HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 311 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Danny 14-09-2019

Vlotte levering en goede prijzen.
Somfy boost besteld en 2 dagen later geleverd.

LJG 14-09-2019

Keurige terugkoppelingen, op tijd geleverd.
Ben bij met mijn Denon 450 usb platenspeler, kan eindelijk mijn voorraad LP's weer eens draaien. Fijne machine

M. vd Gugten 14-09-2019

Hifi Klubben Rotterdam is een winkel waar ze weten waar ze het over hebben, goede sortering, positief personeel, goede prijs en dito service. Dit geldt zowel tijdens de verkoop als bij het aftersalestraject. Kortom, een voorbeeld voor de concurrentie.

ArJo 13-09-2019

14 maanden geleden een Argon Soul Headphone gekocht.
De hoofdband brak af. (Op verschillende plaatsen).
Terug naar Kubben Alkmaar en situatie voorgelegd.
Medewerker vond dit uitzonderlijk, nog nooit eerder voorgekomen.
Toch een nieuwe koptelefoon gekregen.

Dit is nu waaruit een audiowinkel zich onderscheid van andere winkels en webshops!
Top klasse.

Rob 13-09-2019

Had goede ervaring met de webshop van HiFi Klubben, nu een keer naar de winkel in Haarlem. Mooie zaak, ruim, fraaie collectie. Kundige medewerker die goed meedacht. Alleen jammer dat als je iets via de winkels besteld het pas over een week is terwijl via hun eigen webshop de levering overnight is. Maar ik had nu geen haast en het persoonlijk advies is het wachten waard.

W.E. 13-09-2019

Opnieuw in de winkel in Almere geweest, nu om te oriënteren op speakers. (eerder al o.a. een versterker en netwerkspeler gekocht.) Ik had al wel een idee wat ik hebben wilde, door het zeer deskundige, vriendelijke en totaal ongehaaste advies een goede keuze kunnen maken. Zeer tevreden! "Gewoon" hele goede service, deskundig advies en alle tijd voor je als klant, mensen met kennis van en enorm plezier in hun beroep!

Laurens 12-09-2019

Ik werd heel snel geholpen! Ik wilde sowieso een bepaald product kopen, en kon gelijk alles testen met goede hulp! Ik kwam met een brede glimlach de winkel uit!

Bas 12-09-2019

Bij Klubben een UNNU meubel online besteld. Was even zoeken naar de benodigde delen maar uiteindelijk na wat puzzelen snap je hoe het werkt en wat bij wat hoort qua kastdieptes. De facturatie en de mails liepen op zich goed maar de beschikbaarheid en de levertijd die men op de website aangeeft klopt niet aangezien de spullen (in mijn geval althans) uit het magazijn in Denemarken moesten komen. Dus 3 werkdagen werd toch al snel ruim 1 week maar goed... De Track&Trace kan helaas ook beter want ineens belde de chauffeur dat hij in 30 minuten bij ons was terwijl er niemand thuis was... Spullen toch aan laten pakken zoals dat gaat met hulp van buren etc.. Keurig verpakt en compleet geleverd. Nu ophangen en genieten maar.

Dani 12-09-2019

Echt een hele fijne winkel om te komen . De uitstraling van de winkel ziet erg professional uit. De verkopers in de winkel weten waar ze over praten en dan nog een dikke plus ze luisteren tenminste naar de wensen van de klant !!! ,dus voor iemand die niet aan impuls aankopen doet is dit echt een geweldige winkel . 5 jaar garantie op alles voor de leden waar je niks voor hoeft te doen het klinkt te mooi waar te zijn en toch is het zo. Als dat niet iets zegt over de spullen in de winkel. Ook net mijn tweede aankoop gedaan bij HiFi Klubben en wat mij betreft zullen er nog velen volgen,

Bos 11-09-2019

Goede service en aandacht voor de klant. Zij hebben mij goede adviezen gegeven over aansluitingen van speakers en apparatuur. Bovendien heeft Klubben Almere direct mijn nieuwe Subwoofer terug genomen die tijdens het transport was beschadigd.

Bonnie 11-09-2019

Er werd uitgebreid tijd genomen om mij te helpen en ik ben goed geadviseerd.

Chris 10-09-2019

Ik heb gekozen voor HiFi Klubben vanwege de grote kennis van het personeel. Ook wordt in de winkel alle tijd voor je genomen en bovenal, je kan de apparatuur uitgebreid testen. Ik had op het internet een audio set samengesteld en stond op het punt dit te bestellen . Toch naar winkel HiFi Klubben gegaan. Daar bleek wat ik had uitgezocht totaal niet geschikt. Na uitgebreid testen en luisteren ging ik met een audio set naar huis waar ik zo blij mee ben. Echt top geholpen. De website is duidelijk en overzichtelijk ook kan je hier al veel achtergronf infomatie vinden.

reinout 10-09-2019

Super heldere communicatie, ook wanneer er een probleempje met de account was (door m'n eigen toedoen).
Vlotte levering, uitgebreide keuze en goed advies!

