiFi detailist in Nederland qua winkels en On line Een van de weinige HiFi specialisten die er zijn
Altijd een plezier om het assortiment te zien .
Een aanrader voor een ieder die kwaliteit van apparaatuur en muziek weet te waarderen met ook nog geweldige service
Een absolute aanrader.
Ga vooral zo door .!

Een liefhebber

Mavadeja 27-08-2023

Sonos Road besteld bij Klubben: de laagste prijs en prima service, binnen 24 uur in huis.

Tevreden klant 25-08-2023

Ik heb de Denon receiver X2800H met DAB enige tijd geleden in de winkel van HiFi Klubben in Eindhoven bekeken, en recent on-line bij HiFi Klubben besteld. De prijs was relatief laag, dus dit leek me een goed moment. Ik ben erg tevreden over bestelproces en levering; ik ontving het degelijk verpakte produkt de volgende dag.
Ik ben tot nu toe erg tevreden over deze receiver. Het instellen van het geluid via het calibratiesysteem werkt eenvoudig, en levert een goed resultaat. Deze receiver werkt via eArc ook erg goed samen met de LG OLED c7v televisie.
Een minpuntje vind ik dat je binnenshuis met de bijgeleverde DAB-antenne slechts een beperkt aantal radiozenders ontvangt. Wij ontvangen bijv. niet Radio1,2 en 3. Daar staat tegenover dat de ontvangst van netwerk-radio zenders wel perfect is, en in combinatie met HEOS is de bediening hiervan via de smartphone zeer gebruikersvriendelijk. Als ik dat geweten had zou ik de receiver zonder DAB gekocht hebben.

Bob 25-08-2023

Behalve mooie producten en een snelle levering, ook snelle reactie bij vragen per email.
Ook het retour zenden van producten die toch niet helemaal naar wens zijn, wordt niet moeilijk gedaan en gaat makkelijk.

Het voelt altijd vertrouwd om hier te bestellen!

Louis van der Aa 23-08-2023

Prima site met juiste producten en scherpe prijzen. Keurig op tijd geleverd

Ad Rijsdijk 21-08-2023

Goede mondelinge uitleg over het product , netjes geholpen , product andere dag aanwezig

Rob 18-08-2023

Een duidelijke website. Bestellen gaat snel en eenvoudig. Bezorgen en de communicatie daarom heen ging ook prima. Een goede prijs betaald vergeleken met andere aanbieders. De doorslag was wel de 5 jaar garantie. Mijn vorige surround gaf het na 2 jaar al op.

Chris M 17-08-2023

Eerst de bezorging (dit is standaard bij Post NL) zeer verwarrende berichten met betrekking tot wanneer de bezorging zou plaatsvinden en uiteindelijk moest ik het zelf ophalen. En nu gefrustreerd! Ik krijg namelijk geen geluid van mijn tv op de soundbar. Geen handleiding, geen afstandsbediening en echt moeilijk om de juiste informatie op internet te vinden. Ik verwacht dat ik het uiteindelijk aan de praat krijg, maar voor deze prijs zou ik een klantvriendelijker apparaat verwachten. Na lang wachten om te besluiten dit aan te schaffen, is het plezier dat de eerste ervaring je zou moeten geven verdwenen.

Toine 17-08-2023

Al meerdere producten hier gekocht. De 5 jaar garantie is zeker een pro. De beschijving van de product is eerlijk en adequaat. Ik heb producten besteld via de shop, hetgeen makkelijk en fijn geregeld is. Het laatste product gekocht in Rotterdam omdat ze de reciever hier op voorraad hadden. Het is een fijne winkel met fijne medewerkers.

Paul 16-08-2023

Ben heel blij dat er eindelijk iets anders dan de grote jongens die alleen maar b artikelen verkopen. Mooie Denon versterker gekocht die hier ook nog eens het goedkoopste was. 1 werkdag had ik hem al in huis. Netjes verpakt. Dank voor jullie service!

Karel Sterrenburg 15-08-2023

De webshop is overzichtelijk en duidelijk met diepgaande informatie waar je veel aan hebt. Mijn bezoek aan de winkel was helaas erg lang. Het advies was zoals het hoort duidelijk en deskundig. Helaas ging het helemaal mis met betalen en kon ik met lege handen naar huis. Eenmaal thuis het maar online besteld maar ik had het liever direct meegenomen natuurlijk. De winkel in Almere is duidelijk en overzichtelijk.

David IJzelendoorn 15-08-2023

Vlot besteld via de site en vlot per post thuis afgeleverd en dit alles voor een goede prijs

Roy 14-08-2023

Super service in de winkel, goede uitleg, en er wordt tijd voor je genomen.
Vervolgens online besteld, snelle bezorging, en vriendelijke helpdesk.

Matthijs 12-08-2023

Het artikel dat ik heb gekocht bevalt prima. Exact zoals verwacht volgens de duidelijke specificaties op de website. Gemakkelijk besteld en snel in goede verpakking geleverd. Moeiteloos aan te sluiten. Omdat ik nog een vraag had heb ik eerst gebeld. Ik kreeg snel iemand te pakken en kreeg helder advies. Al met al een uitstekende winkelervaring.

Leo Plugge 12-08-2023

Producten zijn prima te bekijken en te selecteren in de webshop. De toegezegde leverdatum is keurig nagekomen. De geleverde producten waren uitstekend verpakt. Als gevolg ben ik bijzonder tevreden.🙏

Arie Blaak 11-08-2023

Snelle reactie op mijn vraag..
Eerste keer gekocht bij Klubben en is mij uitstekend bevallen, voor herhaling vatbaar 👍

p.a. seltenrijch 11-08-2023

kom er al heel lang, en altijd vriendelijk en heel belangrijk met kennis te woord gestaan, en dat is voor mij heel belangrijk

Niels 11-08-2023

De site ziet er goed verzorgt uit en een snelle levering, heb van veel vrienden gehoord dat als ik een platenspeler wilde ik deze hier moest halen en ik ben het helemaal met ze eens!