HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

H. edelenbos 20-02-2020

Klubben is er ook voor de kleine portemonnee, terwijl je toch kwaliteit krijgt. Het ruime assortiment is voor mij geen reden om ergens anders te zoeken. De vijf jaar garantie is ook een optie om bij Klubben te bestellen. In mijn geval was een product niet aanwezig,dus werd het bij een filiaal in Duitsland besteld. Alle lof voor Klubben.

Pepijn 19-02-2020

Hifi Klubben heeft niet alleen een prima aanbod en goede prijzen, vooral de service is uniek met standaard 5 jaar op alle aankopen. Na 3 jaar ging de lamp van mijn beamer stuk en zonder vragen werd er een nieuwe besteld.

Ton S 19-02-2020

Vóór aankoop goede advisering. Perfect geholpen na aankoop Denon DRA 800H. Goede nazorg bij installatie waardoor ik muziek rechtstreeks naar mijn hoortoestellen kan streamen.

Nico de Vries 19-02-2020

Je kunt hier de apparatuur beluisteren en kopen voor de lage internetprijs.

Ferry de Vries 19-02-2020

Ik heb bij HIFI Klubben een hele mooie Denon versterker gekocht met daarbij zware
bi-wire-luidsprekerkabels en stekkers. De vakbekwame medewerkers hebben voor mij de stekkers op deze kabels gemonteerd en duidelijk aangegeven hoe de bi-wirekabels tussen de luidsprekerboxen en versterker aangesloten moeten worden! Ze namen de tijd voor de montage en uitleg: Top gewoon!!

Patries 19-02-2020

Ondanks dat het artikel besteld moest worden, wat we overigens wisten, toch binnen 2 dagen in huis. Daarbij is de Marantz NR1200 superhandig in gebruik met een prachtig geluid

Peter 19-02-2020

Kort geleden een nieuwe draaitafel besteld. Deze was volgens de website en de medewerker in de winkel in Rotterdam pas na 17 februari leverbaar. Ja zal wel.... uiteindelijk tijdens een vinyl actie toch maar besteld. Na het eerste bericht op de 17 nu op 19 februari in huis. Top toch, ik ben er Blijker. De buren zullen ook blij zijn de eerste LP heeft tot volle tevredenheid zijn eerste Rondje gedraaid. Geweldig die Argon Audio draaitafel.

JL 19-02-2020

Ik kom al jaren bij HiFi Klubben. Ik ken weinig winkels (zowel on-line als off-line) waar het personeel zo goed met je meedenkt. Door de jaren heen heb ik mijn home cinema / hifi systeem steeds wat verder uitgebreid / verbeterd. Bij HiFi Klubben nemen ze echt de tijd voor je om te kijken wat past en welke upgrades het geld echt waard zijn.

Van dalen 18-02-2020

Deze winkel ziet er op en top uit, je word er super geholpen en ja veel keuze aan luister plezier, ik ben goed geïnformeerd.

Nicoline Van Der Velden-Bos 18-02-2020

De zeer gemotiveerde en kundige medewerker nam alle tijd om ons voor te lichten over de verschillende apparatuur waarin wij geïnteresseerd waren. We konden uitgebreid luisteren naar muziek die wij zelf uitzochten. Er hing een prettige sfeer. Ook bij eerdere gelegenheden waarbij wij slechts een vraag/probleem voorlegden, werden wij uiterst vriendelijk en adequaat geholpen. Nu maar hopen dat de Powernode en de luidsprekers thuis óók bevallen...

de Groot Bart 18-02-2020

Na mijn bezoek in Amersfoort waar ik zeer goed geholpen ben ook de webshop van Hifi Klubben een artikel besteld.
Al met al zeer tevreden.
Ik kan ze van harte aanbevelen
Hgr Bart

EmilioS 18-02-2020

De informatie vooraf op basis van vele vragen van mijn kant is super !.
Geen moeite teveel, direct antwoord, alle vragen duidelijk en helder beantwoord.
Perfect advies, apparatuur zonder overbodige dingen, nette prijs.

Lars van rooijen 17-02-2020

Ik heb mail contact gehad met het filiaal in amersfoort, daarnaast ben in eerst in amersfoort en daarna in utrecht langs gegaan in de winkel. Het mail contact ging over een garantie probleem en dit ging wat stroef. Naast zelf een mail te sturen (terwijl Hifi contact met mij zou opnemen) heb ik ook moeten bellen omdat ik geen reactie kreeg. Daarna ben ik langs gegaan in amersfoort en daar ben ik goed ontvangen, de fysieke klantvriendelijkheid is top en personeel is super vriendelijk. Ook in utrecht is klantvriendelijkheid in hoge mate aanwezig en ben prima geadviseerd.