Niek 09-09-2019

Klubben een zaak voor muziekliefhebbers, eerst informatie gevraagd en gekregen over het Sonos systeem. Waarbij er uitleg geven werd zonder dat er naar de aankoop gestuurd werd, op basis van deze informatie op een later tijdstip overgegaan tot de aanschaf.

Wim 09-09-2019

Topadvies gekregen in de winkel in Almere. Kwam binnen voor een Heos bar en ging weg met 2 losse Dali speakers en een versterker die veel beter bij mij past. Elke dag blij mee.

Uiteindelijk zo enthousiast dat ik de versterker en speakers heb omgeruild voor een nog betere set. Werd gewoon verrekend zonder scheve gezichten en ze waren blij dat ik zo enthousiast was.. Hoe anders is dat bij andere winkels waar je moet vechten voor je gelijk.

Ik raad hifi klubben bij iedereen aan, win altijd advies in. Zij bewijzen dat je het niet zelf altijd beter weet ;-)

Leon van Zwol 09-09-2019

Uit het linkeroortje van mijn Jabra elite active 65t kwam geen geluid meer. Ik had ze inmiddels iets langer dan een jaar. Ik heb veelvuldig contact gehad via WhatsApp met HiFi Klubben om het probleem proberen te verhelpen. Zij reageerden erg snel en gaven tips waar ik zelf niet op gekomen was. Geen van de gegeven tips werkten helaas. Daarom ben ik langs de winkel in Amersfoort gegaan. Er is daar geprobeerd om het linkeroortje weer aan de praat te krijgen. Dit lukte helaas niet. HiFi Klubben biedt standaard 2 jaar garantie op aangeschafte spullen. Ik kreeg daarom ook gratis de splinternieuwe Jabra elite active 65t, omdat het probleem niet te verhelpen was.

Mijn ervaring met de winkel is dus erg goed. Er werd top service geleverd. Dit komt omdat ze gespecialiseerd zijn in de producten die zij verkopen en dus de klanten goed kunnen helpen wanneer er iets mis is met het product.

Om deze redenen zou ik HiFi Klubben zeker aanbevelen!

Emile 09-09-2019

Ik wordt in de winkel altijd fijn geholpen. Met het personeel heb je direct persoonlijk contact en je krijgt eerlijke informatie. Winkel in Tilburg ziet er verzorgd en inloopvriendelijk uit. Uitstraling is professioneel en high-end.

Pieter 08-09-2019

Super gemakkelijk aankopen te doen.
Super qua communicatie en alles erop en eraan.
Een klein probleempje met het toestel zelf en zeer snel, correct én mega vriendelijk geholpen.

Alberto Fossati 08-09-2019

Every time I go to HiFi Klubben is a great experience. This time it was for a problem I had to one of the speakers I bought, and the 5 years warranty covered it. So now thanks to HiFi Klubben I got my problem solved in few days, and my full pleasure when listening to my music is back. Keep up the great job you do HiFi Klubben team!

John 08-09-2019

\net als de fysieke winkels heeft de webshop een hele goede selectie en goede prijzen. De levering is ook heel snel

peter 07-09-2019

direct geholpen door een zeer vriendelijke en vakkundige medewerker, echt top.
dit heb ik in de andere winkels niet ervaren

Joost 07-09-2019

Wil je goede kwaliteit audio-apparatuur hebben, hou je van goede service en wil je geholpen worden door personeel met vakkennis, dan moet je bij HiFi Klubbben zijn.

Theo 07-09-2019

Empathie en Vertrouwen. Bij Klubben naaien ze je geen oor aan. Ze geven je realistisch advies en als het eenvoudiger of goedkoper kan met even zo goede apparatuur dan schromen ze niet je daar op te wijzen. Ze verdiepen zich in jou situatie en je wensen en komen dan met een afgemeten voorstel wat bij jouw budget past. Zo krijg je waar voor je geld. Alleen jammer dat ze (nog) geen vestiging in het Noorden hebben.

Bart 07-09-2019

Bij Hifi Klubben wordt er geen onzin verkocht. Er wordt goed doorgevraagd en zo kom je soms toch tot een andere keuze. Je merkt dat hier niet iets door de strot wordt geduwd. Je hebt te maken met kenners.

Rolf 07-09-2019

Gekozen voor Hifi Klubben omdat, ze nog fysieke winkels hebben waar je de producten kunt bekijken en beluisteren. Tevens bieden ze 3 jaar extra garantie als je lid wordt. De prijs is iets meer, maar de service maakt dit goed. Blij met mijn aankopen bij Hifi Klubben