Boudewijn 17-02-2020

In Utrecht zijn een aantal winkels te vinden die zich richten op Hifi. Bij de grote winkel die eens zei: 'ik ben toch niet gek?' kom ik niet zo graag. Als je daar iemand van het personeel nodig hebt zijn ze niet te vinden en als je niemand nodig hebt, vinden ze jou.
Bij Hifi Klubben is dat juist andersom en bovendien zijn het ook mensen waarmee je een normaal/ niet pusherig gesprek kunt voeren. Kopen kopen kopen is niet het motto. Bij overige hifi winkels loop ik niet zo snel naar binnen. Minder toegankelijk denk ik. Net een dure herenkleding zaak..
Hifi Utrecht geeft mij een prettig gevoel met kennis, kwaliteit en service.
Ik hecht veel waarde aan muziek maar heel veel kennis van het juiste materiaal heb ik nog niet. Elke keer als ik een Klubben winkel verlaat ben ik weer wat informatie rijker en soms een zakcentje armer.. maar daar kies ik natuurlijk zelf voor.

Catharina 17-02-2020

Je krijgt in deze winkel alle informatie die belangrijk is. Je kunt luisteren, vergelijken en de medewerkers zijn vriendelijk en nemen alle tijd voor je.
Ook het installeren door de medewerker was heel goed, vriendelijk en geduldig met uitleggen. Ik ben erg tevreden.

Peter 17-02-2020

Je zou zeggen als een bestelling niet is aangekomen: dat is mis. Maar Kunnen heeft de misser van de bezorgdienst met haar service meer dan goed gemaakt. Snel, vriendelijk en adekwaat!

Danny 17-02-2020

via de online chat module werd ik snel en efficiënt geholpen en werd mij advies gegeven op mijn maat rekening houdend met de audio uitrusting die ik momenteel bezit. Uitstekende ervaring.

Gijs 17-02-2020

Duidelijke webshop. Bij telefonisch contact deskundig advies en een geduldige en vriendelijke medewerker. Op basis daarvan een product gekocht. Helaas voldeed dit niet aan mijn verwachtingen. Snel bericht dat de retourzending was ontvangen en het geld teruggestort zal worden. Niets op aan te merken.

TheoD sr 17-02-2020

Mooie artikelen met bijbehorende website. Duidelijke bestelprocedure, snelle levering.

AO 17-02-2020

HiFi Klubben heeft goede spullen en kan hierover ook een goed advies geven om tot het voor de situatie beste product te komen. Daarnaast is de prijs net zo scherp als iedere andere aanbieder terwijl de service en garantie veel uitgebreider is (garantie tot 5 jaar).

AO 17-02-2020

HiFi Klubben heeft goede kwaliteit speakers en TV's en kan hierover ook een goed inhoudelijk advies geven om tot het voor mijn situatie beste product te komen. Ze hebben producten voor diverse portemonnee's. Daarnaast is de prijs net zo scherp als iedere andere aanbieder terwijl de service en garantie veel uitgebreider is (garantie tot 5 jaar).
Zeker een aanrader en voor mij de beste keuze voor TV en audio.

Adrie van Overveld 17-02-2020

Via de webshop van hifiklubben 2 sonos one speakers gekocht.
Snelle levering en dankzij de prijsgarantie kreeg ik 30 euro korting.
Ook heb je bij hifiklubben extra garantie tot 5 jaar.
Ik ben erg tevreden met hifiklubben.

John 16-02-2020

Duidelijke productomschrijvingen en goede zoekfunctie. Voor/nadelen van een product worden helder beschreven

RJvdBogert 16-02-2020

Na de aanschaf van mijn Sennheiser koptelefoon, via de webwinkel werd deze prompt de volgende werkdag geleverd. Toch nog niet helemaal zeker van de juiste keus, een afspraak gemaakt in Alkmaar om wat alternatieven te beluisteren. Fantastisch geholpen, alle koptelefoons op één wand aangesloten, en onder het genot van een spontaan aangeboden kopje koffie in alle rust de PXC550-II vergeleken en met een goed gevoel weer mee naar huis te nemen. Bedankt HifiKlubben voor het aanbieden van deze service. Een prachtig ogende zaak trouwens!

JW 16-02-2020

Waren al een tijdje op zoek naar een apparaat om muziek te streamen maar waren er nog niet uit wat precies. Bij Klubben een zeer groot aanbod en zeer vakkundig personeel dat de tijd voor je neemt. Prettig dat ook dat je je eigen muziek kunt beluisteren (onder het genot van een kopje koffie) op verschillende speakers om te horen wat je voorkeur heeft. Verlieten de winkel dan ook zeer tevreden met een voor ons goeie oplossing